Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why did you call me, son?
Ik laat beide groepen gewoon met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
Koos heeft ontdekt dat moslimberichten veel clicks en kieharde pecunia opleveren.
Morgan Freeman (een van de drie)quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.
In je Fok-posthistorie laat je niemand echt met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik laat beide groepen gewoon met rust.
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.quote:
Ja, echt zo'n zelfde uitstraling. Intelligentie, controle, wijsheid, en rustquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Morgan Freeman (een van de drie)
Wat een klote-site.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrrquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Van die gekke Chinees begreep ik dat ze alle media sowieso al in handen hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nu wel, overgenomen door www.thejngroup.com
Wat vind je van boeddhisme?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
Dat argument zie ik inderdaad vaak voorbij komen in een niet nader te noemen subforum.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Anti-theïsme is voor paupers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
De minst erge vorm van religie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat vind je van boeddhisme?
Valt best tegen trouwens.quote:
Vuige antisemiet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen niets met religie en de staat Israël.
En met Ajax.
Jup, maar daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Die Boeddhisten hebben laatst toch ook nog ergens in Zuid-Oost Azië een islamitische minderheid in elkaar getikt?
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacyquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die Krediax voor geen meter.
Ja, in Thailand. De Rohingya worden geterroriseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Die Boeddhisten hebben laatst toch ook nog ergens in Zuid-Oost Azië een islamitische minderheid in elkaar getikt?
En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacy
Myanmar was dat geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, in Thailand. De Rohingya worden geterroriseerd.
Terechtquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die Krediax voor geen meter.
Ik ben te vertrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacy
En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Woonde je toen in Engeland ???quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ze hebben een nieuwequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef remlof het volgende:
Die site zag er toen wel een stuk beter uit dan tegenwoordig trouwens.
En wij maar denken dat die boeddhisten van die lieve mensjes zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat het enigszins dogmatisch is, à la. Dat is bij elke (georganiseerde) religie zo. Maar ik ervaar over het algemeen die oosterse religies als veel spiritueler dan hun dogmatischequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jup, maar daar had ik het niet over.
Het Boeddhisme van de Dalai Lama kent ook nog vele dogmatiek. Homoseksualiteit wordt bijvoorbeeld afgekeurd. Past niet bij ons beeld van het spirituele boeddhisme.
A. Sinds wanneer ben ik een VVDer? en B. Waarom zou iemand een stuk stront als jij ¤1000 geven?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn ¤1.000 meneer de VVD'er?
Birma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
A. Sinds wanneer ben ik een VVDer? en B. Waarom zou iemand een stuk stront als jij ¤1000 geven?
Over het algemeen klopt dat wel denk ik. Echter lijkt het beeld van boeddhisme een beetje af te wijken van de realiteit, dat was mijn punt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wij maar denken dat die boeddhisten van die lieve mensjes zijn.
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat het enigszins dogmatisch is, à la. Dat is bij elke (georganiseerde) religie zo. Maar ik ervaar over het algemeen die oosterse religies als veel spiritueler dan hun dogmatische
"westerse" tegenhangers.
Praat geen poep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozen
B. Omdat jouw liberale vriendjes dat hebben zitten te verkondigen
Nu doet meneertje opeens alsof zijn neus bloed.quote:
1000 euro voor iedere hardwerkende Nederlander.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozen
B. Omdat jouw liberale vriendjes dat hebben zitten te verkondigen
VVDers zijn inderdaad onbetrouwbare honden net als alle andere politici overigens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu doet meneertje opeens alsof zijn neus bloed.
Naja, dat liberalen onbetrouwbare honden zijn is ook niets nieuws.
Random rel zoek je ook he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu doet meneertje opeens alsof zijn neus bloed.
Naja, dat liberalen onbetrouwbare honden zijn is ook niets nieuws.
En alle liberalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
VVDers zijn inderdaad onbetrouwbare honden net als alle andere politici overigens.
Ja in Londen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Woonde je toen in Engeland ???
Mensen die een stijve krijgen van hun eigen drol neem ik niet serieus.quote:
En dat uit de mond van een liberaal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Mensen die een stijve krijgen van hun eigen drol neem ik niet serieus.
Ja ongetwijfeld. Heb me er nooit zo heel erg in verdiept. Ooit eens zo'n Indiase serie over hindoestaanse legendes gekeken. Trippy as fuck. Van het boeddhisme heb ik niet echt een goed te onderbouwen beeld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Over het algemeen klopt dat wel denk ik. Echter lijkt het beeld van boeddhisme een beetje af te wijken van de realiteit, dat was mijn punt.
Kaka in je muilquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een liberaal.
de arbeidskorting in de inkomstenbelasting is toch ook verhoogd van 2000,- naar 3000,- ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1000 euro voor iedere hardwerkende Nederlander.
Die heb ik gewoon gehad. Jij niet, zal wel aan je paspoort of je werkhouding liggen.
Dat scheelt nog geen 1000 euroquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
de arbeidskorting in de inkomstenbelasting is toch ook verhoogd van 2000,- naar 3000,- ?
Dat zijn er dan 60 teveel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
Ja maar als je geen zak verdiend krijg je maar 60,-
Meer verdienen dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
Omdat het vrij absurd is om iemand die geen zak verdient zo maar 60 boterzachte euro's te geven.quote:
Pech voor ze.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef arjan1112 het volgende:
En niets anders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pech voor ze.
Succes is een keuze.
Het is absurd dat iemand die geen zak verdient een auto voor de deur heeft en op vakantie kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat het vrij absurd is om iemand die geen zak verdient zo maar 60 boterzachte euro's te geven.
Waarom ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat het vrij absurd is om iemand die geen zak verdient zo maar 60 boterzachte euro's te geven.
Het is absurd dat de sociale onderklasse niet meer gewoon 7 dagen in de week in de fabriek staat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is absurd dat iemand die geen zak verdient een auto voor de deur heeft en op vakantie kan.
Een grote hond heeft, 's morgens bier drinkt en de godganse dag zit te roken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is absurd dat iemand die geen zak verdient een auto voor de deur heeft en op vakantie kan.
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:21 schreef GSbrder het volgende:
Mensen die roken mag je wat mij betreft sowieso de zorgtoeslag van afpakken.
okquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen die in hun vrije tijd sporten moeten ze ook hun zorgtoeslag afpakken, dat risicovolle gedrag van hun kost door die sportblessure's miljoenen.
En mensen die auto rijden. Hartstikke onveilig dat verkeer. Een beetje met je dwars-leasie en rolstoel die met rietje wordt bestuurd omdat meneer te goed voor het OV was zeker? En wij maar lappenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
Mensen die in hun vrije tijd sporten moeten ze ook hun zorgtoeslag afpakken, dat risicovolle gedrag van hun kost door die sportblessure's miljoenen.
Sta je dan met je OV:quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En mensen die auto rijden. Hartstikke onveilig dat verkeer. Een beetje met je dwars-leasie en rolstoel die met rietje wordt bestuurd omdat meneer te goed voor het OV was zeker? En wij maar lappen.
Al die bevallingen, vrouwen tussen de 20 en 40 jaar zouden extra zorgpremie moeten betalen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
Alles kost geld, laten we stoppen met leven.
Het schijnt ook dat rokende moeders eerder kans hebben op lesbische dochters.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Het schijnt juist dat ze goedkoper zijn omdat ze eerder en sneller doodgaan.
Ik las lesbische ouders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat rokende moeders eerder kans hebben op lesbische dochters.
Of al die mensen die ervoor kiezen om vrijwillig nabij een snelweg te gaan wonen, die zijn nog erger dan rokers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
En mensen die in de randstad gaan wonen. Een beetje kanker inhaleren de hele tijd. Puur en alleen omdat mevrouw dichtbij een winkelcentrum wil wonen. Wijf, je hebt helemaal geen geld. En wel een beetje kankerlijen op kosten van de hardwerkende Nederlander natuurlijk
Maar dan wil ik een niet-bevallings kortingquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Al die bevallingen, vrouwen tussen de 20 en 40 jaar zouden extra zorgpremie moeten betalen!
En de Groningers maar de schokken opvangen voor de uitkering van die Hollanders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef Pokkelmans het volgende:
En mensen die in de randstad gaan wonen. Een beetje kanker inhaleren de hele tijd. Puur en alleen omdat mevrouw dichtbij een winkelcentrum wil wonen. Wijf, je hebt helemaal geen geld. En wel een beetje kankerlijen op kosten van de hardwerkende Nederlander natuurlijk
Oeh leuk, weet je al wat je wil gaan doen als je klaar bent met school?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan wil ik een niet-bevallings korting
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sta je dan met je OV:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oeh leuk, weet je al wat je wil gaan doen als je klaar bent met school?
We kunnen het geld natuurlijk ook gebruiken voor iets anders dan consumptie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
Er heeft iemand op een kunstwerk in Delft een A4tje geplakt met 'DIT KOST 60.000 EURO' en als reactie (ik vermoed een student) heeft iemand daarop geschreven: 'Nou en? Dat is een normale prijs.'
![]()
We kunnen ook met zijn allen op het geld zitten en nooit meer uitgeven natuurlijk.
Keer een A-4'tje aan een chronisch zieke plakken. "Dit heeft ¤2.768.450,- gekost". Even langs de originele plakkert sturen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
Er heeft iemand op een kunstwerk in Delft een A4tje geplakt met 'DIT KOST 60.000 EURO' en als reactie (ik vermoed een student) heeft iemand daarop geschreven: 'Nou en? Dat is een normale prijs.'
![]()
We kunnen ook met zijn allen op het geld zitten en nooit meer uitgeven natuurlijk.
Nou....ik wil wel kunnen creatief hobbyen zeg maar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ok, maar dan wil de zorgverzekering wel als zekerheid een kuisheidsgordel aanbrengen.
Kan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
We kunnen het geld natuurlijk ook gebruiken voor iets anders dan consumptie.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Keer een A-4'tje aan een chronisch zieke plakken. "Dit heeft ¤2.768.450,- gekost". Even langs de originele plakkert sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |