Ehhhhhquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Jongens, wie wordt er nou Sportman van het Jaar?
Strootmanquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Sjinkie Knegtquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Emile Schelvis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Gesink.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik stond vijf jaar geleden als een echte bakvis met een aanmoedingsbord voor hem in Thialf, met een of andere woordspeling die ik vergeten ben, en was zwaar gelukkig toen hij zwaaide.
Ik denk beide.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:02 schreef -0- het volgende:
Die 1500 meter gaat ook mooi worden van hem als ik het zo hoor. En dan kan het 2 kanten opgaan of totaal kapot in de laatste ronde of ook een hele mooie tijd.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee nee dat is flauw, hup vertellen.
Mighty Mikequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
dat is ook waar. jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Mulder het brons aan Morrison.
Sjinkie heeft het publiek tegen, die willen niet op hem stemmen.quote:
Die heeft Richardson.quote:
wat liefquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Ik stond vijf jaar geleden als een echte bakvis met een aanmoedingsbord voor hem in Thialf, met een of andere woordspeling die ik vergeten ben, en was zwaar gelukkig toen hij zwaaide.
Pics?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |