Aldus hijzelf?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij zat dus ook gewoon zo diep in de put dat hij er een einde aan wilde maken. Dat is wel ff wat meer dan een paar keer 4e worden.
Ihle en Krech worden serieus gevaarlijk komend jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel mooi dat de Duitse mannen eindelijk weer mee gaan doen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Tjacka het volgende:
als phillip cocu nu trainer wordt van het bobsleeteam halen we daar ook goud
hij laat zijn team namelijk snel dalen
HSAHAHAHAHHAHAHA
Lijkt me een sympathieke gozer!quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef takkfyrir het volgende:
Ik vind ´t echt ook zó leuk dat Denny zilver heeft.
twitter:JanNoniem twitterde op woensdag 12-02-2014 om 16:35:52Een niet-Nederlander op een schaatspodium is toch een beetje als een Marokkaan in een PVV-fractie. reageer retweet
HSAHAHAHAHHAHAHA
Verweij is geen generatiegenoot van Groothuisquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo nee? Als je er geen verstand van hebt moet je niks zeggen.
92
HSAHAHAHAHHAHAHA
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Die Orie is toch ook echt een baas he...
Laat hem dan ook maar een alpine-ski team oprichtenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Tjacka het volgende:
HSAHAHAHAHHAHAHA
XDquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
twitter:JanNoniem twitterde op woensdag 12-02-2014 om 16:35:52Een niet-Nederlander op een schaatspodium is toch een beetje als een Marokkaan in een PVV-fractie. reageer retweet
HSAHAHAHAHHAHAHA
Ze staan toch allebei op de baan. Dus ze zijn dezelfde schaatsgeneratie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Verweij is geen generatiegenoot van Groothuis
Zonder een Nederlands paspoort kan je ook geen politieke partij in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Thank you captain obviousquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder een Nederlands paspoort kan je ook geen politieke partij in.
Gelieve bij dergelijke grappen bronvermelding te plaatsen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Tjacka het volgende:
HSAHAHAHAHHAHAHA
En nog amper gezien worden als een van de grootste schaatsers in de Nederlande geschiedenis, maar eerder als een choker.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
wereldkampioen 1000m, wereldkampioen sprint, olympisch kampioen 1000m
Groothuis kan er nu wel mee kappen.
Ah ja ik zit helemaal verkeerd.Excuses johannes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze staan toch allebei op de baan. Dus ze zijn dezelfde schaatsgeneratie.
Hoe heb jij in vredesnaam 92 kunnen scoren?
Lijkt me ook op je 32ste.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
wereldkampioen 1000m, wereldkampioen sprint, olympisch kampioen 1000m
Groothuis kan er nu wel mee kappen.
HSAHAHAHAHHAHAHA
Scorebordjournalistiek, als er zoveel mensen harder gaan dan Davis is er echt wel wat aan de hand.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Max23 het volgende:
Davis was trouwens 0,2 sneller dan dat die vorig jaar was op dezelfde baan tijdens het WK afstanden. Die zat dus gewoon aan zijn top.
Hebben al wel Surinamers en Marokkanen in de partij gezeten. Dus ik begreep de grap gewoon weg niet.quote:
Ik vergeef het. je.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah ja ik zit helemaal verkeerd.Excuses johannes.
Ik heb denk goed gegokt ofzo...
Als ik ja zeg, wat ga je dan doen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef Revanches het volgende:
Is die Denny Morrison nog vrijgezel?
Maakt dat wat uit dan? Elke relatie kan kapot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef Revanches het volgende:
Is die Denny Morrison nog vrijgezel?
nog geluk dat ie mee mocht doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef takkfyrir het volgende:
Ik vind ´t echt ook zó leuk dat Denny zilver heeft.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef Tjacka het volgende:
wauw er moeten ook nog mensen lachen om mijn grapjes
wat een gouden plak wel niet met mensen doet
Jouw grapjes.twitter:frenkdeboer twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:06:11Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn eigenschap om een team snel te laten dalen. #psv reageer retweet
Kasai al helemaal.quote:
Ik kan een extra dweilpauze voor hem inlassen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, wat ga je dan doen?
De nationale mascotte was niet nodig. Dat is goed vor de komende afstanden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
Beetje jammer dat we nu geen Willy filmpje hebben.
ja ik ben frenk de boerquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]Jouw grapjes.twitter:frenkdeboer twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 15:06:11Bobsleebond NL heeft Phillip Cocu een aanbieding gedaan als coach. Voornaamste reden: zijn eigenschap om een team snel te laten dalen. #psv reageer retweet
Duitsers zijn 27 en 30 lijkt me wel wat oud om nog lang echt goed mee te kunnen. Maar wel hoopvol voor de toekomst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef Montov het volgende:
Groothuis.
Knap van Morrisen en Mulder.
Davis.![]()
2 Duitsers verrassend, toch nog een sprankje hoop voor hun maar staan wel met lege handen.
[..]
De nationale mascotte was niet nodig. Dat is goed vor de komende afstanden.
Daarom extra tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nog geluk dat ie mee mocht doen
http://olympics.cbc.ca/ne(...)-denny-morrison.html
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zijn vrij weinig allochtone schaatsers, gek ik dat.
Terecht. Allochtonen hebben ook weinig talent.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Toch maakt die lijn het stuk minder episch
Wat is jouw definitie van allochtoon preciesquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minder spannend hequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Zo'n type als Willy of Maximaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van allochtoon precies
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Montov het volgende:
Alle Nederlandse goude medaillewinnaars hebben ritten lang in spanning gezeten. Mooi die overeenkomst.
Je kan het ook al wel zien aan de rondetijden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef Mansjester het volgende:
Oja, Zijn toch best veel Friezen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n type als Willy of Maxima
Is zijn vader Nederlands?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?![]()
Willem is een allochtoon ja?
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?![]()
Willem is een allochtoon ja?
En aan de snelheid in kilometers, die ook in beeld te zien is.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je kan het ook al wel zien aan de rondetijden.
Op de korte afstanden is dat sowieso een nadeel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.
Hopen dat de Nederlanders morgen meezitten in de ontsnapping.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Morgen moeten de Nederlanders dus niet aan het eind zitten.
Wow, wist ik niet, dat is wel heel veel geluk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:46 schreef zolderraam het volgende:
[..]
nog geluk dat ie mee mocht doen
http://olympics.cbc.ca/ne(...)-denny-morrison.html
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was net het probleem met Bokito, die bleef niet zitten.
Even een waaier trekken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat de Nederlanders morgen meezitten in de ontsnapping.
Ja tweede generatie dus. Even vergetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is zijn vader Nederlands?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |