VOC-mentaliteit. In Indonesië hebben ze vast genoeg goedkope programmeurs voor een Aziatische vestiging. Scheelt weer een bontmuts.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
VOC-mentaliteit. In Indonesië hebben ze vast genoeg goedkope programmeurs voor een Aziatische vestiging. Scheelt weer een bontmuts.
het is iig warmer dan waar je nu zitquote:
Kan ik niet meer zien door het stof, maar hij komt bij de Makro vandaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:49 schreef Weissman het volgende:
Welk merk keukenweegschaal hebben jullie?
Precies. Waarom zou je wegen! Gewoon kleinere borden gebruikenquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan ik niet meer zien door het stof, maar hij komt bij de Makro vandaan.
Niemand. Gok ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:00 schreef seto het volgende:
Wie doet hier nog meer een shake-only dieet?
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ga weer lekker terug je hok in.
Goed idee! Let's make some money out of it! Oh wacht....quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Co hoeveel dinsdagen heb je nog te gaan voor je gave reis??
Misschien valt er wat geld mee te verdienen?
Waar een wil is...quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Goed idee! Let's make some money out of it! Oh wacht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Jahaaa, ik kijkquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef V1z0R het volgende:
"Altijd al iemand willen tegenvallen? Ooit iemand zo mateloos willen vervelen dat ze naar huis gaat om nasi op te bakken?!"
"Bel Co!"
"Voor maar ¤25,- per uur heb je een zeer vergetelijke date en het ongekend plezierige gevoel van afwijzing!"
"Nog niet helemaal depressief? Geef jezelf dat extra zetje en bel Co nu snel! De nasi staat al te ontdooien op het aanrecht"
¤1,40 per gesprek + eventuele mobiele kostenHahahaha, briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:06 schreef V1z0R het volgende:
"Altijd al iemand willen tegenvallen? Ooit iemand zo mateloos willen vervelen dat ze naar huis gaat om nasi op te bakken?!"
"Bel Co!"
"Voor maar ¤25,- per uur heb je een zeer vergetelijke date en het ongekend plezierige gevoel van afwijzing!"
"Nog niet helemaal depressief? Geef jezelf dat extra zetje en bel Co nu snel! De nasi staat al te ontdooien op het aanrecht"
¤1,40 per gesprek + eventuele mobiele kostenNiets ten nadele van Conleche, maar een goed bord nasi goreng. Kom zeg, dat gaat toch voor zo'n beetje alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat denk ik ook. Zo'n man moet wel heel leuk zijn om het van een goede nasi goreng te winnen, dat is bij voorbaat een kansloze missie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Conleche, maar een goed bord nasi goreng. Kom zeg, dat gaat toch voor zo'n beetje alles.
Nee, ik had zelfs liever erwtensoep opgewarmd geloof ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Zo'n man moet wel heel leuk zijn om het van een goede nasi goreng te winnen, dat is bij voorbaat een kansloze missie.
Als er een restje hutspot te ontdooien had gestaan op het aanrecht, had die date minstens tot half 11 geduurd!
Was het een leeghoofd ofzo dan? Want fysiek vond je em wel aantrekkelijk lijkt me, aangezien je em van tinder hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik had zelfs liever erwtensoep opgewarmd geloof ik.
(Ik háát erwtensoep. Vooral hoe het eruitziet. Srsly, dat eet je toch niet die groenige brij?)
Erwtensoepquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik had zelfs liever erwtensoep opgewarmd geloof ik.
(Ik háát erwtensoep. Vooral hoe het eruitziet. Srsly, dat eet je toch niet die groenige brij?)
Lukt het voor de rest een beetje om boodschappen te doen daar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Skoap het volgende:
Nou wederom niet een geweldig lijstje
T: yep weer zo'n koekje
L: kop pompoen soep, 1 halve zuurdesem boterham, gegrilde kipfilet en een soort van zuurkoolsalde
T:ja zo'n koekje
D: salade van 1 komkommer en 4 tomaten dressing van mayo + kruiden
T: klein bakje yoghurt
T: Wodka
Ik hoop dat mijn collega's die koekjes niet meer kopen als ze op zijn
Thuis in NL zou ik die dingen niet snel eten, maar nu denk ik steeds "Straks thuis heb ik niet meer van zulke koekjes"
Hij had wel mooie artistieke foto's. Ik twijfelde al wel of ik hem knap vond, maar hij was voor de verandering eens age appropiate, dus dacht ik dat ik dat maar eens moest proberen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:37 schreef the85mc het volgende:
[..]
Was het een leeghoofd ofzo dan? Want fysiek vond je em wel aantrekkelijk lijkt me, aangezien je em van tinder hebt.
Het is dat ik rijstevlaai lekker vind anders had rijst me gestolen kunnen worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Niets ten nadele van Conleche, maar een goed bord nasi goreng. Kom zeg, dat gaat toch voor zo'n beetje alles.
Artistieke foto's zouden al een hint moeten zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij had wel mooie artistieke foto's. Ik twijfelde al wel of ik hem knap vond, maar hij was voor de verandering eens age appropiate, dus dacht ik dat ik dat maar eens moest proberen.![]()
Hij viel gewoon enorm tegen. Best aardig hoor. Maar niet interessant.
Ik ga de volgende keer wel weer gewoon voor uiterlijk.
Ik vind je L echt vet, en die koekjes etc kunnen me niet zoveel schelen, maar je D ... dat is gewoon water met wat verdwaalde vitamines en mayoquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:44 schreef Skoap het volgende:
Nou wederom niet een geweldig lijstje
T: yep weer zo'n koekje
L: kop pompoen soep, 1 halve zuurdesem boterham, gegrilde kipfilet en een soort van zuurkoolsalde
T:ja zo'n koekje
D: salade van 1 komkommer en 4 tomaten dressing van mayo + kruiden
T: klein bakje yoghurt
T: Wodka
Ik hoop dat mijn collega's die koekjes niet meer kopen als ze op zijn
Thuis in NL zou ik die dingen niet snel eten, maar nu denk ik steeds "Straks thuis heb ik niet meer van zulke koekjes"
Zo vet is de L toch niet? Of bedoel je dat je het 'cool' vindtquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind je L echt vet, en die koekjes etc kunnen me niet zoveel schelen, maar je D ... dat is gewoon water met wat verdwaalde vitamines en mayo. Kan daar niet iets van gerookte kip of iets anders met werkelijke voedingsstoffen in, paprika/champignon/avocado? Of is het vinden van normaal voedsel daar erg moeilijk?
Er ligt vooral kip in de supermarkt (kipfilet) en wat vaag uitziende stukken vlees waarvan ik geen idee heb wat het is. En heel veel (verse) vis. Maar ook daarvan weet ik vaak niet wat het nou precies is. Of zit de kop er nog aan mwuh!quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind je L echt vet, en die koekjes etc kunnen me niet zoveel schelen, maar je D ... dat is gewoon water met wat verdwaalde vitamines en mayo. Kan daar niet iets van gerookte kip of iets anders met werkelijke voedingsstoffen in, paprika/champignon/avocado? Of is het vinden van normaal voedsel daar erg moeilijk?
Ja datquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Zo vet is de L toch niet? Of bedoel je dat je het 'cool' vindt
Ik dacht dat je in Amerika wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef Skoap het volgende:
Vandaag had ik een spinaziesoep met kaas & salade niçoise
Ik denk dat ik maar eens een collega mee vraag naar de supermarkt en dat ik haar laat aanwijzen wat wat is. Het lijkt me helaas de enige manier. Want denk maar niet dat ergens 1 Engels woord te vinden is in de supermarkt.
Komt in de buurtquote:
Aan het wachten. .. brrrrquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Komt in de buurt.
Ben wel benieuwd hoe het nu met Uniekje gaat, geloof dat ze nu haar tattoo krijgt.
hoe lang zit je daar, eigenlijk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:28 schreef Skoap het volgende:
Vandaag had ik een spinaziesoep met kaas & salade niçoise
Ik denk dat ik maar eens een collega mee vraag naar de supermarkt en dat ik haar laat aanwijzen wat wat is. Het lijkt me helaas de enige manier. Want denk maar niet dat ergens 1 Engels woord te vinden is in de supermarkt.
2 maand.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe lang zit je daar, eigenlijk?
Dat wordt dan mijn back-up planquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:41 schreef loveli het volgende:
Q, kwam na jaren een oude vriendin tegen en die flikte het in haar late thirties om voor haar 40ste de 20 kilo af te vallen die ze op haar 25ste al had.
het zal idd ff zoeken zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:17 schreef Skoap het volgende:
[..]
Er ligt vooral kip in de supermarkt (kipfilet) en wat vaag uitziende stukken vlees waarvan ik geen idee heb wat het is. En heel veel (verse) vis. Maar ook daarvan weet ik vaak niet wat het nou precies is. Of zit de kop er nog aan mwuh!
Maar dit is gewoon pure luiheid, ik was moe, en dit was het enige wat we nog in huis hadden en had geen zin om naar de winkel te gaan.
Ze hebben hier niet zoveel keus aan groenten als in Nederland. En sommige groenten zijn absurd duur. Avocado zag ik laatst wel liggen, zal eens kijken hoe duur die zijn.
En kruiden vinden is ook een probleem, we kunnen lang niet alles vinden wat we thuis vaak gebruiken.
Maar vandaag met een collega over gesproken en die gaat voor ons opzoek.
Maar dingen als kikkererwten heb ik ook nog niet gezien....
En we hadden laatste boontjes uit de diepvries van bonduel. In NL zijn die prima eetbaar, maar hier was het echt gore slappe oneetbare rotzooi![]()
Maar ik wil yoghurt op het werk gaan neerzetten zodat ik i.i.g. ga ontbijten.
En 's afwisselen met betere gevulde salades (groenten en vlees/vis) en gebakken ei.
En en en? Foto?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: kwark, vla, bosbessen, stoofperen
T's: 400 gr wortelen, 250 gr. cherrytomaten, komkommer, boterham kaas
L: gekookt ei, boterham filet americain 2 bekers melk
T's: dropjes, 2 appels, bloedsinaasappel
D: Uit wokken... Salades, sushi, wokken, slagroom e.d.
Soort quiche-achtig iets. Doe altijd maar wat, eigenlijk. Normaal speltbodem, nu met volkorenbloem, want spelt is op (van 't weekend even bijhalen). Korstdeeg maken, en dan vullen met zuurkool met wat walnoten ofzo, creme fraiche/eieren/knoflook/rode ui/uitgebakken spekjes. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef Quinazoline het volgende:
Zuurkooltaart klinkt lekker Mo, hoe maak je die?
Ja! Die eet ik straks ook, maar zonder kaas.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:12 schreef Probability het volgende:
An jij had toch een recept met ei en geraspte kaas en courgette? Dan oprollen met verse spinazie? En wat nog meer?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja! Die eet ik straks ook, maar zonder kaas.
Twee geklutste eitjes mengen met geraspte courgette en wat kaas. Omeletje bakken. Na bakken insmeren met mayo of ander sausje. Beleggen met ham, verse spinazie, lenteui en/of bieslook. Oprollen en eten![]()
Ik heb het receptje ook gezien met (rook)worst als beleg. En uitgeprobeerd. Lekker, maar wel iets minder gezond natuurlijk!
Naar smaak, gewoon doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:34 schreef Probability het volgende:
Hoe zijn de verhoudingen eigenlijk? Van de omelet wrap
Neem aan dat een hele courgette op 2 eieren nog al lastig bakt?quote:
Dat zijn zo'n beetje mijn basics, magnesium bovenaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:38 schreef the85mc het volgende:
En nog wat supplementen, calcium, magnesium, zink, d3, omega 3. Ik had laatst af en toe wat kramp, dus vandaar magnesium met nog wat ander spul dr bij in. Werkt geloof ik wel.
Dat! Mijn lijstje is:quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat zijn zo'n beetje mijn basics, magnesium bovenaan.
Hmmm, mag eigenlijk niet praten, maar ik ben ook niet bezig met marathon voorbereiden, dus doe het tochquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren werd een Dönnerwrap, met saladeWas wel lekker, dus ik vind 't niet zo erg, eigenlijk. Verder wel gewoon aan het lijstje gehouden, en ik denk dat ik met m'n 9km rennen erbij nog steeds prima uit kom qua Kcal. Hij was ook niet echt vet, die (lams)donner. Gunstig.
Vanavond in de herkansing voor de zuurkoolquiche. Nom.
O: 2 boterhammen smeerworst
T: appel
L: 500ml yoghurt met banaan en walnoten
T: mok melk
D: goede portie zuurkoolquiche
T: paar olijfjes
Zou eigenlijk 16km gaan rennen vandaag, maar heb 'n klein plekje op m'n voet (oud blaartje) dat ontstoken is, dus dat moet eerst even een beetje de kans krijgen om te helen. Ben net van m'n grote blarenproblemen af, dus dat gelazer moetn niet opnieuw beginnen!
Top!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Groentenhoeveelheid is vandaag wat minder dan normaal ja, maar wordt morgen weer opgevangen met een goed gevulde groenten/kippensoep met broccoli, wortel, bleekselderij, etc. Kcals haal ik vandaag vooral uit de zuurkoolquiche (eieren, volkorenkorstdeeg, creme fraiche (volle), wat kaas).
Ben ook opzoek naar 'n goed boek voor hardloop/maratrainingrecepten, kreeg in hardlooptopics al wat tips, dus dat moet binnenkort ook gebruikt gaan worden juist om die Kcals er op een goede manier in te krijgen.
Das waar!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar jij doet dan weer kickass yoga!
Ja ik verveel mij ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef loveli het volgende:
De entertainmentwaarde van slank laat de laatste dagen wat te wensen over. Zeker op dagen dat eer niet geschaatst wordt is dat vrij hinderlijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef loveli het volgende:
De entertainmentwaarde van slank laat de laatste dagen wat te wensen over. Zeker op dagen dat eer niet geschaatst wordt is dat vrij hinderlijk.
Ik woon in een rotdorp en lig in bed of race strompel naar het toiletquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:40 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Je zou t ook zelf interessanter kunnen maken![]()
Nieuwe dingen proberen, nieuwe mensen leren kennen. Kan allemaal.. Je woont toch in een grote stad, daar kun je genoeg beleven
Kga zo ook nog even de stad in..
Beterschapquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik woon in een rotdorp en lig in bed of race strompel naar het toilet
In willekeurige volgorde:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef DavetheNL het volgende:
Beterschap lovevi.
Was is volgens jullie trouwens de lekkerste vis uit blik? Ben een beetje aan het spelen daarmee. Kijken wat ik lekker vind
Dank je! Geloof dat John West tot het betere viswerk hoort?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:37 schreef sigme het volgende:
[..]
In willekeurige volgorde:
• Gegrilde sardien uit blik [John West, betere supermarkt, hier bij de Emte]
• Tonijn in olijfolie [elke supermarkt, Lidl goedkoop, beste = John West]
• Makreelfilet (i.t.t. makreetmoot, dat vind ik onsmakelijk) [betere supermarkt, John West]
• Bokkingfilet (weet ik niet in NL te koop, wel in DL)
• Canadese sardien (met een pepertje) [betere supermarkt, bij de exotische etenswaren]
Drankquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah Skoap, je hebt nog de hele avond voor nog wat nootjes ofzo en fruit!
Mo, ben je nog een beetje gelukkig daar?
Respect voor je hardlopen, ben en blijf ongelooflijk jaloers op je doorzettingsvermogen.
Ik ga wel aan de drank
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zéér gelukkig! Leuk huis, leuke omgeving, leuke hardloopclub, leuke alles!
Hahahahaquote:Op zondag 16 februari 2014 15:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
K zag meteen moppersmurf voor me toen ik dit las
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:20 schreef Mishu het volgende:
Voor het eerst onder de 72 kilo gekomen
Is dit een normale dag? Zo ja, waar zijn je eiwitten? En die kip telt nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 toast met hagelslag
T: banaan
L: 2 sneden vers gebakken volkoren/granen/pittenbrood, met wat boter
S: 7.5km hardlopen met 10km/uur om op te warmen (had het zó koud!)
T: warme chocolademelk (een van de beste hersteldrankjes na het hardlopen!)
D: goed gevulde kippen-/groentensoep (paar koppen) met wat plakken van datzelfde brood
Strikt genomen zijn het vruchten. Maar je mag het ook als groente tellen, vind ik.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Telt tomaat en komkommer eigenlijk als groente? Vind een brood met een beetje mayo en tomaat erg lekker. En met komkommer is ook niet verkeerd.
An24 zei dat groente bij elke maaltijd belangrijk is en zo zou het mooi in mijn patroon passen.
Probeer dit eens: geroosterde boterham, mayo, sambal badjak, tomaat, komkommer, avocado, ui. (Ook lekker met allerlei andere rauwkost.)quote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef kanovinnie het volgende:
Telt tomaat en komkommer eigenlijk als groente? Vind een brood met een beetje mayo en tomaat erg lekker. En met komkommer is ook niet verkeerd.
An24 zei dat groente bij elke maaltijd belangrijk is en zo zou het mooi in mijn patroon passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |