Mag blijven staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Toch de boom gekapt terwijl er een gerechtelijke uitspraak is dat de boom moet blijven staan?
Ja zekerquote:
quote:Meester Visser rukt uit met rookbommen om de tocht die wordt veroorzaakt door de kapotte luchtroosters goed in beeld te brengen. Said heeft sinds de aankoop van zijn Amsterdamse nieuwbouwappartement problemen met zijn luchtroosters. Na heel veel gesteggel met de Vereniging van Eigenaren besluit hij de roosters te laten maken. Hij stuurt de rekening door naar Raymond, de voorzitter van de VvE. Raymond betaalt niets, het is een privé-reparatie. Said moet zelf opdraaien voor de kosten. Na 4 jaar is het probleem nog niet verholpen. Saillant detail, Raymond is ook nog zijn buurman.
Mevrouw Muller, rijmt op Völlerquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dat mens bleef ook maar nee schudden, ze heeft ook helemaal niet geluisterd naar de deskundige.
Dat zou wel hilarisch zijn, al die autistische "ik heb altijd gelijk"-idioten naast elkaar in huizen laten wonen. Camera's erop en het zou zomaar het volgende real-life TV format van John de Mol kunnen worden...quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef blikzem het volgende:
jemig dat mens met dat schaap op der hoofd of poedel zoals sommige zeggen, wat een zuurpruim... ze kan wel naast die andere zuurpruimen wonen die oude lui die met dat hekje aan het gooien waren, en dan aan de andere kant die ouwe lui met hun honden/recht van overpad gedoe.
owh iritant figuur ... om na te kijken.
die zogenaamde jury spoel ik standaard al door..
'Distopia'quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou wel hilarisch zijn, al die autistische "ik heb altijd gelijk"-idioten naast elkaar in huizen laten wonen. Camera's erop en het zou zomaar het volgende real-life TV format van John de Mol kunnen worden...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat zou wel hilarisch zijn, al die autistische "ik heb altijd gelijk"-idioten naast elkaar in huizen laten wonen. Camera's erop en het zou zomaar het volgende real-life TV format van John de Mol kunnen worden...
Die ene over die burenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:04 schreef Michie_ het volgende:
Ik ben bezig met het terug kijken van afleveringen. Welke moet ik beslist zien?
quote:
Jaaa, dat ze zo boos op elkaar zijn. Dat ze niet normaal meer kunnen overleggen. En dat al jaren, die!quote:
quote:Meester Visser rukt uit met rookbommen om de tocht die wordt veroorzaakt door de kapotte luchtroosters goed in beeld te brengen. Said heeft sinds de aankoop van zijn Amsterdamse nieuwbouwappartement problemen met zijn luchtroosters. Na heel veel gesteggel met de Vereniging van Eigenaren besluit hij de roosters te laten maken. Hij stuurt de rekening door naar Raymond, de voorzitter van de VvE. Raymond betaalt niets, het is een privé-reparatie. Said moet zelf opdraaien voor de kosten. Na 4 jaar is het probleem nog niet verholpen. Saillant detail, Raymond is ook nog zijn buurman.
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef OProg het volgende:
Er moet toch wel een bruggetje te maken zijn straks door de jury.
'Waar rook is, is vuur'.
Zou Mr. Visser zijn handen ervoor in het vuur durven te steken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtje
Zijn kacheltje moet ook roken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtje
Moet Meester Visser voor u ook de kastanjes uit het vuur halen'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Je moet geen olie op het vuur gooien
Zo op Ned. 1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoelaat/wanneer komt de RR?
Ik denk dat ze hem het vuur aan de schenen gaan leggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Moet Meester Visser voor u ook de kastanjes uit het vuur halen'.
Mooi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:19 schreef Momo... het volgende:
Opsporing nog steeds bezig, dus duurt wel even
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Post even hier als het begint, zo van: daar gaan we.
Vorige keer haalde ik 34%, nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga weer meespelen met het rijdende rechter spel, benieuwd voor hoeveel % ik meester Visser ben.
Ow jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga weer meespelen met het rijdende rechter spel, benieuwd voor hoeveel % ik meester Visser ben.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef donald_dick het volgende:
Straks meester visser als hooligan
FAALHAASquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef remcoP het volgende:
[..]
Vorige keer haalde ik 34%, nu durf ik niet meer.
Want dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nee wacht nog even 2 min aub![]()
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |