Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why did you call me, son?
Ik laat beide groepen gewoon met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
Koos heeft ontdekt dat moslimberichten veel clicks en kieharde pecunia opleveren.
Morgan Freeman (een van de drie)quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.
In je Fok-posthistorie laat je niemand echt met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik laat beide groepen gewoon met rust.
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.quote:
Ja, echt zo'n zelfde uitstraling. Intelligentie, controle, wijsheid, en rustquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Morgan Freeman (een van de drie)
Wat een klote-site.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrrquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Van die gekke Chinees begreep ik dat ze alle media sowieso al in handen hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nu wel, overgenomen door www.thejngroup.com
Wat vind je van boeddhisme?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
Dat argument zie ik inderdaad vaak voorbij komen in een niet nader te noemen subforum.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Anti-theïsme is voor paupers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
De minst erge vorm van religie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat vind je van boeddhisme?
Valt best tegen trouwens.quote:
Vuige antisemiet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen niets met religie en de staat Israël.
En met Ajax.
Jup, maar daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Die Boeddhisten hebben laatst toch ook nog ergens in Zuid-Oost Azië een islamitische minderheid in elkaar getikt?
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacyquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die Krediax voor geen meter.
Ja, in Thailand. De Rohingya worden geterroriseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Die Boeddhisten hebben laatst toch ook nog ergens in Zuid-Oost Azië een islamitische minderheid in elkaar getikt?
En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacy
Myanmar was dat geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, in Thailand. De Rohingya worden geterroriseerd.
Terechtquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die Krediax voor geen meter.
Ik ben te vertrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacy
En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Woonde je toen in Engeland ???quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ze hebben een nieuwequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef remlof het volgende:
Die site zag er toen wel een stuk beter uit dan tegenwoordig trouwens.
En wij maar denken dat die boeddhisten van die lieve mensjes zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat het enigszins dogmatisch is, à la. Dat is bij elke (georganiseerde) religie zo. Maar ik ervaar over het algemeen die oosterse religies als veel spiritueler dan hun dogmatischequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jup, maar daar had ik het niet over.
Het Boeddhisme van de Dalai Lama kent ook nog vele dogmatiek. Homoseksualiteit wordt bijvoorbeeld afgekeurd. Past niet bij ons beeld van het spirituele boeddhisme.
A. Sinds wanneer ben ik een VVDer? en B. Waarom zou iemand een stuk stront als jij ¤1000 geven?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn ¤1.000 meneer de VVD'er?
Birma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
A. Sinds wanneer ben ik een VVDer? en B. Waarom zou iemand een stuk stront als jij ¤1000 geven?
Over het algemeen klopt dat wel denk ik. Echter lijkt het beeld van boeddhisme een beetje af te wijken van de realiteit, dat was mijn punt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wij maar denken dat die boeddhisten van die lieve mensjes zijn.
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat het enigszins dogmatisch is, à la. Dat is bij elke (georganiseerde) religie zo. Maar ik ervaar over het algemeen die oosterse religies als veel spiritueler dan hun dogmatische
"westerse" tegenhangers.
Praat geen poep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozen
B. Omdat jouw liberale vriendjes dat hebben zitten te verkondigen
Nu doet meneertje opeens alsof zijn neus bloed.quote:
1000 euro voor iedere hardwerkende Nederlander.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozen
B. Omdat jouw liberale vriendjes dat hebben zitten te verkondigen
VVDers zijn inderdaad onbetrouwbare honden net als alle andere politici overigens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu doet meneertje opeens alsof zijn neus bloed.
Naja, dat liberalen onbetrouwbare honden zijn is ook niets nieuws.
Random rel zoek je ook he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu doet meneertje opeens alsof zijn neus bloed.
Naja, dat liberalen onbetrouwbare honden zijn is ook niets nieuws.
En alle liberalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
VVDers zijn inderdaad onbetrouwbare honden net als alle andere politici overigens.
Ja in Londen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Woonde je toen in Engeland ???
Mensen die een stijve krijgen van hun eigen drol neem ik niet serieus.quote:
En dat uit de mond van een liberaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mensen die een stijve krijgen van hun eigen drol neem ik niet serieus.
Ja ongetwijfeld. Heb me er nooit zo heel erg in verdiept. Ooit eens zo'n Indiase serie over hindoestaanse legendes gekeken. Trippy as fuck. Van het boeddhisme heb ik niet echt een goed te onderbouwen beeld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over het algemeen klopt dat wel denk ik. Echter lijkt het beeld van boeddhisme een beetje af te wijken van de realiteit, dat was mijn punt.
Kaka in je muilquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een liberaal.
de arbeidskorting in de inkomstenbelasting is toch ook verhoogd van 2000,- naar 3000,- ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1000 euro voor iedere hardwerkende Nederlander.
Die heb ik gewoon gehad. Jij niet, zal wel aan je paspoort of je werkhouding liggen.
Dat scheelt nog geen 1000 euroquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
de arbeidskorting in de inkomstenbelasting is toch ook verhoogd van 2000,- naar 3000,- ?
Dat zijn er dan 60 teveel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
Ja maar als je geen zak verdiend krijg je maar 60,-
Meer verdienen dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat het vrij absurd is om iemand die geen zak verdient zo maar 60 boterzachte euro's te geven.quote:
Pech voor ze.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
En niets anders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Succes is een keuze.
Het is absurd dat iemand die geen zak verdient een auto voor de deur heeft en op vakantie kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat het vrij absurd is om iemand die geen zak verdient zo maar 60 boterzachte euro's te geven.
Waarom ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat het vrij absurd is om iemand die geen zak verdient zo maar 60 boterzachte euro's te geven.
Het is absurd dat de sociale onderklasse niet meer gewoon 7 dagen in de week in de fabriek staat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is absurd dat iemand die geen zak verdient een auto voor de deur heeft en op vakantie kan.
Een grote hond heeft, 's morgens bier drinkt en de godganse dag zit te roken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is absurd dat iemand die geen zak verdient een auto voor de deur heeft en op vakantie kan.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:21 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die roken mag je wat mij betreft sowieso de zorgtoeslag van afpakken.
okquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen die in hun vrije tijd sporten moeten ze ook hun zorgtoeslag afpakken, dat risicovolle gedrag van hun kost door die sportblessure's miljoenen.
En mensen die auto rijden. Hartstikke onveilig dat verkeer. Een beetje met je dwars-leasie en rolstoel die met rietje wordt bestuurd omdat meneer te goed voor het OV was zeker? En wij maar lappenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen die in hun vrije tijd sporten moeten ze ook hun zorgtoeslag afpakken, dat risicovolle gedrag van hun kost door die sportblessure's miljoenen.
Sta je dan met je OV:quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En mensen die auto rijden. Hartstikke onveilig dat verkeer. Een beetje met je dwars-leasie en rolstoel die met rietje wordt bestuurd omdat meneer te goed voor het OV was zeker? En wij maar lappen.
Al die bevallingen, vrouwen tussen de 20 en 40 jaar zouden extra zorgpremie moeten betalen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
Alles kost geld, laten we stoppen met leven.
Het schijnt ook dat rokende moeders eerder kans hebben op lesbische dochters.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Het schijnt juist dat ze goedkoper zijn omdat ze eerder en sneller doodgaan.
Ik las lesbische ouders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat rokende moeders eerder kans hebben op lesbische dochters.
Of al die mensen die ervoor kiezen om vrijwillig nabij een snelweg te gaan wonen, die zijn nog erger dan rokers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
En mensen die in de randstad gaan wonen. Een beetje kanker inhaleren de hele tijd. Puur en alleen omdat mevrouw dichtbij een winkelcentrum wil wonen. Wijf, je hebt helemaal geen geld. En wel een beetje kankerlijen op kosten van de hardwerkende Nederlander natuurlijk
Maar dan wil ik een niet-bevallings kortingquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al die bevallingen, vrouwen tussen de 20 en 40 jaar zouden extra zorgpremie moeten betalen!
En de Groningers maar de schokken opvangen voor de uitkering van die Hollanders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
En mensen die in de randstad gaan wonen. Een beetje kanker inhaleren de hele tijd. Puur en alleen omdat mevrouw dichtbij een winkelcentrum wil wonen. Wijf, je hebt helemaal geen geld. En wel een beetje kankerlijen op kosten van de hardwerkende Nederlander natuurlijk
Oeh leuk, weet je al wat je wil gaan doen als je klaar bent met school?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan wil ik een niet-bevallings korting
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sta je dan met je OV:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh leuk, weet je al wat je wil gaan doen als je klaar bent met school?
We kunnen het geld natuurlijk ook gebruiken voor iets anders dan consumptie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
Er heeft iemand op een kunstwerk in Delft een A4tje geplakt met 'DIT KOST 60.000 EURO' en als reactie (ik vermoed een student) heeft iemand daarop geschreven: 'Nou en? Dat is een normale prijs.'
![]()
We kunnen ook met zijn allen op het geld zitten en nooit meer uitgeven natuurlijk.
Keer een A-4'tje aan een chronisch zieke plakken. "Dit heeft ¤2.768.450,- gekost". Even langs de originele plakkert sturen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
Er heeft iemand op een kunstwerk in Delft een A4tje geplakt met 'DIT KOST 60.000 EURO' en als reactie (ik vermoed een student) heeft iemand daarop geschreven: 'Nou en? Dat is een normale prijs.'
![]()
We kunnen ook met zijn allen op het geld zitten en nooit meer uitgeven natuurlijk.
Nou....ik wil wel kunnen creatief hobbyen zeg maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ok, maar dan wil de zorgverzekering wel als zekerheid een kuisheidsgordel aanbrengen.
Kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen het geld natuurlijk ook gebruiken voor iets anders dan consumptie.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Keer een A-4'tje aan een chronisch zieke plakken. "Dit heeft ¤2.768.450,- gekost". Even langs de originele plakkert sturen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Keer een A-4'tje aan een chronisch zieke plakken. "Dit heeft ¤2.768.450,- gekost". Even langs de originele plakkert sturen.
Ja, maar vervolgens zijn de meeste vrouwen achteraf per ongeluk zwanger geraakt, dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....ik wil wel kunnen creatief hobbyen zeg maar.
Ooit gehoord van een spiraaltje? Met je kuisheidsgordel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens zijn de meeste vrouwen achteraf per ongeluk zwanger geraakt, dat moet je niet willen.
Heb jij een spiraaltje?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een spiraaltje? Met je kuisheidsgordel.
Nee, maar dan is er wel een ander plan...aan de andere kant, aangezien ik zojuist hoor dat er een A4-tje op me geplakt wordt, zal het creatief hobbyen wel over zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar vervolgens zijn de meeste vrouwen achteraf per ongeluk zwanger geraakt, dat moet je niet willen.
Mag ik geen 'wheheh' zeggen nu?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef arjan1112 het volgende:
Vreemde wendingen hier allemaal.
Laten we allemaal zelfmoord plegen ?
Mwhahah
Inderdaad, die rechtse jongens gunnen je ook niets.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dan is er wel een ander plan...aan de andere kant, aangezien ik zojuist hoor dat er een A4-tje op me geplakt wordt, zal het creatief hobbyen wel over zijn.
Wat denk je zelf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is eigenlijk duurder, een kutbevalling of een keizersnee?
Die methode heb ik te vaak fout zien gaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een spiraaltje? Met je kuisheidsgordel.
Tja als alles dat met collectieve middelen wordt betaald aan een keuring moet onderworpen, waarom niet?quote:
Voor sommige mannen een gewone bevalling. Paar weken geen seks, een hoertje kost wat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is eigenlijk duurder, een kutbevalling of een keizersnee?
Niks mis met rechts hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, die rechtse jongens gunnen je ook niets.
Maar goed, dan kan je achteraf ook gewoon een tros bananen in de gang gooien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Voor sommige mannen een gewone bevalling. Paar weken geen seks, een hoertje kost wat.
Gewoon een paar hechtingen extra vragen, contant aftikken en je hebt zowat weer een maagd tot je beschikking.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, dan kan je achteraf ook gewoon een tros bananen in de gang gooien.
"Uw mongooltje kost de maatschappij ¤463.000 per jaar"quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tja als alles dat met collectieve middelen wordt betaald aan een keuring moet onderworpen, waarom niet?
Iemand met een gehandicapt kind hangt er een prijskaartje aan, en wij maar stemmen of we het dat waard vinden of liever 2500K uitgeven aan een Pindakaasvloer of zo.
Klinkt als een goede deal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Gewoon een paar hechtingen extra vragen, contant aftikken en je hebt zowat weer een maagd tot je beschikking.
Steriliseren klinkt te heftig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die methode heb ik te vaak fout zien gaan
Vertel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die methode heb ik te vaak fout zien gaan
HIj is er tochquote:
Vals dilemma. We kunnen ook minder uitgeven aan andere dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tja als alles dat met collectieve middelen wordt betaald aan een keuring moet onderworpen, waarom niet?
Iemand met een gehandicapt kind hangt er een prijskaartje aan, en wij maar stemmen of we het dat waard vinden of liever 2500K uitgeven aan een Pindakaasvloer of zo.
Leuke vruchtwaterpuncties worden dat. Kunnen we dan geen abortussubsidie regelen? Is toch nettowinst. Of geeft dat een foute incentive af aan de toch al verstandelijk incapabelen in onze samenleving? Incest plegen, en aborteren om de uitkering aan te vullen of zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Uw mongooltje kost de maatschappij ¤463.000 per jaar"
Geen ideequote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Denk jij echt dat du_ke een ongelukje was?
En waarom dan wel de kosten van een kunstwerk benadrukken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vals dilemma. We kunnen ook minder uitgeven aan andere dingen.
Ja, werkte prima hier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Klinkt als een goede deal.
Geen gek idee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leuke vruchtwaterpuncties worden dat. Kunnen we dan geen abortussubsidie regelen? Is toch nettowinst. Of geeft dat een foute incentive af aan de toch al verstandelijk incapabelen in onze samenleving? Incest plegen, en aborteren om de uitkering aan te vullen of zo.
Is het niet handiger om tokkies gewoon sowieso te steriliseren en de zak af te snijden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leuke vruchtwaterpuncties worden dat. Kunnen we dan geen abortussubsidie regelen? Is toch nettowinst. Of geeft dat een foute incentive af aan de toch al verstandelijk incapabelen in onze samenleving? Incest plegen, en aborteren om de uitkering aan te vullen of zo.
Het gaat bijzonder vaak fout, in vergelijking met andere soortenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef GSbrder het volgende:
De menselijke bevalling op zichzelf is al voldoende bewijs voor evolutie.
En daar ben ik indirect dan weer het gevolg vanquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat bijzonder vaak fout, in vergelijking met andere soorten
Komt door ons hoofd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het gaat bijzonder vaak fout, in vergelijking met andere soorten
Van die andere soorten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daar ben ik indirect dan weer het gevolg van
Ik niet. 100 jaar geleden zou ik niet hebben bestaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daar ben ik indirect dan weer het gevolg van
Nou als het bij een bevalling allemaal goed was gegaan, was ik er wel geweest maar niet hier.quote:
Waar dan welquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als het bij een bevalling allemaal goed was gegaan, was ik er wel geweest maar niet hier.
Dan kan fok! alvast de tent sluiten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bij een ander stel ouders die geen kinderen konden krijgen.quote:
In een jaar tijd bij goede bekenden drie kinderen geboren zien worden terwijl de dame voorzien zou zijn van een spiraaltje.quote:
Blijft enkel de POL-SC over.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan kan fok! alvast de tent sluiten.
Lag dat aan het spiraaltje of was de vrouw in kwestie niet voorzien van een spiraaltje maar beweerde van wel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In een jaar tijd bij goede bekenden drie kinderen geboren zien worden terwijl de dame voorzien zou zijn van een spiraaltje.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij een ander stel ouders die geen kinderen konden krijgen.
Inderdaad. Heeft naar schatting de samenleving toch weer 7.500 euro gekost.quote:
Voor zover ik begreep toch echt aan de spiraaltjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lag dat aan het spiraaltje of was de vrouw in kwestie niet voorzien van een spiraaltje maar beweerde van wel?
Vrouwen zijn immers erg valse wezens.
Het zal wel een stuk rustiger worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Blijft enkel de POL-SC over.
Het is je gegund hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft naar schatting de samenleving toch weer 7.500 euro gekost.
En toen kon ik nog helemaal niks.
Hmmmm, nouja, aangezien ik toch geen vrouw kan krijgen zijn dit problemen waar ik mij niet druk om hoef te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep toch echt aan de spiraaltjes
Inderdaad, alle liberalen weg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Het zal wel een stuk rustiger worden.
Zeggen ze.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Voor zover ik begreep toch echt aan de spiraaltjes
En aan de andere kant, mocht uit de DNA-analyse blijken dat de vrucht een nuttige bijdrage aan de samenleving zal kunnen leveren, dan moeten we uitdraagsubsidie bieden indien abortus wordt overwogen.quote:
Je hebt er al een.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, nouja, aangezien ik toch geen vrouw kan krijgen zijn dit problemen waar ik mij niet druk om hoef te maken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, alle liberalen weg.
Of gewoon een paar flinke stompen in haar buik, dan komt de foetus er ook wel uit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef betyar het volgende:
Gewoon je liefje een Essure behandeling geven. Als je zegt dat het een klitpiercing is gaat ze vast mee.
Laten we dan gelijk de Endlösung voor inferieuren initiëren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het niet handiger om tokkies gewoon sowieso te steriliseren en de zak af te snijden?
Gattacaquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En aan de andere kant, mocht uit de DNA-analyse blijken dat de vrucht een nuttige bijdrage aan de samenleving zal kunnen leveren, dan moeten we uitdraagsubsidie bieden indien abortus wordt overwogen.
Recht op Brave New World af met die zooi.
Ok, beginnen we maandag?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laten we dan gelijk de Endlösung voor inferieuren initiëren.
Ik had waarschijnlijk weinig gemist als het was fout gegaanquote:
Heb je al een A-4'tje geplakt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft naar schatting de samenleving toch weer 7.500 euro gekost.
En toen kon ik nog helemaal niks.
Even langs oma gaan en deze dingen lenen:quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of gewoon een paar flinke stompen in haar buik, dan komt de foetus er ook wel uit.
Zolang het mijn faeces erft ben ik tevreden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het haar brains en looks erft.
Ook/vooral voor je moeder lijkt me.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk weinig gemist als het was fout gegaan.
Beetje lullig voor m'n vader, maar verder hebben weinig mensen daar last van.
Nee. Die trend is hier nog niet overgewaaid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Heb je al een A-4'tje geplakt?
Of even een bajonet op je Diemaco proppen en de baarmoeder eruit snijden:quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Even langs oma gaan en deze dingen lenen:
[ afbeelding ]
Mwah, die was dan waarschijnlijk wel doodgegaan, denk je niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ook/vooral voor je moeder lijkt me.
Maar inderdaad, wat je niet kent kun je ook niet missen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of even een bajonet op je Diemaco proppen en de baarmoeder eruit snijden:
[ afbeelding ]
O zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, die was dan waarschijnlijk wel doodgegaan, denk je niet?
Welnee, ik ben een modelzoonquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef betyar het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat de ouders van GS nu wel spijt hebben.
Van een normale bevalling?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, die was dan waarschijnlijk wel doodgegaan, denk je niet?
Volgens mij lag ik met m'n hoofd aan de verkeerde kant.quote:
Nee, dat is toch iets voor tokkie-baby's?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Was je een kindermodel vroeger?
Lulkoek, je moeder was gewoon te lui om te werken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Volgens mij lag ik met m'n hoofd aan de verkeerde kant.
Dat konden ze in 1800/1900 nog niet echt gemakkelijk fixen.
Nee hoor, ken wat kakkers die dat vroeger voor de Hema enzo waren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, dat is toch iets voor tokkie-baby's?
Dat zal het zijn. Hoeveel uur werkt jouw vrouwtje ook al weer per week? 24 ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Lulkoek, je moeder was gewoon te lui om te werken.
Nounounounounounouquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Lulkoek, je moeder was gewoon te lui om te werken.
Killl the Taliban Fetusquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Close combat foetus attack.
Goh. Verwacht dan op z'n minst Oilily-kids of Bijenkorf-baby's.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nee hoor, ken wat kakkers die dat vroeger voor de Hema enzo waren.
Ma t/m Do van 08.30 tot 12.30 inclusief 30 minuten koffie drinkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Hoeveel uur werkt jouw vrouwtje ook al weer per week? 24 ofzo?
Trap haar eens aan het werk betyar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ma t/m Do van 08.30 tot 12.30 inclusief 30 minuten koffie drinken![]()
![]()
O ja kan ook trouwens. Hema kwam het eerst in mij op.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Verwacht dan op z'n minst Oilily-kids of Bijenkorf-baby's.
Bwehehehe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ma t/m Do van 08.30 tot 12.30 inclusief 30 minuten koffie drinken![]()
![]()
JOVD-leden castreren (hoewel ze al weinig tot geen ballen hebben) en de dames de baarmoeder eruit rukken zou een goed iets zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we beginnen met VVD-foetussen.
Of van die jochies die "Mees" of "Storm" heten en dan halflang blond haar hebben tot hun schouders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ja kan ook trouwens. Hema kwam het eerst in mij op.
Van die blanke kindjes met sproeten enzo.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
JOVD-leden castreren (hoewel ze al weinig tot geen ballen hebben) en de dames de baarmoeder eruit rukken zou een goed iets zijn.
Goed plan, ze verdienen het ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]
JOVD-leden castreren (hoewel ze al weinig tot geen ballen hebben) en de dames de baarmoeder eruit rukken zou een goed iets zijn.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Trap haar eens aan het werk betyar.
Kinderen zijn nu toch de 4 jaar gepasseerd? Dan kunnen ze perfect alleen thuis blijven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]De kids hè, wij zijn niet van de kinderdagopvang. Wie dat heeft uitgevonden moeten ze een nekschot geven.
Fysiek werk al helemaal.quote:
Niet gezien, maar de setting lijkt aan te sluiten bij mijn verhaalquote:
Prima.quote:
Makita met een verfmengopzetstuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of even een bajonet op je Diemaco proppen en de baarmoeder eruit snijden:
[ afbeelding ]
Nou, ze hadden papa's aansteker gevonden, eierdoosje uit de houtbak gehaald en die wilden ze aansteken op de salontafel.................quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kinderen zijn nu toch de 4 jaar gepasseerd? Dan kunnen ze perfect alleen thuis blijven.
Augurkjes worden het.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef GSbrder het volgende:
Voordeel is wel; de vagina's van socialisten kan je gewoon laten zitten, want die zijn toch zo zuur dat er geen menselijk leven in kan groeien.
Uw dorp is het jaar 1900 dan ook nog niet gepasseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:00 schreef betyar het volgende:
[..]De kids hè, wij zijn niet van de kinderdagopvang.
Gezonde nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, ze hadden papa's aansteker gevonden, eierdoosje uit de houtbak gehaald en die wilden ze aansteken op de salontafel.................![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:01 schreef GSbrder het volgende:
Voordeel is wel; de vagina's van socialisten kan je gewoon laten zitten, want die zijn toch zo zuur dat er geen menselijk leven in kan groeien.
Correct.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw dorp is het jaar 1900 dan ook nog niet gepasseerd.
Buiten werken, dat lijkt me pas vreselijk.quote:
Inzicht hebben ze dus wel !quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou, ze hadden papa's aansteker gevonden, eierdoosje uit de houtbak gehaald en die wilden ze aansteken op de salontafel.................![]()
![]()
Bah.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Iedereen is hier extreem-links, slechts kleine nuance-verschillen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef arjan1112 het volgende:
Jullie zijn het ook niet echt eens hé
Je moet ze dan ook in een lege kamer vastbinden en opsluiten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
Ach, kan het ze niet kwalijk nemen, ik stook de kachel altijd aan en moeder de kaarsen, ze wilden ook gezelligheid. Even netjes uitleggen met een riem in de hand dat het niet meer mag heeft wonderen gedaan.quote:
Goed voorbeeld doet goed volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach, kan het ze niet kwalijk nemen, ik stook de kachel altijd aan en moeder de kaarsen, ze wilden ook gezelligheid. Even netjes uitleggen met een riem in de hand dat het niet meer mag heeft wonderen gedaan.
Bah, wat een pedopraat ook weer, over kinderhandjes beginnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld, blijkt maar weer.
Lekker man, hoewel het werk wat ik nu doe bevalt me prima lekker in een grote loods dakkapellen maken, jammer dat morgen alweer de laatste dag is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Buiten werken, dat lijkt me pas vreselijk.
Zonder kantoor enzo, brrr.
België he...quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, wat een pedopraat ook weer, over kinderhandjes beginnen.
Het is prima te automatiseren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Neuken is ook fysiek werk.
Oh dat magquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar soms vind ik een grap niet leuk.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Over vier jaar ontdekken ze bier en Palinka.
Een dakkapel ontwerpen is het ergste wat je een architect kan voorstellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker man, hoewel het werk wat ik nu doe bevalt me prima lekker in een grote loods dakkapellen maken, jammer dat morgen alweer de laatste dag is.![]()
Vertel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is prima te automatiseren.
Jouw Real Doll heeft batterijen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is prima te automatiseren.
Van de week wel een paar mooie gemaakt, met koperen afwerkingquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een dakkapel ontwerpen is het ergste wat je een architect kan voorstellen.
Akelig volk trouwens, architecten.
In de Blaauwe Hand?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:06 schreef Pokkelmans het volgende:
Vanavond gaan we deze uitproberen:
[ afbeelding ]
Komen er drie Polen langs, ben je het koper weer kwijt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Van de week wel een paar mooie gemaakt, met koperen afwerking![]()
![]()
![]()
Maar je werkt nu voor een baas?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Van de week wel een paar mooie gemaakt, met koperen afwerking![]()
![]()
![]()
Niet per definitie. Soms, als je een racistische grap niet leuk vindt ben je een moraalridder terwijl de grap naar jouw overtuiging veel harder gesteld had kunnen worden. Bijvoorbeeld.quote:
Zwets niet zo man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet per definitie. Soms, als je een racistische grap niet leuk vindt ben je een moraalridder terwijl de grap naar jouw overtuiging veel harder gesteld had kunnen worden. Bijvoorbeeld.
Ja, ik vind het daar vaak wel prettig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee eenzaam. Van de week nog een keertje in Café Jos geweest
. De Blaauwe Hand is ook chill.
Zeur dan niet zo. Prima dat je een grap of mijn posts niet kan waarderen, maar jij ging er de discussie over aan. Dan kun je gezwets verwachten.quote:
Je moet wel echt een uniek product verkopen inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
Meubelmaker is wel een mooi beroep, alleen die meubels aan iemand verkopen is weer ruk
Mocht je ooit nog een keer van plan zijn een kroeg op te zoeken in Nijmegen, kun je het altijd laten weten. Wie weet kom ik wel wat meedrinken of zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik vind het daar vaak wel prettig.
Beetje alternatief clientele, maar erg aardig.
Ik kon het niet waarderen, jij zette meteen metersdikke bomen op. Maar ja, dat is het gevolg als je op hersenloze uitspraken ingaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zeur dan niet zo. Prima dat je een grap of mijn posts niet kan waarderen, maar jij ging er de discussie over aan. Dan kun je gezwets verwachten.
Allemaal goede ideeen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mocht je ooit nog een keer van plan zijn een kroeg op te zoeken in Nijmegen, kun je het altijd laten weten. Wie weet kom ik wel wat meedrinken of zo. Tempelier, Samson, Jos, De Blaauwe Hand. Zoiets.
je vriendin uit Moldavie ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker fappen bitches.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kon het niet waarderen, jij zette meteen metersdikke bomen op. Maar ja, dat is het gevolg als je op hersenloze uitspraken ingaat
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal goede ideeen!
Ik laat het een keer weten, in Nijmegen vind ik alles best, zolang het niet de Molenstraat is.
Je bent gewoon een hersenloze lul als je hier opmerkingen over chronisch zieken gaat zitten maken en verwacht dat mensen om je gevatte shit moeten lachen.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hersenloze lul als je hier opmerkingen over chronisch zieken gaat zitten maken en verwacht dat mensen om je gevatte shit moeten lachen.
Hartelijk dank voor het delen van je opvatting.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hersenloze lul als je hier opmerkingen over chronisch zieken gaat zitten maken en verwacht dat mensen om je gevatte shit moeten lachen.
Lees het hele topic zou ik zeggen... er werden erg veel vreemde dingen gezegdquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar jullie zijn geen pompeuze neuzelaarsquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Lees het hele topic zou ik zeggen... er werden erg veel vreemde dingen gezegd
Disana is chronisch ziek. Voor haar is het persoonlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Lees het hele topic zou ik zeggen... er werden erg veel vreemde dingen gezegd
Nu laat je goed zien hoe oppervlakkig je bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:23 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind nog steeds niets verkeerd aan mijn opmerking. Als de moraalpolitie mij daarom het stempel "pompeuze neuzelaar" op wil plakken zal ik die titel met trots dragen.
Halleluja.
Prima hoor. Ik heb niet veel zin om er meer woorden aan vuil te maken. Over humor en stijlfiguren valt niet te twisten, zo blijkt wederomquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu laat je goed zien hoe oppervlakkig je bent.
Ik ben het met je eens. Gewogen en te licht bevonden, klaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Prima hoor. Ik heb niet veel zin om er meer woorden aan vuil te maken. Over humor en stijlfiguren valt niet te twisten, zo blijkt wederom.
Neuh, gewoon dom en verder geen energie aan verspillen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Gewogen en te licht bevonden, klaar.
Prima. Gaan we weer over tot de orde van de dag. Iemand nog iets over het subsidiëren van downie-abortussen, de herinstallatie van het facisme of concentratiekampen voor rokers, of blijven we over fatsoensnormen binnen het internet en humor praten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Gewogen en te licht bevonden, klaar.
Meer dan dom. Kortzichtig en egocentrisch. En ook gewoon doorgaan, in de waan dat het komisch is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, gewoon dom en verder geen energie aan verspillen.
Ach, die komen zichzelf wel tegen hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Meer dan dom. Kortzichtig en egocentrisch. En ook gewoon doorgaan, in de waan dat het komisch is.
Terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef arjan1112 het volgende:
Ga het eens over politiek hebben. Bv over dat 30% van de raadsleden word bedreigd.
En dan maar hopen dat er geen smakeloze grappen gemaakt worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach, die komen zichzelf wel tegen hoor.
Nee, want dan moeten alle zeilen bijgezet worden omdat meneer geholpen moet worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat er geen smakeloze grappen gemaakt worden.
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef robin007bond het volgende:
Ach ach. Het is allemaal niet zo heel erg. Relax mensen. Hier worden zo vaak grapjes gemaakt over alle soorten mensen dat je erop kon wachten dat deze ook langs zou komen.
Zou het echt zover komen. Ik mag toch hopen dat onze solidariteit intact blijft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten alle zeilen bijgezet worden omdat meneer geholpen moet worden.
Helaas dat alle mogelijkheden dan inmiddels wegbezuinigd zijn...gaat ie toch lekker in de goot zitten. Ik stap er wel overheen hoor.
In jouw geval zou ik dan wel een trampoline meenemen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, want dan moeten alle zeilen bijgezet worden omdat meneer geholpen moet worden.
Helaas dat alle mogelijkheden dan inmiddels wegbezuinigd zijn...gaat ie toch lekker in de goot zitten. Ik stap er wel overheen hoor.
Tuurlijk niet, niet iedereen is zo dom om te denken dat chronisch zieken alleen maar kostenposten zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het echt zover komen. Ik mag toch hopen dat onze solidariteit intact blijft.
Standaard een opvouwbare in mijn handtasquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:40 schreef Tem het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik dan wel een trampoline meenemen.
Houd eens op met dat ge-Henk, joh.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Pokkelmans het volgende:
Jezus wat is dit nu weer. Zijn jullie menstruatiecycli online gesynchroniseerd of zo?
Ah, nog iemand die de insteek heeft gemist. Ik heb hem een stukje verder ook al aan De_Guidance uitgelegd. Stijlfiguren, blijven moeilijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, niet iedereen is zo dom om te denken dat chronisch zieken alleen maar kostenposten zijn.
Vooruit dan maar. Omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Houd eens op met dat ge-Henk, joh.
Het wordt wel steeds vaker gezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, niet iedereen is zo dom om te denken dat chronisch zieken alleen maar kostenposten zijn.
Vervolgens moet de niet-minderheidsgroep er nog mee akkoord gaan, tegen die tijd is je internet verbinding verbroken en heb je je pc 5 keer opnieuw opgestartquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef Pokkelmans het volgende:
De "Ik vond een grap op internet ongepast" steungroep verwelkomt graag nieuwe leden. Miljoenen ervaringsdeskundigen helpen je met het kanaliseren van je onbegrip. Tevens wordt er gelobbyd om het een morele gedragscode op te stellen en het internet in overeenstemming met die gedragscode te censureren. Alvorens een grap geplaatst mag worden moeten vertegenwoordigers van alle minderheden in de wereld hun fiat verlenen waarin zij kenbaar maken zich niet gekwetst te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |