Dat is gayquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar als Korea nu door mag, zijn er dan 5 finalisten??/
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dan wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
het is al zo'n chaos met 4 teamsquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 landen in zo'n relay wordt echt een zooitje toch?
idd, ik vind het met 4 al een zooitjequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 landen in zo'n relay wordt echt een zooitje toch?
Kazachstan uit is altijd lastig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Montov het volgende:
Hopelijk geen advance, dan is brons al binnen.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
het is al zo'n chaos met 4 teams
In de finale kunnen ze ook vallen héquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef heywoodu het volgende:
Wel 1 keer raden wie nu 4e wordt in de finale voor Kazakhstan
Was hem al aan het openen.quote:
Gingen ze maar naar Amerikaquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Redefine het volgende:
De VS door naar de finale. Huh, die maakte de fout
Ja dat zal dan wel met Nederland gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In de finale kunnen ze ook vallen hé
Volgende weekquote:
Canada kan ook vallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Remzz het volgende:
Nou daar gaat de kans op een medaille
Bij de mannen zijn Canada en USA de favorieten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Dr.Smoke het volgende:
Wel gunstig denk want Korea is altijd favoriet toch?
Klopt, volgens mij deed die Amerikaan niet veel verkeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Paxcon het volgende:
Korea trok met zn hand die schaats van USA weg
Meer valkansquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef golfer het volgende:
Jammer dat USA toch door mag.
5 ploegen in de finale is lastiger rijden.
Kunnen ze ook nog met 6 in de finale komen? Als in deze hetzelfde gebeurt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef golfer het volgende:
Jammer dat USA toch door mag.
5 ploegen in de finale is lastiger rijden.
Die Koreaan trok met z'n hand die schaats van die van de USA weg..quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Redefine het volgende:
De VS door naar de finale. Huh, die maakte de fout
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij deed die Amerikaan niet veel verkeerd.
Yups.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Kunnen ze ook nog met 6 in de finale komen? Als in deze hetzelfde gebeurt?
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Haha, niet aan gedacht. Ik hoop het, dat is pas lachenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een chaos wordt dat??quote:
Dus NL moet gewoon een beetje achteraan blijven hangen om vervolgens ze allemaal voorbij te schaatsen?quote:
En een deurquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sjinkie kan wel een potje breken.
Volgende weekquote:
21 februari.quote:
Dat deed Korea met die handquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het heel erg vreemd. Ik had het eventueel nog logisch gevonden als ze beide niet gediskwalificeerd zouden worden of beide wel. En als het dan een van de twee zou zijn, dat het dan de VS zouden zijn die gediskwalificeerd zouden worden. Want ik zie die Koreaan helemaal niks doen, maar die Amerikaan gebruikt zijn hand en geeft daarna ook nog een duw. Heel vreemd
Ik dacht precies hetzelfde....quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het heel erg vreemd. Ik had het eventueel nog logisch gevonden als ze beide niet gediskwalificeerd zouden worden of beide wel. En als het dan een van de twee zou zijn, dat het dan de VS zouden zijn die gediskwalificeerd zouden worden. Want ik zie die Koreaan helemaal niks doen, maar die Amerikaan gebruikt zijn hand en geeft daarna ook nog een duw. Heel vreemd
Een stalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijg je uberhaupt een medaille als je de B-finale wint?
Neen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er maar twee overblijven uit de A finale welquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die koreaan trekt de schaats van usa wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat het idee erachter was dat de Amerikaan niet hard genoeg duwde en dat 이호석 dus had moeten blijven staan en dat daarom het zijn fout is dat hij de Amerikaan onderuit haaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Alleen als in de A-finale een paar gediskwalificeerd worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als in de finale alle landen na de tweede plek worden gediskwalificeerd wel ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij zegt er ook praktisch niks overquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:48 schreef Dr.Smoke het volgende:
Die commentator zag Canada niet eens vallen
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:49 schreef SteveBudin het volgende:
En wat als hier ook iemand valt door de schuld van een ander. Krijgen we dan 6 teams in de finale![]()
jaquote:
Dat zei die ook van Kazachstanquote:
Wie heeft dat bedacht! De hele flow wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dat niet nog 8 dagen.
Geen luchtcirculatie meer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie heeft dat bedacht! De hele flow weg
wisselen is verplicht toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:51 schreef SteveBudin het volgende:
Is het niet slimmer om gewoon een rondje extra door te trekken als je een gaatje slaat. Dat wisselen kost volgens mij alleen maar snelheid.
Jupquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
China, Rusland, USA, Nederland, Kazachstan dus
Rusland in de finale zorgt iig voor een gevuld stadionquote:
Nee, Sjinkie gaat zich revancheren en Ahn in de laatste bocht passeren.quote:
Ik hoop NL 1 eigenlijk,quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. USA
2. Rusland
3. Nederland
hoop ik
Volgens die commentator nietquote:
Olympisch diploma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Nederland in ieder geval zeker van de 5e plek.
En steekt twee duimpjes op naar de Britse refquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, Sjinkie gaat zich revancheren en Ahn in de laatste bocht passeren.
En doet Ahn ditquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, Sjinkie gaat zich revancheren en Ahn in de laatste bocht passeren.
Wat jij hoopt boeit niemandquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. USA
2. Rusland
3. Nederland
hoop ik
Als ze DQ krijgen nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
tenzij ze een penalty krijgen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Nederland had die gast gewoon een paspoort moeten geven, maar Gazprom zal wel beter betalen.quote:
Jep, de Russen geven de Kazachen wat olieroebels om de Chinezen onderuit te schaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Coelho het volgende:
leuk dat in de voorrondes teams advanced kunnen worden, maar in de finale heb je dus gewoon dikke pech als je eruit gecrasht wordt door een ander land? Dan zie ik nog wel wat oorlogjes tussen de andere landen gebeuren.
Pessimist.quote:
Heb je nog meer clichés?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Finale is al mooi,dat het 5 ipv 4 is wellicht een nadeel, maar als de VS en Korea waren blijven staan was je gewoon uitgeschakeld geweest... gewoon goed dus!
Kunnen die Kazakken mooi nog een keer en dan de Amerikanen onderuit halenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jep, de Russen geven de Kazachen wat olieroebels om de Chinezen onderuit te schaatsen.
Inderdaad. Pas in de herhaling zag hij de valquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef Montov het volgende:
Commentator: "Canada is gezien"
Hij heeft het totaal niet gezien.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef Max23 het volgende:
Ik zat ff te slapen, stond er onder de NOS-stream: Borst waarschijnlijk slachtoffer van misdrijf. Ik dacht van wie was die borst
huilenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Travel. het volgende:
Wat een arrogant knulletje die eerste, tering
Ja mensen hier doen leuk over Sjinkie maar als hij ergens anders vandaan zou komen zou iedereen hem een teringjong vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Travel. het volgende:
Op hem hatenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Travel. het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Houd de aandacht es bij het interview.
Ik was de knipoog vergetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef alors het volgende:
[..]Is toch voor hun ook belangrijk wat er in de andere halve finale gebeurt. Canada is een grote concurrent.
'eens' Roel. 'eens'quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Houd de aandacht es bij het interview.
Ah iemand heeft een Gifje gemaaktquote:
Ken hem sinds 1 minuut, vind het nu al een naar figuur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja mensen hier doen leuk over Sjinkie maar als hij ergens anders vandaan zou komen zou iedereen hem een teringjong vinden
Graag gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah iemand heeft een Gifje gemaakt![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef alors het volgende:
[..]
Die jochies op de gang blijven priceless
Sjinkie is niet arrogant, maar gewoon ontzettend simpel. Met zijn vrienden gaat hij het liefst in de garage over auto's praten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ken hem sinds 1 minuut, vind het nu al een naar figuur.
Gast zeikt echt enkelquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ken hem sinds 1 minuut, vind het nu al een naar figuur.
Simpel en irritant. Moet vroeger wel zo'n irritant adhd kindje geweest zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef alors het volgende:
[..]
Sjinkie is niet arrogant, maar gewoon ontzettend simpel. Met zijn vrienden gaat hij het liefst in de garage over auto's praten.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Was dat net of is dit uit de oude doos?
Zelfs wat andere sporten betreft is er weinig. Ja IJshockey, maar dat is slechts een poule wedstrijd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu het slotakkoord. En dan is er tot 3 uur pauze.
Russische ijshockeymannen beginnen om 13:30 hun toernooiquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu het slotakkoord. En dan is er tot 3 uur pauze.
De poulefase boeit echt niemand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs wat andere sporten betreft is er weinig. Ja IJshockey, maar dat is slechts een poule wedstrijd.
Is wel vaker, bij een individueel toernooi zelfs weleens met 6 of 7 wegens mensen die door werden gelaten.quote:
Als je dat vergelijkt met snowboarden ofzo inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef Redefine het volgende:
Shorttrack is overigens ook niet echt het domein van de mooie vrouwen he.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De poulefase boeit echt niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |