nog geluk dat ie mee mocht doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef takkfyrir het volgende:
Ik vind ´t echt ook zó leuk dat Denny zilver heeft.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Tjacka het volgende:
wauw er moeten ook nog mensen lachen om mijn grapjes
wat een gouden plak wel niet met mensen doet
Jouw grapjes.twitter:frenkdeboer twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:06:11Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn eigenschap om een team snel te laten dalen. #psv reageer retweet
Kasai al helemaal.quote:
Ik kan een extra dweilpauze voor hem inlassen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, wat ga je dan doen?
De nationale mascotte was niet nodig. Dat is goed vor de komende afstanden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat we nu geen Willy filmpje hebben.
ja ik ben frenk de boerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]Jouw grapjes.twitter:frenkdeboer twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:06:11Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn eigenschap om een team snel te laten dalen. #psv reageer retweet
Duitsers zijn 27 en 30 lijkt me wel wat oud om nog lang echt goed mee te kunnen. Maar wel hoopvol voor de toekomst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Montov het volgende:
Groothuis.
Knap van Morrisen en Mulder.
Davis.![]()
2 Duitsers verrassend, toch nog een sprankje hoop voor hun maar staan wel met lege handen.
[..]
De nationale mascotte was niet nodig. Dat is goed vor de komende afstanden.
Daarom extra tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nog geluk dat ie mee mocht doen
http://olympics.cbc.ca/ne(...)-denny-morrison.html
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn vrij weinig allochtone schaatsers, gek ik dat.
Terecht. Allochtonen hebben ook weinig talent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Toch maakt die lijn het stuk minder episch
Wat is jouw definitie van allochtoon preciesquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minder spannend hequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Zo'n type als Willy of Maximaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van allochtoon precies
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Montov het volgende:
Alle Nederlandse goude medaillewinnaars hebben ritten lang in spanning gezeten. Mooi die overeenkomst.
Je kan het ook al wel zien aan de rondetijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Oja, Zijn toch best veel Friezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n type als Willy of Maxima
Is zijn vader Nederlands?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?![]()
Willem is een allochtoon ja?
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?![]()
Willem is een allochtoon ja?
En aan de snelheid in kilometers, die ook in beeld te zien is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kan het ook al wel zien aan de rondetijden.
Op de korte afstanden is dat sowieso een nadeel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.
Hopen dat de Nederlanders morgen meezitten in de ontsnapping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.
Wow, wist ik niet, dat is wel heel veel geluk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nog geluk dat ie mee mocht doen
http://olympics.cbc.ca/ne(...)-denny-morrison.html
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was net het probleem met Bokito, die bleef niet zitten.
Even een waaier trekken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat de Nederlanders morgen meezitten in de ontsnapping.
Ja tweede generatie dus. Even vergetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is zijn vader Nederlands?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |