Sssssssshttttttttttttttttttttt, vergeet het maar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klopt en ik ben bir. Einde discussie.
Elke dag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Even een random vraag aan de dames: hoe vaak gebruiken jullie dag/nacht creme?
zou sneu zijn als alle moeite voor niets zou zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb een waanzinnige huid.
goeie genen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
zou sneu zijn als alle moeite voor niets zou zijn
dan heb je toch geen zalfjes nodigquote:
Wel eens een facial geprobeerd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig. Ik moet echt smeren en smeren wil mijn huid er goed uitzien.
blijven verzorgen toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
dan heb je toch geen zalfjes nodig
voor het geval dat blijkt dat je geen goede genen hebt?quote:
Er schijnt een noor van je gezicht bro, wat bleekquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb geen huidproblemen, wel beetje vette huid, maar ik ben wat bleek, vind ik.
Welke datum is valentijn, 14 februari toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:53 schreef expans het volgende:
Ik wil een meisje whatsappen want lang niet gesproken. Maar straks denkt ze ik app nu ivm valentijn ofzo![]()
#firstworldproblems
Yes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Welke datum is valentijn, 14 februari toch?
sowieso niet op dit tijdstip whatsappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:53 schreef expans het volgende:
Ik wil een meisje whatsappen want lang niet gesproken. Maar straks denkt ze ik app nu ivm valentijn ofzo![]()
#firstworldproblems
Wa aleikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuhquote:
Shalom aleichemquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedemorgen was voldoende hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |