Bijna de hele oppositie valt voortdurend in herhalingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Voorleesjuffrouw niet vastgezet worden op d'r stoel samen met Van Raak
De SP komt wel met een motie van wantrouwen denk ik. Kansloos natuurlijk, maar zo is die hele partij. Die andere kansloze partij op extreem rechts zal ze ook wel steunen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarover stemmen? Ik zie nog geen motie?
Als ik heel eerlijk ben snap ik er ook geen donder meer van door de oppositie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bijna de hele oppositie valt voortdurend in herhaling
Ik gelukkig nog wel, maar het is doodvermoeiend en hoogst irritant..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben snap ik er ook geen donder meer van door de oppositie.
Probleem is natuurlijk dat er heel veel vuur verwacht werd voor vanavond. Uiteindelijk blijkt het allemaal mee te vallen, dus blijven de heren en dames politici vragen herhalen totdat ze het gewenste antwoord krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben snap ik er ook geen donder meer van door die oppositie.
Ja ik ben dus soort van afgehaakt door:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik gelukkig nog wel, maar het is doodvermoeiend en hoogst irritant..
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk dat er heel veel vuur verwacht werd voor vanavond. Uiteindelijk blijkt het allemaal mee te vallen, dus blijven de heren en dames politici vragen herhalen totdat ze het gewenste antwoord krijgen.
Kloptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:17 schreef Valid het volgende:
[..]
Die steunen elke motie van wantrouwen, ongeacht tegen wie en waarover. Als het tegen iets is.
Precies; uitermate irritantquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:27 schreef tofastTG het volgende:
Van Raak begrijpt helemaal niets goed.
Dat klopt wel denk ik. Zo werd het natuurlijk ook gebracht in de media. Daarnaast is Plasterk gewoon uitstekend voorbereid op dit debat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk dat er heel veel vuur verwacht werd voor vanavond. Uiteindelijk blijkt het allemaal mee te vallen, dus blijven de heren en dames politici vragen herhalen totdat ze het gewenste antwoord krijgen.
Hij doet het geweldig, en Van Raak moet inderdaad eens zijn hersens laten werken..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik. Zo werd het natuurlijk ook gebracht in de media. Daarnaast is Plasterk gewoon uitstekend voorbereid op dit debat.
En dat is afschuwelijk..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:29 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Doordat de Teeven werd gesteund door de PVV bleef hij aan.
Het is ook te lang uitgesteld, die tijd had hij wel nodig. En nu is het momentum ook weg. Plus niemand geeft een fuck want OS, slim gespeeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik. Zo werd het natuurlijk ook gebracht in de media. Daarnaast is Plasterk gewoon uitstekend voorbereid op dit debat.
Nee, hij doet het gewoon écht goed. Anderen hadden het slechter gedaan denk ik..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Het is ook te lang uitgesteld, die tijd had hij wel nodig. En nu is het momentum ook weg. Plus niemand geeft een fuck want OS, slim gespeeld.
Ja nu.quote:
Ja. Maar nu ff plaspauzequote:
Inderdaad dat zal ik ook doen als ik hem was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:32 schreef Ermanon het volgende:
Plastkerk lacht zich dood volgens mij. Zo makkelijk gaat hem dit af.
Inderdaad. Maar we zullen zien wat er gebeurt.. Misschien willen die het overnemen door Hennis te belagen of in 2e termijn uit te pakken..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zolang de fractiewoordvoerders het nog niet overnemen is de shit nog niet echt aan voor Plasterk.
Mwah, ik denk dat er uiteindelijk gewoon veel minder aan de hand is dan wat iedereen had verwacht. Plasterks verklaring omtrent het informeren klinkt plausibel, daarmee is het grootste punt van dit debat ook verholpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Het is ook te lang uitgesteld, die tijd had hij wel nodig. En nu is het momentum ook weg. Plus niemand geeft een fuck want OS, slim gespeeld.
Degenen die hebben gekeken denken er anders over denk ik. Ik vond zijn verhaal plausibelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:36 schreef Hexagon het volgende:
Dit gaat met een sisser aflopen vanavond. De oppositiepartijen werken gewoon te slecht samen. Ze hadden beter hun fractieleiders kunnen laten optreden.
Al zal het voor Plasterk en de PvdA wel een pyrrusoverwinning zijn. Het beeld van leugenaar raakt ie niet snel kwijt.
Kennertquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nachtwerk. Na Hennis 45 min schorsen. Dan 2e termijn
Het was een slap kutverhaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Degenen die hebben gekeken denken er anders over denk ik. Ik vond zijn verhaal plausibel
Dat is helemaal niet het gevoel wat ik van dit debat krijg? Plasterk oogt sterk, geeft een goede verklaring omtrent het onjuist mededelen van informatie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:36 schreef Hexagon het volgende:
Dit gaat met een sisser aflopen vanavond. De oppositiepartijen werken gewoon te slecht samen. Ze hadden beter hun fractieleiders kunnen laten optreden.
Al zal het voor Plasterk en de PvdA wel een pyrrusoverwinning zijn. Het beeld van leugenaar raakt ie niet snel kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |