SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk inderdaad in een laboratorium. Jupppquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iemand spuugde niet correct in het DNA-buisje.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
True story:Wat asociaal van haar zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True story:Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar heeft ze er nog steeds last van of zo, ze klaagt er iig altijd over. In ieder geval reageert ze vaak giftig tegen mij. Nu weet ik niet precies of het persoonlijk is (van anderen hoor ik dat ze gewoon een lomp persoon is), maar ik hoef het niet altijd te pikken. Punt is verder ook dat ik maar een uitzendkracht ben en zij een vaste medewerker van een jaar of 25.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.
Kanker verbruikt heel erg veel energie, als ze zo kan praten en gedragen lijkt me niet dat ze er last van heeft. Ik zou aan haar vragen of je gewoon opnieuw kunt beginnen. Zeg dat je geen ruzie met haar wilt, maar liefst ook geen contact tenzij het moet. Dat je het haar vergeeft dat ze zo tegen je aanliep, maar dat je naar human resources/teamleider/interne zaken/w/e gaat wanneer ze dat weer doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze er nog steeds last van of zo, ze klaagt er iig altijd over. In ieder geval reageert ze vaak giftig tegen mij. Nu weet ik niet precies of het persoonlijk is (van anderen hoor ik dat ze gewoon een lomp persoon is), maar ik hoef het niet altijd te pikken. Punt is verder ook dat ik maar een uitzendkracht ben en zij een vaste medewerker van een jaar of 25.
Ze zit nu ook tegen iedereen te zeggen dat ze helemaal niet zo hard tegen mij aankwam en dat ik ruzie probeer uit te lokken en zo.
Jij doet me denken aan tony chopper.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik vind haar eng, ze doet me denken aan Patricia Paay.
Als ik zo tegen haar praat gaat ze weer trippen. Ik blijf gewoon uit haar buurt. In het verleden is ze ook om belachelijke redenen boos op mij geweest. Mij een week lang negeren omdat ik niet haar rotzooi wou opruimen (!?) en dan opeens normaal gaan doen en zo. Echt vermoeiend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kanker verbruikt heel erg veel energie, als ze zo kan praten en gedragen lijkt me niet dat ze er last van heeft. Ik zou aan haar vragen of je gewoon opnieuw kunt beginnen. Zeg dat je geen ruzie met haar wilt, maar liefst ook geen contact tenzij het moet. Dat je het haar vergeeft dat ze zo tegen je aanliep, maar dat je naar human resources/teamleider/interne zaken/w/e gaat wanneer ze dat weer doet.
Inderdaad, dan kan ze ook niets verzinnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik ga gewoon proberen om zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven.
Tony Tony Chopper*quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij doet me denken aan tony chopper.
Kaart het dan aan met je baas. Je schept precedent zo. Als ze het nu kan doen zonder dat je er iets aan doet zal ze het de tweede keer makkelijker doen. Je moet met iemand erover praten. Of met de leidinggevende of met haar, meen ik serieus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik zo tegen haar praat gaat ze weer trippen. Ik blijf gewoon uit haar buurt. In het verleden is ze ook om belachelijke redenen boos op mij geweest. Mij een week lang negeren omdat ik niet haar rotzooi wou opruimen (!?) en dan opeens normaal gaan doen en zo. Echt vermoeiend.
True story:Volgens de diagnose gaat het hier om jaloezie. Tot op heden zijn hier nog geen medicijnen voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gehoord dat dieren altijd op hun baasjes lijken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan ze ook niets verzinnen.
[..]
Tony Tony Chopper*
Chopper is echt adorable. Ik wil ook zo'n huisdier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik heb ook wel aan een paar anderen verteld. Maar ik ga niet naar de baas. Dat doet zij maar, en wanneer ze het doet, dan kan ik mijn verhaal ook kwijt. Het zit mij verder ook niet echt dwars of zo. Alleen vandaag een beetje. Overigens ben ik ook best fel, hoor. Het is niet dat ik heel rustig ging antwoorden toen zij ging trippen. Maar daarvoor was ik wel altijd rustig met haar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kaart het dan aan met je baas. Je schept precedent zo. Als ze het nu kan doen zonder dat je er iets aan doet zal ze het de tweede keer makkelijker doen. Je moet met iemand erover praten. Of met de leidinggevende of met haar, meen ik serieus.
Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens de diagnose gaat het hier om jaloezie. Tot op heden zijn hier nog geen medicijnen voor.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dieren altijd op hun baasjes lijken?Ga ga hhhhhhh, net zei je nog dat ik je deed denken aan Chopper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderlinge haat en nijd tussen vrouwen is niet te verklaren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.
Mja, ik hoop maar dat het niet uit de hand looptquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik heb ook wel aan een paar anderen verteld. Maar ik ga niet naar de baas. Dat doet zij maar, en wanneer ze het doet, dan kan ik mijn verhaal ook kwijt. Het zit mij verder ook niet echt dwars of zo. Alleen vandaag een beetje. Overigens ben ik ook best fel, hoor. Het is niet dat ik heel rustig ging antwoorden toen zij ging trippen. Maar daarvoor was ik wel altijd rustig met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |