tenzij ze een penalty krijgen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:52 schreef golfer het volgende:
Nederland in ieder geval zeker van de 5e plek.
Nederland had die gast gewoon een paspoort moeten geven, maar Gazprom zal wel beter betalen.quote:
Jep, de Russen geven de Kazachen wat olieroebels om de Chinezen onderuit te schaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Coelho het volgende:
leuk dat in de voorrondes teams advanced kunnen worden, maar in de finale heb je dus gewoon dikke pech als je eruit gecrasht wordt door een ander land? Dan zie ik nog wel wat oorlogjes tussen de andere landen gebeuren.
Pessimist.quote:
Heb je nog meer clichés?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef TheVulture het volgende:
Finale is al mooi,dat het 5 ipv 4 is wellicht een nadeel, maar als de VS en Korea waren blijven staan was je gewoon uitgeschakeld geweest... gewoon goed dus!
Kunnen die Kazakken mooi nog een keer en dan de Amerikanen onderuit halenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Jep, de Russen geven de Kazachen wat olieroebels om de Chinezen onderuit te schaatsen.
Inderdaad. Pas in de herhaling zag hij de valquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef Montov het volgende:
Commentator: "Canada is gezien"
Hij heeft het totaal niet gezien.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef Max23 het volgende:
Ik zat ff te slapen, stond er onder de NOS-stream: Borst waarschijnlijk slachtoffer van misdrijf. Ik dacht van wie was die borst
huilenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Travel. het volgende:
Wat een arrogant knulletje die eerste, tering
Ja mensen hier doen leuk over Sjinkie maar als hij ergens anders vandaan zou komen zou iedereen hem een teringjong vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Travel. het volgende:
Op hem hatenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Travel. het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Houd de aandacht es bij het interview.
Ik was de knipoog vergetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef alors het volgende:
[..]Is toch voor hun ook belangrijk wat er in de andere halve finale gebeurt. Canada is een grote concurrent.
'eens' Roel. 'eens'quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Houd de aandacht es bij het interview.
Ah iemand heeft een Gifje gemaaktquote:
Ken hem sinds 1 minuut, vind het nu al een naar figuur.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja mensen hier doen leuk over Sjinkie maar als hij ergens anders vandaan zou komen zou iedereen hem een teringjong vinden
Graag gedaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah iemand heeft een Gifje gemaakt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |