Top!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
Groentenhoeveelheid is vandaag wat minder dan normaal ja, maar wordt morgen weer opgevangen met een goed gevulde groenten/kippensoep met broccoli, wortel, bleekselderij, etc. Kcals haal ik vandaag vooral uit de zuurkoolquiche (eieren, volkorenkorstdeeg, creme fraiche (volle), wat kaas).
Ben ook opzoek naar 'n goed boek voor hardloop/maratrainingrecepten, kreeg in hardlooptopics al wat tips, dus dat moet binnenkort ook gebruikt gaan worden juist om die Kcals er op een goede manier in te krijgen.
Das waar!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
Maar jij doet dan weer kickass yoga!
Ja ik verveel mij ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef loveli het volgende:
De entertainmentwaarde van slank laat de laatste dagen wat te wensen over. Zeker op dagen dat eer niet geschaatst wordt is dat vrij hinderlijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef loveli het volgende:
De entertainmentwaarde van slank laat de laatste dagen wat te wensen over. Zeker op dagen dat eer niet geschaatst wordt is dat vrij hinderlijk.
Ik woon in een rotdorp en lig in bed of race strompel naar het toiletquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:40 schreef the85mc het volgende:
[..]![]()
Je zou t ook zelf interessanter kunnen maken![]()
Nieuwe dingen proberen, nieuwe mensen leren kennen. Kan allemaal.. Je woont toch in een grote stad, daar kun je genoeg beleven
Kga zo ook nog even de stad in..
Beterschapquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik woon in een rotdorp en lig in bed of race strompel naar het toilet
In willekeurige volgorde:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef DavetheNL het volgende:
Beterschap lovevi.
Was is volgens jullie trouwens de lekkerste vis uit blik? Ben een beetje aan het spelen daarmee. Kijken wat ik lekker vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |