Volgende weekquote:
Canada kan ook vallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Remzz het volgende:
Nou daar gaat de kans op een medaille
Bij de mannen zijn Canada en USA de favorieten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Dr.Smoke het volgende:
Wel gunstig denk want Korea is altijd favoriet toch?
Klopt, volgens mij deed die Amerikaan niet veel verkeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Paxcon het volgende:
Korea trok met zn hand die schaats van USA weg
Meer valkansquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef golfer het volgende:
Jammer dat USA toch door mag.
5 ploegen in de finale is lastiger rijden.
Kunnen ze ook nog met 6 in de finale komen? Als in deze hetzelfde gebeurt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef golfer het volgende:
Jammer dat USA toch door mag.
5 ploegen in de finale is lastiger rijden.
Die Koreaan trok met z'n hand die schaats van die van de USA weg..quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Redefine het volgende:
De VS door naar de finale. Huh, die maakte de fout
Kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij deed die Amerikaan niet veel verkeerd.
Yups.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Kunnen ze ook nog met 6 in de finale komen? Als in deze hetzelfde gebeurt?
Ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Haha, niet aan gedacht. Ik hoop het, dat is pas lachenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een chaos wordt dat??quote:
Dus NL moet gewoon een beetje achteraan blijven hangen om vervolgens ze allemaal voorbij te schaatsen?quote:
En een deurquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sjinkie kan wel een potje breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |