Toen ik de eerste aflevering van TD zag deed mij de sfeer inderdaad ook aan Twin Peaks denken.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:21 schreef Forbry het volgende:
Vooral die mensen die Hannibal en/of Twin Peaks opnoemen moeten zeker True Detective een kans geven
Grappig, bij de eerste aflevering(en) had ik nog vooral een "whodunnit" in Hannibalsfeer-gevoel. Dat "Twin Peakserige" kwam bij mij pas wat later...quote:Op maandag 24 februari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik de eerste aflevering van TD zag deed mij de sfeer inderdaad ook aan Twin Peaks denken.
Nee eigenlijk meteen al. Misschien ook door het onderwerp, vermoord meisje of iig een combinatie.quote:Op maandag 24 februari 2014 15:36 schreef Forbry het volgende:
[..]
Grappig, bij de eerste aflevering(en) had ik nog vooral een "whodunnit" in Hannibalsfeer-gevoel. Dat "Twin Peakserige" kwam bij mij pas wat later...![]()
Volg je de serie nu ook nog of ben je na de eerste aflevering afgehaakt (=niet jouw smaak)?
Heb mijn reactie maar even hier geplaatst: TV / [USA] True Detective #2 - Beste serie van 2014quote:Op maandag 24 februari 2014 15:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee eigenlijk meteen al. Misschien ook door het onderwerp, vermoord meisje of iig een combinatie.
Ik volg het nog. Prima serie, wel weer even wennen, het 'trage', dat zie je niet zo vaak meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:32 schreef Blistering het volgende:
En mijn absolute topfavoriet: Parks & Recreation
quote:
Ik heb met veel plezier naar Parks&Rec gekeken maar vind het laatste seizoen echt heel slecht, echt raar.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:33 schreef Forbry het volgende:
Na alle reacties hier gelezen te hebben, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar "Parks and Recreation" geworden (had ik hiervoor nog nooit over gehoord)...
Trage tempo blijft wel (en daar moet je tegen kunnen), maar het wordt wel steeds intrigerender. Erg veel zal van het plot afhangen, maar vooralsnog geeft het zeker al de indruk een steengoede serie te zijn. Zie ook andere reacties in dit topic en anders hier: TV / [USA] True Detective #2 - Beste serie van 2014 (kijk wel uit voor spoilers).quote:Op maandag 24 februari 2014 17:34 schreef Pap89 het volgende:
Btw, hoe is True Detective?
Heb alleen een keer de Pilot aflevering gezien, vond het erg interessant maar erg traag.
Hoe is de rest van de afleveringen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |