De reden dat ik met dit wijf bots is juist dat ik een van de weinige ben die er juist wel iets van zegt en doet. Ben sabahtan beri ne anlatiyorum burda? Heb vandaag ruzie gehad met dat wijf juist omdat ik er iets van zei en deed. Mijn God sirf konusmak icin konusuyorsun sendequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Borte is het type dat op werk niets zegt/doet en thuis erover nadenkt hoe ze het beter had kunnen doen.
Ik bespreek hier een ruzie aan de hand van een reactie van mij op deze vrouw, vervolgens wordt er over mij gezegd dat ik niks doe en thuis analyseer? Waar gaat dit nou weer over.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ken haar niet dus geen idee. Het klinkt wel aannemelijk tho.
Dus nu is het probleem niet dat ik niks doe, maar dat ik juist te agressief reageer?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik laat je zien dat jou boos krijgen 1. 2. 3 seconden werk is. Je ziet dingen verkeerd merk ik en
misschien doe je dat met haar ook.
Ga eens het gesprek op een nette manier aan als het je zo stoort.
Alles klinkt aannemelijk toch als je een persoon niet kent. Verder ben ik het eens met je aanpak, daar niet van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bespreek hier een ruzie aan de hand van een reactie van mij op deze vrouw, vervolgens wordt er over mij gezegd dat ik niks doe en thuis analyseer? Waar gaat dit nou weer over.
Vraag of ze drop wilt en geef haar konijnenpoep.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus nu is het probleem niet dat ik niks doe, maar dat ik juist te agressief reageer?
Als jullie het antwoord niet weten of niet weten hoe je hiermee moet dealen dan hoef je niet perse te reageren of zo. Wat een tegenstrijdige berichten..
Sarcasmedetector piekt. Sowieso heb jij geen vrienden nodig op de werkplek, jij bent een lone ranger. Ik snap je wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, eigenlijk draait het er vooral om dat ze mijn vriendin niet wil zijn, ja. Voel me er echt heartbroken over. De rest doet er niet toe.
Dat zeg ik, het doet mij pijn dat zij mijn vriendin niet wil zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom praat je er dan over Borte?
Hahaha link naar grijze wolf. Smoothquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sarcasmedetector piekt. Sowieso heb jij geen vrienden nodig op de werkplek, jij bent een lone ranger. Ik snap je wel.
hahahaah Borte denkt laat ik maar meelullen met deze gekken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het doet mij pijn dat zij mijn vriendin niet wil zijn.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hahahaah Borte denkt laat ik maar meelullen met deze gekken.
IK STA ER WEL BOVEN WANT IK BEN BORTE DE LONE RANGER MET DAT PURE BLOED IN DER LICHAAM.
Ja, tuurlijk schatje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmem valla. Het lijkt wel alsof jij hier meer mee zit dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |