Kick him.:(quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Wtf. Newroz heidense praktijk noemen. Idiot.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En dan spullen in doosjes steken? En iedereen heeft normaliter een vaste partner of werken jullie niet samen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruiken van de ongelovigen. Net zoals het het scheren van de baard haraam is omdat je dan ook doet wat de gelovigen doen terwijl je de Sunnah van de profeet (vrede zij met hem) zou moeten volgen.quote:
Dan zijn bijna alle Moslims in de wereld imiteerders en behoren ze dus bij de kuffaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebruiken van de ongelovigen. Net zoals het het scheren van de baard haraam is omdat je dan ook doet wat de gelovigen doen terwijl je de Sunnah van de profeet (vrede zij met hem) zou moeten volgen.
De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Wie een volk imiteert, hij behoort tot hen.”
(Aboe Daawoed)
Ho. Scheren van de baard haram, nu neem ik je njet serieus meer sorry maar je kan ook overdrijven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Gebruiken van de ongelovigen. Net zoals het het scheren van de baard haraam is omdat je dan ook doet wat de gelovigen doen terwijl je de Sunnah van de profeet (vrede zij met hem) zou moeten volgen.
De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) zei: “Wie een volk imiteert, hij behoort tot hen.”
(Aboe Daawoed)
O jij bent Koerdisch hequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Wtf. Newroz heidense praktijk noemen. Idiot.
Dit vind ik wel een leuk idee. Krijg ik dan ook een speciale band met de beestjes? Aangezien het toch op een soort zwangerschap lijkt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:47 schreef Arcadia het volgende:
Newroz.jullie en jullie heidense praktijken
[..]
Moet ik je zo'n parasietje geven? Wanneer hij volgroeit is trek ik het eruit en verbranden we de botvlieg. Soort van nieuwe traditie binnen islam, ter vervanging van valentijnsdag
Is Newroz vieren echt shirk ofzo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuk idee. Krijg ik dan ook een speciale band met de beestjes? Aangezien het toch op een soort zwangerschap lijkt.
Ja, je gaat een band creëren met het beestje om het daarop te verbranden? Geweldige moeder ga jij worden zeg.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een leuk idee. Krijg ik dan ook een speciale band met de beestjes? Aangezien het toch op een soort zwangerschap lijkt.
Zucht crip, serieus, Learn2madhab wat betreft de baard. Dan zouden er zoveel Turken kafir zijn omwille van hun baard. Ik kan je trouwens veel shuyoogh en reciteurs noemen die geen baard haddenquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
(Aboe Daawoed)
Je gaat haar duidelijk maken dat jij de baas bent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik dat dan niet? Of moet ik gewoon doen wat zij zegt?
Wat edit je je post. En wat weet je nou werkelijk over me, naast mn pohi en de andere onzin wat ij geplaatst heb hier op fok?quote:
De profeet en zijn sahaba lieten hun baarden staan en trimde hun snorren.. baarden scheren waren vooral Magiërs/Moeshrikoen gebruiken in de tijd van de profeet. En aangezien je de Sunnah van de profeet moet volgen is het haraam.quote:
Dat is haraam inderdaad.. maar goed waar ze bij horen ga ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dan zijn bijna alle Moslims in de wereld imiteerders en behoren ze dus bij de kuffaar.
Want heel veel Moslims vieren oud en nieuwe en verjaardag enz.
Hh, dat is gewoon een feit hoor. Het staat heel duidelijk in de Quraan en de geleerden zijn het erover eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ho. Scheren van de baard haram, nu neem ik je njet serieus meer sorry maar je kan ook overdrijven.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Maar had jij toen wel je eigen pallet weggebracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg niet dat ze kafirs zijn. Maar het is Sunnah.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zucht crip, serieus, Learn2madhab wat betreft de baard. Dan zouden er zoveel Turken kafir zijn omwille van hun baard. Ik kan je trouwens veel shuyoogh en reciteurs noemen die geen baard hadden
He tranquilo jij hequote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat edit je je post. En wat weet je nou werkelijk over me, naast mn pohi en de andere onzin wat ij geplaatst heb hier op fok?
Edit: oooops, verkeerde post gequote
Ja en binnen de soennah zijn er verschillende rangen, verplichte sunnah (waajib), muakkadah, ghayr muakkadah. Wat betreft de baard is een zaak waar verschillende meningen zijn en jij brengt het ongenuanceerd naar voren alsof het een harde feit is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze kafirs zijn. Maar het is Sunnah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |