SUKKELquote:
Aanwezig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:04 schreef Cobra4 het volgende:
GC / [Exclusieve voorvertoning] Gratis kaartjes Non-Stop!
Oh. Ik heb gewoon nog tot donderdag vrij van werkquote:
Ik moet een hobby zoeken, alles wat ik leuk vind heeft met tijd en geld te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Oh. Ik heb gewoon nog tot donderdag vrij van werk
Jij was toch fanatiek met een camera?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik moet een hobby zoeken, alles wat ik leuk vind heeft met tijd en geld te maken.
Weinig te fotograferen momenteel, ja ik kan events opzoeken e.d. maar met dit weer is dat ook niet echt lekker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:50 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Jij was toch fanatiek met een camera?
Wat de neuk? Wat de neuk?quote:
Nou, dat jij in een friendzone zat leek me eerder direct uit je leven gegrepen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je realiseert je wel dat ik quote uit dat filmpje?
Had je het filmpje even moeten klikken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat jij in een friendzone zat leek me eerder direct uit je leven gegrepen.
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Had je het filmpje even moeten klikken.
Je vergeet ademenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.
Let op je bloeddruk hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee. Ik moet niks. Je moet poepen & plassen, verder niks.
lekker belangrijk hoe ze spreken in je friendzonequote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bavaria, lekker dialectje hebben ze daar.
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
lekker belangrijk hoe ze spreken in je friendzone
Pics van je GFquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel op
Je rechterhand is vriendloos?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer in een friendzone gezeten. Ik pas wel op
Is die zo groot?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee dat niet, mijn rechterhand is mijn trouwe vriend (maar links doet ook soms mee hoor)
Condensator in je zak doenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Zodadelijk het winkelcentrum weer eens lastigvallen met mijn aanwezigheid.
Zakkenrollers?.......jullie zijn gewaarschuwd
matchfixing, lijkt me duidelijk toch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
3 duizendste van een seconde; hoe bestaat het
BELCHINEZENquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
matchfixing, lijkt me duidelijk toch.
Jij hebt je daar veel te weinig in gemengd manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Erasmo het volgende:
DEF / Vrouwen met gevechtsfuncties bij de infanterie.
Dit topic
Achterlijk wijf. Blijkt dat ze zo dom lijkt door mijn leeskunsten. Niet omdat ze steeds haar interesses en toekomst doelen veranderd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Erasmo het volgende:
Dit topic
wtf gastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Achterlijk wijf. Blijkt dat ze zo dom lijkt door mijn leeskunsten. Niet omdat ze steeds haar interesses en toekomst doelen veranderd.
Gaat nergens meer over en ik neem het ook niet meer serieus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Erasmo het volgende:
Dit topic
Paar dagen geleden op de nog te lezen lijst gezet maar het is een warboel geworden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over en ik neem het ook niet meer serieus.
Moet je ook niet doen, gewoon mij lekker mijn gang laten gaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over en ik neem het ook niet meer serieus.
Je moet het nog lezen, maar kon al conclusies trekken. Prachtig, hoe kom je aan die eigenschap, ik zou wel jou wel willen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Paar dagen geleden op de nog te lezen lijst gezet maar het is een warboel geworden.
Alweer terug van je uitje met de stichting?
Dat ik concludeer dat het een warboel is wil niet zeggen dat ik het niet gelezen heb. Als je mijn zin goed zou begrijpend lezen zou je zien dat het een paar dagen geleden nog een serieus topic zou kunnen worden maar dat het nu volledig uit de klauwen is geëscaleerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, gewoon mij lekker mijn gang laten gaan.
Ik kan alles goed voor mezelf op een rijtje zetten en daar gaat het tenslotte om.
[..]
Je moet het nog lezen, maar kon al conclusies trekken. Prachtig, hoe kom je aan die eigenschap, ik zou wel jou wel willen zijn.
Yup, prima naar mijn zin gehad, kan ik wel aan wennen aan dat leven.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Paar dagen geleden op de nog te lezen lijst gezet maar het is een warboel geworden.
Alweer terug van je uitje met de stichting?
Daarom leef ik het ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, prima naar mijn zin gehad, kan ik wel aan wennen aan dat leven.
Als er flink gebasht wordt op alles wat ik zeg, heeft het niet echt zin nog enigszins inhoudelijk op dingen in te gaan of heel erg duidelijk te gaan praten. Als je het topic goed leest zie je dat ik ook gewoon serieus inga op mensen die gewoon normaal reageren. Ik ben bereid alle details uit te leggen via DM, maar als ik daarna nog steeds bash opmerkingen krijg en echt domme vragen en alles moet herhalen dan ga ik niet eens meer de moeite doen om serieus te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat ik concludeer dat het een warboel is wil niet zeggen dat ik het niet gelezen heb. Als je mijn zin goed zou begrijpend lezen zou je zien dat het een paar dagen geleden nog een serieus topic zou kunnen worden maar dat het nu volledig uit de klauwen is geëscaleerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een aantal dagen flink zwaar weer gehad, met als hoogtepunt windkracht 12... (67 knopen wind gemeten).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daarom leef ik het ook
Zit nu al een paar weken in Zeebrugge maar daar hebben ze geen blauwe hap, #Firstworldnavyproblems
Gingen we nou nog trouwen of niet?quote:
vanaf 1500 uur aan het Grottenbier en Guinness gezeten.quote:
Doe maar duurquote:Op zondag 16 februari 2014 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
vanaf 1500 uur aan het Grottenbier en Guinness gezeten.
Ik ga zo maar eens kijken wat er nog in mijn portemonnee zit.quote:
'quote:Op zondag 16 februari 2014 00:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens kijken wat er nog in mijn portemonnee zit.![]()
Lam niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
'
Spendin' money like there's no tomorrow, ben je al lam dan?
euhm... 5 Grottenbier, een glas liefmans, een Thais biertje, een irish coffee en 4 pints Guinness geloof ik.quote:
Lekkah hoor. Saaie zaterdagnacht voor mij vandaagquote:Op zondag 16 februari 2014 00:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
euhm... 5 Grottenbier, een glas liefmans, een Thais biertje, een irish coffee en 4 pints Guinness geloof ik.
was zeker lekker.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekkah hoor. Saaie zaterdagnacht voor mij vandaag
Niemand wilt en meisje zit ook thuisquote:Op zondag 16 februari 2014 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
was zeker lekker.
Niet wezen stappen?
Pfff, de dag maakt toch niks uit.quote:Op zondag 16 februari 2014 00:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niemand wilt en meisje zit ook thuis![]()
Morgen betere dagen, het is immers vakantie, maar wie gaat nou stappen op zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |