abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136638320
True story:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136638364
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef Che_ het volgende:

[..]

Iemand spuugde niet correct in het DNA-buisje.
Ik werk inderdaad in een laboratorium. Juppp
pi_136638395
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hjb.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hjb.
Sorry... nog steeds geen goed gehoor. :?
pi_136638443
Sog dit. Damned.
pi_136638503
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
True story:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat asociaal van haar zeg. :N
pi_136638521
quote:
True story:

SPOILER
Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.
pi_136638641
Bootfetish, rare predators.
pi_136638709
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
Bootfetish, rare predators.
Ga judge judy kijken.
pi_136638732
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.
Blijkbaar heeft ze er nog steeds last van of zo, ze klaagt er iig altijd over. In ieder geval reageert ze vaak giftig tegen mij. Nu weet ik niet precies of het persoonlijk is (van anderen hoor ik dat ze gewoon een lomp persoon is), maar ik hoef het niet altijd te pikken. Punt is verder ook dat ik maar een uitzendkracht ben en zij een vaste medewerker van een jaar of 25.

Ze zit nu ook tegen iedereen te zeggen dat ze helemaal niet zo hard tegen mij aankwam en dat ik ruzie probeer uit te lokken en zo. :')
pi_136638740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:00 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ga judge judy kijken.
Nee ik vind haar eng, ze doet me denken aan Patricia Paay.
pi_136638789
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Crip het volgende:

[..]

Wat asociaal van haar zeg. :N
Ja, ik ga gewoon proberen om zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven.
pi_136638913
Echt een tuuuuurk altijd roezie
pi_136638927
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft ze er nog steeds last van of zo, ze klaagt er iig altijd over. In ieder geval reageert ze vaak giftig tegen mij. Nu weet ik niet precies of het persoonlijk is (van anderen hoor ik dat ze gewoon een lomp persoon is), maar ik hoef het niet altijd te pikken. Punt is verder ook dat ik maar een uitzendkracht ben en zij een vaste medewerker van een jaar of 25.

Ze zit nu ook tegen iedereen te zeggen dat ze helemaal niet zo hard tegen mij aankwam en dat ik ruzie probeer uit te lokken en zo. :')
Kanker verbruikt heel erg veel energie, als ze zo kan praten en gedragen lijkt me niet dat ze er last van heeft. Ik zou aan haar vragen of je gewoon opnieuw kunt beginnen. Zeg dat je geen ruzie met haar wilt, maar liefst ook geen contact tenzij het moet. Dat je het haar vergeeft dat ze zo tegen je aanliep, maar dat je naar human resources/teamleider/interne zaken/w/e gaat wanneer ze dat weer doet.
pi_136638944
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:01 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee ik vind haar eng, ze doet me denken aan Patricia Paay.
Jij doet me denken aan tony chopper.
pi_136639257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kanker verbruikt heel erg veel energie, als ze zo kan praten en gedragen lijkt me niet dat ze er last van heeft. Ik zou aan haar vragen of je gewoon opnieuw kunt beginnen. Zeg dat je geen ruzie met haar wilt, maar liefst ook geen contact tenzij het moet. Dat je het haar vergeeft dat ze zo tegen je aanliep, maar dat je naar human resources/teamleider/interne zaken/w/e gaat wanneer ze dat weer doet.
Als ik zo tegen haar praat gaat ze weer trippen. Ik blijf gewoon uit haar buurt. In het verleden is ze ook om belachelijke redenen boos op mij geweest. Mij een week lang negeren omdat ik niet haar rotzooi wou opruimen (!?) en dan opeens normaal gaan doen en zo. Echt vermoeiend. :')
pi_136639309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, ik ga gewoon proberen om zo ver mogelijk uit haar buurt te blijven.
Inderdaad, dan kan ze ook niets verzinnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij doet me denken aan tony chopper.
Tony Tony Chopper*

Chopper is echt adorable. Ik wil ook zo'n huisdier O+
pi_136639409
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als ik zo tegen haar praat gaat ze weer trippen. Ik blijf gewoon uit haar buurt. In het verleden is ze ook om belachelijke redenen boos op mij geweest. Mij een week lang negeren omdat ik niet haar rotzooi wou opruimen (!?) en dan opeens normaal gaan doen en zo. Echt vermoeiend. :')
Kaart het dan aan met je baas. Je schept precedent zo. Als ze het nu kan doen zonder dat je er iets aan doet zal ze het de tweede keer makkelijker doen. Je moet met iemand erover praten. Of met de leidinggevende of met haar, meen ik serieus. :s)
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:14:00 #68
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_136639410
quote:
True story:

SPOILER
Volgens de diagnose gaat het hier om jaloezie. Tot op heden zijn hier nog geen medicijnen voor.
pi_136639472
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Inderdaad, dan kan ze ook niets verzinnen.

[..]

Tony Tony Chopper*

Chopper is echt adorable. Ik wil ook zo'n huisdier O+
Ik heb gehoord dat dieren altijd op hun baasjes lijken?

SPOILER
pi_136639561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:13 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kaart het dan aan met je baas. Je schept precedent zo. Als ze het nu kan doen zonder dat je er iets aan doet zal ze het de tweede keer makkelijker doen. Je moet met iemand erover praten. Of met de leidinggevende of met haar, meen ik serieus. :s)
Oh ik heb ook wel aan een paar anderen verteld. Maar ik ga niet naar de baas. Dat doet zij maar, en wanneer ze het doet, dan kan ik mijn verhaal ook kwijt. Het zit mij verder ook niet echt dwars of zo. Alleen vandaag een beetje. Overigens ben ik ook best fel, hoor. Het is niet dat ik heel rustig ging antwoorden toen zij ging trippen. Maar daarvoor was ik wel altijd rustig met haar.
pi_136639621
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:14 schreef Che_ het volgende:

[..]

Volgens de diagnose gaat het hier om jaloezie. Tot op heden zijn hier nog geen medicijnen voor.
Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.
pi_136639623
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat dieren altijd op hun baasjes lijken?

SPOILER
Ga ga hhhhhhh, net zei je nog dat ik je deed denken aan Chopper.

SPOILER
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:19:55 #73
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_136639694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waarom zou ze jaloers zijn? Ik denk dat onze levens iets te ver van elkaar af liggen voor jaloezie.
Onderlinge haat en nijd tussen vrouwen is niet te verklaren.
pi_136639747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

pi_136639811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh ik heb ook wel aan een paar anderen verteld. Maar ik ga niet naar de baas. Dat doet zij maar, en wanneer ze het doet, dan kan ik mijn verhaal ook kwijt. Het zit mij verder ook niet echt dwars of zo. Alleen vandaag een beetje. Overigens ben ik ook best fel, hoor. Het is niet dat ik heel rustig ging antwoorden toen zij ging trippen. Maar daarvoor was ik wel altijd rustig met haar.
Mja, ik hoop maar dat het niet uit de hand loopt :P . Anders roep je de FOK! bir knokploeg en we komen eraan :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')