quote:Meester Visser rukt uit met rookbommen om de tocht die wordt veroorzaakt door de kapotte luchtroosters goed in beeld te brengen. Said heeft sinds de aankoop van zijn Amsterdamse nieuwbouwappartement problemen met zijn luchtroosters. Na heel veel gesteggel met de Vereniging van Eigenaren besluit hij de roosters te laten maken. Hij stuurt de rekening door naar Raymond, de voorzitter van de VvE. Raymond betaalt niets, het is een privé-reparatie. Said moet zelf opdraaien voor de kosten. Na 4 jaar is het probleem nog niet verholpen. Saillant detail, Raymond is ook nog zijn buurman.
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:08 schreef OProg het volgende:
Er moet toch wel een bruggetje te maken zijn straks door de jury.
'Waar rook is, is vuur'.
Zou Mr. Visser zijn handen ervoor in het vuur durven te steken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtje
Zijn kacheltje moet ook roken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Het gaat nog niet echt als een lopend vuurtje
Moet Meester Visser voor u ook de kastanjes uit het vuur halen'.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef zoem het volgende:
[..]
Je moet geen olie op het vuur gooien
Zo op Ned. 1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Hoelaat/wanneer komt de RR?
Ik denk dat ze hem het vuur aan de schenen gaan leggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Moet Meester Visser voor u ook de kastanjes uit het vuur halen'.
Mooi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:19 schreef Momo... het volgende:
Opsporing nog steeds bezig, dus duurt wel even
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Post even hier als het begint, zo van: daar gaan we.
Vorige keer haalde ik 34%, nu durf ik niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga weer meespelen met het rijdende rechter spel, benieuwd voor hoeveel % ik meester Visser ben.
Ow jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik ga weer meespelen met het rijdende rechter spel, benieuwd voor hoeveel % ik meester Visser ben.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef donald_dick het volgende:
Straks meester visser als hooligan
FAALHAASquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef remcoP het volgende:
[..]
Vorige keer haalde ik 34%, nu durf ik niet meer.
Want dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Nee wacht nog even 2 min aub![]()
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef rene90 het volgende:
Online ook gewoon te kijken trouwens voor mensen die geen tv in de buurt hebben.
http://www.npo.nl/live
de echte pro zit tegelijk achter de pc en achter de tvquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
dan zit ik voor de tv haha
De stream had het al moeilijk bij een schaatswedstrijdje, gaat vast helemaal fout bij een topshow van Meester Visser.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef rene90 het volgende:
Online ook gewoon te kijken trouwens voor mensen die geen tv in de buurt hebben.
http://www.npo.nl/live
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Karina het volgende:
Post even hier als het begint, zo van: daar gaan we.
Daar gaan wequote:
Integratie , zeuren als echte tatasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef donald_dick het volgende:
de eerste allochtoon in dit programma
Dat is toch altijd bij RRquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef tralalala het volgende:
Waren de onderwerpen op ofzo?
Een kapot luchtroostertjex999
beter dan over een buxusplantquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef tralalala het volgende:
Waren de onderwerpen op ofzo?
Een kapot luchtroostertjex999
Je kan gewoon volledig scherm kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel klein schermpje op npo.nl, manman
Moet je scherm kleiner maken en eventueel inzoomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel klein schermpje op npo.nl, manman
daar laat ik me niet over uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef matthijst het volgende:
[..]
rapte ie over jou?
Ik zat in de vijf ... Etc...
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
er is een ontwikkeling op NL3 voor de voetbalfans
Ik zie het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
er is een ontwikkeling op NL3 voor de voetbalfans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |