Heb je een Turks paspoort dan? Als je 5 jaar in Turkije woont kun je er 1 krijgen, of je moet met een Turk trouwen en zo aanvragen. Ik adviseer het eerste, het überTurks volk moet van schonen bloed blijven.quote:
Ik ben al bir dus ik moet niets.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je een Turks paspoort dan? Als je 5 jaar in Turkije woont kun je er 1 krijgen, of je moet met een Turk trouwen en zo aanvragen. Ik adviseer het eerste, het überTurks volk moet van schonen bloed blijven.
Was toch Iphone? Kun je best missen hoor, mama moet ook af en toe even rustquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
Telefoon op werk vergeten. Alsof ik mijn kindje ben vergeten.
Een niet-Turk kan niet bepalen of hij/zij bir is. Vraag maar aan Börte. Ik ben dé Turk. Dé Turk. Ik bepaal wie bir is en wie niet. En ik zeg dat jij niet bir bent. Jij bent ithnaan.quote:
Je hebt je telefoon verworpen. Nu is het een bastaardphone.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef Bortecinem het volgende:
Praat normaal over mijn kindje, joah!
Roger.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
camouflage aspect minus assortiment
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef Bortecinem het volgende:
Neuh, hij ligt goed geborgen in mijn bakje, in mijn kluis.
Oh en heb vandaag ruzie gehad op werk.
Sorry ik kon je niet horen over al mijn bir-ness.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een niet-Turk kan niet bepalen of hij/zij bir is. Vraag maar aan Börte. Ik ben dé Turk. Dé Turk. Ik bepaal wie bir is en wie niet. En ik zeg dat jij niet bir bent. Jij bent ithnaan.
Zit je hoofddoek te strak, je bent aan het ijlen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry ik kon je niet horen over al mijn bir-ness.
Sorry mijn inner bir is echt te overheersend ik hoor je niet!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zit je hoofddoek te strak, je bent aan het ijlen.
Hjb.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry mijn inner bir is echt te overheersend ik hoor je niet!!!
Hjb.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Sorry mijn inner bir is echt te overheersend ik hoor je niet!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk inderdaad in een laboratorium. Jupppquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Iemand spuugde niet correct in het DNA-buisje.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
True story:Wat asociaal van haar zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
True story:Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar heeft ze er nog steeds last van of zo, ze klaagt er iig altijd over. In ieder geval reageert ze vaak giftig tegen mij. Nu weet ik niet precies of het persoonlijk is (van anderen hoor ik dat ze gewoon een lomp persoon is), maar ik hoef het niet altijd te pikken. Punt is verder ook dat ik maar een uitzendkracht ben en zij een vaste medewerker van een jaar of 25.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom medelijden met iemand omdat die kanker heeft gehad? Die persoon heeft het toch op dit moment niet meer. Sowieso veel te veel energie heeft ze als ze op deze manier met je kan omgaan. Stop wat ongediertje in haar kluisje als dat kan. Een rat of een doosje kakkerlakken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |