Aldus hijzelf?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij zat dus ook gewoon zo diep in de put dat hij er een einde aan wilde maken. Dat is wel ff wat meer dan een paar keer 4e worden.
Ihle en Krech worden serieus gevaarlijk komend jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel mooi dat de Duitse mannen eindelijk weer mee gaan doen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Tjacka het volgende:
als phillip cocu nu trainer wordt van het bobsleeteam halen we daar ook goud
hij laat zijn team namelijk snel dalen
HSAHAHAHAHHAHAHA
Lijkt me een sympathieke gozer!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef takkfyrir het volgende:
Ik vind ´t echt ook zó leuk dat Denny zilver heeft.
twitter:JanNoniem twitterde op woensdag 12-02-2014 om 16:35:52Een niet-Nederlander op een schaatspodium is toch een beetje als een Marokkaan in een PVV-fractie. reageer retweet
HSAHAHAHAHHAHAHA
Verweij is geen generatiegenoot van Groothuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo nee? Als je er geen verstand van hebt moet je niks zeggen.
92
HSAHAHAHAHHAHAHA
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Orie is toch ook echt een baas he...
Laat hem dan ook maar een alpine-ski team oprichtenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Tjacka het volgende:
HSAHAHAHAHHAHAHA
XDquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
twitter:JanNoniem twitterde op woensdag 12-02-2014 om 16:35:52Een niet-Nederlander op een schaatspodium is toch een beetje als een Marokkaan in een PVV-fractie. reageer retweet
HSAHAHAHAHHAHAHA
Ze staan toch allebei op de baan. Dus ze zijn dezelfde schaatsgeneratie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verweij is geen generatiegenoot van Groothuis
Zonder een Nederlands paspoort kan je ook geen politieke partij in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Thank you captain obviousquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder een Nederlands paspoort kan je ook geen politieke partij in.
Gelieve bij dergelijke grappen bronvermelding te plaatsen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Tjacka het volgende:
HSAHAHAHAHHAHAHA
En nog amper gezien worden als een van de grootste schaatsers in de Nederlande geschiedenis, maar eerder als een choker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
wereldkampioen 1000m, wereldkampioen sprint, olympisch kampioen 1000m
Groothuis kan er nu wel mee kappen.
Ah ja ik zit helemaal verkeerd.Excuses johannes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze staan toch allebei op de baan. Dus ze zijn dezelfde schaatsgeneratie.
Hoe heb jij in vredesnaam 92 kunnen scoren?
Lijkt me ook op je 32ste.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
wereldkampioen 1000m, wereldkampioen sprint, olympisch kampioen 1000m
Groothuis kan er nu wel mee kappen.
HSAHAHAHAHHAHAHA
Scorebordjournalistiek, als er zoveel mensen harder gaan dan Davis is er echt wel wat aan de hand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Max23 het volgende:
Davis was trouwens 0,2 sneller dan dat die vorig jaar was op dezelfde baan tijdens het WK afstanden. Die zat dus gewoon aan zijn top.
Hebben al wel Surinamers en Marokkanen in de partij gezeten. Dus ik begreep de grap gewoon weg niet.quote:
Ik vergeef het. je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja ik zit helemaal verkeerd.Excuses johannes.
Ik heb denk goed gegokt ofzo...
Als ik ja zeg, wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef Revanches het volgende:
Is die Denny Morrison nog vrijgezel?
Maakt dat wat uit dan? Elke relatie kan kapot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef Revanches het volgende:
Is die Denny Morrison nog vrijgezel?
nog geluk dat ie mee mocht doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef takkfyrir het volgende:
Ik vind ´t echt ook zó leuk dat Denny zilver heeft.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Tjacka het volgende:
wauw er moeten ook nog mensen lachen om mijn grapjes
wat een gouden plak wel niet met mensen doet
Jouw grapjes.twitter:frenkdeboer twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:06:11Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn eigenschap om een team snel te laten dalen. #psv reageer retweet
Kasai al helemaal.quote:
Ik kan een extra dweilpauze voor hem inlassen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, wat ga je dan doen?
De nationale mascotte was niet nodig. Dat is goed vor de komende afstanden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat we nu geen Willy filmpje hebben.
ja ik ben frenk de boerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]Jouw grapjes.twitter:frenkdeboer twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:06:11Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn eigenschap om een team snel te laten dalen. #psv reageer retweet
Duitsers zijn 27 en 30 lijkt me wel wat oud om nog lang echt goed mee te kunnen. Maar wel hoopvol voor de toekomst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Montov het volgende:
Groothuis.
Knap van Morrisen en Mulder.
Davis.![]()
2 Duitsers verrassend, toch nog een sprankje hoop voor hun maar staan wel met lege handen.
[..]
De nationale mascotte was niet nodig. Dat is goed vor de komende afstanden.
Daarom extra tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nog geluk dat ie mee mocht doen
http://olympics.cbc.ca/ne(...)-denny-morrison.html
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn vrij weinig allochtone schaatsers, gek ik dat.
Terecht. Allochtonen hebben ook weinig talent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Toch maakt die lijn het stuk minder episch
Wat is jouw definitie van allochtoon preciesquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minder spannend hequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Zo'n type als Willy of Maximaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van allochtoon precies
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Montov het volgende:
Alle Nederlandse goude medaillewinnaars hebben ritten lang in spanning gezeten. Mooi die overeenkomst.
Je kan het ook al wel zien aan de rondetijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Oja, Zijn toch best veel Friezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n type als Willy of Maxima
Is zijn vader Nederlands?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?![]()
Willem is een allochtoon ja?
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?![]()
Willem is een allochtoon ja?
En aan de snelheid in kilometers, die ook in beeld te zien is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kan het ook al wel zien aan de rondetijden.
Op de korte afstanden is dat sowieso een nadeel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.
Hopen dat de Nederlanders morgen meezitten in de ontsnapping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.
Wow, wist ik niet, dat is wel heel veel geluk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nog geluk dat ie mee mocht doen
http://olympics.cbc.ca/ne(...)-denny-morrison.html
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was net het probleem met Bokito, die bleef niet zitten.
Even een waaier trekken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat de Nederlanders morgen meezitten in de ontsnapping.
Ja tweede generatie dus. Even vergetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is zijn vader Nederlands?
Bij dwhn: word je als vrouw eens meegesleept naar een restaurant, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was net het probleem met Bokito, die bleef niet zitten.
Nou ik zeg alleen dat er geen enkele schaatser is die Achmed heet. Dat is toch gewoon zo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja tweede generatie dus. Even vergeten![]()
Maar je bedoelt dus dat alleen Nederlanders kunnen schaatsen?
Jup Bea en haar zussen zijn net de Meiden van Halal.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Kan Groothuis op de 1500m ook verrassen?
Niks verbaast mij nu nogquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
True, maar Achmed is geen definitie van allochtoonquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik zeg alleen dat er geen enkele schaatser is die Achmed heet. Dat is toch gewoon zo?
Beetje profiteren van de Nederlandse welvaart. Walgelijk vind ik het.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Jup Bea en haar zussen zijn net de Meiden van Halal.
Verrassen kan iedereenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Geef dan maar jouw definitie van een allochtoon, en dan welke Nederlandse schaatser voldoet aan die definitie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, maar Achmed is geen definitie van allochtoon
Maar die filmpjes zijn wel leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje profiteren van de Nederlandse welvaart. Walgelijk vind ik het.
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
Bartje mag ook wel en medaille pakken van mij op de 1500
Vandaag maar vier niet-allochtonen aan de start.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geeft wat eye-candy aan het podiumquote:
Fixedquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 3 op de 1500 meter
1. Tuitert
2. Verweij
3. Groothuis + Swings
Heeft er al iemand bingo?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Zorro het volgende:
Daar was ie weer!
"Gestreden voor wat ik waard was"
Omdat je het waard bent!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Zorro het volgende:
Daar was ie weer!
"Gestreden voor wat ik waard was"
Ja, leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vandaag maar vier niet-allochtonen aan de start.
Blokhuijsen krijgt zijn startplaats cadeau, die doet een Morrisson.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top 3 op de 1500 meter
1. Tuitert
2. Verweij
3. Groothuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik zou ze alle 3 geven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
Dibs on Denny trouwens, ik heb hem gisteren al geplaatst in de Sporthunks topic.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blokhuijsen krijgt zijn startplaats cadeau, die doet een Morrisson.Maar je weet het maar nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Volgens die redenatie heb ik dibs op Koen Verweij, want daar had ik pics van geplaatst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
Dibs on Denny trouwens, ik heb hem gisteren al geplaatst in de Sporthunks topic.
Ronald of Michel?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef wimderon het volgende:
In Muldertje zit wel een toekomstig analist
Alleen mannen met status.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In dat geval denk ik ook wel kans te maken
Dat kan ik snappenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef tralalala het volgende:
Mulder gaat achter de snowboardmeisjes aan.
Ik stond vijf jaar geleden... Nee laat maar, dat is te gênant.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
Oude definitie van allochtoon: Iemand die zelf en 1 van beide ouders in het buitenland is geboren, of iemand waarvan beide ouders in het buitenland zijn geboren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef dan maar jouw definitie van een allochtoon, en dan welke Nederlandse schaatser voldoet aan die definitie.
Nee nee dat is flauw, hup vertellen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik stond vijf jaar geleden... Nee laat maar, dat is te gênant.
Dat is niet de juiste status.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een vrijgezelle status
Nou, en kan ie het een beetje?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Goede genen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Best oneerlijk. Veel sporters hier zijn heel goed in sport en ook nog eens heel erg goodlooking. Life is a bitch
Boer valt wat tegenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Best oneerlijk. Veel sporters hier zijn heel goed in sport en ook nog eens heel erg goodlooking. Life is a bitch
Bergsma ook?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat kan jij nou weten over knappe mannen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:55 schreef alors het volgende:
Verdomme. Gelukkig moet Zweden morgen weer curlen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens die redenatie heb ik dibs op Koen Verweij, want daar had ik pics van geplaatst.
Littlerabbit zal hier niet blij mee zijn.
Niet alleen schaatsen. Kijk eens naar de snowboardsters bijv. Ik heb bij meerdere sporten best veel aantrekelijke gezichtjes gezien hoor.quote:
De snowboardmeisjesquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet alleen schaatsen. Kijk eens naar de snowboardsters bijv. Ik heb bij meerdere sporten best veel aantrekelijke gezichtjes gezien hoor.
Wat is dit nou weerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:57 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Nadja Purtschertquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet alleen schaatsen. Kijk eens naar de snowboardsters bijv. Ik heb bij meerdere sporten best veel aantrekelijke gezichtjes gezien hoor.
En Mulder het brons aan Morrison.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Morrison heeft het zilver aan Mulder te danken
En Junio.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Morrison heeft het zilver aan Mulder te danken
Ik stond vijf jaar geleden als een echte bakvis met een aanmoedingsbord voor hem in Thialf, met een of andere woordspeling die ik vergeten ben, en was zwaar gelukkig toen hij zwaaide.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nee dat is flauw, hup vertellen.
Deze link zag ik laatst van wat Russische talentenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef vaarsuvius het volgende:
Morrison heeft het zilver aan Junio te danken
Peyton Manningquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Jongens, wie wordt er nou Sportman van het Jaar?
Bob de Jongquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Robbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Sven Mulderhuis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Ehhhhhquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Strootmanquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Sjinkie Knegtquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Emile Schelvis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Gesink.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik stond vijf jaar geleden als een echte bakvis met een aanmoedingsbord voor hem in Thialf, met een of andere woordspeling die ik vergeten ben, en was zwaar gelukkig toen hij zwaaide.
Ik denk beide.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef -0- het volgende:
Die 1500 meter gaat ook mooi worden van hem als ik het zo hoor. En dan kan het 2 kanten opgaan of totaal kapot in de laatste ronde of ook een hele mooie tijd.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nee dat is flauw, hup vertellen.
Mighty Mikequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
dat is ook waar. jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Mulder het brons aan Morrison.
Sjinkie heeft het publiek tegen, die willen niet op hem stemmen.quote:
Die heeft Richardson.quote:
wat liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik stond vijf jaar geleden als een echte bakvis met een aanmoedingsbord voor hem in Thialf, met een of andere woordspeling die ik vergeten ben, en was zwaar gelukkig toen hij zwaaide.
Pics?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Muldergod wordt natuurlijk sportman van het jaar
Nja laat iedereen maar haten op darts. Het is een best grote sport, ook wereldwijd, en NL is wereldkampioen. Dusja, ik vind het geweldig.quote:
Koen heeft nog de TP.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Alleen Bob, Koen en Mark hebben nog niks
Dus Koen en Mark moeten op de 1500 een medaille pakken en Bob op de 10zou echt episch zijn als alle mannen een medaille pakken
Cheryl Maas.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Verweij op de pursuit wel. Zou je zeggen tenminstequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Dus Koen en Mark moeten op de 1500 een medaille pakken en Bob op de 10zou echt episch zijn als alle mannen een medaille pakken
We gaan er gewoon voorquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Mark m oet sowieso winnenquote:
Je hebt het nu al gejinxt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verweij op de pursuit wel. Zou je zeggen tenminste
Studie Sportwinterquote:
IJshockeyquote:
Ik zie mark en Bob wel slagen. Koen niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Vrouwen halfpipe vanavond en nu is het kunstrijden en rodelen voor duo's bezig.quote:
Kritisch zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
Toch raakt deze goud mij niet zo. Ik kom terug op een eerdere opmerking. Het brons van Boer raakte mij meer.
Koen op de TP hoor ik net dus no problemoquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie mark en Bob wel slagen. Koen niet.
Je bent gewoon jaloers op zijn uiterlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie mark en Bob wel slagen. Koen niet.
Sexist!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
Toch raakt deze goud mij niet zo. Ik kom terug op een eerdere opmerking. Het brons van Boer raakte mij meer.
Alpineskien met een Nederlandse als ik goed hebquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vrouwen halfpipe vanavond en nu is het kunstrijden en rodelen voor duo's bezig.
Wat heb je gekookt, dat vind ik veel belangrijker....quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alpineskien met een Nederlandse als ik goed heb
Dat heb ik met de 500 m voor de heren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
Tuurlijk, niks mis met het goud van vandaag. Ik deelde met jullie dat deze goud dan toch laatst staat in mijn gouden en brons schaatsbeleving van deze spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat heb ik met de 500 m voor de heren.Ben zelf ook het beste in de echte sprint en heb het altijd wel erg jammer gevonden dat Nederland nooit echt heel goed scoorde op de 500 meter. Maar deze prijs voor Groothuis mag er ook zeer zeker zijn natuurlijk.
quote:The men’s 1,000m speed skating has started at the Adler Arena. And at the moment – surprise, surprise – it’s a Dutchman who leads the way, Mark Tuitert. “What is it with the Netherlands and speed skating?” you may be wondering. The delights of a frozen canal or two seem to lie behind the Dutch love affair with the event. You can read up on the background in The Economist, the Wall Street Journal, the International Business Times, and, um, the Canadian Speed Skating Association.
quote:At the halfway stage in the speed skating, Tuitert remains fastest. Quite a few of the big names are still to race, though, including three of his countrymen.
quote:We have a new leader in the speed skating. Samuel Schwarz of Germany knocks 0.40sec off Tuitert’s time.
quote:Another new leader in the men’s 1,000m … and to no one’s great surprise he wears orange. Stefan Groothuis has smashed Schwarz’s time.
quote:Buitenland pakt medaille bij mannenschaatsen
Andere medailles gewoon voor Nederland
Het buitenland heeft een medaille gepakt bij het langebaanschaatsen voor de mannen. Het gaat om Denny Morrison, uit Canada, die het zilver op de duizend meter heeft gepakt. De overige medailles gingen gewoon naar Stefan Groothuis en Michel Mulder.
En terecht, Dionnequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef tralalala het volgende:
Sjek is duidelijk teleurgesteld dat Dionne Stax er niet meer is.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)bij-mannenschaatsen/
[..]
quote:
twitter:kngrover twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:08:56Olympic hug of the day #2 @Denny_Morrison takes silver for CAN & @cdnhappygilmore will share a slice of it for life http://t.co/0B91wTleKO reageer retweet
[..]
Ik vind 'm leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat die in de smaak zou vallen. Lekker droog.quote:
Dat moet ze echt nooit meer doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nos.nl/os2014/audi(...)-goud-groothuis.html
Genieten van De Deut op de radio.
'Jeetje'quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
'Woohoo'quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:cdnhappygilmore twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:48:19It's kind of like this... but I'm not a coach, nor did I look Denny in the eyes like that... #wellkindof http://t.co/t5HnGDIaOD reageer retweet
Fucking hell wiens idee was het om Erben te vervangen met dit geval? Doe uit dat licht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:00 schreef marcodej het volgende:
Morrison die zo blij is met zilver... Geen winnaar.
twitter:cdnhappygilmore twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:48:19It's kind of like this... but I'm not a coach, nor did I look Denny in the eyes like that... #wellkindof http://t.co/t5HnGDIaOD reageer retweet
Lijkt mij dat Lee wel genoeg voorsprong neemt. Ook een mooie loting voor Wüst idd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:34 schreef Max23 het volgende:
Loting van de 1000m vrouwen morgen: http://www.sochi2014.com/en/speed-skating-ladies-1000-m
Laatste rit is Van Beek - SH Lee, dat gaat of een moeilijke kruising worden, of Lee knalt er gewoon overheen. Hoop dat laatste, dan kan Van Beek in de slotronde naar Lee rijden hopelijk.
Wüst - Bowe is ook een mooie loting, waarbij Wüst dus ook de laatste binnenbocht heeft.
twitter:Denny_Morrison twitterde op woensdag 12-02-2014 om 18:11:10@cdnhappygilmore for Closing Ceremonies flag bearer! This guy showing everything that is Canadian pride and Olympic Pride. #ThankYouGilmore reageer retweet
Jij weet toch veel over Noorwegen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:43 schreef takkfyrir het volgende:
twitter:Denny_Morrison twitterde op woensdag 12-02-2014 om 18:11:10@cdnhappygilmore for Closing Ceremonies flag bearer! This guy showing everything that is Canadian pride and Olympic Pride. #ThankYouGilmore reageer retweet
De Noren hebben strengere dopingcontroles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij weet toch veel over Noorwegen?
Heb je enig idee waarom het langebaanschaatsen bij de Noren het laatste decennium zo ver is weggezakt? Van oudsher hadden ze altijd winaars, maar na de generatie Koss/Sondral is er toch een behoorlijk verval opgetreden. Any thoughts?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Noren hebben strengere dopingcontroles.
De Noren hebben zich gefocust op Biatlon en Langlaufen, zo werden ze in 2002 nog eerste in het medailleklassement met slechts 2 bronzen schaatsmedailles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom het langebaanschaatsen bij de Noren het laatste decennium zo ver is weggezakt? Van oudsher hadden ze altijd winaars, maar na de generatie Koss/Sondral is er toch een behoorlijk verval opgetreden. Any thoughts?
Ik ben fan van bijna alles wat Scandinavisch is, maar het enige waar ik wat betreft Noorwegen écht iets vanaf weet, zijn obscure Noorse bandjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je enig idee waarom het langebaanschaatsen bij de Noren het laatste decennium zo ver is weggezakt? Van oudsher hadden ze altijd winnaars, maar na de generatie Koss/Sondral is er toch een behoorlijk verval opgetreden. Any thoughts?
Thnx! Leuk als je dat andere artikel ook zou kunnen vinden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:15 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik ben fan van bijna alles wat Scandinavisch is, maar het enige waar ik wat betreft Noorwegen écht iets vanaf weet, zijn obscure Noorse bandjes.![]()
Dat gezegd hebbende, is de vraag die je stelt er uiteraard eentje die de Noren zelf ook bezig heeft gehouden. In dit artikel uit 2010 bijvoorbeeld, wordt geldgebrek als belangrijkste reden voor het Noorse schaatsverval genoemd. Daarnaast wordt ook de rechtszaak tussen Peter Mueller en de Noorse schaatsbond wordt als reden gezien, en dat er geen aansprekende Olympische resultaten meer zijn zou de neerwaartse spiraal alleen nog maar verder versterken. Ik meen dat ik een paar dagen geleden ook iets over de niet zeer goede staat van het Noorse schaatsen heb gelezen, daar ga ik even naar op zoek.
Heb zo snel niet heel erg veel nuttigs of een grote rode lijn kunnen vinden, maar als je iets minder relevante zaken misschien ook interessant vindt:quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Thnx! Leuk als je dat andere artikel ook zou kunnen vinden.
Ben zelf opgegroeid met de generatie Stensen, Stensjammet, Sjobrend en Storholt en daarna Falk-Larsen en daarvoor waren er ook altijd al grote namen, dus de schraalheid van het huidige Noorse schaatsen verwonderde me wel
Over obscure Noorse bandjes kan ik niet meepraten![]()
twitter:stefangroothuis twitterde op donderdag 13-02-2014 om 07:29:55Zo wakker worden, lijkt de zon nog harder te stralen dan ie al doet! Dacht nog even dat gisteren een droom was. Wauw!
reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |