abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212510558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]
Volledig mee eens, ontzettend gekunsteld om deze 'realistische' verklaring te geven voor iets waar je gedurende vijf afleveringen van moet geloven dat het iets bovennatuurlijk is (en misschien alsnog is...).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anonieme razernist
pi_212513986
Van begin tot eind een beroerd seizoen, helaas. Als dit geen True Detective had geheten, hadden er waarschijnlijk weinig mensen naar gekeken.
pi_212514852
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 13:17 schreef Mike het volgende:
De bedenker van de serie vond het ook maar niks, dit seizoen. Het was misschien wat hoffelijker geweest als-ie dit niet gedeeld had. :P

[ afbeelding ]
Juist des te beter dat ie het gedeeld heeft. Hoop dat Isa Lopez het ook gelezen heeft.

Welke schrijver zouden jullie voor een seizoen vijf willen zien? En welke acteur(s)? Ik zou wel heel graag Jake Gyllenhaal willen zien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212520001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 18:21 schreef Rucebo het volgende:
Van begin tot eind een beroerd seizoen, helaas. Als dit geen True Detective had geheten, hadden er waarschijnlijk weinig mensen naar gekeken.
En schijnbaar toch het seizoen met de meeste kijkers.
pi_212520754
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 08:07 schreef lord_bono het volgende:

[..]
En schijnbaar toch het seizoen met de meeste kijkers.
En het budget en de acteurs waren groot genoeg om toch behoorlijk te scoren. Ik heb het verder ook niet met tegenzin bekeken of zo en was ondanks alles wel benieuwd hoe het zich zou ontwikkelen, om uitindelijk tamelijk teleurgesteld te worden, maar goed.
anonieme razernist
pi_212522917
Ik vond de serie vooraf aan het plot over het algemeen heel vermakelijk en ook heel spannend.
De meeste personages vond ik wel boeiend en ook het acteerwerk vond ik meer dan prima.
Verder vond ik het goed gefilmd en vond ik de setting heel tof.

Echter:

Er zaten best veel slecht/ongeloofwaardig/slordig uitgewerkte zaken in dit seizoen en ja, het plot viel helaas - ook mij - enorm tegen!

Al met al geef ik dit seizoen "voor de hele reis" een 7,5/10.
Tails tell tales
pi_212523005
Ook ben ik mijn zin in een nieuw seizoen van deze serie (desondanks) absoluut niet verloren! :)
Tails tell tales
  Moderator woensdag 21 februari 2024 @ 13:30:22 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_212523390
Ik vond het einde een beetje onbevredigend eigenlijk. Het was zo 'simpel'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_212525311
quote:
99s.gif Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik vond het einde een beetje onbevredigend eigenlijk. Het was zo 'simpel'.
Simpel en niet te volgen tegelijk. :')
Tails tell tales
  woensdag 21 februari 2024 @ 16:23:51 #210
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_212525768
Seizoen 1 is niet te overtreffen, daar heb ik mijzelf bij neergelegd. Is ook geen schande want staat in het rijtje beste seizoenen ooit.

Maar seizoen 4 kwam helaas niet in de buurt. Beter dan 2, slechter dan 3.

Ik heb mij prima vermaakt maar de ontknoping was onbevredigend. Het leek alsof alles nog even afgeraffeld werd. Jammer, aan de cast lag het niet.
Lege virente, virent cuncta
pi_212527255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 16:23 schreef skittelman het volgende:
Seizoen 1 is niet te overtreffen, daar heb ik mijzelf bij neergelegd. Is ook geen schande want staat in het rijtje beste seizoenen ooit.

Maar seizoen 4 kwam helaas niet in de buurt. Beter dan 2, slechter dan 3.

Ik heb mij prima vermaakt maar de ontknoping was onbevredigend. Het leek alsof alles nog even afgeraffeld werd. Jammer, aan de cast lag het niet.
Vond twee en drie zelfs beter.
pi_212531365
Bij aflevering 5 leek het op te leven, maar aflevering 6 was echt matig.

Een grote groep vrouwen dringt die basis binnen en "ontvoert" iedereen zonder ook maar 1 spoor (DNA, vingerafdrukken, camerabeelden) achter te laten?

O, "dat is maar een verhaal", opgelost.

Dit seizoen vind ik nou de definitie van een 'waste of time'.
pi_212532679
Heel vreemd einde inderdaad. Aan het begin van de aflevering werd het nog even spannend in die ondergrondse ijsgrot maar daarna kakte de aflevering ongeveer 45 minuten lang in voordat er in de laatste 10 minuten nog een enigszins teleurstellende ontknoping kwam.
Mja
pi_212532703
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2024 23:45 schreef Flitskikker het volgende:
Bij aflevering 5 leek het op te leven, maar aflevering 6 was echt matig.

Een grote groep vrouwen dringt die basis binnen en "ontvoert" iedereen zonder ook maar 1 spoor (DNA, vingerafdrukken, camerabeelden) achter te laten?

O, "dat is maar een verhaal", opgelost.

Dit seizoen vind ik nou de definitie van een 'waste of time'.
Ze zullen vast wel DNA achter gelaten hebben maar ze waren ook de reguliere schoonmakers van die faciliteit dus wel te verklaren.
pi_212551074
Inmiddels is seizoen 5 ook al aangekondigd met dezelfde showrunner

https://variety.com/2024/(...)sa-lopez-1235919500/

Hopelijk huren ze wel wat betere schrijvers in, want dit seizoen was echt niet best :')
pi_212552454
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 12:23 schreef Spaulding het volgende:

Hopelijk huren ze wel wat betere schrijvers in, want dit seizoen was echt niet best :')
Wot :')
pi_212556568
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 12:23 schreef Spaulding het volgende:

Waardeloos. Maar wat houdt showrunner eigenlijk in? De kans is groot dat ze zelf ook gaat schrijven lijkt me. Ik ben helemaal voor een vijfde seizoen, maar dan wel met een schrijver die het wel kan waarmaken, desnoods met Nic Pizzolatto hier en daar een klein beetje op de achtergrond maar niet formeel.

Issa Lopez is echt zwaar middelmatig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')