Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Why did you call me, son?
Ik laat beide groepen gewoon met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
Koos heeft ontdekt dat moslimberichten veel clicks en kieharde pecunia opleveren.
Morgan Freeman (een van de drie)quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vind Kofi Annan nog steeds koeler.
In je Fok-posthistorie laat je niemand echt met rust.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik laat beide groepen gewoon met rust.
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.quote:
Ja, echt zo'n zelfde uitstraling. Intelligentie, controle, wijsheid, en rustquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Morgan Freeman (een van de drie)
Wat een klote-site.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrrquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar voor www.totallyjewish.com gewerkt, dat waren wel relaxte liberale joden met een enorme hekel aan Sharon.
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Van die gekke Chinees begreep ik dat ze alle media sowieso al in handen hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja nu wel, overgenomen door www.thejngroup.com
Wat vind je van boeddhisme?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
Dat argument zie ik inderdaad vaak voorbij komen in een niet nader te noemen subforum.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden, ik heb zelfs met ze gewerkt, maarrrrrr
Anti-theïsme is voor paupers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maarrrrrr geloven in een fictief opperwezen blijf ik tergend primitief vinden.
De minst erge vorm van religie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat vind je van boeddhisme?
Valt best tegen trouwens.quote:
Vuige antisemiet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen niets met religie en de staat Israël.
En met Ajax.
Jup, maar daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Die Boeddhisten hebben laatst toch ook nog ergens in Zuid-Oost Azië een islamitische minderheid in elkaar getikt?
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacyquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die Krediax voor geen meter.
Ja, in Thailand. De Rohingya worden geterroriseerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
Die Boeddhisten hebben laatst toch ook nog ergens in Zuid-Oost Azië een islamitische minderheid in elkaar getikt?
En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacy
Myanmar was dat geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, in Thailand. De Rohingya worden geterroriseerd.
Terechtquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:52 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vertrouw die Krediax voor geen meter.
Ik ben te vertrouwen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer in WebDiplomacy
En terecht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Woonde je toen in Engeland ???quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
ze hebben een nieuwequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:43 schreef remlof het volgende:
Die site zag er toen wel een stuk beter uit dan tegenwoordig trouwens.
En wij maar denken dat die boeddhisten van die lieve mensjes zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat het enigszins dogmatisch is, à la. Dat is bij elke (georganiseerde) religie zo. Maar ik ervaar over het algemeen die oosterse religies als veel spiritueler dan hun dogmatischequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jup, maar daar had ik het niet over.
Het Boeddhisme van de Dalai Lama kent ook nog vele dogmatiek. Homoseksualiteit wordt bijvoorbeeld afgekeurd. Past niet bij ons beeld van het spirituele boeddhisme.
A. Sinds wanneer ben ik een VVDer? en B. Waarom zou iemand een stuk stront als jij ¤1000 geven?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krijg ik dan mijn ¤1.000 meneer de VVD'er?
Birma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef Pokkelmans het volgende:
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
A. Sinds wanneer ben ik een VVDer? en B. Waarom zou iemand een stuk stront als jij ¤1000 geven?
Over het algemeen klopt dat wel denk ik. Echter lijkt het beeld van boeddhisme een beetje af te wijken van de realiteit, dat was mijn punt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wij maar denken dat die boeddhisten van die lieve mensjes zijn.
[..]
Oh dat wist ik niet. Dat het enigszins dogmatisch is, à la. Dat is bij elke (georganiseerde) religie zo. Maar ik ervaar over het algemeen die oosterse religies als veel spiritueler dan hun dogmatische
"westerse" tegenhangers.
Praat geen poep.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
A. Sinds jij het liberale pad hebt gekozen
B. Omdat jouw liberale vriendjes dat hebben zitten te verkondigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |