quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef zoem het volgende:
De plannen van mevrouw zijn gedwarsboomd
Oeps.quote:
Ze mag ook op haar rug gaan liggen van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hier weg bezuinigdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:59 schreef trovey het volgende:
Goten schoonmaken zelf doen....doet de woningbouwvereniging hier....zou trouwens ook niet weten hoe ik met mijn trapje bij die goot zou moeten komen, staande op de galerij.
Of gewoon zout water erbij flikkeren 's nachts.quote:
Jij krijgt wel wood van haar?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze mag ook op haar rug gaan liggen van mij
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef tralalala het volgende:
Situatie nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Situatie nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Situatie nu:Een hard gelag voor de botanische wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is hier weg bezuinigdmoet dat niet vergeten.. Heb een boom in de tuin staan
Situatie nu:Zie je wel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat maakt dus 40-45 jaarquote:De grootste boom was zeker al vijfenveertig jaar oud, ik heb ‘m zelf nog geplant.”
Gewoon een koningscobra en we praten er niet meer over.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:02 schreef super_tekkel het volgende:
Ik zou een tuinslang ingraven en ze verzuipen in die kelder
Situatie nu:Bemiddeling hielp dus niet en de woningbouwvereniging was het blijkbaar ook zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....zaag in boom en weg probleem.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Holle boor en stukje stam weer netjes terugzettenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef super_tekkel het volgende:
Aan de andere hand:
Ik had al lang een gaatje laag in de stam geboord, boortje 10, en vol met pure round up gevuld. Weg boom.
Terwijl de rijdende rechter altijd zegt wat hij vindt, maar hij woont dan ook nog bij zijn moeder, op zolder.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef super_tekkel het volgende:
Wat Woonstede wil, blijft verborgen. Zij hebben zich verschanst in hun super de luxe kantoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat vanaf nu bij elk motregenbuitje haar hele kelder verandert in een binnenzwembad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Showiesoquote:
Mag blijven staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Toch de boom gekapt terwijl er een gerechtelijke uitspraak is dat de boom moet blijven staan?
Ja zekerquote:
quote:Meester Visser rukt uit met rookbommen om de tocht die wordt veroorzaakt door de kapotte luchtroosters goed in beeld te brengen. Said heeft sinds de aankoop van zijn Amsterdamse nieuwbouwappartement problemen met zijn luchtroosters. Na heel veel gesteggel met de Vereniging van Eigenaren besluit hij de roosters te laten maken. Hij stuurt de rekening door naar Raymond, de voorzitter van de VvE. Raymond betaalt niets, het is een privé-reparatie. Said moet zelf opdraaien voor de kosten. Na 4 jaar is het probleem nog niet verholpen. Saillant detail, Raymond is ook nog zijn buurman.
Mevrouw Muller, rijmt op Völlerquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dat mens bleef ook maar nee schudden, ze heeft ook helemaal niet geluisterd naar de deskundige.
Dat zou wel hilarisch zijn, al die autistische "ik heb altijd gelijk"-idioten naast elkaar in huizen laten wonen. Camera's erop en het zou zomaar het volgende real-life TV format van John de Mol kunnen worden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef blikzem het volgende:
jemig dat mens met dat schaap op der hoofd of poedel zoals sommige zeggen, wat een zuurpruim... ze kan wel naast die andere zuurpruimen wonen die oude lui die met dat hekje aan het gooien waren, en dan aan de andere kant die ouwe lui met hun honden/recht van overpad gedoe.
owh iritant figuur ... om na te kijken.
die zogenaamde jury spoel ik standaard al door..
'Distopia'quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou wel hilarisch zijn, al die autistische "ik heb altijd gelijk"-idioten naast elkaar in huizen laten wonen. Camera's erop en het zou zomaar het volgende real-life TV format van John de Mol kunnen worden...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou wel hilarisch zijn, al die autistische "ik heb altijd gelijk"-idioten naast elkaar in huizen laten wonen. Camera's erop en het zou zomaar het volgende real-life TV format van John de Mol kunnen worden...
Die ene over die burenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:04 schreef Michie_ het volgende:
Ik ben bezig met het terug kijken van afleveringen. Welke moet ik beslist zien?
quote:
Jaaa, dat ze zo boos op elkaar zijn. Dat ze niet normaal meer kunnen overleggen. En dat al jaren, die!quote:
quote:Meester Visser rukt uit met rookbommen om de tocht die wordt veroorzaakt door de kapotte luchtroosters goed in beeld te brengen. Said heeft sinds de aankoop van zijn Amsterdamse nieuwbouwappartement problemen met zijn luchtroosters. Na heel veel gesteggel met de Vereniging van Eigenaren besluit hij de roosters te laten maken. Hij stuurt de rekening door naar Raymond, de voorzitter van de VvE. Raymond betaalt niets, het is een privé-reparatie. Said moet zelf opdraaien voor de kosten. Na 4 jaar is het probleem nog niet verholpen. Saillant detail, Raymond is ook nog zijn buurman.
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef OProg het volgende:
Er moet toch wel een bruggetje te maken zijn straks door de jury.
'Waar rook is, is vuur'.
Zou Mr. Visser zijn handen ervoor in het vuur durven te steken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtje
Zijn kacheltje moet ook roken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtje
Moet Meester Visser voor u ook de kastanjes uit het vuur halen'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Je moet geen olie op het vuur gooien
Zo op Ned. 1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoelaat/wanneer komt de RR?
Ik denk dat ze hem het vuur aan de schenen gaan leggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Moet Meester Visser voor u ook de kastanjes uit het vuur halen'.
Mooi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:19 schreef Momo... het volgende:
Opsporing nog steeds bezig, dus duurt wel even
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Post even hier als het begint, zo van: daar gaan we.
Vorige keer haalde ik 34%, nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga weer meespelen met het rijdende rechter spel, benieuwd voor hoeveel % ik meester Visser ben.
Ow jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga weer meespelen met het rijdende rechter spel, benieuwd voor hoeveel % ik meester Visser ben.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef donald_dick het volgende:
Straks meester visser als hooligan
FAALHAASquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef remcoP het volgende:
[..]
Vorige keer haalde ik 34%, nu durf ik niet meer.
Want dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nee wacht nog even 2 min aub![]()
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef rene90 het volgende:
Online ook gewoon te kijken trouwens voor mensen die geen tv in de buurt hebben.
http://www.npo.nl/live
de echte pro zit tegelijk achter de pc en achter de tvquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
dan zit ik voor de tv haha
De stream had het al moeilijk bij een schaatswedstrijdje, gaat vast helemaal fout bij een topshow van Meester Visser.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef rene90 het volgende:
Online ook gewoon te kijken trouwens voor mensen die geen tv in de buurt hebben.
http://www.npo.nl/live
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Post even hier als het begint, zo van: daar gaan we.
Daar gaan wequote:
Integratie , zeuren als echte tatasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef donald_dick het volgende:
de eerste allochtoon in dit programma
Dat is toch altijd bij RRquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef tralalala het volgende:
Waren de onderwerpen op ofzo?
Een kapot luchtroostertjex999
beter dan over een buxusplantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef tralalala het volgende:
Waren de onderwerpen op ofzo?
Een kapot luchtroostertjex999
Je kan gewoon volledig scherm kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel klein schermpje op npo.nl, manman
Moet je scherm kleiner maken en eventueel inzoomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel klein schermpje op npo.nl, manman
daar laat ik me niet over uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
rapte ie over jou?
Ik zat in de vijf ... Etc...
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
er is een ontwikkeling op NL3 voor de voetbalfans
Ik zie het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
er is een ontwikkeling op NL3 voor de voetbalfans
dan kan ik niet meepostenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je kan gewoon volledig scherm kiezen.
Dezelfde vissen als van GGMM?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
Wat staat er nou voor ding naast hem?
Een leluk wijf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Specularium het volgende:
Wat staat er nou voor ding naast hem?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef Falco het volgende:
Ik schakel net in. Wat is het probleem? Dat die ene gay is?
yepquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef Falco het volgende:
Die hommo is GGMM denk ikquote:
Ze is een wijnbar begonnen.quote:
Nina Mickaj kleur.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is dat voor huidskleur van die vrouw-eiser?
Een grote teleurstelling jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij zijn het deze keer niet enorme tokkies.
Jammer.
Bierbrouwen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef NoCigar het volgende:
Wat een wenkbrouwen bij dat vrouwtje. En wat een autist lijkt due bril.
31 December krijgt ze haar kindjequote:
Klopt, en tevens buurmanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef Mansjester het volgende:
Maar wat is de hommo. Is die van VVE? Heb het gemist
Bij de oplevering inderdaad. En dan niet de laatste termijn betalen als ik me goed herinner.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:35 schreef donald_dick het volgende:
als het probleem al bij de levering van het huis is, dan moet je de aannemer aansprakelijk stellen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wacht op het moment dat hij Step right up gaat zingen.
Ja dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die vrouw is best knap, en dan zit er zo'n lompe gozer naast.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
Wacht op het moment dat hij Step right up gaat zingen.
Ja, niemand wil naast hem wonen en hij wil wel verhuizen maar dan moet er een schriftelijke bevestiging komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef Falco het volgende:
Normaal zou ik het ook niet direct willen noemen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:37 schreef NoCigar het volgende:
Wel normale mensen lijkt het, jammer.
Als die vrouw in de regen loopt lijkt het net holyfestivalquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die vrouw is best knap, en dan zit er zo'n lompe gozer naast.
Normale Amsterdammersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Normaal zou ik het ook niet direct willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |