SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuma?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de vrijdagen ben ik in amsturrrdam.
Oh. Jij bent srsquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de vrijdagen ben ik in amsturrrdam. Had vernomen dat jij daar in de buurt werkt/woont?
Haram om naar prachtige vrouwen als ik te kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind tijdens de paasvakantie een goed idee. Amsterdam is ook best goed bereikbaar en centraal voor velen.
Geloof gebruiken als argumentquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haram om naar prachtige vrouwen als ik te kijken.
Lekker Hollands dus vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Straks pandan rijst met kip gemarineerd in sate iets en sperziebonen gebakken in paprika puree en heel veel pepers.
Ik ken zo iemand als jij. Zeurt constant dat ik Tata stijl kook en als ik dan het bord voor hem zet eet hij tot het laatste stukje rijst.quote:
Hij?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand als jij. Zeurt constant dat ik Tata stijl kook en als ik dan het bord voor hem zet eet hij tot het laatste stukje rijst.
Iemand die honger heeft, is niet kieskeurigquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand als jij. Zeurt constant dat ik Tata stijl kook en als ik dan het bord voor hem zet eet hij tot het laatste stukje rijst.
Jaquote:
Zou diegene zo'n eikel zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iemand die honger heeft, is niet kieskeurig
[..]
Ja
Geen idee. Sws is het goed om je bord leeg te eten ipv verspilling.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou diegene zo'n eikel zijn.
Volgende keer niets dan.
Heb je een Turks paspoort dan? Als je 5 jaar in Turkije woont kun je er 1 krijgen, of je moet met een Turk trouwen en zo aanvragen. Ik adviseer het eerste, het überTurks volk moet van schonen bloed blijven.quote:
Ik ben al bir dus ik moet niets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je een Turks paspoort dan? Als je 5 jaar in Turkije woont kun je er 1 krijgen, of je moet met een Turk trouwen en zo aanvragen. Ik adviseer het eerste, het überTurks volk moet van schonen bloed blijven.
Was toch Iphone? Kun je best missen hoor, mama moet ook af en toe even rustquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Telefoon op werk vergeten. Alsof ik mijn kindje ben vergeten.
Een niet-Turk kan niet bepalen of hij/zij bir is. Vraag maar aan Börte. Ik ben dé Turk. Dé Turk. Ik bepaal wie bir is en wie niet. En ik zeg dat jij niet bir bent. Jij bent ithnaan.quote:
Je hebt je telefoon verworpen. Nu is het een bastaardphone.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
Praat normaal over mijn kindje, joah!
Roger.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
camouflage aspect minus assortiment
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Neuh, hij ligt goed geborgen in mijn bakje, in mijn kluis.
Oh en heb vandaag ruzie gehad op werk.
Sorry ik kon je niet horen over al mijn bir-ness.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een niet-Turk kan niet bepalen of hij/zij bir is. Vraag maar aan Börte. Ik ben dé Turk. Dé Turk. Ik bepaal wie bir is en wie niet. En ik zeg dat jij niet bir bent. Jij bent ithnaan.
Zit je hoofddoek te strak, je bent aan het ijlen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry ik kon je niet horen over al mijn bir-ness.
Sorry mijn inner bir is echt te overheersend ik hoor je niet!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zit je hoofddoek te strak, je bent aan het ijlen.
Hjb.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry mijn inner bir is echt te overheersend ik hoor je niet!!!
Hjb.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry mijn inner bir is echt te overheersend ik hoor je niet!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk inderdaad in een laboratorium. Jupppquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iemand spuugde niet correct in het DNA-buisje.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
True story:Wat asociaal van haar zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True story:Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar heeft ze er nog steeds last van of zo, ze klaagt er iig altijd over. In ieder geval reageert ze vaak giftig tegen mij. Nu weet ik niet precies of het persoonlijk is (van anderen hoor ik dat ze gewoon een lomp persoon is), maar ik hoef het niet altijd te pikken. Punt is verder ook dat ik maar een uitzendkracht ben en zij een vaste medewerker van een jaar of 25.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.
Kanker verbruikt heel erg veel energie, als ze zo kan praten en gedragen lijkt me niet dat ze er last van heeft. Ik zou aan haar vragen of je gewoon opnieuw kunt beginnen. Zeg dat je geen ruzie met haar wilt, maar liefst ook geen contact tenzij het moet. Dat je het haar vergeeft dat ze zo tegen je aanliep, maar dat je naar human resources/teamleider/interne zaken/w/e gaat wanneer ze dat weer doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze er nog steeds last van of zo, ze klaagt er iig altijd over. In ieder geval reageert ze vaak giftig tegen mij. Nu weet ik niet precies of het persoonlijk is (van anderen hoor ik dat ze gewoon een lomp persoon is), maar ik hoef het niet altijd te pikken. Punt is verder ook dat ik maar een uitzendkracht ben en zij een vaste medewerker van een jaar of 25.
Ze zit nu ook tegen iedereen te zeggen dat ze helemaal niet zo hard tegen mij aankwam en dat ik ruzie probeer uit te lokken en zo.
Jij doet me denken aan tony chopper.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik vind haar eng, ze doet me denken aan Patricia Paay.
Als ik zo tegen haar praat gaat ze weer trippen. Ik blijf gewoon uit haar buurt. In het verleden is ze ook om belachelijke redenen boos op mij geweest. Mij een week lang negeren omdat ik niet haar rotzooi wou opruimen (!?) en dan opeens normaal gaan doen en zo. Echt vermoeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kanker verbruikt heel erg veel energie, als ze zo kan praten en gedragen lijkt me niet dat ze er last van heeft. Ik zou aan haar vragen of je gewoon opnieuw kunt beginnen. Zeg dat je geen ruzie met haar wilt, maar liefst ook geen contact tenzij het moet. Dat je het haar vergeeft dat ze zo tegen je aanliep, maar dat je naar human resources/teamleider/interne zaken/w/e gaat wanneer ze dat weer doet.
Inderdaad, dan kan ze ook niets verzinnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon proberen om zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven.
Tony Tony Chopper*quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan tony chopper.
Kaart het dan aan met je baas. Je schept precedent zo. Als ze het nu kan doen zonder dat je er iets aan doet zal ze het de tweede keer makkelijker doen. Je moet met iemand erover praten. Of met de leidinggevende of met haar, meen ik serieus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo tegen haar praat gaat ze weer trippen. Ik blijf gewoon uit haar buurt. In het verleden is ze ook om belachelijke redenen boos op mij geweest. Mij een week lang negeren omdat ik niet haar rotzooi wou opruimen (!?) en dan opeens normaal gaan doen en zo. Echt vermoeiend.
True story:Volgens de diagnose gaat het hier om jaloezie. Tot op heden zijn hier nog geen medicijnen voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gehoord dat dieren altijd op hun baasjes lijken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan ze ook niets verzinnen.
[..]
Tony Tony Chopper*
Chopper is echt adorable. Ik wil ook zo'n huisdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb ook wel aan een paar anderen verteld. Maar ik ga niet naar de baas. Dat doet zij maar, en wanneer ze het doet, dan kan ik mijn verhaal ook kwijt. Het zit mij verder ook niet echt dwars of zo. Alleen vandaag een beetje. Overigens ben ik ook best fel, hoor. Het is niet dat ik heel rustig ging antwoorden toen zij ging trippen. Maar daarvoor was ik wel altijd rustig met haar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kaart het dan aan met je baas. Je schept precedent zo. Als ze het nu kan doen zonder dat je er iets aan doet zal ze het de tweede keer makkelijker doen. Je moet met iemand erover praten. Of met de leidinggevende of met haar, meen ik serieus.
Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens de diagnose gaat het hier om jaloezie. Tot op heden zijn hier nog geen medicijnen voor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dieren altijd op hun baasjes lijken?Ga ga hhhhhhh, net zei je nog dat ik je deed denken aan Chopper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderlinge haat en nijd tussen vrouwen is niet te verklaren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.
Mja, ik hoop maar dat het niet uit de hand looptquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel aan een paar anderen verteld. Maar ik ga niet naar de baas. Dat doet zij maar, en wanneer ze het doet, dan kan ik mijn verhaal ook kwijt. Het zit mij verder ook niet echt dwars of zo. Alleen vandaag een beetje. Overigens ben ik ook best fel, hoor. Het is niet dat ik heel rustig ging antwoorden toen zij ging trippen. Maar daarvoor was ik wel altijd rustig met haar.
www.watbenjedan.nlquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Telefoon op werk vergeten. Alsof ik mijn kindje ben vergeten.
Ik zie haar niet zo doen tegen de andere meisjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Onderlinge haat en nijd tussen vrouwen is niet te verklaren.
Ja, idd. Heb ook geen zin in te veel drama.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mja, ik hoop maar dat het niet uit de hand loopt. Anders roep je de FOK! bir knokploeg en we komen eraan
Ben je de enige die er iets van zegt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zie haar niet zo doen tegen de andere meisjes.
Ik weet eigenlijk niet of ze mij gewoon niet mag, of mij niet mag omdat ik haar gedrag niet pik? Ben er nog niet over uit.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga hhhhhhh, net zei je nog dat ik je deed denken aan Chopper.Schizofreen... eerder DIS. Google daar eens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij toevallig last van projectie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Schizofreen... eerder DIS. Google daar eens op.
Jij wel zeker?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij toevallig last van projectie?
The Walt Disney Companyquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga ga hhhhhhh, net zei je nog dat ik je deed denken aan Chopper.Ja, dat was daarvoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dissociatieve_identiteitsstoornisquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
The Walt Disney Company
NYSE: DIS - Feb 12 2:25 PM ET
77.84+0.05 (0.06%)
Ik merk dat anderen meer van haar accepteren. Ik heb trouwens ook meer met haar samengewerkt (of ja, dichter bij haar) dan de anderen sinds ik daar werk. Dus ik zie ook meer. Maar nu ga ik steeds ergens anders staan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je de enige die er iets van zegt?
Wooooo pik je dat Arcadia.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Wooooo pik je dat Arcadia.
Ik heb haar gedist ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Van projectie kan sprake zijn wanneer men eigenschappen of emoties van zichzelf tracht te ontkennen, verbergen of verdringen door deze toe te schrijven aan iets of iemand anders.
Hoe is je werkplaats eigenlijk, soort van tafels verspreidt over een vloer en daar werken mensen in paren oid?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik merk dat anderen meer van haar accepteren. Ik heb trouwens ook meer met haar samengewerkt (of ja, dichter bij haar) dan de anderen sinds ik daar werk. Dus ik zie ook meer. Maar nu ga ik steeds ergens anders staan.
Drm PIquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Olm, als mattie fi deen behoor je me te steunen tegen deze vrouwslangen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
Nee ze heeft jou gedist.. ontken het maar niet.
6 tafels verspreidt over een vloer, twee tafels tegenover elkaar. Ik werkte een lange tijd tegenover deze vrouw...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe is je werkplaats eigenlijk, soort van tafels verspreidt over een vloer en daar werken mensen in paren oid?
Daar lijden sommige Disney-karakters ook aan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dissociatieve_identiteitsstoornis
Je bent dus gewoon de boemanvrouw.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik merk dat anderen meer van haar accepteren. Ik heb trouwens ook meer met haar samengewerkt (of ja, dichter bij haar) dan de anderen sinds ik daar werk. Dus ik zie ook meer. Maar nu ga ik steeds ergens anders staan.
En dan spullen in doosjes steken? En iedereen heeft normaliter een vaste partner of werken jullie niet samen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
6 tafels verspreidt over een vloer, twee tafels tegenover elkaar. Ik werkte een lange tijd tegenover deze vrouw...
En zo ontstond kerstmisquote:Er bestaan nog altijd twijfels over wanneer het feest voor de eerste keer gevierd werd en hoelang het duurde, maar toch behoorden de Saturnaliën tot de opmerkelijkste en populairste religieuze feesten die in het Romeinse Rijk hebben plaatsgevonden. Het hele sociale leven lag stil op die dag, want iedereen nam deel aan het feest ter ere van de god Saturnus, die landbouw en welvaart over hun land had gebracht. Slaven konden die dag op gelijke voet met hun meester feestvieren en werden zelf door hen bediend, dit kan op zijn minst opmerkelijk genoemd worden. De Saturnaliën werden later, toen het Romeinse Rijk het christendom als enige toegestane geloof accepteerden, door de christenen overgenomen.
Ook al was het niet direct een christelijk feest zou het alsnog haraam zijn aangezien je de ongelovigen imiteert.quote:
mot jequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat werd eerder gevraagd.
Wat doe je bijdehand
Wat imiteer je dan prcs?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook al was het niet direct een christelijk feest zou het alsnog haraam zijn aangezien je de ongelovigen imiteert.
Moet ik je zo'n parasietje geven? Wanneer hij volgroeit is trek ik het eruit en verbranden we de botvlieg. Soort van nieuwe traditie binnen islam, ter vervanging van valentijnsdagquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhh ziet er geinig uit. Verbaasd me dat het geen Indian guy is.
Teveel testosteronquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mot je
[..]Ja hallo kan ik niet ruiken toch. Meteen boos. Bozie.
Ik vind je reactie soms zo kk irri.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef Arcadia het volgende:
Newroz.jullie en jullie heidense praktijken
[..]
Moet ik je zo'n parasietje geven? Wanneer hij volgroeit is trek ik het eruit en verbranden we de botvlieg. Soort van nieuwe traditie binnen islam, ter vervanging van valentijnsdag
Wallah ik hou van jou omwille van Allah.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je reactie soms zo kk irri.
Ja. Wtf. Newroz heidense praktijk noemen. Idiot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind je reactie soms zo kk irri.
Wallah ik jou van jou omwille van Allah.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Wtf. Newroz heidense praktijk noemen. Idiot.
Kick him.:(quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan spullen in doosjes steken? En iedereen heeft normaliter een vaste partner of werken jullie niet samen?
Gebruiken van de ongelovigen. Net zoals het het scheren van de baard haraam is omdat je dan ook doet wat de gelovigen doen terwijl je de Sunnah van de profeet (vrede zij met hem) zou moeten volgen.quote:
Dan zijn bijna alle Moslims in de wereld imiteerders en behoren ze dus bij de kuffaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebruiken van de ongelovigen. Net zoals het het scheren van de baard haraam is omdat je dan ook doet wat de gelovigen doen terwijl je de Sunnah van de profeet (vrede zij met hem) zou moeten volgen.
De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Wie een volk imiteert, hij behoort tot hen.”
(Aboe Daawoed)
Ho. Scheren van de baard haram, nu neem ik je njet serieus meer sorry maar je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebruiken van de ongelovigen. Net zoals het het scheren van de baard haraam is omdat je dan ook doet wat de gelovigen doen terwijl je de Sunnah van de profeet (vrede zij met hem) zou moeten volgen.
De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Wie een volk imiteert, hij behoort tot hen.”
(Aboe Daawoed)
O jij bent Koerdisch hequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuk idee. Krijg ik dan ook een speciale band met de beestjes? Aangezien het toch op een soort zwangerschap lijkt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef Arcadia het volgende:
Newroz.jullie en jullie heidense praktijken
[..]
Moet ik je zo'n parasietje geven? Wanneer hij volgroeit is trek ik het eruit en verbranden we de botvlieg. Soort van nieuwe traditie binnen islam, ter vervanging van valentijnsdag
Is Newroz vieren echt shirk ofzo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuk idee. Krijg ik dan ook een speciale band met de beestjes? Aangezien het toch op een soort zwangerschap lijkt.
Ja, je gaat een band creëren met het beestje om het daarop te verbranden? Geweldige moeder ga jij worden zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuk idee. Krijg ik dan ook een speciale band met de beestjes? Aangezien het toch op een soort zwangerschap lijkt.
Zucht crip, serieus, Learn2madhab wat betreft de baard. Dan zouden er zoveel Turken kafir zijn omwille van hun baard. Ik kan je trouwens veel shuyoogh en reciteurs noemen die geen baard haddenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
(Aboe Daawoed)
Je gaat haar duidelijk maken dat jij de baas bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik dat dan niet? Of moet ik gewoon doen wat zij zegt?
Wat edit je je post. En wat weet je nou werkelijk over me, naast mn pohi en de andere onzin wat ij geplaatst heb hier op fok?quote:
De profeet en zijn sahaba lieten hun baarden staan en trimde hun snorren.. baarden scheren waren vooral Magiërs/Moeshrikoen gebruiken in de tijd van de profeet. En aangezien je de Sunnah van de profeet moet volgen is het haraam.quote:
Dat is haraam inderdaad.. maar goed waar ze bij horen ga ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan zijn bijna alle Moslims in de wereld imiteerders en behoren ze dus bij de kuffaar.
Want heel veel Moslims vieren oud en nieuwe en verjaardag enz.
Hh, dat is gewoon een feit hoor. Het staat heel duidelijk in de Quraan en de geleerden zijn het erover eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ho. Scheren van de baard haram, nu neem ik je njet serieus meer sorry maar je kan ook overdrijven.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Maar had jij toen wel je eigen pallet weggebracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat ze kafirs zijn. Maar het is Sunnah.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zucht crip, serieus, Learn2madhab wat betreft de baard. Dan zouden er zoveel Turken kafir zijn omwille van hun baard. Ik kan je trouwens veel shuyoogh en reciteurs noemen die geen baard hadden
He tranquilo jij hequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat edit je je post. En wat weet je nou werkelijk over me, naast mn pohi en de andere onzin wat ij geplaatst heb hier op fok?
Edit: oooops, verkeerde post gequote
Ja en binnen de soennah zijn er verschillende rangen, verplichte sunnah (waajib), muakkadah, ghayr muakkadah. Wat betreft de baard is een zaak waar verschillende meningen zijn en jij brengt het ongenuanceerd naar voren alsof het een harde feit is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze kafirs zijn. Maar het is Sunnah.
Alleen islamitische feestdagen zoals vermeld in de Quraan zijn toegestaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:54 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Is Newroz vieren echt shirk ofzo.
Ik weet heel goed hoe ik kan dealen met dit soort mensen. Maar we zijn niet gelijk, dat moet je onthouden. Geloof me, had het anders allaaaang opgelost. Maar als ik ermee zou 'dealen' dan komt het uiteindelijk bij de leidinggevende en denk niet dat de hoge pieten willen dealen met gebitch. Mij eruit gooien is een minuutje werk, haar niet...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat haar duidelijk maken dat jij de baas bent.
Veel geleerden zijn er over eens dat de baard bij de verplichte Sunnah hoort. En de Quraan geeft ook het bewijs daarvoor. Maargoed, dat is hoe ik erover denk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja en binnen de soennah zijn er verschillende rangen, verplichte sunnah (waajib), muakkadah, ghayr muakkadah. Wat betreft de baard is een zaak waar verschillende meningen zijn en jij brengt het ongenuanceerd naar voren alsof het een harde feit is.
Waar zeg ik dat het erg is? Ik vroeg wat er zo grappig was.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef Che_ het volgende:
[..]ik moet lachen om haar post, wat is daar erg aan
En laten we de discussie nu hier stoppen, de kennis is aanwezig, de hikma niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Alleen islamitische feestdagen zoals vermeld in de Quraan zijn toegestaan.
eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik stel voor dat er een nieuwe topicreeks wordt gestart: moslims en moslimgeleerden op FOK!
Woman pls....quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel geleerden jij kent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Veel geleerden zijn er over eens dat de baard bij de verplichte Sunnah hoort. En de Quraan geeft ook het bewijs daarvoor. Maargoed, dat is hoe ik erover denk.
Ja, tuurlijk. Maar ik had ze allebei moeten opruimen blijkbaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar had jij toen wel je eigen pallet weggebracht?
Oh ik vond de reactie grappig, moeilijk uit te leggen. Maar die reactie was tevens ook eenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het erg is? Ik vroeg wat er zo grappig was.
Misschien weet ze dat je uitzendkracht bent en daarom pest ze jequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar ik had ze allebei moeten opruimen blijkbaar.
Wil je dat ontkennen?quote:
Niet alle geleerden zijn te vertrouwen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel geleerden jij kent.
Oke.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Oh ik vond de reactie grappig, moeilijk uit te leggen. Maar die reactie was tevens ook eenwaard
Bij noroez heb je de volgende dag geen roes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh is noroez anders dan newroz?
Tuurlijk weet ze dat. Ze probeert misbruik van mij te maken, ik pik dat niet en daarom ben ik fout. Moet een goede manier vinden om hiermee te dealen zonder mijn baan te verliezen en al te veel drama te creëren hmmmm.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Misschien weet ze dat je uitzendkracht bent en daarom pest ze je!
Ik weet alles wanneer mensen het zeggen tegen me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
21 maar is de viering van lente en de geboortedag van Hz. Ali, Klinker. Dat weet je toch.
What about, get over it.....quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ze dat. Ze probeert misbruik van mij te maken, ik pik dat niet en daarom ben ik fout. Moet een goede manier vinden om hiermee te dealen zonder mijn baan te verliezen en al te veel drama te creëren hmmmm.
Ik wil reizen, is Iran geschikt om alleen als vrouw te reizen. Denk het niet he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet alles wanneer mensen het zeggen tegen me.
Mn moeder wil dan naar Iran gaan met noroez.![]()
Iran is moderner dan je denkt. Gewoon sjaaltje om je heen slaan en niemand kijkt naar je. Mn ouders waren van de zomer ook geweest en waren zo ontzettend positief en verbaasd over het land!quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil reizen, is Iran geschikt om alleen als vrouw te reizen. Denk het niet he.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bij noroez heb je de volgende dag geen roes.
Laten we samen gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Iran is moderner dan je denkt. Gewoon sjaaltje om je heen slaan en niemand kijkt naar je. Mn ouders waren van de zomer ook geweest en waren zo ontzettend positief en verbaasd over het land!
[..]_!
Daar kan jij als vrouw over meepraten toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je het niet hebt is dat moeilijk ja.
Ben een hermafrodiet. Snoep van twee walletjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Daar kan jij als vrouw over meepraten toch?
Ja tickets geboekt we gaan morgen na je tentamen.quote:
Ja maar is het meteen shirk als je Newroz viert. Ik ben Koerd maar ik vier het zelf niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik altijd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Kut. Tentamen. Ik ging alleen even pauze nemen![]()
![]()
![]()
Wie heeft er ook een tentamen als ze ongesteldachtig is. TMI ik weet.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar is het meteen shirk als je Newroz viert. Ik ben Koerd maar ik vier het zelf niet.
En je baard scheren is dus alleen haram en geen shirk of kufr.
Ik voel me ook niet goed. Echt srs niet goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik altijd.
Had vandaag stage, met slappe poep. Dus elke keer wanneer naar wc om plasje te doen, kwam het vam de andere kant ook eruit
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik altijd.
Had vandaag stage, met slappe poep. Dus elke keer wanneer naar wc om plasje te doen, kwam het vam de andere kant ook eruit
Aww. Sterktequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ken je het begrip onderzoek zelf, ipv shit zomaar aan te nemen??
[..]
Ik voel me ook niet goed. Echt srs niet goed.![]()
Bennie wel lekker afgevallen of niet dan.
en ik was nog vrij abstractquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft...niet alles te delen he
wuttt, dat is kut voor jequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kreeg antibio voor 6 weken en had toen 5 weken diarreeIk stierf gewoon toen.
Wat een wijsheid. Blijkbaar schiet ik hierin te kort, verlicht mij! Hoe doe ik mezelf hier overheen zetten?quote:
Bacterie. En tis weer terugquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wuttt, dat is kut voor je6 weken ook echt. Wat had je voor engs?
Negeren. Arrogant zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een wijsheid. Blijkbaar schiet ik hierin te kort, verlicht mij! Hoe doe ik mezelf hier overheen zetten?
Jeetje, kun je weinig tegen doen helaas. Waar komt die bacterie vandaan dan? Kan toch niet zomaar ontstaan zo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bacterie. En tis weer terugEn heb er nu ook een andere vorm van tinnitus aan overgehouden.
Dus wanneer mensen tegen je inbeuken negeer je het? Hmmkeyquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Negeren. Arrogant zijn.
Werkt perfect op mijn werk. Al 1 week nergens last van.
Runs in the family. Heb er zoveel tis niet meer bij te houdenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje, kun je weinig tegen doen helaas. Waar komt die bacterie vandaan dan? Kan toch niet zomaar ontstaan zo?
Wederomquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ze dat. Ze probeert misbruik van mij te maken, ik pik dat niet en daarom ben ik fout. Moet een goede manier vinden om hiermee te dealen zonder mijn baan te verliezen en al te veel drama te creëren hmmmm.
Ja, wat zeik je nou? Het gaat om je baan toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus wanneer mensen tegen je inbeuken negeer je het? Hmmkey
Trots>baanquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, wat zeik je nou? Het gaat om je baan toch?
2 opties: Je gaat in de aanval of je negeert het. Dat ze tegen je aanbotst en jij er wat van zegt is logisch, daar doel ik niet op.
Waar doel je dan wel op? Ik snap je niet zo. Je zegt steeds ik ermee moet dealen en mezelf eroverheen moet zetten, maar je zegt ook dat je het snapt dat ik er iets van zeg? Denk jij dat ik vriendinnetjes probeer te worden met dit wijf? Natuurlijk negeer ik haar zo veel mogelijk en blijf ik uit haar buurt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, wat zeik je nou? Het gaat om je baan toch?
2 opties: Je gaat in de aanval of je negeert het. Dat ze tegen je aanbotst en jij er wat van zegt is logisch, daar doel ik niet op.
Borte is het type dat op werk niets zegt/doet en thuis erover nadenkt hoe ze het beter had kunnen doen.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte is het type dat op werk niets zegt/doet en thuis erover nadenkt hoe ze het beter had kunnen doen.
Wat ik bedoel te zeggen is, analyseer dit niet zo. Wat voor jou A kan zijn, kan voor haar B zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waar doel je dan wel op? Ik snap je niet zo. Je zegt steeds ik ermee moet dealen en mezelf eroverheen moet zetten, maar je zegt ook dat je het snapt dat ik er iets van zeg? Denk jij dat ik vriendinnetjes probeer te worden met dit wijf? Natuurlijk negeer ik haar zo veel mogelijk en blijf ik uit haar buurt.
Ik ken haar niet dus geen idee. Het klinkt wel aannemelijk tho.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte is het type dat op werk niets zegt/doet en thuis erover nadenkt hoe ze het beter had kunnen doen.
De reden dat ik met dit wijf bots is juist dat ik een van de weinige ben die er juist wel iets van zegt en doet. Ben sabahtan beri ne anlatiyorum burda? Heb vandaag ruzie gehad met dat wijf juist omdat ik er iets van zei en deed. Mijn God sirf konusmak icin konusuyorsun sendequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bespreek hier een ruzie aan de hand van een reactie van mij op deze vrouw, vervolgens wordt er over mij gezegd dat ik niks doe en thuis analyseer? Waar gaat dit nou weer over.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ken haar niet dus geen idee. Het klinkt wel aannemelijk tho.
Dus nu is het probleem niet dat ik niks doe, maar dat ik juist te agressief reageer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik laat je zien dat jou boos krijgen 1. 2. 3 seconden werk is. Je ziet dingen verkeerd merk ik en
misschien doe je dat met haar ook.
Ga eens het gesprek op een nette manier aan als het je zo stoort.
Alles klinkt aannemelijk toch als je een persoon niet kent. Verder ben ik het eens met je aanpak, daar niet van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bespreek hier een ruzie aan de hand van een reactie van mij op deze vrouw, vervolgens wordt er over mij gezegd dat ik niks doe en thuis analyseer? Waar gaat dit nou weer over.
Vraag of ze drop wilt en geef haar konijnenpoep.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus nu is het probleem niet dat ik niks doe, maar dat ik juist te agressief reageer?
Als jullie het antwoord niet weten of niet weten hoe je hiermee moet dealen dan hoef je niet perse te reageren of zo. Wat een tegenstrijdige berichten..
Sarcasmedetector piekt. Sowieso heb jij geen vrienden nodig op de werkplek, jij bent een lone ranger. Ik snap je wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, eigenlijk draait het er vooral om dat ze mijn vriendin niet wil zijn, ja. Voel me er echt heartbroken over. De rest doet er niet toe.
Dat zeg ik, het doet mij pijn dat zij mijn vriendin niet wil zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom praat je er dan over Borte?
Hahaha link naar grijze wolf. Smoothquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sarcasmedetector piekt. Sowieso heb jij geen vrienden nodig op de werkplek, jij bent een lone ranger. Ik snap je wel.
hahahaah Borte denkt laat ik maar meelullen met deze gekken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het doet mij pijn dat zij mijn vriendin niet wil zijn.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hahahaah Borte denkt laat ik maar meelullen met deze gekken.
IK STA ER WEL BOVEN WANT IK BEN BORTE DE LONE RANGER MET DAT PURE BLOED IN DER LICHAAM.
Ja, tuurlijk schatje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmem valla. Het lijkt wel alsof jij hier meer mee zit dan ik.
Die titel icm die foto..quote:
Teveel energie. Ga joggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
Eigenlijk zijn ze heel rustig, die schatten en ben ik niet gefrustreerd. Was Borte aan het plagen.
Wel last van hormonen en kan gewoon niet leren voor mijn tentamen morgen. En als Borte dan aanwezig is.. Ja..... PartyHardy alles.
Jij was toch niet zo van de Koerden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een ongegronde aannames. Stimo la, biraz calm down falan.
Ibrahim Tatlises is een omhooggevallen kwal. Nerden geldigini unutmus.
Als persoon is het een idioot jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ibrahim Tatlises is een omhooggevallen kwal. Nerden geldigini unutmus. Koerd, Arabier, whatever maakt niet uit. Hij is een walgelijk mens.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
Meh, heb mijn portie aanvaringen wel gehad vandaag.
Er is zo Turkse vrouw hier in de 50 die verliefd is op hem. Haar man slaat haar altijd en ze zegt dat ze van haar man walgt. Zeg ik dat Ibrahim Tatlises ook vrouwen slaat:"Ja maar hij mag datquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ibrahim Tatlises is een omhooggevallen kwal. Nerden geldigini unutmus. Koerd, Arabier, whatever maakt niet uit. Hij is een walgelijk mens.
Hij vecht zijn persoonlijke vete met een onbenul uit op TV. Deze man is een jood eerste klasse.quote:
Echt duidelijk dit..quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij vecht zijn persoonlijke vete met een onbenul uit op TV.
Haha, dat fragment zag ik laatst... Triest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Of dit..quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
Of toen hij op nationale TV riep dat hij Yildiz Tilbe uit de handen van pooiers had gered. Bah.
Je kan het welquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Bedankt voor je komst bladibla.
Die homo komt aanlopen, abi wees welkom.
Werkt de microfoon, ja?
Alles goed? Hoe is het met iedereen.
Meneer Mustafa, enkele dagen geleden heb je op internet gezegd dat je mijn mattie bent en ik je hebt uitgenodigd naar mijn hotel? Ja?
Nee, heb ik niet gezegd.
Luister serefsiz,k heb je eruit gegooid. Flik dit niet meer, bladibla.
Gebruik mijn naam niet lan. Ik zeg het je als man, je zal deze straat niet meer bewandelen.
Ik ben je mattie niet. Je staat nu op en gaat weg. NU.
Flikker is datquote:
Niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Even een random vraag aan de dames: hoe vaak gebruiken jullie dag/nacht creme?
Same.. vooral mijn wangen en tussen mijn wenkbrauwen. Brrr.. voelt echt niet fijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:23 schreef Bortecinem het volgende:
Dan heb je geluk met een mooie huid. Ik heb echt een droge huid en als ik dan na het afhalen van make-up niks opsmeer, dan voelt het echt niet goed..
Heb je zo'n rihanna voorhoofd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef Arcadia het volgende:
Je kunt skién op mijn gezicht. Niet bij wijze van spreken, letterlijk ja.
Elke dag. Anders heb ik het gevoel dat mijn huid eraf gaat vallen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ook last van schilfers tussen je wenkbrauwen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Same.. vooral mijn wangen en tussen mijn wenkbrauwen. Brrr.. voelt echt niet fijn.
Nee... wat heeft dat met vette huid te maken. Of wil je soms van boven naar beneden gaan en de neus als schans gebruiken?quote:
Oh dat is wel handig. Ik moet echt smeren en smeren wil mijn huid er goed uitzien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:27 schreef Stimorol- het volgende:
Borte, heb een vette huidBeetje poeder en klaar.
Jaa!! Ik vind dat zo hinderlijk en afschuwelijk he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ook last van schilfers tussen je wenkbrauwen?
I feel ya sister, I feel yaquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaa!! Ik vind dat zo hinderlijk en afschuwelijk he.
Tweede.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee... wat heeft dat met vette huid te maken. Of wil je soms van boven naar beneden gaan en de neus als schans gebruiken?
Sssssssshttttttttttttttttttttt, vergeet het maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klopt en ik ben bir. Einde discussie.
Elke dag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
zou sneu zijn als alle moeite voor niets zou zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb een waanzinnige huid.
goeie genen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
zou sneu zijn als alle moeite voor niets zou zijn
dan heb je toch geen zalfjes nodigquote:
Wel eens een facial geprobeerd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig. Ik moet echt smeren en smeren wil mijn huid er goed uitzien.
blijven verzorgen toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan heb je toch geen zalfjes nodig
voor het geval dat blijkt dat je geen goede genen hebt?quote:
Er schijnt een noor van je gezicht bro, wat bleekquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb geen huidproblemen, wel beetje vette huid, maar ik ben wat bleek, vind ik.
Welke datum is valentijn, 14 februari toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:53 schreef expans het volgende:
Ik wil een meisje whatsappen want lang niet gesproken. Maar straks denkt ze ik app nu ivm valentijn ofzo![]()
#firstworldproblems
Yes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Welke datum is valentijn, 14 februari toch?
sowieso niet op dit tijdstip whatsappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:53 schreef expans het volgende:
Ik wil een meisje whatsappen want lang niet gesproken. Maar straks denkt ze ik app nu ivm valentijn ofzo![]()
#firstworldproblems
Wa aleikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuhquote:
Shalom aleichemquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedemorgen was voldoende hoor
It's a beautiful dayquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:56 schreef Weissman het volgende:
Arcadia, sen kaybol, ben Muge Anli'ya cikayim
Sen evlen, dugununde halaybasi olayim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |