Die titel icm die foto..quote:
Teveel energie. Ga joggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Stimorol- het volgende:
Eigenlijk zijn ze heel rustig, die schatten en ben ik niet gefrustreerd. Was Borte aan het plagen.
Wel last van hormonen en kan gewoon niet leren voor mijn tentamen morgen. En als Borte dan aanwezig is.. Ja..... PartyHardy alles.
Jij was toch niet zo van de Koerden?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een ongegronde aannames. Stimo la, biraz calm down falan.
Ibrahim Tatlises is een omhooggevallen kwal. Nerden geldigini unutmus.
Als persoon is het een idioot jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ibrahim Tatlises is een omhooggevallen kwal. Nerden geldigini unutmus. Koerd, Arabier, whatever maakt niet uit. Hij is een walgelijk mens.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
Meh, heb mijn portie aanvaringen wel gehad vandaag.
Er is zo Turkse vrouw hier in de 50 die verliefd is op hem. Haar man slaat haar altijd en ze zegt dat ze van haar man walgt. Zeg ik dat Ibrahim Tatlises ook vrouwen slaat:"Ja maar hij mag datquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ibrahim Tatlises is een omhooggevallen kwal. Nerden geldigini unutmus. Koerd, Arabier, whatever maakt niet uit. Hij is een walgelijk mens.
Hij vecht zijn persoonlijke vete met een onbenul uit op TV. Deze man is een jood eerste klasse.quote:
Echt duidelijk dit..quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij vecht zijn persoonlijke vete met een onbenul uit op TV.
Haha, dat fragment zag ik laatst... Triest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Of dit..quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:07 schreef Bortecinem het volgende:
Of toen hij op nationale TV riep dat hij Yildiz Tilbe uit de handen van pooiers had gered. Bah.
Je kan het welquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Bedankt voor je komst bladibla.
Die homo komt aanlopen, abi wees welkom.
Werkt de microfoon, ja?
Alles goed? Hoe is het met iedereen.
Meneer Mustafa, enkele dagen geleden heb je op internet gezegd dat je mijn mattie bent en ik je hebt uitgenodigd naar mijn hotel? Ja?
Nee, heb ik niet gezegd.
Luister serefsiz,k heb je eruit gegooid. Flik dit niet meer, bladibla.
Gebruik mijn naam niet lan. Ik zeg het je als man, je zal deze straat niet meer bewandelen.
Ik ben je mattie niet. Je staat nu op en gaat weg. NU.
Flikker is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |