Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why did you call me, son?
Ik laat beide groepen gewoon met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
Koos heeft ontdekt dat moslimberichten veel clicks en kieharde pecunia opleveren.
Morgan Freeman (een van de drie)quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.
In je Fok-posthistorie laat je niemand echt met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik laat beide groepen gewoon met rust.
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.quote:
Ja, echt zo'n zelfde uitstraling. Intelligentie, controle, wijsheid, en rustquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Morgan Freeman (een van de drie)
Wat een klote-site.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrrquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Van die gekke Chinees begreep ik dat ze alle media sowieso al in handen hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nu wel, overgenomen door www.thejngroup.com
Wat vind je van boeddhisme?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
Dat argument zie ik inderdaad vaak voorbij komen in een niet nader te noemen subforum.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Anti-theïsme is voor paupers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
De minst erge vorm van religie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat vind je van boeddhisme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |