abonnement Unibet Coolblue
pi_136884967
Gave aflevering.

Een paar puzzelstukjes die op hun plaats gevallen zijn maar verder veel nieuwe vraagtekens.
pi_136885067
Zou het zin hebben dat verhaal over The King in Yellow van Robert W. Chambers te lezen?
Ik heb een online versie gevonden maar het is nogal een lap tekst.
pi_136885494
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef davidderotator het volgende:

[..]

Dit hangt samen met de meest interessante theorie die ik tot nu toe gelezen heb. Binnenin de cult (waar we sowieso bij terecht gaan komen) zijn er 5 "kings" die een offer moeten brengen, zijnde hun eigen dochter of tenminste iemand die nauw betrokken is bij hen. Onduidelijk is of de Yellow King één van hen is of nog eens daarboven staat. Bij het voltooien van die opdracht moet er dan iets apocalyptisch gaan gebeuren, maar de details daarover ben ik vergeten (boeit ook niet echt gezien het uiteraard gezeik is).

Er is de foto van Dora Lange met 5 mannen op paarden (waarvan één er nogal gelig uitziet), er is de opstelling van de 5 poppen rond het slachtoffer bij de dochter van Hart (enter mogelijke betrokkenheid Hart/familie van zijn vrouw en het mogelijke offer van zijn dochter die het verkeerde pad opgaat, wat in theorie een epische finale zou kunnen opleveren) en dan is er Cohle die de poppetjes uit zijn blikjes snijdt en een identieke opstelling maakt.

Ergens las ik ook de verwijzing van Reggie Ledoux als zijnde "tweede koning", maar gezien "doux" eigenlijk "zacht" betekent vind ik dat wat vergezocht (tenzij de oorsprong van die naam effectief van "deux" komt).

De man achter de theorie sprak over de vader van Dora Lange (aarde), vader Fontenot (vuur), Tuttle (slachtoffer 2012 geloof ik, lucht) en het slachtoffer dat zogezegd gewoon verdronken was (water). Dit zouden 4 van de 5 "kings" zijn, de offers gebeuren ook volgens de elementen, met het 5e slachtoffer als "specialleke" dat één of andere combinatie moet gaan worden.

De vraag is dan wie de vijfde king is, en daar komen we dan aan bij de vraag of ze het aandurven Hart erbij te betrekken. Gezien de makers beloven geen gigantische twists te gebruiken lijkt dat het (gelukkig?) niet te gaan worden ook.

Sorry als ik mezelf wat voorbijloop in deze uitleg, het staat veel beter beschreven op reddit: Five Men and a Little Lady Theory

Voor wie de duidelijke en uitgebreide versie wil, is zeker je 5 minuten waard!
Interessante theorie. Vanavond even de uitgebreide versie lezen.
pi_136885847
Waarom heb ik Dark Tower gevoelens bij deze serie? :')

Maar ff serieus, top aflevering weer. :Y
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136886018
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:07 schreef Gwywen het volgende:
Zou het zin hebben dat verhaal over The King in Yellow van Robert W. Chambers te lezen?
Ik heb een online versie gevonden maar het is nogal een lap tekst.
Het zijn wel extreem vage verhaaltjes, maar wel leuk. :p

Maar niet dat je persee dit boek moet lezen om True Detective beter te begrijpen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_136888040
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 09:42 schreef JDx het volgende:
Ik volg deze serie, maar moest even googlen wie Cohle is :')
...
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136888078
http://www.reddit.com/r/truedetective/

Ik zit hier ook door mijn obsessie, enorm gaaf. Allemaal geobsedeerde genies die theorieën verspreiden _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136889306
Beste.Serie.Ooit.

Ik zou uuuren en uuuuuren kunnen kijken naar Rust in dat verhoorkamertje, zelden zo'n overtuigend en fascinerend personage gezien.

Echt een serie die in je hoofd blijft hangen. Heel meeslepend en spannend. Ik ga het zeker nog eens kijken.

Ik blijf maar even weg van alle complottheorieen en spoilers, wil nog even in ontwetendheid met het verhaal meegaan.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_136889447
quote:
18s.gif Op woensdag 19 februari 2014 12:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
http://www.reddit.com/r/truedetective/

Ik zit hier ook door mijn obsessie, enorm gaaf. Allemaal geobsedeerde genies die theorieën verspreiden _O_
Haha inderdaad, daar zit ik ook :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_136889620
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:33 schreef Novem het volgende:
Beste.Serie.Ooit.

Ik zou uuuren en uuuuuren kunnen kijken naar Rust in dat verhoorkamertje, zelden zo'n overtuigend en fascinerend personage gezien.

Echt een serie die in je hoofd blijft hangen. Heel meeslepend en spannend. Ik ga het zeker nog eens kijken.
Precies. Naar mijn mening is Matthew McConaughey in de top 3 van de grootste acteurs op dit moment _O_
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136899855
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:33 schreef Novem het volgende:
Beste.Serie.Ooit.

Ik zou uuuren en uuuuuren kunnen kijken naar Rust in dat verhoorkamertje, zelden zo'n overtuigend en fascinerend personage gezien.

Echt een serie die in je hoofd blijft hangen. Heel meeslepend en spannend. Ik ga het zeker nog eens kijken.

Ik blijf maar even weg van alle complottheorieen en spoilers, wil nog even in ontwetendheid met het verhaal meegaan.
Die interviews met hem zijn inderdaad fascinerend. Dat roken, bier drinken, vage verhalen. _O- _O_
pi_136900748
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef davidderotator het volgende:

[..]

Dit hangt samen met de meest interessante theorie die ik tot nu toe gelezen heb. Binnenin de cult (waar we sowieso bij terecht gaan komen) zijn er 5 "kings" die een offer moeten brengen, zijnde hun eigen dochter of tenminste iemand die nauw betrokken is bij hen. Onduidelijk is of de Yellow King één van hen is of nog eens daarboven staat. Bij het voltooien van die opdracht moet er dan iets apocalyptisch gaan gebeuren, maar de details daarover ben ik vergeten (boeit ook niet echt gezien het uiteraard gezeik is).

Er is de foto van Dora Lange met 5 mannen op paarden (waarvan één er nogal gelig uitziet), er is de opstelling van de 5 poppen rond het slachtoffer bij de dochter van Hart (enter mogelijke betrokkenheid Hart/familie van zijn vrouw en het mogelijke offer van zijn dochter die het verkeerde pad opgaat, wat in theorie een epische finale zou kunnen opleveren) en dan is er Cohle die de poppetjes uit zijn blikjes snijdt en een identieke opstelling maakt.

Ergens las ik ook de verwijzing van Reggie Ledoux als zijnde "tweede koning", maar gezien "doux" eigenlijk "zacht" betekent vind ik dat wat vergezocht (tenzij de oorsprong van die naam effectief van "deux" komt).

De man achter de theorie sprak over de vader van Dora Lange (aarde), vader Fontenot (vuur), Tuttle (slachtoffer 2012 geloof ik, lucht) en het slachtoffer dat zogezegd gewoon verdronken was (water). Dit zouden 4 van de 5 "kings" zijn, de offers gebeuren ook volgens de elementen, met het 5e slachtoffer als "specialleke" dat één of andere combinatie moet gaan worden.

De vraag is dan wie de vijfde king is, en daar komen we dan aan bij de vraag of ze het aandurven Hart erbij te betrekken. Gezien de makers beloven geen gigantische twists te gebruiken lijkt dat het (gelukkig?) niet te gaan worden ook.

Sorry als ik mezelf wat voorbijloop in deze uitleg, het staat veel beter beschreven op reddit: Five Men and a Little Lady Theory

Voor wie de duidelijke en uitgebreide versie wil, is zeker je 5 minuten waard!
De uitgebreide versie nu ook gelezen. Is iets voor deze theorie te zeggen, maar dan de schoonvader van Hart als één van de kings i.p.v. Hart zelf.
pi_136901656
Ik heb vandaag alle afleveringen herbekeken met die theorie (en een heel pak ander gelezen materiaal) in het achterhoofd en dat Hart zelf er iets van afweet sluit ik nu ook uit.

Dat Tuttle er iets mee te maken heeft lijkt wel een zekerheid te gaan worden gezien de preview. Hij is de sleutelfiguur in het onderzoek dat Cohle vanaf 2002 zal gaan voeren, bezit de grond die gemaaid werd door degene die volgens mij het groene spaghettimonster is en waar Cohle alle devil catchers vindt.

Nog iets interessants vanop IMDb: de sheriff die de Fontenot-case als "made in error" liet catalogiseren in 1990 omdat het kind zogezegd mee was met haar vader heeft dezelfde achternaam als één van de twee cipiers die de doodgebloede man het eerst ontdekken op de video in 2002. Dit is zeker niet dezelfde persoon, maar indien het geen toeval is kan het wel familie zijn, beiden cultmembers?
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:22:07 #114
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_136904243
deel 5 inmiddels binnen, maar NL ondertitels nergens te vinden :(
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_136904277
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
deel 5 inmiddels binnen, maar NL ondertitels nergens te vinden :(
Kijk eens, genoeg keus.

EDIT: Shit, ik zie het, geen E5.

EDIT2: Gewoon met Engelse subs dan.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:37:40 #116
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_136904992
quote:
18s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:22 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Kijk eens, genoeg keus.

EDIT: Shit, ik zie het, geen E5.

EDIT2: Gewoon met Engelse subs dan.
Kan ik prima mee uit de voeten, alleen mijn liefje niet. Dan kan ik de hele tijd alles uitleggen :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_136921731
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Kan ik prima mee uit de voeten, alleen mijn liefje niet. Dan kan ik de hele tijd alles uitleggen :')
dat probleem heb ik ook soms bij series waar redelijk veel en snel in gepraat wordt, zoals Justified waar de dialogen bol staan van de spitse opmerkingen. Bij True Detective is het nog wel te doen, vindt ze :P

Maar wel jammer dat voor de meest onnozele series de vertalers in de rij staan en al vaak binnen 1 of 2 dagen een vertaling is en bij True Detective er pas de vrijdag/zaterdag na de uitzending een nl versie van beschikbaar komt.
  donderdag 20 februari 2014 @ 10:43:42 #118
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136921792
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kan ik prima mee uit de voeten, alleen mijn liefje niet.
Dan zoek je toch gewoon een nieuwe? :?.
Ik ga naar huis.
pi_136921825
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dan zoek je toch gewoon een nieuwe? :?.
its life, it happens :)
pi_136922208
quote:
5s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dan zoek je toch gewoon een nieuwe? :?.
Ja, wat moet je nou met een liefje dat geen Engels kan lezen/begrijpen? Inwisselen die handel.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 20 februari 2014 @ 12:03:42 #121
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_136924052
Interessante theorie die gepost is door Reddit over de Five Kings.
Alleen Marty die zelf zijn dochter zou (laten) misbruiken en later vermoorden, dat zie ik niet direct gebeuren*.
Dan lijkt me de schoonvader om de een of andere reden realistischer.

* Al vermoordt hij wel Ledoux... misschien omdat hij teveel weet over de Five Kings en dit zou onthullen aan Cohle.
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:09:21 #122
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_136928110
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 10:40 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat probleem heb ik ook soms bij series waar redelijk veel en snel in gepraat wordt, zoals Justified waar de dialogen bol staan van de spitse opmerkingen. Bij True Detective is het nog wel te doen, vindt ze :P

Maar wel jammer dat voor de meest onnozele series de vertalers in de rij staan en al vaak binnen 1 of 2 dagen een vertaling is en bij True Detective er pas de vrijdag/zaterdag na de uitzending een nl versie van beschikbaar komt.
Deel 3 had ik van de piratenbaai getrokken met ondertitels bijgevoegd in het torrentmapje. Was een drama; iemand had blijkbaar de originele Engelse subs door babelfish of google translate getrokken; hele rare kromme zinnen en letterlijke vertalingen van sommige woorden die dan in de context dan weer verkeerd waren. Dan moest je dus luisteren naar de gesproken tekst, lezen van de kromme ondertitels en dan razendsnel nadenken wat er nu eigenlijk had moeten staan. Kreeg er zowat koppijn van :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_136951244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:22 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Interessante theorie. Vanavond even de uitgebreide versie lezen.
Dit soort theoriën _O_ _O_ _O_

Netzoals toen bij Lost en het topic erover, echt fantastisch om zo een serie te volgen en proberen alles te duiden enzovoort.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:09 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Deel 3 had ik van de piratenbaai getrokken met ondertitels bijgevoegd in het torrentmapje. Was een drama; iemand had blijkbaar de originele Engelse subs door babelfish of google translate getrokken; hele rare kromme zinnen en letterlijke vertalingen van sommige woorden die dan in de context dan weer verkeerd waren. Dan moest je dus luisteren naar de gesproken tekst, lezen van de kromme ondertitels en dan razendsnel nadenken wat er nu eigenlijk had moeten staan. Kreeg er zowat koppijn van :')
Gewoon zonder subs kijken, prima te doen, zowel Matthew als Woody zijn heel goed te volgen :Y

Mijn vriendin eist ook ondertiteling bij films die we samen kijken, maar voor series die ik alleen volg, vind ik het niet echt nodig en beperkt het ook er qua het aanbod op internet...

[ Bericht 25% gewijzigd door yukon op 20-02-2014 22:42:03 (append) ]
pi_136959844
manmanman, vandaag begonnen en net klaar met aflevering vier.

Ongelooflijk hoe vet die laatste 5 minuten waren, een lange take.
Had het niet verwacht, omdat de serie nogal droogjes begon, wat een escalatie, daar hou ik echt van, van die lange shots _O_
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_136959874
Ik doe er trouwens wel subs bij (engels natuurlijk) want die Chole is (vooral in het heden) soms echt niet te verstaan :P
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_136961203
In de afgelopen dagen toch maar eens gaan kijken, de pilot vond ik verschrikkelijk traag.
Het was een pittige zit, maar na drie en half uur kwam de serie eindelijk op gang. Het vierde en vijfde uur waren erg tof en heeft me nu echt overtuigd. Eindelijk weer eens een sterke murdermystery. Je voelt de serie echt opbouwen naar een indrukwekkende climax en dat blijft boeien. Aan de andere kant zal het einde de serie dan ook maken of breken in mijn ogen.
Wordt nu in ieder geval wel heerlijk om te speculeren welke kant het verhaal opgaat. Zal eens goed gaan zitten voor alle theorien hier.
Verder wel erg sterk camerawerk en soms is de score ook voortreffelijk.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136964163
Ben ik de enige die het jammer vond dat er in aflevering vier een fors stuk actie zat? Ik ervoer het als een soort stijlbreuk.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_136964998
Ja!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 11:31:19 #129
280165 Preston_Marlowe
Cool. Cool, cool, cool
pi_136967260
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:54 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die het jammer vond dat er in aflevering vier een fors stuk actie zat? Ik ervoer het als een soort stijlbreuk.
De wisseling in tempo vind ik juist toegevoegde waarde ^O^ Zeker na 3 afleveringen waar het tempo rustig kabbelend is.
I have a time machine at home. But it only goes forward at regular speed.........
pi_136969625
quote:
Beetje pretentieus gewauwel. Hij zag niet eens aankomen dat het perspectief van het verhaal zou veranderen. Iedereen zag juist aankomen dat de serie op een bepaald moment zou switchen naar de tegenwoordige tijd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_136970436
Ben ik de enige die denkt dat Hart er meer mee te maken heeft?

We hebben nu al een aantal keer gezien dat hij behoorlijk agressief kan zijn en zich niet goed in de hand heeft. Het is duidelijk dat hij ook een duistere kant heeft waar we nog niet veel van weten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:32:05 #132
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_136971342
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Hart er meer mee te maken heeft?

We hebben nu al een aantal keer gezien dat hij behoorlijk agressief kan zijn en zich niet goed in de hand heeft. Het is duidelijk dat hij ook een duistere kant heeft waar we nog niet veel van weten.
Neen, daar is namelijk een hele theorie over: de Five Kings waarbij Hart dan een van de Kings zou zijn die zijn dochter uiteindelijk zou vermoorden als laatste offer.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:43:41 #133
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_137008920
Ziekelijk! Snel 04 kijken _O_ !!!!!!
Beetje The Wire flow met die blacka's!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_137009140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Hart er meer mee te maken heeft?

We hebben nu al een aantal keer gezien dat hij behoorlijk agressief kan zijn en zich niet goed in de hand heeft. Het is duidelijk dat hij ook een duistere kant heeft waar we nog niet veel van weten.
Hart zelf vind ik moeilijk voor te stellen. Ik ga nog steeds uit van z'n schoonvader. Kijk dat Hart niet de brave goede familieman is zoals hij zich voor doet is natuurlijk al lang duidelijk.
Mocht Hart één van de Kings zijn dan zet dat de hele serie op z'n kop. :D

BTW Nog maar 3 afleveringen. -O- -O-
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:41:56 #135
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_137011911
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:52 schreef TargaFlorio het volgende:

BTW Nog maar 3 afleveringen. -O- -O-
Is dit een miniserie dan?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:45:44 #136
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_137012024
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:41 schreef Coelho het volgende:

[..]

Is dit een miniserie dan?
8 afleveringen in een seizoen. Volgend seizoen een nieuwe zaak, nieuwe acteurs, etc.
pi_137012368
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:45 schreef BoerBert het volgende:

[..]

8 afleveringen in een seizoen. Volgend seizoen een nieuwe zaak, nieuwe acteurs, etc.
Pffff, komt net op gang.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:07:35 #138
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137012662
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:56 schreef JDx het volgende:

[..]

Pffff, komt net op gang.
Het is al sinds de eerste aflevering op gang :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:09:10 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137012707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Hart er meer mee te maken heeft?

We hebben nu al een aantal keer gezien dat hij behoorlijk agressief kan zijn en zich niet goed in de hand heeft. Het is duidelijk dat hij ook een duistere kant heeft waar we nog niet veel van weten.
it's right under his nose...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137012934
Cohle hier :P

Wat denken jullie over dat bord langs de snelweg?

quote:
DO YOU KNOW WHO KILLED ME
STACY GERHARD
10,000 reward
Dat komt steeds weer in beeld, het heeft er meer mee te maken. Wie is dat meisje? De dochter van Cohle? Een ander slachtoffer wat we nog niet hebben gezien?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zondag 23 februari 2014 @ 12:26:00 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137043233
Denk dat we daar nog achter moeten komen, het leidt er wel toe dat Cohle weer terug gaat naar de plaats delict en andere vermissingszaken gaat bekijken.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137047539
Ook aan deze serie begonnen. :)
Tails tell tales
pi_137047969
Ik wacht nog wel even tot het seizoen afgelopen is, heb het eigenlijk wel een beetje gehad met telkens een week te moeten wachten om te zien hoe een verhaal verder gaat.

Laterz...
pi_137048390
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:31 schreef contactpersoon het volgende:
Ik wacht nog wel even tot het seizoen afgelopen is, heb het eigenlijk wel een beetje gehad met telkens een week te moeten wachten om te zien hoe een verhaal verder gaat.

Laterz...
Zo gaat het bij elke serie, gek he :')
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137049075
Dude, ben je echt zo dom?
pi_137049217
Dat je in korte tijd veel afleveringen kunt kijken heeft ook wel iets maar bij een serie waarbij het verhaal meer diepgang heeft, zoals TD, is het ook wel leuk dat je een week hebt of er nog eens over na te denken en uit te zien naar de volgende aflevering.
pi_137053201
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 14:57 schreef contactpersoon het volgende:
Dude, ben je echt zo dom?
:') .
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137053231
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 15:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat je in korte tijd veel afleveringen kunt kijken heeft ook wel iets maar bij een serie waarbij het verhaal meer diepgang heeft, zoals TD, is het ook wel leuk dat je een week hebt of er nog eens over na te denken en uit te zien naar de volgende aflevering.
Precies, een week speculeren, heerlijk. Ik zou het niets vinden als de serie in 1x uitkwam, dan was ik nu al klaar met genieten, speculeren en lezen erover, terwijl het nu nog 3 weken duurt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137053344
quote:
18s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:37 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Precies, een week speculeren, heerlijk. Ik zou het niets vinden als de serie in 1x uitkwam, dan was ik nu al klaar met genieten, speculeren en lezen erover, terwijl het nu nog 3 weken duurt.
:Y

Tijdje geleden Vikings in een week gekeken. Bij die serie was het verhaal dun en dan is het wel lekker om het in korte tijd te kijken, dan blijf je echt in de serie zitten, anders zou je misschien afhaken. Maar bij True Detective of Boardwalk Empire vind ik het wel fijn dat er een week tussen zit.
pi_137054665
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:39 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

:Y

Tijdje geleden Vikings in een week gekeken. Bij die serie was het verhaal dun en dan is het wel lekker om het in korte tijd te kijken, dan blijf je echt in de serie zitten, anders zou je misschien afhaken. Maar bij True Detective of Boardwalk Empire vind ik het wel fijn dat er een week tussen zit.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137084956
Tijd voor ep06!
pi_137086184
Minder wow-effect als de vorige twee afleveringen, ben erg benieuwd waar het heen gaat.

Wel goede chick btw, die marty mag niet klagen :+
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_137091926
Sinds gisteravond bij met kijken. Ik schreef het net al ergens anders, maar zeer veelbelovende nieuwkomer! :)

Enkele "minpuntjes": ik vind het toch wat saai af en toe en hoewel ik de "ondervraging" van Cohle juist één van de meest boeiende gedeeltes vind (wat een prestatie weet McConaughey daar neer te zetten _O_ ), zijn sommige van zijn teksten wel een beetje "te" naar mijn smaak. (Het zal aan mij liggen, maar kan ook zeker niet alles helemaal volgen, terwijl zijn "mensbeeld" geloof ik best een beetje met die van mijzelf overeenkomt :@ ).

Pluspunten: spanning richting plot, acteerwerk van met name McConaughey, geluid/muziek, beelden/camerawerk en met als overduidelijke kers op de taart dat geweldige, duistere/raadselachtige/onheilspellende de hele tijd!

Of deze serie écht heel goed is zal, meer dan doorgaans het geval is volgens mij, staan of vallen met het plot. Ik ben daar dan ook onwijs benieuwd naar!

Hebben jullie bij deze serie ook meer het gevoel, dat je naar een lange film zit te kijken i.p.v. naar een serie? Ik wel namelijk :D
Tails tell tales
pi_137093202
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee eigenlijk meteen al. Misschien ook door het onderwerp, vermoord meisje of iig een combinatie.

Ik volg het nog. Prima serie, wel weer even wennen, het 'trage', dat zie je niet zo vaak meer tegenwoordig.
Ja, tegen dat "trage" moet je wel kunnen. :Y Aan de ene kant vond ik het daardoor een heel enkele keer ook wel een heel klein beetje saai, aan de andere kant houd ik wel van zo'n langzaam tempo eigenlijk en vind ik het juist zo knap dat ze dan toch continu zo'n intrigerende spanning in de serie weten te houden.
Tails tell tales
pi_137093381
Ook eens wat kritiek, van de New Yorker no less. ( ik heb het zelf nog niet helemaal gelezen aangezien er ook wat uit afl. 6 wordt besproken. )
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook

[ Bericht 47% gewijzigd door NoCigar op 24-02-2014 16:38:29 (link vergeten) ]
anonieme razernist
pi_137093456
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef NoCigar het volgende:
Ook eens wat kritiek, van de New Yorker no less. ( ik heb het zelf nog niet helemaal gelezen aangezien er ook wat uit afl. 6 wordt besproken. )
Oh, ben wel benieuwd, maar wil nu ook nog niks lezen over de volgende aflevering :N
Tails tell tales
pi_137093549
Hij is nu aan het downloaden, wat vonden jullie, zonder spoilers, van 6?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137093884
Prima aflevering!

Preview van episode 7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 16:15:38 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_137094026
quote:
18s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hij is nu aan het downloaden, wat vonden jullie, zonder spoilers, van 6?
Ik kijk nu. Het wordt wel een beetje goed opletten, het verhaal wordt wat gecompliceerder heb ik het idee.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137094057
Ik vond deze aflevering een stuk minder. :p
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_137094289
Misschien moet ik mijn enthousiasme voor de zekerheid toch maar wat gaan temperen :D
Tails tell tales
pi_137094851
vanavond eens kijken.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_137095138
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:42 schreef Seam het volgende:
vanavond eens kijken.
Ik waarschijnlijk ook.

Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van zo'n hippie/zwerver-look, maar meer (vrouwen) hier, die Rust/Cohle er toch een heel stuk aantrekkelijker uit vinden zien in de "ondervragingsscènes"?
Tails tell tales
pi_137095182
Ik heb het gevoel dat deze aflevering iets tekort gedaan heeft, maar ik kan er niet echt bij wat.

Nu weet ik bijna wel zeker dat de volgende twee aflevering dat ongetwijfeld goed gaan maken. :)

Sowieso is die Tuttle foundation één groot complot, de sherrif's department heeft er volgens mij ook een aandeel in.
Oja, waar is Quesada eigenlijk? of heb ik iets gemist?
Ik hoop dat we misschien bij het einde ofzo nog een intense deep monologue krijgen van Rust. _O_
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_137095305
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef NoCigar het volgende:
Ook eens wat kritiek, van de New Yorker no less. ( ik heb het zelf nog niet helemaal gelezen aangezien er ook wat uit afl. 6 wordt besproken. )
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
Wel helemaal gelezen, maar alleen niet mee eens.

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik waarschijnlijk ook.

Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van zo'n hippie/zwerver-look, maar meer (vrouwen) hier, die Rust/Cohle er toch een heel stuk aantrekkelijker uit vinden zien in de "ondervragingsscènes"?
Nee, totaal niet juist. :P
pi_137095651
Ik vond 6 echt geweldig. Niet zo goed als 5, wat naar mijn mening de aller beste is, maar deze aflevering was heel anders. Heerlijk.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137095928
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:57 schreef owl. het volgende:

[..]

Nee, totaal niet juist. :P
Ik zal wel weer een rare kijk hierop hebben :P

Ja, wat ik zeg... ik houd normaal ook niet van zo'n "look", maar toch vind ik hem met dat korte haar best wel lelijk eigenlijk (terwijl ik dat korte kapsel op zichzelf juist wel mooier vind dus, snap je het nog _O- ), maar met dat lange haar en er ook wat ouder uitziend vind ik hem juist wel iets hebben (ik houd op zich best wel van wat lang(er) haar bij een man hoor, maar normaliter niet als het om ZO lang haar gaat, zeker niet in zo'n staart).

Ik weet niet, vind hem dan erg/extra mannelijk ofzo... Ach, het kan ook heel goed puur door zijn manier van doen tijdens die scènes komen hoor, zijn uitstraling op die momenten. :Y Ik weet van mijzelf wel dat ik daar enorm gevoelig voor ben als het om "aantrekkelijkheid" gaat ;)
Tails tell tales
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 17:17:31 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_137095986
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik waarschijnlijk ook.

Ik houd eigenlijk helemaal niet zo van zo'n hippie/zwerver-look, maar meer (vrouwen) hier, die Rust/Cohle er toch een heel stuk aantrekkelijker uit vinden zien in de "ondervragingsscènes"?
Nee vind ik niet. Een beetje TE. Ik bedoel, het ziet er te gemaakt uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137096050
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee vind ik niet. Een beetje TE. Ik bedoel, het ziet er te gemaakt uit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, absoluut eens met dat het er wel een beetje nep uitziet ^O^ (maar daar kijk ik uiteindelijk dan toch langsheen ofzo).
Tails tell tales
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 17:20:58 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_137096082
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:19 schreef Forbry het volgende:


Ja, absoluut eens met dat het er wel een beetje nep uitziet ^O^ (maar daar kijk ik uiteindelijk dan toch langsheen ofzo).
Overigens moest ik wel weer aan Twin Peaks denken, toen dat meisje het had over een 'giant met scars'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137096133
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:16 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zal wel weer een rare kijk hierop hebben :P

Ja, wat ik zeg... ik houd normaal ook niet van zo'n "look", maar toch vind ik hem met dat korte haar best wel lelijk eigenlijk (terwijl ik dat korte kapsel op zichzelf juist wel mooier vind dus, snap je het nog _O- ), maar met dat lange haar en er ook wat ouder uitziend vind ik hem juist wel iets hebben (ik houd op zich best wel van wat lang(er) haar bij een man hoor, maar normaliter niet als het om ZO lang haar gaat, zeker niet in zo'n staart).

Ik weet niet, vind hem dan erg/extra mannelijk ofzo... Ach, het kan ook heel goed puur door zijn manier van doen tijdens die scènes komen hoor, zijn uitstraling op die momenten. :Y Ik weet van mijzelf wel dat ik daar enorm gevoelig voor ben als het om "aantrekkelijkheid" gaat ;)
Ik heb ook niets met zo'n look of überhaupt lang haar bij mannen. Meestal vind ik die hele Matthew McConaughey eigenlijk niets, maar in deze serie vind ik hem wel wat hebben in de flashback scenes.
pi_137096416
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Overigens moest ik wel weer aan Twin Peaks denken, toen dat meisje het had over een 'giant met scars'.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 17:32:22 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_137096458
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_137096480
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:22 schreef owl. het volgende:

[..]

Ik heb ook niets met zo'n look of überhaupt lang haar bij mannen. Meestal vind ik die hele Matthew McConaughey eigenlijk niets, maar in deze serie vind ik hem wel wat hebben in de flashback scenes.
Same here, maar in die flashbackscènes ik nog steeds niet dus (puur qua uiterlijk dan, verder geweldig personage).
Tails tell tales
pi_137096644


FOK! in elk R&P topic waar de TS een fout heeft gemaakt :').
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137096657
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Yep ;)
Ik vond die scènes met hem echt behoorlijk eng (en dat heb ik zelden), maar op zo'n (stilstaand) plaatje is het eigenlijk niks meer :')
Tails tell tales
  maandag 24 februari 2014 @ 17:52:54 #177
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_137097123
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:57 schreef NoCigar het volgende:
Ook eens wat kritiek, van de New Yorker no less. ( ik heb het zelf nog niet helemaal gelezen aangezien er ook wat uit afl. 6 wordt besproken. )
http://www.newyorker.com/(...)mbid=social_facebook
Wat een lachwekkend feministisch gelul. Geschreven door uiteraard een vrouw.
Bedankt Hans.
pi_137097256
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:52 schreef bascross het volgende:

[..]

Wat een lachwekkend feministisch gelul. Geschreven door uiteraard een vrouw.
Dit. Wat een gezeik zeg, 10 minuten aan verspild.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 24 februari 2014 @ 19:07:28 #179
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137099628
Net gekeken en hij valt inderdaad een beetje tegen.

Weet niet of dit al eerder is gepost maar als Hart die twee jongens in elkaar mept in het begin heeft hij het over "Angola" of "the farm", hiermee wordt Louisiana State Penitentiary bedoeld en daar wil je niet heen :P

quote:
Of all American prisons, Angola has the largest number of inmates on life sentences in the United States. As of 2009 Angola had 3,712 inmates on life sentences, making up 74% of the population.
Je moet er ook de hele dag werken.

Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137100146
quote:
2s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:07 schreef seto het volgende:
Net gekeken en hij valt inderdaad een beetje tegen.
Waarom?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137100496
Je moet de serie als een geheel zien en niet in afleveringen apart. Ik ga niet vergelijken welke aflevering beter is. De serie vertelt een verhaal in delen. Ene zit meer actie of vooruitgang in dan de ander. Dat is altijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door SlugGuts op 24-02-2014 19:47:16 ]
my ambition is handicapped by my laziness
pi_137100705
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef SlugGuts het volgende:
Je moet de serie als een geheel zien en niet in afleveringen apart. Ik ga niet vergelijken welke aflevering beter is. De serie verteld een verhaal in delen. Ene zit meer actie of vooruitgang in dan de ander. Dat is altijd.
Precies. Ik vind het normaal dat mensen sommige afleveringen liever zagen dan anderen, maar in totaal gaat het om het plaatje, om het seizoen algeheel, en dat is naar mijn mening geweldig.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 24 februari 2014 @ 19:34:19 #183
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137100910
quote:
18s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:18 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Waarom?
Zat totaal geen spanning in vergeleken met de vorige afleveringen en veel vooruitgang in de zaak zat er ook niet in. Ik snap dat er een grote confrontatie moest komen tussen Cohle en Hart maar het veranderde allemaal een beetje in een (ongeloofwaardige) soap en toen ze hadden gevochten had ik zoiets van "eh".

Preview voor volgende week ziet er wel erg goed uit.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137101012
quote:
18s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:30 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Precies. Ik vind het normaal dat mensen sommige afleveringen liever zagen dan anderen, maar in totaal gaat het om het plaatje, om het seizoen algeheel, en dat is naar mijn mening geweldig.
Juist om dat de 2 eerste aflevering traag waren, is de opbouw nog specialer.

Het is tot nu toe een toffe serie, maar om het nou de beste serie ooit of van 2014 te noemen durf ik niet te zeggen omdat s01 nog niet klaar is.
Ik zie het wel. Pizza staat klaar, dekentjes op de bank, ik ga nu lekker genieten van aflevering 6. :W
my ambition is handicapped by my laziness
pi_137101043
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef seto het volgende:

[..]

Zat totaal geen spanning in vergeleken met de vorige afleveringen en veel vooruitgang in de zaak zat er ook niet in. Ik snap dat er een grote confrontatie moest komen tussen Cohle en Hart maar het veranderde allemaal een beetje in een (ongeloofwaardige) soap en toen ze hadden gevochten had ik zoiets van "eh".

Preview voor volgende week ziet er wel erg goed uit.
Geen spanning is voor mij geen probleem, ik kijk het niet voor het thriller aspect.
En er zat juist redelijk veel vooruitgang in het verhaal, misschien niet het deel met de zaak, maar toch ook redelijk wat.
Het enige minpunt vond ik de impact-op-het-verhaal-loze sex scenes.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137101400
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Juist om dat de 2 eerste aflevering traag waren, is de opbouw nog specialer.

Het is tot nu toe een toffe serie, maar om het nou de beste serie ooit of van 2014 te noemen durf ik niet te zeggen omdat s01 nog niet klaar is.
Ik zie het wel. Pizza staat klaar, dekentjes op de bank, ik ga nu lekker genieten van aflevering 6. :W
Veel plezier! :W
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 24 februari 2014 @ 19:43:40 #187
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137101402
quote:
18s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:36 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Geen spanning is voor mij geen probleem, ik kijk het niet voor het thriller aspect.
Dat is fijn, maar heel veel andere mensen kijken het wel voor de spanning en die was er gewoon niet.

quote:
En er zat juist redelijk veel vooruitgang in het verhaal, misschien niet het deel met de zaak, maar toch ook redelijk wat.
Wat dan? Naast wat kleine puntjes over de zaak (scholen, kinderporno etc.) en waarom de confrontatie gebeurde was er volgens mij niets wat je al uit eerdere afleveringen kon weten.

quote:
Het enige minpunt vond ik de impact-op-het-verhaal-loze sex scenes.
Tja, het blijft HBO :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137101512
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:43 schreef seto het volgende:

[..]

Dat is fijn, maar heel veel andere mensen kijken het wel voor de spanning en die was er gewoon niet.

[..]

Wat dan? Naast wat kleine puntjes over de zaak (scholen, kinderporno etc.) en waarom de confrontatie gebeurde was er volgens mij niets wat je al uit eerdere afleveringen kon weten.

[..]

Tja, het blijft HBO :P
Nou, we weten nu zeker dat het Tuttle is, we zien dat Maggie revenge neemt, dat Hart voor de tweede keer vreemd gaat, dat Rust en Martin in het echt elkaar tegenkomen, en dat er iets slechts staat te gebeuren, etc. Dit is nog maar een klein lijstje.
Maar inderdaad, het is misschien een beetje een magere vooruitgang tegenover de vorige aflevering, die fe-no-me-naal was.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 24 februari 2014 @ 19:56:38 #189
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137102057
quote:
18s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nou, we weten nu zeker dat het Tuttle is
Dat wist ik al sinds de task force :P

quote:
we zien dat Maggie revenge neemt, dat Hart voor de tweede keer vreemd gaat
Valt voor mij allebei onder de confrontatie.

quote:
dat Rust en Martin in het echt elkaar tegenkomen, en dat er iets slechts staat te gebeuren, etc.
Lag ook wel beetje voor de hand, zou wel stom zijn als ze in de laatste twee afleveringen apart van elkaar de zaak oplossen :P

quote:
Maar inderdaad, het is misschien een beetje een magere vooruitgang tegenover de vorige aflevering, die fe-no-me-naal was.
True! Die wordt heel moeilijk te overtreffen, ben zeer benieuwd naar de laatste twee c_/
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 24 februari 2014 @ 20:11:04 #190
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137102758
Ik vond neefje Tuttle trouwens best goed acteren in deze aflevering, zonde dat hij (waarschijnlijk) door de higher ups in die organisatie wordt vermoord omdat hij informatie heeft gelekt.

Of ging hij op een natuurlijke manier dood? Kan het mij even niet herinneren.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137105938
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef seto het volgende:
Ik vond neefje Tuttle trouwens best goed acteren in deze aflevering, zonde dat hij (waarschijnlijk) door de higher ups in die organisatie wordt vermoord omdat hij informatie heeft gelekt.

Of ging hij op een natuurlijke manier dood? Kan het mij even niet herinneren.
Volgens mij gestikt of voedselvergiftiging...
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137106617
Overdosis medicijnen.
pi_137106799
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef seto het volgende:
Ik vond neefje Tuttle trouwens best goed acteren in deze aflevering, zonde dat hij (waarschijnlijk) door de higher ups in die organisatie wordt vermoord omdat hij informatie heeft gelekt.

Of ging hij op een natuurlijke manier dood? Kan het mij even niet herinneren.
Wie is Tuttle nou en zijn neefje en dat hele gebeuren rond Tuttle snap ik niet..?
pi_137107126
Matig tot goede serie dit, geen masterpiece ofzo. Beetje overhyped, vermaak me er verder prima mee, maar dit soort afleveringen duren me soms wel wat lang. Ik zal wel niet zo intellectueel zijn ofzo.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:38:17 #195
69994 seto
-|||--------|||-
pi_137107468
nvm, foutje :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_137107472
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Wie is Tuttle nou en zijn neefje en dat hele gebeuren rond Tuttle snap ik niet..?
Tuttle is de gouverneur van Louisiana.

Dit is zijn neefje :



Tuttle de gouverneur wordt in de serie een keer genoemd en komt er voor de rest niet in voor.
pi_137110295
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:38 schreef Mokkebank het volgende:

[..]

Tuttle is de gouverneur van Louisiana.

Dit is zijn neefje :

[ afbeelding ]

Tuttle de gouverneur wordt in de serie een keer genoemd en komt er voor de rest niet in voor.
huh... wie is dan die commisaris ofzo? Die steeds zeurde om de task force? En opeens vervangen is door suttle of saddler ofzo (die gozer die in empire state speelde als de vader van hermsworth)
pi_137110616
Behalve een geweldig plot en acteurs heeft deze serie ook nog eens de beste billen. 8-)
Conscience do cost.
pi_137110889




:9~
pi_137110970
Opgeslagen voor science.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')