Volgende weekquote:
21 februari.quote:
Dat deed Korea met die handquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het heel erg vreemd. Ik had het eventueel nog logisch gevonden als ze beide niet gediskwalificeerd zouden worden of beide wel. En als het dan een van de twee zou zijn, dat het dan de VS zouden zijn die gediskwalificeerd zouden worden. Want ik zie die Koreaan helemaal niks doen, maar die Amerikaan gebruikt zijn hand en geeft daarna ook nog een duw. Heel vreemd
Ik dacht precies hetzelfde....quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het heel erg vreemd. Ik had het eventueel nog logisch gevonden als ze beide niet gediskwalificeerd zouden worden of beide wel. En als het dan een van de twee zou zijn, dat het dan de VS zouden zijn die gediskwalificeerd zouden worden. Want ik zie die Koreaan helemaal niks doen, maar die Amerikaan gebruikt zijn hand en geeft daarna ook nog een duw. Heel vreemd
Een stalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijg je uberhaupt een medaille als je de B-finale wint?
Neen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er maar twee overblijven uit de A finale welquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die koreaan trekt de schaats van usa wegquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat het idee erachter was dat de Amerikaan niet hard genoeg duwde en dat 이호석 dus had moeten blijven staan en dat daarom het zijn fout is dat hij de Amerikaan onderuit haaltquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Redefine het volgende:
Alleen als in de A-finale een paar gediskwalificeerd worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |