SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuma?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de vrijdagen ben ik in amsturrrdam.
Oh. Jij bent srsquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Op de vrijdagen ben ik in amsturrrdam. Had vernomen dat jij daar in de buurt werkt/woont?
Haram om naar prachtige vrouwen als ik te kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:12 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind tijdens de paasvakantie een goed idee. Amsterdam is ook best goed bereikbaar en centraal voor velen.
Geloof gebruiken als argumentquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Haram om naar prachtige vrouwen als ik te kijken.
Lekker Hollands dus vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
Straks pandan rijst met kip gemarineerd in sate iets en sperziebonen gebakken in paprika puree en heel veel pepers.
Ik ken zo iemand als jij. Zeurt constant dat ik Tata stijl kook en als ik dan het bord voor hem zet eet hij tot het laatste stukje rijst.quote:
Hij?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand als jij. Zeurt constant dat ik Tata stijl kook en als ik dan het bord voor hem zet eet hij tot het laatste stukje rijst.
Iemand die honger heeft, is niet kieskeurigquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand als jij. Zeurt constant dat ik Tata stijl kook en als ik dan het bord voor hem zet eet hij tot het laatste stukje rijst.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |