Nja laat iedereen maar haten op darts. Het is een best grote sport, ook wereldwijd, en NL is wereldkampioen. Dusja, ik vind het geweldig.quote:
Koen heeft nog de TP.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Alleen Bob, Koen en Mark hebben nog niks
Dus Koen en Mark moeten op de 1500 een medaille pakken en Bob op de 10zou echt episch zijn als alle mannen een medaille pakken
Cheryl Maas.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:01 schreef Szura het volgende:
Jongens, wie wordt er nou Sportman van het Jaar?
Verweij op de pursuit wel. Zou je zeggen tenminstequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Dus Koen en Mark moeten op de 1500 een medaille pakken en Bob op de 10zou echt episch zijn als alle mannen een medaille pakken
We gaan er gewoon voorquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Mark m oet sowieso winnenquote:
Je hebt het nu al gejinxt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Verweij op de pursuit wel. Zou je zeggen tenminste
Studie Sportwinterquote:
IJshockeyquote:
Ik zie mark en Bob wel slagen. Koen niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:05 schreef DeLuna het volgende:
Vrouwen halfpipe vanavond en nu is het kunstrijden en rodelen voor duo's bezig.quote:
Kritisch zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
Toch raakt deze goud mij niet zo. Ik kom terug op een eerdere opmerking. Het brons van Boer raakte mij meer.
Koen op de TP hoor ik net dus no problemoquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie mark en Bob wel slagen. Koen niet.
Je bent gewoon jaloers op zijn uiterlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie mark en Bob wel slagen. Koen niet.
Sexist!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
Toch raakt deze goud mij niet zo. Ik kom terug op een eerdere opmerking. Het brons van Boer raakte mij meer.
Alpineskien met een Nederlandse als ik goed hebquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Vrouwen halfpipe vanavond en nu is het kunstrijden en rodelen voor duo's bezig.
Wat heb je gekookt, dat vind ik veel belangrijker....quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alpineskien met een Nederlandse als ik goed heb
Dat heb ik met de 500 m voor de heren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef hexje het volgende:
Tuurlijk, niks mis met het goud van vandaag. Ik deelde met jullie dat deze goud dan toch laatst staat in mijn gouden en brons schaatsbeleving van deze spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:11 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat heb ik met de 500 m voor de heren.Ben zelf ook het beste in de echte sprint en heb het altijd wel erg jammer gevonden dat Nederland nooit echt heel goed scoorde op de 500 meter. Maar deze prijs voor Groothuis mag er ook zeer zeker zijn natuurlijk.
quote:The men’s 1,000m speed skating has started at the Adler Arena. And at the moment – surprise, surprise – it’s a Dutchman who leads the way, Mark Tuitert. “What is it with the Netherlands and speed skating?” you may be wondering. The delights of a frozen canal or two seem to lie behind the Dutch love affair with the event. You can read up on the background in The Economist, the Wall Street Journal, the International Business Times, and, um, the Canadian Speed Skating Association.
quote:At the halfway stage in the speed skating, Tuitert remains fastest. Quite a few of the big names are still to race, though, including three of his countrymen.
quote:We have a new leader in the speed skating. Samuel Schwarz of Germany knocks 0.40sec off Tuitert’s time.
quote:Another new leader in the men’s 1,000m … and to no one’s great surprise he wears orange. Stefan Groothuis has smashed Schwarz’s time.
quote:Buitenland pakt medaille bij mannenschaatsen
Andere medailles gewoon voor Nederland
Het buitenland heeft een medaille gepakt bij het langebaanschaatsen voor de mannen. Het gaat om Denny Morrison, uit Canada, die het zilver op de duizend meter heeft gepakt. De overige medailles gingen gewoon naar Stefan Groothuis en Michel Mulder.
En terecht, Dionnequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef tralalala het volgende:
Sjek is duidelijk teleurgesteld dat Dionne Stax er niet meer is.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)bij-mannenschaatsen/
[..]
quote:
twitter:kngrover twitterde op woensdag 12-02-2014 om 17:08:56Olympic hug of the day #2 @Denny_Morrison takes silver for CAN & @cdnhappygilmore will share a slice of it for life http://t.co/0B91wTleKO reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind 'm leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat die in de smaak zou vallen. Lekker droog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |