quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volledig mee eens, ontzettend gekunsteld om deze 'realistische' verklaring te geven voor iets waar je gedurende vijf afleveringen van moet geloven dat het iets bovennatuurlijk is (en misschien alsnog is...).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Juist des te beter dat ie het gedeeld heeft. Hoop dat Isa Lopez het ook gelezen heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 13:17 schreef Mike het volgende:
De bedenker van de serie vond het ook maar niks, dit seizoen. Het was misschien wat hoffelijker geweest als-ie dit niet gedeeld had.
[ afbeelding ]
En schijnbaar toch het seizoen met de meeste kijkers.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:21 schreef Rucebo het volgende:
Van begin tot eind een beroerd seizoen, helaas. Als dit geen True Detective had geheten, hadden er waarschijnlijk weinig mensen naar gekeken.
En het budget en de acteurs waren groot genoeg om toch behoorlijk te scoren. Ik heb het verder ook niet met tegenzin bekeken of zo en was ondanks alles wel benieuwd hoe het zich zou ontwikkelen, om uitindelijk tamelijk teleurgesteld te worden, maar goed.quote:Op woensdag 21 februari 2024 08:07 schreef lord_bono het volgende:
[..]
En schijnbaar toch het seizoen met de meeste kijkers.
Simpel en niet te volgen tegelijk.quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik vond het einde een beetje onbevredigend eigenlijk. Het was zo 'simpel'.
Vond twee en drie zelfs beter.quote:Op woensdag 21 februari 2024 16:23 schreef skittelman het volgende:
Seizoen 1 is niet te overtreffen, daar heb ik mijzelf bij neergelegd. Is ook geen schande want staat in het rijtje beste seizoenen ooit.
Maar seizoen 4 kwam helaas niet in de buurt. Beter dan 2, slechter dan 3.
Ik heb mij prima vermaakt maar de ontknoping was onbevredigend. Het leek alsof alles nog even afgeraffeld werd. Jammer, aan de cast lag het niet.
Ze zullen vast wel DNA achter gelaten hebben maar ze waren ook de reguliere schoonmakers van die faciliteit dus wel te verklaren.quote:Op woensdag 21 februari 2024 23:45 schreef Flitskikker het volgende:
Bij aflevering 5 leek het op te leven, maar aflevering 6 was echt matig.
Een grote groep vrouwen dringt die basis binnen en "ontvoert" iedereen zonder ook maar 1 spoor (DNA, vingerafdrukken, camerabeelden) achter te laten?
O, "dat is maar een verhaal", opgelost.
Dit seizoen vind ik nou de definitie van een 'waste of time'.
Wotquote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:23 schreef Spaulding het volgende:
Inmiddels is seizoen 5 ook al aangekondigd met dezelfde showrunner
https://variety.com/2024/(...)sa-lopez-1235919500/
Hopelijk huren ze wel wat betere schrijvers in, want dit seizoen was echt niet best
Waardeloos. Maar wat houdt showrunner eigenlijk in? De kans is groot dat ze zelf ook gaat schrijven lijkt me. Ik ben helemaal voor een vijfde seizoen, maar dan wel met een schrijver die het wel kan waarmaken, desnoods met Nic Pizzolatto hier en daar een klein beetje op de achtergrond maar niet formeel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 12:23 schreef Spaulding het volgende:
Inmiddels is seizoen 5 ook al aangekondigd met dezelfde showrunner
https://variety.com/2024/(...)sa-lopez-1235919500/
Hopelijk huren ze wel wat betere schrijvers in, want dit seizoen was echt niet best
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |