abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136584044

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 11-02-2014 14:08:31 ]
Uitvinder van de biersmiley.
pi_136584107
maggie :@
pi_136584260
Ik vind het wel raar dat sommige mensen ontzettend lopen te klagen over kleine dingetjes die niet kloppen, terwijl ze wel braaf series met soortgelijk schrijfwerk in de hemel prijzen.

Ik kan zat series opnoemen waar ook dingen in zitten die niet kloppen. :')
Misschien dat het contrast wat groter is bij een zombie apocalypse serie, maar ik erger me niet zo aan die dingen, althans niet bij The Walking Dead.
Het kan altijd erger.. Revolution :') Under the Dome :') Banshee :') etc..
It's fucking television

Ik vond dit wel een erg mooie scene trouwens :D
[img] http://media3.s-nbcnews.com/i/streams/2014/February/140210/2D11548832-140210-ent-walkingdead-cms.jpg [/img]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_136584325
Deze moet ff in de OP :D

dinsdag 11 februari 2014 @ 13:28:53 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136584515
Die titel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_136585143
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het wel raar dat sommige mensen ontzettend lopen te klagen over kleine dingetjes die niet kloppen, terwijl ze wel braaf series met soortgelijk schrijfwerk in de hemel prijzen.

Ik kan zat series opnoemen waar ook dingen in zitten die niet kloppen. :')
Misschien dat het contrast wat groter is bij een zombie apocalypse serie, maar ik erger me niet zo aan die dingen, althans niet bij The Walking Dead.
Het kan altijd erger.. Revolution :') Under the Dome :') Banshee :') etc..
It's fucking television
Dit is wel erg makkelijk. Alsof je helemaal niet kritisch meer mag zijn over een serie op deze manier. Onzin natuurlijk. Overigens kijk in Banshee niet, maar die andere twee worden in het topic net zo goed benoemd op de zwakke punten.
quote:
[ [url= http://media3.s-nbcnews.c(...)-walkingdead-cms.jpg ]afbeelding[/url] ]
Ik vond het te gemaakt. Ik denk dat ze een dagje Carl wilde hebben die op zichzelf het prima redt en relaxt wat rondzwerft en zich wel vermaakt. Maar dat viel niet te combineren met de gevaren waarin ze hem ook lieten komen, en de uiteindelijk emotie zowel vooraf (dat hij zijn vader niet nodig denkt te hebben) als achteraf (dat hij zijn vader wel nodig heeft en hem niet neer kan schieten en het wil opgeven omdat hij niet alleen wil zijn, etc.).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:51:44 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136585263
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Discombobulate het volgende:

[ [url= http://media3.s-nbcnews.c(...)-walkingdead-cms.jpg ]afbeelding[/url] ]
Vond ik ook. Geeft t contrast aan van de wereld waarin ze nu leven. Genieten van de kleine momentjes, ook al zit er een levensbedreigende zombie achter je te rochelen ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136585284
Carl in seizoen 1, die was pas irritant. Hij is inmiddels toch wel een stukje harder geworden :)
pi_136585806
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef Discombobulate het volgende:
Deze moet ff in de OP :D

[ afbeelding ]
Done
Uitvinder van de biersmiley.
pi_136586431
Carl is gewoon een baas, stelletje haters:

Ik vind zijn ontwikkeling wel leuk om te zien, van ventje die door iedereen moet worden beschermd naar iemand die zelf alles wil oplossen.

En natuurlijk: Pudding :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 14:38:27 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_136586795
Kut tt Carl is irritant.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_136587762
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:48 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dit is wel erg makkelijk. Alsof je helemaal niet kritisch meer mag zijn over een serie op deze manier. Onzin natuurlijk. Overigens kijk in Banshee niet, maar die andere twee worden in het topic net zo goed benoemd op de zwakke punten.
Niks mis met kritisch zijn, maar na iedere nieuwe aflevering kun je ongeveer voorspellen dat de eerste 15 reacties ongeveer 10+ reacties bevatten die niet verder komen dan "Wat een kutserie / voorspelbaar / iets anders om op te zeiken".

Is het meer verhaal zoals afgelopen aflevering, dan is het niet goed, want het moet alleen maar actie, actie, actie zijn. Zit er een aflevering met flink wat actie, dan is het ook daar weer leuk om door te zeuren, want dan is er weer iets mis met de actie.

Dan heb je nog figuren zoals die flapdrol in het vorige deel van 't topic, die liep te mekkeren dat die droomscene van Michonne ongeloofwaardig was, want die katana past natuurlijk niet in een messenblok. Daar valt ook weinig mee te beginnen, als zo'n persoon alleen maar vol blijft houden "dat het ongeloofwaardig is", en er niet eens bij nadenkt dat het 1) het om een droom ging, en 2) hij/zij vast ook wel eens dromen heeft gehad die enorm raar en onmogelijk zijn.

Ten slotte heb je nog die kudde die iedere week weer komt mekkeren over hoe slecht de serie wel niet is. Dit is een fenomeen wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen. Het argument is dan "Ik kijk het nog, in de hoop dat het ooit nog beter wordt", wat al seizoenen lang als "argument" gebruikt wordt om maar lekker door te kunnen blijven zeuren.
Om een voorbeeld te geven; ik keek in het verleden The X-Files. Toen het personage Fox Mulder verdween, en er een nieuw iemand voor in de plaats kwam, vond ik ook niet zoveel meer aan de serie. Nog een paar afleveringen gekeken, en toen ermee gestopt, want waarom zou ik m'n tijd ermee verdoen als er ook nog andere series zijn of dingen die ik kan doen.
Ook heb ik een poging gewaagd met series zoals 30 Rock (want dat zou grappig moeten zijn), en Game of Thrones, maar ik vind er geen hol aan. Om nou toch steevast iedere week een uur te reserveren voor iets waar ik niks aan vind, en er vervolgens op internet over te gaan klagen, sorry, ik snap het niet echt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  dinsdag 11 februari 2014 @ 15:05:59 #13
268260 Dr.Mikey
pi_136587870
Tijd dat Carl gepakt gaat worden om het feit dat hij die Opa met die kemper heeft vermoord.
R.I.P DTS.
pi_136589734
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd dat Carl gepakt gaat worden om het feit dat hij die Opa met die kemper heeft vermoord.
Dale O+
Gewoon normaal doen ja.
pi_136590091
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:37 schreef jogy het volgende:

[..]

hé getver, karakter ontwikkeling. :'). Volgens mij heb je andere verwachtingen van TwD dan wat ze daadwerkelijk proberen voor te schotelen.
Nou poeh poeh, wat een karakterontwikkeling

3x koorrrl roepen is echt ontwikkeling.
Er gebeurde gewoon geen reet.

Korl gaat naar buiten, maakt al z'n kogels op, zoekt wat te vreten en gaat janken dat hij z'n vader niet kan afknallen terwijl hij z'n moeder even in 10 seconde kiert. :')
pi_136590160
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:02 schreef OMG het volgende:

Niks mis met kritisch zijn, maar na iedere nieuwe aflevering kun je ongeveer voorspellen dat de eerste 15 reacties ongeveer 10+ reacties bevatten die niet verder komen dan "Wat een kutserie / voorspelbaar / iets anders om op te zeiken".
Tsja, dat is gewoon eigen aan een internetforum hè ;)
quote:
Ten slotte heb je nog die kudde die iedere week weer komt mekkeren over hoe slecht de serie wel niet is. Dit is een fenomeen wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen. Het argument is dan "Ik kijk het nog, in de hoop dat het ooit nog beter wordt", wat al seizoenen lang als "argument" gebruikt wordt om maar lekker door te kunnen blijven zeuren.
In de hoop dat iets nog beter wordt blijven kijken is inderdaad onzin. maar omtrent Revolution is het gewoon leuk geworden om die serie af te zeiken, hoewel deze in mijn ogen wel beter is geworden dan dat het in het begin was.

quote:
Om een voorbeeld te geven; ik keek in het verleden The X-Files. Toen het personage Fox Mulder verdween, en er een nieuw iemand voor in de plaats kwam, vond ik ook niet zoveel meer aan de serie. Nog een paar afleveringen gekeken, en toen ermee gestopt, want waarom zou ik m'n tijd ermee verdoen als er ook nog andere series zijn of dingen die ik kan doen.
Tsja, ik ben destijds ook afgehaakt. Vond John Doggett niet veel, hoewel er wel een paar afleveringen bij waren die redelijk waren, maakte Mulder die serie gewoon voor een flink deel. De interactie met Scully was van waarde, maar wel in secundair opzicht.
Echter, het 'ik wacht tot het beter wordt' ging in dit geval zeker wel op. Immers is the X-Files best sterk afgesloten. Mulder kwam terug en de serie werd interessant. Ik heb jaren later middels gedownloade afleveringen het nog terug zitten kijken, maar wel erg laat pas (in een periode waarin HD gewoon de norm was). Ik zat er dus niet meer zo in als destijds. De mensen die zijn blijven doorkijken hebben dus een betere X-Files ervaring gehad dan ik.

Een ander goed voorbeeld is Fringe. Begon als een nep-X-Files en werd vervolgens een heel eigenzinnige show. Ik was bijna opgehouden met kijken, maar bleef het uit verveling toch doen. Vervolgens bleek het een prachtige serie te zijn (hoewel met een zwak einde).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:13:52 #17
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_136590361
Karl is een mongooltje.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_136592022
Carl denkt een man te zijn. Jammer voor hem dat zijn ballen nog in moeten dalen.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 16:58:48 #19
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136592284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nou poeh poeh, wat een karakterontwikkeling

3x koorrrl roepen is echt ontwikkeling.
Er gebeurde gewoon geen reet.

Korl gaat naar buiten, maakt al z'n kogels op, zoekt wat te vreten en gaat janken dat hij z'n vader niet kan afknallen terwijl hij z'n moeder even in 10 seconde kiert. :')
Waarom kijk je het in godsnaam?
pi_136592392
Waarom janken mensen constant over deze serie, geen eens leuk meer om alles terug te lezen. Zitten echt achterlijke mensen tussen, vooral die ene die het ongeloofwaardig vond dat die katana in dat messenblok paste. Hoe dom ben je?
pi_136593391
Tis jammer dat dit weer een zeiktopic is geworden.

Ik hou er van en ik vind het geweldig. En ik geef ook gewoon lekker toe dat ik eerst heel veel op YouTube heb zitten kijken naar de making of zombies voor ik ze niet meer eng vond en gewoon kon slapen :P

En Carl en de pudding _O_ en dat ie op de deur schreef dat z'n schoen er nog lag _O-
Ik vond het geniaal. Volgens mij zei stinkie het gisteren, eindelijk hebben ze dat door het kind een toffere rol moet krijgen en volwassen moet worden. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136593571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 16:58 schreef betyar het volgende:

[..]

Waarom kijk je het in godsnaam?
Dat gaat je geen ene reet aan. Ik kan zelf wel beslissen wat ik kijk en niet kijk.
pi_136593641
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dat gaat je geen ene reet aan. Ik kan zelf wel beslissen wat ik kijk en niet kijk.
Nee dat mag jij niet, gewoon niet kijken of niet lopen zeiken.
pi_136593676
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nee dat mag jij niet, gewoon niet kijken of niet lopen zeiken.
TWD fanboy gespot
pi_136593880
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

TWD fanboy gespot
Nee hoor, ik vind het gewoon een toffe serie. Tuurlijk heb ik op dingen wel puntjes van kritiek, maar dat is wat anders dan de hele show afzeiken. En dan kun je wel zeggen dat het mensen geen ene reet aan gaat waarom je het uberhaupt kijkt, maar daar klopt dan toch niks van?

Wat verwacht jij van TWD dan?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:51:22 #26
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136594227
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je kijkt om te zeuren? Open een "The Walking Dead" topic in KLB.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:53:24 #27
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_136594288
Snap al dat gezeik ook niet. Kijk dan niet. Of wel, maar hou op met dat gezeik.
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 11 februari 2014 @ 17:55:02 #28
268260 Dr.Mikey
pi_136594343
Goeie ep voor Mahonne dit ze had een kind en een man.
Ze komt dus niet zo uit Africa gewandeld.
R.I.P DTS.
pi_136594549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie ep voor Mahonne dit ze had een kind en een man.
Ze komt dus niet zo uit Africa gewandeld.
Soms vraag ik me echt af wat jullie in godsnaam tussen het kijken door doen. :{w :|W o|O

Het was al langer bekend dat de twee walkers aan het begin haar vriend was en de ander 'een' vriend.
En ze spreekt anders wel heel netjes Engels voor een import he :')

En het is Michonne, Niet mahonne. Geen Karl, Maar Carl. Geen Herschel, maar Hershel.
Leer de karakters kennen! ~O>
pi_136594871
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:02 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Soms vraag ik me echt af wat jullie in godsnaam tussen het kijken door doen. :{w :|W o|O

Het was al langer bekend dat de twee walkers aan het begin haar vriend was en de ander 'een' vriend.
En ze spreekt anders wel heel netjes Engels voor een import he :')

En het is Michonne, Niet mahonne. Geen Karl, Maar Carl. Geen Herschel, maar Hershel.
Leer de karakters kennen! ~O>
Het is corrrl
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:17:10 #31
268260 Dr.Mikey
pi_136595013
Mahonne was natuurlijk die lul uit Prison Break.
R.I.P DTS.
pi_136595101
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mahonne was natuurlijk die lul uit Prison Break.
Nee. Dat was Mahone.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:20:28 #33
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_136595126
Maar Rick zegt wel altijd KORL. Dat is een feit :P
opgezegd@fok.nl
pi_136595246
korrel
pi_136595448
pi_136595791
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het gewoon een toffe serie. Tuurlijk heb ik op dingen wel puntjes van kritiek, maar dat is wat anders dan de hele show afzeiken. En dan kun je wel zeggen dat het mensen geen ene reet aan gaat waarom je het uberhaupt kijkt, maar daar klopt dan toch niks van?

Wat verwacht jij van TWD dan?
Ik verwacht dat ze verder gaan met het verhaal. Als je deze aflevering niet had gezien en gewoon E02 had gekeken had je he-le-maal niks gemist. Je kan gewoon E02 kijken, alhoewel ze waarschijnlijk weer zo'n kut ep uitkakken met de andere groep, kan je gelijk door naar E03 _O-

edit
(E01 -> E09 etc. ga daar nu niet over janken)
pi_136596041
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik verwacht dat ze verder gaan met het verhaal.
Dat gaan ze ook. De groep ligt uit elkaar, en Rick, Carl, en Michonne hebben elkaar nu gevonden. Geen idee waar de rest nu uithangt. Da's 't verhaal op het moment.

quote:
Als je deze aflevering niet had gezien en gewoon E02 had gekeken had je he-le-maal niks gemist. Je kan gewoon E02 kijken, alhoewel ze waarschijnlijk weer zo'n kut ep uitkakken met de andere groep, kan je gelijk door naar E03 _O-
Bullshit. Zonder afgelopen aflevering had jij niet geweten of en waar Rick, Carl, en Michonne elkaar hadden gevonden. Jij weet dus ook al waar een Daryl, Beth, Maggie, Glen, etc. zijn en waar die elkaar weer vinden (als ze elkaar uberhaupt al vinden).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_136596096
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat gaan ze ook. De groep ligt uit elkaar, en Rick, Carl, en Michonne hebben elkaar nu gevonden. Geen idee waar de rest nu uithangt. Da's 't verhaal op het moment.

[..]

Bullshit. Zonder afgelopen aflevering had jij niet geweten of en waar Rick, Carl, en Michonne elkaar hadden gevonden. Jij weet dus ook al waar een Daryl, Beth, Maggie, Glen, etc. zijn en waar die elkaar weer vinden (als ze elkaar uberhaupt al vinden).
Korl en rick waren al samen
Michonne was al alleen

Niggapls
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:56:14 #39
268260 Dr.Mikey
pi_136596370
Wel te toevallig allemaal he.
R.I.P DTS.
pi_136596488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Korl en rick waren al samen
Michonne was al alleen

Niggapls
Voor iemand die wil dat ze verder gaan met het verhaal wil je wel ineens een heleboel plotgaten introduceren, nietwaar? Vooral niet uitleggen wie elkaar waar ontmoet, misschien met nog wat ander leuks, zoals Michonne's droom, en zo, voor meer achtergrond informatie.
pi_136596750
Wat een troep, normaal waren (mid) season openers/closers nog wel van enige kwaliteit maar het niveau is weer een stukje verder gedaald.
pi_136596902
Ben ik nou de enige die het echt zwaar onrealistisch vind dat iedereen elkaar is kwijt geraakt en er geen locatie is afgesproken waar ze naartoe zouden gaan mocht de gevangenis ooit vallen?
Echt weer zoiets net als het feit dat ze nooit deuren dicht deden in een focking gevangenis :')
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:15:08 #43
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_136597101
Ik vraag me serieus af waarom mensen die zo zeuren/zeiken nog kijken. Bedoel de serie is aan zijn
4 de seizoen bezig. Je hebt genoeg tijd gehad om te beslissen of je wel of niet blijft kijken...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:16:02 #44
66083 Platina
78th Element
pi_136597142
Die scene waar Rick een zombie na doet sloeg nergens op. Goede karakterontwikkeling van Carl op dat moment, maar de manier waarop was een beetje te.
pi_136597583
Ik vond Carl wel een beetje te patserig doen, denken dat hij alles is omdat hij een click clack (pistool) heeft.. disrespect naar zijn paps toe en janken dat hij de andere niet had kunnen beschermen :')..

overigens vond ik het wel een vette aflevering :P.
Waz met jou!
pi_136598029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef RubenSosa het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom mensen die zo zeuren/zeiken nog kijken. Bedoel de serie is aan zijn
4 de seizoen bezig. Je hebt genoeg tijd gehad om te beslissen of je wel of niet blijft kijken...
En als mensen het echt zo slecht vinden moeten ze maar gewoon lekker stoppen met kijken ofzo :')
pi_136598108
Vanavond ga ik gewoon kijken he. op fox. Dus het oude leven van Michonne komt ?
Cool.
pi_136598145
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond ga ik gewoon kijken he. op fox. Dus het oude leven van Michonne komt ?
Cool.
Waarom zou je jezelf al zo spoileren voor het kijken?
pi_136598179
Nee de serie moet gewoon beter worden verdomme.
pi_136598241
Was bij die flashback-scene van die donkere dame (met zwaard) even bang dat we een soort Lost-achtige praktijken gingen krijgen met constant irritante flashbacks naar hun 'vorige' normale leven. Bleef zo te zien gelukkig bij een nachtmerrie :P

Verder wel aardige aflevering, al is er volgens mij niet echt veel gebeurd. Meende ook even die Governor te zien op een manier dat ie niet op een zombie leek. Hoop toch niet dat die weer terugkomt :') (ben even vergeten of en hoe die precies aan zn eind is gekomen voor de winterstop, maar volgens mij was ie echt dood).
pi_136598254
Ik vond een rustige aflevering niet zo erg. Lekker rustgevend soms vind ik niet erg.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:06:09 #52
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136602737
Wat een aflevering ,die laatste _O_. Zat af en toe zowat tegen het plafond :') Mooi seizoen. Dreigende zombies O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_136603102
Governor is dood, kogel door zijn kop.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 21:34:05 #54
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_136604230
Waar is little ass likker?
Blub
pi_136604472
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:34 schreef Gupje het volgende:
Waar is little ass likker?
Dat is een van de grote vragen voor dit seizoen.

Mijn persoonlijke vraag is of Daryl eens van bil gaat en of we dat dan ook te zien krijgen :7
pi_136605839
Heb net de laatste drie afleveringen gezien, vraagje nu over het gevecht om de gevangenis.

Het hele idee achter dat gevecht was toch dat de governor veel meer mensen/wapens hadden dan Rick's mensen en dat ze het gevecht dus min of meer makkelijk hadden kunnen winnen.
Waar zijn dan ineens al die extra mensen van de Governor heen gegaan?

Ik snap dat het de bedoeling was dat het gevecht hordes aan zou trekken en dat de gevangenis sowieso onleefbaar zou worden, maar al die extra lui verdwijnen ineens zonder uitleg.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:21:48 #57
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136606729
Carl krijgt wel een grote bakkes
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_136607002
Ik kreeg er bijna hoop in dat zowel Carl als Rick dood zouden gaan deze aflevering. ;(
Matige aflevering dus.
pi_136607992
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef schijffie het volgende:
Heb net de laatste drie afleveringen gezien, vraagje nu over het gevecht om de gevangenis.

Het hele idee achter dat gevecht was toch dat de governor veel meer mensen/wapens hadden dan Rick's mensen en dat ze het gevecht dus min of meer makkelijk hadden kunnen winnen.
Waar zijn dan ineens al die extra mensen van de Governor heen gegaan?

Ik snap dat het de bedoeling was dat het gevecht hordes aan zou trekken en dat de gevangenis sowieso onleefbaar zou worden, maar al die extra lui verdwijnen ineens zonder uitleg.
Die zijn ook praktisch allemaal dood. Je ziet de 1 na de ander worden neergeschoten in die stand off. En wat ik me van Talking Dead herinner is dat die 2 nieuwe pets van Michonne kerels waren die in de groep van de governor zaten. Dus wellicht dat er nog hier en daar wat overgebleven mensen van die groep zijn, maar het grootste deel is of neergeschoten of zombie geworden.

De enige personen waarvan ik denk dat ze nog zouden kunnen leven zijn de moeder van dat meisje waar de governor ineens heel close mee was, en die ene chick waarvan d'r vriendin een headshot kreeg door dat kleine meisje. Alle andere leden zijn of niet interessant, of dood.
pi_136608069
is Rick dood ?
pi_136608264
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:42 schreef arjan1112 het volgende:
is Rick dood ?
Ja. Daryl ook. :'(.
pi_136608404
quote:
is Rick dood ?
Jup. De oen schoot uit met een aardappelschilmesje. Tjopte zo z'n polsen open. Het bloed spoot eruit!!!!
Rip :'( :'(
  Spellchecker dinsdag 11 februari 2014 @ 23:29:23 #63
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_136610676
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik vond Carl wel een beetje te patserig doen, denken dat hij alles is omdat hij een click clack (pistool) heeft.. disrespect naar zijn paps toe en janken dat hij de andere niet had kunnen beschermen :')..

overigens vond ik het wel een vette aflevering :P.
Laat dat nou nét één van de belangrijkste kernpunten van deze aflevering zijn.. Die Carl die overmoedig wordt, vervolgens bijna doodgaat en uiteindelijk tot ander inzicht komt.

Erg belangrijk voor hoe de sfeer verder gaat zijn gedurende de komende afleveringen ;)
Tevens -purist.
pi_136612274
Nou dat stukje dat Michonne zichzelf zag lopen en helemaal gek werd was ook wel leuk
pi_136612480
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Laat dat nou nét één van de belangrijkste kernpunten van deze aflevering zijn.. Die Carl die overmoedig wordt, vervolgens bijna doodgaat en uiteindelijk tot ander inzicht komt.

Erg belangrijk voor hoe de sfeer verder gaat zijn gedurende de komende afleveringen ;)
Dat klopt, maar het zorgde toch voor enige irritatie als je er diep in zit toch _O-

ik zat echt namelijk zo voor de tv "Tering joch!, bescherm jij iedereen dan?!"
Waz met jou!
pi_136612518
Hij werd een beetje arrogant en toen ging ie bijna dood.
  Spellchecker woensdag 12 februari 2014 @ 00:15:18 #67
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_136612588
't Is niet voor niets nog een kind :+
Tevens -purist.
pi_136612721
quote:
is Rick dood ?
nog 2 afleveringen, lees je de comics niet?
pi_136614832
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef OMG het volgende:

[..]

Die zijn ook praktisch allemaal dood. Je ziet de 1 na de ander worden neergeschoten in die stand off. En wat ik me van Talking Dead herinner is dat die 2 nieuwe pets van Michonne kerels waren die in de groep van de governor zaten. Dus wellicht dat er nog hier en daar wat overgebleven mensen van die groep zijn, maar het grootste deel is of neergeschoten of zombie geworden.

De enige personen waarvan ik denk dat ze nog zouden kunnen leven zijn de moeder van dat meisje waar de governor ineens heel close mee was, en die ene chick waarvan d'r vriendin een headshot kreeg door dat kleine meisje. Alle andere leden zijn of niet interessant, of dood.
Ja, maar dat was dus min of meer mijn vraag/opmerking.. Zoals het verhaal verteld wordt, zou de Governor het gevecht gewoon duidelijk gewonnen moeten hebben doordat hij meer firepower (een fucking tank!) en meer mankracht heeft.

Maar uiteindelijk gaat er maar 1 iemand dood aan Rick´s kant (plus de alcoholist wordt geraakt in zijn schouder) en gaan er +/- 7 mensen dood on-screen aan de Governor's zijde.

Ik hoef ze echt niet allemaal één voor één dood te zien gaan, maar een verklaring (en dat kan op duizenden manieren) wat er met die mensen is gebeurd is wenselijk.

It's the little things...
pi_136614920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 02:49 schreef schijffie het volgende:

[..]

Ja, maar dat was dus min of meer mijn vraag/opmerking.. Zoals het verhaal verteld wordt, zou de Governor het gevecht gewoon duidelijk gewonnen moeten hebben doordat hij meer firepower (een fucking tank!) en meer mankracht heeft.
Zoveel meer mankracht had de governor niet. Sterker nog, die groepen waren ongeveer even groot.
Ja, ze hadden een tank, maar echt handig waren ze er blijkbaar niet nee. :P.
pi_136615520
Wat waren die walkers die je tijdens Michonne dr wandeltocht zag slecht geschminkt zeg!

Zelfs Rick zag er meer als zombie uit!
  woensdag 12 februari 2014 @ 08:27:53 #72
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136615688
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 15:02 schreef OMG het volgende:

[..]

Is het meer verhaal zoals afgelopen aflevering, dan is het niet goed, want het moet alleen maar actie, actie, actie zijn. Zit er een aflevering met flink wat actie, dan is het ook daar weer leuk om door te zeuren, want dan is er weer iets mis met de actie.

Dan heb je nog figuren zoals die flapdrol in het vorige deel van 't topic, die liep te mekkeren dat die droomscene van Michonne ongeloofwaardig was, want die katana past natuurlijk niet in een messenblok. Daar valt ook weinig mee te beginnen, als zo'n persoon alleen maar vol blijft houden "dat het ongeloofwaardig is", en er niet eens bij nadenkt dat het 1) het om een droom ging, en 2) hij/zij vast ook wel eens dromen heeft gehad die enorm raar en onmogelijk zijn.

Ook heb ik een poging gewaagd met series zoals 30 Rock (want dat zou grappig moeten zijn), en Game of Thrones, maar ik vind er geen hol aan. Om nou toch steevast iedere week een uur te reserveren voor iets waar ik niks aan vind, en er vervolgens op internet over te gaan klagen, sorry, ik snap het niet echt.
Hahaha, ik dacht juist "Holy shit, wat een vet messenblok. Die heeft ze tot in het aanrecht door laten lopen. *vijf seconden* OH WACHT HET IS NATUURLIJK EEN DROOM".
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 12 februari 2014 @ 08:33:10 #73
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136615726
Ik vond het wel jammer dat ze hem achteruit lieten lopen, langs wat struiken e.d. om verrast te worden door een walker. Dat was iets te cliche en voorspelbaar. Volgens mij is dat niet alleen in het genre al heel vaak gebruikt, maar ook in deze serie al meerdere malen. :P

Misschien moeten de schrijvers eens een lijst gaan maken met alle momenten waarop je een walker kan verwachten, en daar de komende twee seizoenen geen walker op laten duiken. Om even wat creativiteit uit te lokken. :Y
pi_136616052
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik nou de enige die het echt zwaar onrealistisch vind dat iedereen elkaar is kwijt geraakt en er geen locatie is afgesproken waar ze naartoe zouden gaan mocht de gevangenis ooit vallen?
Echt weer zoiets net als het feit dat ze nooit deuren dicht deden in een focking gevangenis :')
De meesten kwamen niet buiten de gevangenis.
De omgeving is daarnaast onbekend voor de meesten (want ze komen er niet vandaan).
Ze hebben geen kaart.
Ze hebben geen GPS.
Ze hebben eigenlijk praktisch niets om te kunnen navigeren.
Iedereen is in paniek en chaos gevlucht.
Ze moeten op zoek naar voedsel.

Genoeg redenen lijkt me zo?
pi_136616339
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef MouzurX het volgende:
Dat ze het daar niet over gehad hebben vind ik ook wel gek maar uiteindelijk zitten ze ook allemaal op een plek die voor hun niet bekend is dus dan kun je moeilijk 'ergens' afspreken.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_136616349
Goed stukje met Hershel wel.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 09:18:59 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136616375
Ik bedacht me steeds dat ik het wel knap vond dat die twee zombies van Michonne steeds langs dezelfde kant een bom passeerden, in plaats van eentje langs links en eentje langs rechts zodat het touw vast kwam te zitten :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  Public Relations / Redactie Film woensdag 12 februari 2014 @ 10:57:21 #78
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_136618748
Ik vond dit een geweldige aflevering.

Spannend, leuke schrikmomenten, en eindelijk een afronding van de langlopende verhaallijn dat Carl denkt dat die beter is dan zijn pa.

Benieuwd naar de andere groep en waar dit seizoen naar toe gaat bouwen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:11:13 #79
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_136619154
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Dat ze het daar niet over gehad hebben vind ik ook wel gek maar uiteindelijk zitten ze ook allemaal op een plek die voor hun niet bekend is dus dan kun je moeilijk 'ergens' afspreken.
Hoezo, wat is er moeilijk aan "Ja die boom, daarachter ga je door naar de volgende boom en bij de boom daarachter staan we".

:7
pi_136619498
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

En riskant. Wat als diegene waar je voor vlucht daar achter komt? Dan maak je het wel heel makkelijk om uitgeroeid te worden.

Oh, en voer de troll hieronder niet. Dit doet hij elk jaar weer.

[ Bericht 4% gewijzigd door BaasBanaan op 12-02-2014 11:36:02 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:30:45 #81
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136619773
Mooi, allemaal bloedserieus discussieren over een tv serie over zombies |:(
Haters everywhere but I don't really care.
pi_136631675
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef matthijst het volgende:
Mooi, allemaal bloedserieus discussieren over een tv serie over zombies |:(
Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?

Er zijn gewoon bepaalde dingen die gewoon logisch zijn, zoals het afspreken van een ontmoetingsplaats in geval van nood, die je als schrijver toch wel zou moeten kunnen verzinnen.

Maar het feit dat ze de laatste aflevering de focus legden op Carl, over het algemeen niet één van de meest gewaardeerde karakters van de show, geeft wel aan dat de schrijvers niet echt inspelen op de wensen van het publiek.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:50:44 #83
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136631819
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?

Er zijn gewoon bepaalde dingen die gewoon logisch zijn, zoals het afspreken van een ontmoetingsplaats in geval van nood, die je als schrijver toch wel zou moeten kunnen verzinnen.

Maar het feit dat ze de laatste aflevering de focus legden op Carl, over het algemeen niet één van de meest gewaardeerde karakters van de show, geeft wel aan dat de schrijvers niet echt inspelen op de wensen van het publiek.
ze gaan er mee om.
Dat is wat anders en wat mij betreft beters, dan klakkeloos doen wat het publiek wil.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136631952
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef stinkie het volgende:

[..]

ze gaan er mee om.
Dat is wat anders en wat mij betreft beters, dan klakkeloos doen wat het publiek wil.
Daarom koos ik ook voor het woord inspelen.
pi_136632235
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef schijffie het volgende:

[..]

Dat kan ook juist een reden zijn om zijn karakter wat meer te ontwikkelen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_136634535
Ik vind het qua verhaalontwikkeling veel mooier dat ze nu allemaal uit elkaar zijn, daar kun je toch veel meer mee dan 'Oh, we hebben een gezamenlijke plek afgesproken en gaan fijn verder'?

En de schrijvers hadden sowieso Carl moeten ontwikkelen, hij is immers Rick's zoon.
Als Carl sinds seizoen 1 t/m 4 alleen maar op de achtergrond te zien was werd de serie een grote bende en hadden ze Rick in eerste instantie niet hoeven introduceren op de manier zo als dat gedaan is in aflevering 1.

Ik vind het toch apart dat het mensen zo opvalt dat de show vol zit met kleine inconsistenties, maar die vind je in elke serie terug, zelfs in toppers zoals Breaking Bad.
Waarom het zo opvalt in The Walking Dead weet ik niet, natuurlijk is het een B-serie, maar ik stoor me er totaal niet aan. :D
pi_136634760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het qua verhaalontwikkeling veel mooier dat ze nu allemaal uit elkaar zijn, daar kun je toch veel meer mee dan 'Oh, we hebben een gezamenlijke plek afgesproken en gaan fijn verder'?

En de schrijvers hadden sowieso Carl moeten ontwikkelen, hij is immers Rick's zoon.
Als Carl sinds seizoen 1 t/m 4 alleen maar op de achtergrond te zien was werd de serie een grote bende en hadden ze Rick in eerste instantie niet hoeven introduceren op de manier zo als dat gedaan is in aflevering 1.

Ik vind het toch apart dat het mensen zo opvalt dat de show vol zit met kleine inconsistenties, maar die vind je in elke serie terug, zelfs in toppers zoals Breaking Bad.
Waarom het zo opvalt in The Walking Dead weet ik niet, natuurlijk is het een B-serie, maar ik stoor me er totaal niet aan. :D
B-serie? Zeker niet.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136634851
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

B-serie? Zeker niet.
In de ogen van de meeste mensen dan, TWD staat iig in mijn top 5 lijstje van series. :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:02:53 #89
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_136638800
Nou, mochten ze ooit nog weer langs een horde zombies moeten dan kunnen ze gewoon het Michonne trucje uithalen:
- kaak eraf
- armen eraf
- touwtje eraan

en je wandelt zo overal tussendoor.

Vind het een toffe serie maar dat is echt belachelijk.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:04:52 #90
163488 RubenSosa
pi_136638896
quote:
9s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, mochten ze ooit nog weer langs een horde zombies moeten dan kunnen ze gewoon het Michonne trucje uithalen:
- kaak eraf
- armen eraf
- touwtje eraan

Ben jij nou zo dom, of zijn wij zo slim?

Is gewoon uitgelegd hoe en wat..
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_136638921
quote:
9s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
- kaak eraf
- armen eraf
- touwtje eraan

Hebben ze al wel eerder laten zien hoor.

Desondanks wel wat raar inderdaad, want in principe zou het ook zelfs moeten kunnen zonder die de kaakloze zombies.

Edit: maar blijkbaar niet aangezien de zombies zelfs mensen kunnen ruiken als ze onder het zombiebloed zitten en het regent een beetje.
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:06:55 #92
163488 RubenSosa
pi_136639021
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef schijffie het volgende:

[..]

Hebben ze al wel eerder laten zien hoor.

Desondanks wel wat raar inderdaad, want in principe zou het ook zelfs moeten kunnen zonder die de kaakloze zombies.
Hebben ze ook gedaan. in 1 van de 5 afleveringen ofzo. Toen smeerde ze zich in met dode zombies...
pi_136639140
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hebben ze ook gedaan. in 1 van de 5 afleveringen ofzo. Toen smeerde ze zich in met dode zombies...
En dat werkte weer niet omdat het een klein beetje begon te regenen, het is niet alsof die stank er dan ineens uitgaat.
pi_136640761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Oja? Waar?
pi_136640867
Leuke aflevering :)
pi_136640905
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Ingstelo het volgende:

[..]

Oja? Waar?
:')
pi_136643720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:40 schreef Ingstelo het volgende:

[..]

Oja? Waar?
In de 1e aflevering waarin Michonne voor het eerst voorkwam in TWD. Ze kwam aanlopen met haar 2 aangelijnde kaakloze armloze zombies.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:21:27 #98
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_136646079
Prima ep, en Carl heeft (waarschijnlijk) zijn schoen terug
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:03:41 #99
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_136648241
Lot van baby Judy is bekend..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136648643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 09:00 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

De meesten kwamen niet buiten de gevangenis.
De omgeving is daarnaast onbekend voor de meesten (want ze komen er niet vandaan).
Ze hebben geen kaart.
Ze hebben geen GPS.
Ze hebben eigenlijk praktisch niets om te kunnen navigeren.
Iedereen is in paniek en chaos gevlucht.
Ze moeten op zoek naar voedsel.

Genoeg redenen lijkt me zo?
-Ze hebben een bus klaar staan maar geen get-away plan ?
-Ze zijn talloze keren buiten de gevangenis geweest, dan kan je best "dat huis 2km ten noorden van de gevangenis afspreken". Misschien niet iedereen, maar de hoofdpersonen allemaal wel en die zitten op dit moment verspreid over de groepen.
-Je kan naar de zon kijken om je richting te bepalen, werkt vrij goed, zeker als je een horloge hebt voor de precieze tijd.
-Op zoek naar eten kan je het beste georganiseerd doen in een groep ipv allemaal apart. Daarnaast konden ze ook wel bedenken dat ze misschien een hele kleine voorraad ( 1 week ) aan eten/drinken ergens in een huis dichtbij zouden kunnen verstoppen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:14:30 #101
28167 matthijst
pi_136648701
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hij heeft een punt: als het zo simpel is kunnen ze toch allemaal met twee van die zombiehondjes gaan rondlopen?
Twee kleintjes voor Carl, dan kan die kneus zn penis er nog inhangen ook.
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:16:26 #102
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136648795
hehe

Never Stop Exploring!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_136649175
Het is gewoon een hele rare aflevering.

Mid-season finale: knallen knallen .. snel allemaal wegkomen. Dan openen ze met een carl die boos is op zijn vader en dan een beetje rebels weg gaat lopen en zombies gaat killen. Die boosheid kan je wel enigszins verklaren door te zeggen dat hij zijn pa de schuld van alles geeft, maar het is een raar vervolg van de finale. Ik zat de hele tijd te kijken "waarom doe je nou zo kut, je bent met zijn tweeën over, met je pa die gewond is, en dan ga je telkens vooruit lopen en andere fratsen."

En met Michonne waarbij ze een soort van karakterontwikkeling willen toepassen door haar achtergrond te laten zien. Waar het in de aflevering lijkt alsof ze maar weer gewoon "in haar eentje verder gaat" (rondlopen met twee zombies etc) maar ze kan het toch niet aan en gaat dan toch weer de anderen opzoeken. Heel raar dat michonne blijkbaar deze afweging nog moet maken. Je zou zeggen dat ze meteen de groep weer op gaat zoeken als je kijkt naar de "binding" die ze met hen heeft gemaakt in het vorige seizoen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 23:54:25 #104
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_136650225
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Het is gewoon een hele rare aflevering.

Mid-season finale: knallen knallen .. snel allemaal wegkomen. Dan openen ze met een carl die boos is op zijn vader en dan een beetje rebels weg gaat lopen en zombies gaat killen. Die boosheid kan je wel enigszins verklaren door te zeggen dat hij zijn pa de schuld van alles geeft, maar het is een raar vervolg van de finale. Ik zat de hele tijd te kijken "waarom doe je nou zo kut, je bent met zijn tweeën over, met je pa die gewond is, en dan ga je telkens vooruit lopen en andere fratsen."

En met Michonne waarbij ze een soort van karakterontwikkeling willen toepassen door haar achtergrond te laten zien. Waar het in de aflevering lijkt alsof ze maar weer gewoon "in haar eentje verder gaat" (rondlopen met twee zombies etc) maar ze kan het toch niet aan en gaat dan toch weer de anderen opzoeken. Heel raar dat michonne blijkbaar deze afweging nog moet maken. Je zou zeggen dat ze meteen de groep weer op gaat zoeken als je kijkt naar de "binding" die ze met hen heeft gemaakt in het vorige seizoen.
Ik vond het er zelf niet op lijken dat Michonne eerst in haar eentje verder wilt gaan en daarna de rest gaat opzoeken. Mij leek het er op dat ze die twee zombies zonder armen en kaken meenam omdat het dan 'veiliger' is om overal rond te lopen, zoals je zag met de groep om haar heen. Rick en Carl komt ze daarna toevallig tegen bij dat huis.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_136650308
quote:
7s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ik vond het er zelf niet op lijken dat Michonne eerst in haar eentje verder wilt gaan en daarna de rest gaat opzoeken. Mij leek het er op dat ze die twee zombies zonder armen en kaken meenam omdat het dan 'veiliger' is om overal rond te lopen, zoals je zag met de groep om haar heen. Rick en Carl komt ze daarna toevallig tegen bij dat huis.
Het kwam op mij vrij duidelijk over dat de voetstap scene deze "afweging" voorstelt.
Ze ziet een voetstap, maar gaat een andere richting op. Vervolgens zorgt ze er voor dat ze weer, zoals eerst, zombies zonder armen en kaken heeft en gaat een beetje met zombies meelopen.. dan ineens slacht ze alle zombies af, gaat ze terug naar het pad en loopt toch de richting op van de voetstap.
Als achter al dit helemaal niks zou zitten dan zou de aflevering wel een enorme filler zijn.
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:03:18 #106
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_136650486
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Het kwam op mij vrij duidelijk over dat de voetstap scene deze "afweging" voorstelt.
Ze ziet een voetstap, maar gaat een andere richting op. Vervolgens zorgt ze er voor dat ze weer, zoals eerst, zombies zonder armen en kaken heeft en gaat een beetje met zombies meelopen.. dan ineens slacht ze alle zombies af, gaat ze terug naar het pad en loopt toch de richting op van de voetstap.
Als achter al dit helemaal niks zou zitten dan zou de aflevering wel een enorme filler zijn.
Ik weet vaag nog wel iets van dat ze een voetstap zag, maar heb toen zelf niet zo meegekregen dat ze de andere kant op ging, en na de slachtpartij weer omdraaide. Zoals het zo klinkt denk ik wel dat je gelijk hebt.
Barts Padawan
pi_136650618
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef MouzurX het volgende:

[..]

In Talking Dead werd dit gevraagd en besproken. Recap om te lezen; http://m.celebdirtylaundr(...)ro-and-danai-gurira/

En het stukje over Michonne, het bos, etc.;

quote:
Chris questions about the look alike walker Michonne saw; Danai says that she saw it as one of her choices to just be dead. Though she feels the life inside of her ignited after seeing that dead version of herself, it made her realise it’s not time to die yet. Greg says it was amazing seeing Danai just keep going with killing all the walkers around her; it was amazing seeing this and they kept filming and decided that was a perfect take because he loved it so much. A fan David calls and asks why Michonne chose her walkers on the leashes; Danai says it was the governors men. Chris asks what’s Michonne’s biggest fear, Danai says that she feared being a walker; so she decided to continue to live.
pi_136652156
Jemig, wat worden dingen hier enorm ontleed, is het dan nog wel leuk om te kijken vraag ik me dan af.
  donderdag 13 februari 2014 @ 02:35:21 #109
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_136652505
Ik ving heel het Michonne gebeuren op als het feit dat Michonne een beetje terug dacht aan vroeger toen ze alleen was, toen was er niemand waar ze op moest letten en was het leven "simpeler".
Ze werd niet bedreigt door andere walkers, omdat zij die twee walkers had aan kettingen (en nu touwen) en daarom liep ze na het voetpad door.
Echter bij die flashback zag je dat ze gelukkig was met haar familie (een referentie naar Rick en de groep), echter toen ze alleen was achter gebleven met de gezombieficeerde versie van haar man en vriend was ze weer alleen en ongelukkig.
Toen ze door had dat ze anderen nodig had ging ze terug op zoek naar andere overlevers.

Maargoed het is hoe je het zelf opvat natuurlijk.
pi_136653779
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:46 schreef Captainp00face het volgende:
Jemig, wat worden dingen hier enorm ontleed, is het dan nog wel leuk om te kijken vraag ik me dan af.
Het is niet zozeer "ontleden", meer "super fucking duidelijk hoeveel fouten er gemaakt worden in deze enorm matige serie". Ik denk dat TWD één van de slechtste schrijversteams heeft (van een succesvolle serie zoals deze tenminste). Ze zijn zo enorm lui en denken dat ze overal mee weg kunnen komen. Het valt me op dat ik bij het kijken van TWD vaak dezelfde soort reacties heb als wanneer mijn vriendin GTST kijkt, dat ik bij een "serieuze" scene opeens begin te lachen omdat iets zo lachwekkend slecht is geschreven.
pi_136653884
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:46 schreef Captainp00face het volgende:
Dit, dus. Man man man. Gewoon voeten op tafel, sappie d'r bij en kijken toch. Het is geen intellectuele serie over politieke ontwikkelingen met 6 lagen intriges, het is goddomme een serie over zombies :').

Sommige mensen moeten hun verwachtingen eens ernstig bijstellen denk ik. Of gewoon niet (meer) kijken.
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:13:08 #112
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136653979
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dit, dus. Man man man. Gewoon voeten op tafel, sappie d'r bij en kijken toch. Het is geen intellectuele serie over politieke ontwikkelingen met 6 lagen intriges, het is goddomme een serie over zombies :').

Sommige mensen moeten hun verwachtingen eens ernstig bijstellen denk ik. Of gewoon niet (meer) kijken.
Sommige mensen moeten niet zo lopen bitchen over hoe andere mensen kijken en gewoon hun voeten op tafel leggen en genieten van de serie op hun eigen manier, terwijl anderen de serie op hun manier kijken.
pi_136654025
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef MouzurX het volgende:

[..]

-Ze hebben een bus klaar staan maar geen get-away plan ?
-Ze zijn talloze keren buiten de gevangenis geweest, dan kan je best "dat huis 2km ten noorden van de gevangenis afspreken". Misschien niet iedereen, maar de hoofdpersonen allemaal wel en die zitten op dit moment verspreid over de groepen.
-Je kan naar de zon kijken om je richting te bepalen, werkt vrij goed, zeker als je een horloge hebt voor de precieze tijd.
-Op zoek naar eten kan je het beste georganiseerd doen in een groep ipv allemaal apart. Daarnaast konden ze ook wel bedenken dat ze misschien een hele kleine voorraad ( 1 week ) aan eten/drinken ergens in een huis dichtbij zouden kunnen verstoppen.
-Die conclusie hadden we inderdaad al getrokken ja.
- Een aantal van de hoofdrolspelers zijn buiten de gevangenis geweest ja. Echter wordt er niet verteld hoe vaak en hoe ver ze zijn gegaan. Het grootste deel van de groep is dus misschien helemaal niet bekend met de omgeving.
-Naar de zon kijken zou kunnen werken, al moet ik je eerlijk bekennen dat ik dat zelf niet zomaar uit het niets zou kunnen. Aangezien er ook geen mogelijkheden zijn om op te zoeken hoe dit moet? (want geen internet etc.)
-ALS ze een horloge hebben inderdaad. Ik heb er nog niet veel gezien in de serie, maar dat kan komen doordat ik er niet op let.
- Voedsel verzamelen kan inderdaad beter in groepen. Ik doelde er meer op dat het belang hiervan boven het vinden van de groep wordt gesteld. In de aflevering is dit ook het eerste wat Rick tegen Kooorrl zegt. Ze moeten eten, drinken en een veilige slaapplaats vinden.
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:18:10 #114
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136654082
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

- Een aantal van de hoofdrolspelers zijn buiten de gevangenis geweest ja. Echter wordt er niet verteld hoe vaak en hoe ver ze zijn gegaan. Het grootste deel van de groep is dus misschien helemaal niet bekend met de omgeving.
-Naar de zon kijken zou kunnen werken, al moet ik je eerlijk bekennen dat ik dat zelf niet zomaar uit het niets zou kunnen. Aangezien er ook geen mogelijkheden zijn om op te zoeken hoe dit moet? (want geen internet etc.)
Er staan natuurlijk nog wel gewoon wegwijzers. ;)

Je zou kunnen afspreken om bijvoorbeeld 5 kilometer buiten StadX een veilige boerderij te zoeken ofzo. Dat is niet heel precies, maar dan zit je wel allemaal ongeveer in dezelfde buurt. De kans dat je elkaar dan weer tegen komt, is vrij groot. :)
pi_136654110
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:13 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten niet zo lopen bitchen over hoe andere mensen kijken en gewoon hun voeten op tafel leggen en genieten van de serie op hun eigen manier, terwijl anderen de serie op hun manier kijken.
Nee.
pi_136654136
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:13 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Daar is wel degelijk over te klagen.

Het zou eens een keer fijn zijn om te discussieren over hoe het verhaal verder zal verlopen in plaats van te bespreken dat de zwaardbewegingen van Michonne nep zijn, Rick overacteert en Carl zijn cowboyhoed één scene terug nog achterstevoren stond.

Het hier discussieren over fouten in de serie begint zeer irritant te worden in een topic waar ik discussies over de verhaallijnen en de toekomst ervan verwacht.
pi_136654170
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Het zou eens een keer fijn zijn om te discussieren over hoe het verhaal verder zal verlopen in plaats van te bespreken dat de zwaardbewegingen van Michonne nep zijn, Rick overacteert en Carl zijn cowboyhoed één scene terug nog achterstevoren stond.

Het hier discussieren over fouten in de serie begint zeer irritant te worden in een topic waar ik discussies over de verhaallijnen en de toekomst ervan verwacht.
Dit, dus. Misschien moet er maar een nitpickers topic komen want het is alleen maar zeiken, zeiken, zeiken en een wedstrijdje ver pissen van wie er het meeste fouten kan ontdekken ofzo. Is kennelijk stoer ofzo.
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:23:55 #118
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136654194
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om gewoon dat te doen?
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:28:15 #119
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136654277
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef Luigi het volgende:

[..]

Dit, dus. Misschien moet er maar een nitpickers topic komen want het is alleen maar zeiken, zeiken, zeiken en een wedstrijdje ver pissen van wie er het meeste fouten kan ontdekken ofzo. Is kennelijk stoer ofzo.
Misschien kun je hier een topic openen: http://www.ellegirltalk.n(...)52b5544801d04519628f
pi_136654286
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:28 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Misschien kun je hier een topic openen: http://www.ellegirltalk.n(...)52b5544801d04519628f
Stoere boi ben je ook he.
pi_136654761
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 08:27 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Hahaha, ik dacht juist "Holy shit, wat een vet messenblok. Die heeft ze tot in het aanrecht door laten lopen. *vijf seconden* OH WACHT HET IS NATUURLIJK EEN DROOM".
Ja ik was ook even in de war. Maar het maakte wel duidelijk dat het geen flashback was. Wat ik eerst wel dacht.
pi_136658402
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

-Die conclusie hadden we inderdaad al getrokken ja.
-ALS ze een horloge hebben inderdaad. Ik heb er nog niet veel gezien in de serie, maar dat kan komen doordat ik er niet op let.
- Voedsel verzamelen kan inderdaad beter in groepen. Ik doelde er meer op dat het belang hiervan boven het vinden van de groep wordt gesteld. In de aflevering is dit ook het eerste wat Rick tegen Kooorrl zegt. Ze moeten eten, drinken en een veilige slaapplaats vinden.
Voor het geval je het niet wist.. de zon komt op in het oosten, staat om 12 uur ( wanneer de zon heel hoog staat) in het zuiden en gaat neer in het westen. Daarnaast zijn er inderdaad gewoon bordjes die je kunt volgen dus ze hadden best een plek kunnen afspreken. Soms waren ze enkele uren weg dus ze weten best wat er in een cirkel van 2km om de gevangenis ongeveer is.

Om niet te zeuren en over toekomstige verhaallijn te praten: ik denk dat de komende 5 afleveringen ze apart zullen zijn en steeds meer groepen elkaar zullen vinden. Wat ik trouwens raar vond is dat op imdb de aflevering omschrijving aan gaf dat Carl en Rick naar Atlanta of iig een stad op weg waren. Daar heb ik in de aflevering helemaal niks van gezien/gehoord?

Dat is ook gewoon mijn grote kritiek op deze aflevering... we weten niks over de andere groep en we weten niks over wat Carl en Rick gaan doen. Oftewel een pure filler aflevering terwijl je na een midseason finale juist een aflevering zou verwachten waar er uit duidelijk wordt wat ze nu gaan doen.
pi_136660046
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon mijn grote kritiek op deze aflevering... we weten niks over de andere groep en we weten niks over wat Carl en Rick gaan doen. Oftewel een pure filler aflevering terwijl je na een midseason finale juist een aflevering zou verwachten waar er uit duidelijk wordt wat ze nu gaan doen.
Wat is jouw definitie van filleraflevering dan? :P
pi_136662467
Even compleet random, maar denken jullie dat deze serie een einde heeft? We weten nu dat de comics niet 100% gevolgd gaan worden en dat ze zich daar ook niet geweldig veel van aantrekken. Werken ze naar iets toe? Krijgen we nog een keer world war Z achtige taferelen waar er 100 duizend zombies tegen een flatgebouw aanstaan?

Ik hoop persoonlijk dat de serie niet nog 5 seizoenen gerekt gaat worden.. Langzaam richting de kust gaan trekken en er dan achterkomen dat er een grote aircraft carrier voor de kust licht of iets van dien aard:)
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_136663641
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat is dan ook het hele idee na de stand off van voor de break; iedereen vlucht weg van de gevangenis in een soort van willekeurige richting, en nu is het na de break volgen of en hoe ze weer bij elkaar komen. Dat je niks over de andere groep weet is juist het punt; dat weten Rick en Carl ook niet. Zij en Michonne werden gevolgd. Volgende week gok ik de focus op 2 - 3 andere personages.

Dat kun je dan ook weer filler noemen, want voor "terwijl je na een midseason finale juist een aflevering zou verwachten waar er uit duidelijk wordt wat ze nu gaan doen" moet de groep, of op z'n minst een deel van de groep, toch wel weer bij elkaar komen. Of wil je dat voor het gemak allemaal maar overslaan; governor valt de gevangenis aan, iedereen vlucht weg, mid-season break, iedereen is ineens weer bij elkaar.
pi_136663768
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef Haikantje het volgende:
Even compleet random, maar denken jullie dat deze serie een einde heeft? We weten nu dat de comics niet 100% gevolgd gaan worden en dat ze zich daar ook niet geweldig veel van aantrekken. Werken ze naar iets toe? Krijgen we nog een keer world war Z achtige taferelen waar er 100 duizend zombies tegen een flatgebouw aanstaan?

Ik hoop persoonlijk dat de serie niet nog 5 seizoenen gerekt gaat worden.. Langzaam richting de kust gaan trekken en er dan achterkomen dat er een grote aircraft carrier voor de kust licht of iets van dien aard:)
Van mij mag het nog wel een poos door blijven gaan, want ik vind het verhaal van overleven in de zombie apocalypse best leuk. :P. Ook met het idee van een "spin-off " verwacht ik dat het nog wel eventjes door blijft gaan.

Een aircraft carrier lijkt me handig, maar als daar per ongeluk iemand in z'n slaap de pijp uit gaat heb je ook daar kans op zombies (net zoals toen in de gevangenis). En hopelijk zitten er wel lampjes op zo'n schip, ja.
pi_136665922
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef Haikantje het volgende:

Ik heb juist het idee dat ze weer iets meer richting het verhaal van de comics aan het gaan zijn. Maar dat komt puur doordat er weer iets meer overeenkomsten in zaten, misschien waren dat even een paar momenten en gaan ze nu weer hun eigen ding doen.
pi_136667225
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Van mij mag het nog wel een poos door blijven gaan, want ik vind het verhaal van overleven in de zombie apocalypse best leuk. :P. Ook met het idee van een "spin-off " verwacht ik dat het nog wel eventjes door blijft gaan.

Een aircraft carrier lijkt me handig, maar als daar per ongeluk iemand in z'n slaap de pijp uit gaat heb je ook daar kans op zombies (net zoals toen in de gevangenis). En hopelijk zitten er wel lampjes op zo'n schip, ja.
Hmm ja daar heb je een punt.. Ik begin dan weer meteen allerlei gave shit te bedenken. Een carrier waar alle hoge bazen zich mogen bevinden, en daaromheen aan de stranden de sloppenwijken met de normale populatie. Standoff massive zombiewave v.s. leger/apocalypse survivors
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:06:57 #129
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_136668048
Ik wil nog steeds flashbacks naar het begin en hoe het ontstaan is.
Never Stop Exploring!
pi_136679980
He leute, ben net begonnen met the walking dead. Zit nu net aan het begin van seizoen 3 :P Maar ik had een vraagje, weet een van jullie waarom Rick zo kut doet tegen Lori? Dat volg ik niet helemaal namelijk.
Of niet dan?
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:38:16 #131
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136682539
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef Letstalk het volgende:
He leute, ben net begonnen met the walking dead. Zit nu net aan het begin van seizoen 3 :P Maar ik had een vraagje, weet een van jullie waarom Rick zo kut doet tegen Lori? Dat volg ik niet helemaal namelijk.
Je hebt niet meegekregen dat ze zwanger is van een ander? :P

En hun huwelijk was sowieso al niet zo tof. ;)
pi_136682950
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef Letstalk het volgende:
Ze neukte z'n beste vriend.
pi_136682970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef INViCTuS het volgende:
+1
pi_136683203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef INViCTuS het volgende:
Die gaan er sowieso niet komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136683316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die gaan er sowieso niet komen.
Ah, jij hebt het script gelezen?
pi_136683514
quote:
6s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ah, jij hebt het script gelezen?
Nee, maar dat is de meest gestelde vraag aan de makers zo ongeveer en iedere keer geven ze hetzelfde antwoord. Al zie ik dat ze wel iets minder overtuigend zijn dan destijds. Op basis van onderstaande quote is er nog wel een klein kansje dat ze in de toekomst die kant op gaan.

quote:
Will determining the cause of the outbreak be something that the group, now that they know they're all infected, spends time on?

Mazzara: Robert has not been interested in addressing in the comic book, and I'm not interested in addressing in the show. That being said, if it leads to new story -- if there's something that's important that we get out of it -- I'll be the first one to write it. But right now the cause of the zombie outbreak seems irrelevant. I always want the show to play like a horror movie every week. If you define what caused the outbreak, that puts us in a world of science fiction, and this isn't science fiction to me, it's horror. In my mind that's two different genres, so that is an important distinction to me.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136683688
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Je hebt niet meegekregen dat ze zwanger is van een ander? :P

En hun huwelijk was sowieso al niet zo tof. ;)
Ja, dat wist ik natuurlijk wel. Maar Rick zegt zelf aan het eind van seizoen 2 dat hij dat allang door had. Ik dacht in eerste instantie dat het kwam omdat hij Shane omlegt. Maar dat zou heel irritant zijn aangezien Lori hem daar zelf toe aanzet.
Of niet dan?
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:56:10 #138
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_136683695
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:02 schreef Deceit het volgende:
Waarom janken mensen constant over deze serie, geen eens leuk meer om alles terug te lezen. Zitten echt achterlijke mensen tussen, vooral die ene die het ongeloofwaardig vond dat die katana in dat messenblok paste. Hoe dom ben je?
Dit, wat een bende mongolen in dit topic, niet te doen zeg. :r
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_136683735
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, maar dat is de meest gestelde vraag aan de makers zo ongeveer en iedere keer geven ze hetzelfde antwoord. Al zie ik dat ze wel iets minder overtuigend zijn dan destijds. Op basis van onderstaande quote is er nog wel een klein kansje dat ze in de toekomst die kant op gaan.

[..]

Ze zouden het kunnen doen als allerlaatste aflevering *O*
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:08:00 #140
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136684360
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik natuurlijk wel. Maar Rick zegt zelf aan het eind van seizoen 2 dat hij dat allang door had. Ik dacht in eerste instantie dat het kwam omdat hij Shane omlegt. Maar dat zou heel irritant zijn aangezien Lori hem daar zelf toe aanzet.
Dat is wel een aardige mentale aanslag ook, dat speelt zeker mee. :Y
pi_136684391
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Dat is wel een aardige mentale aanslag ook, dat speelt zeker mee. :Y
Ja, typisch zo´n vrouwen ding :')
Of niet dan?
pi_136698283
Ik ben fris begonnen aan de Corl-episode. Hoe vaak moet het nog gebeuren dat personages compleet worden overmeesterd door 1 lullige zombie? Hij had nog wel een steekwapen en een pistool, kom op zeg dat is niet meer serieus te nemen. En is Rick nu echt dood? Zou wel een duffe dood zijn dan voor de hoofd-hoofdpersoon van deze serie, en eerlijk gezegd gun ik hem iets beters. Ik ben geen Rick-fan maar om nou te sterven aan uitputting en wonden op een bank?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:10:38 #143
277865 Sejt
Ondertitel
pi_136698723
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben fris begonnen aan de Corl-episode. Hoe vaak moet het nog gebeuren dat personages compleet worden overmeesterd door 1 lullige zombie? Hij had nog wel een steekwapen en een pistool, kom op zeg dat is niet meer serieus te nemen. En is Rick nu echt dood? Zou wel een duffe dood zijn dan voor de hoofd-hoofdpersoon van deze serie, en eerlijk gezegd gun ik hem iets beters. Ik ben geen Rick-fan maar om nou te sterven aan uitputting en wonden op een bank?
Waarom stel je deze vragen hier en kijk je niet de aflevering af?
I love my mispoken words.
pi_136699289
Excuus, ik dacht dat de ep al over was, ik werd ongeduldig.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:37:42 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_136712888
Carl: wat een sukkel.
Resistance is futile.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:35:28 #146
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136715061
quote:
Ik vond het een beetje voorspelbaar omdat hij achteruit liep, maar dat een kind niet elke zombie met gemak weet uit te schakelen kan ik mij niet aan storen. Wie is er nou constant topscherp? De ene keer lukt het iets beter dan de andere keer.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:58:23 #147
163488 RubenSosa
pi_136716176
quote:
Tering _O-
pi_136717096
quote:
Heb je de laatste minuut niet gezien ofzo? Rick werd wakker.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:24:44 #149
186587 Byzantynixschii
pi_136719829
quote:

Misschien moet je series kijken die wat meer bij je niveau aansluiten. Sesamstraat ofzo, dat is vast wel te volgen voor je als je je best doet.
pi_136721409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Misschien moet je series kijken die wat meer bij je niveau aansluiten. Sesamstraat ofzo, dat is vast wel te volgen voor je als je je best doet.
Dat is veel te ingewikkeld joh! Ik zou gaan voor de Teletubbies :Y
  † In Memoriam † vrijdag 14 februari 2014 @ 23:18:18 #151
88815 The_Emotion
98.3
pi_136722259
Nou was de vorige ep zo'n beetje het saaiste wat ik gezien heb, toch haak ik niet af.
Want baas Daryl loopt ook ergens rond, die koters met pistolen die de dikke neger gered hebben.
Grijpt Bob nog naar de fles, na het gerotzooi bij de gevangenis? En Carol komt ook vast nog terug.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_136723694
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef Remqo het volgende:
Nou was de vorige ep zo'n beetje het saaiste wat ik gezien heb, toch haak ik niet af.
Want baas Daryl loopt ook ergens rond, die koters met pistolen die de dikke neger gered hebben.
Grijpt Bob nog naar de fles, na het gerotzooi bij de gevangenis? En Carol komt ook vast nog terug.
Carol O+

Ik dacht dat ze deze aflevering wel zou terugkomen, als soort van buurvrouw. Maar helaas
  † In Memoriam † zaterdag 15 februari 2014 @ 00:10:01 #153
88815 The_Emotion
98.3
pi_136724039
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:00 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Carol O+

Ik dacht dat ze deze aflevering wel zou terugkomen, als soort van buurvrouw. Maar helaas
Ik zie haar nog wel terugkomen, ook vanwege de confrontatie met die verbrandde lijken met Tyrees.
Carol vind ik nog het meest gegroeide personage in TWD, van zielig vogeltje tot een ijskoude survivor.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:26:28 #154
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_136733747
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:35 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje voorspelbaar omdat hij achteruit liep, maar dat een kind niet elke zombie met gemak weet uit te schakelen kan ik mij niet aan storen. Wie is er nou constant topscherp? De ene keer lukt het iets beter dan de andere keer.
Hij heeft wel een beetje een punt wat dat betreft. Het is telkens een soort anti-climax na zo'n enorm gevecht waarin iemand tientallen zombies dood, en dan weer op een vrij droge manier bijna gebeten wordt door een enkele zombie in een huis. Het punt is vooral dat dit erg, erg vaak gedaan is nu in de serie.

Bijvoorbeeld toen die zombies door het dak vielen, dat was echt onverwacht en cool, maar voor de 20e keer (voor de kijker) je weer laten verassen door een enkele zombie die ergens achterin een huis zit...meh. Het is ook altijd apart die zombies tot het laatste moment stil blijven terwijl ze normaal al van ver beginnen te ''wbhegeeegreee'en als ze iets in de verte horen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_136733960
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 00:10 schreef Remqo het volgende:

Ik zie haar nog wel terugkomen, ook vanwege de confrontatie met die verbrandde lijken met Tyrees.
Carol vind ik nog het meest gegroeide personage in TWD, van zielig vogeltje tot een ijskoude survivor.
We weten ook nog niet wie die ratten bij het hek van de gevangenis heeft neergelegd, of belangrijker, waarom?
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_136735014
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 14:21 schreef OMG het volgende:

[..]

Dat is dan ook het hele idee na de stand off van voor de break; iedereen vlucht weg van de gevangenis in een soort van willekeurige richting, en nu is het na de break volgen of en hoe ze weer bij elkaar komen. Dat je niks over de andere groep weet is juist het punt; dat weten Rick en Carl ook niet. Zij en Michonne werden gevolgd. Volgende week gok ik de focus op 2 - 3 andere personages.

Dat kun je dan ook weer filler noemen, want voor "terwijl je na een midseason finale juist een aflevering zou verwachten waar er uit duidelijk wordt wat ze nu gaan doen" moet de groep, of op z'n minst een deel van de groep, toch wel weer bij elkaar komen. Of wil je dat voor het gemak allemaal maar overslaan; governor valt de gevangenis aan, iedereen vlucht weg, mid-season break, iedereen is ineens weer bij elkaar.
Enkele afleveringen nodig hebben om de groep weer bij elkaar te krijgen heb ik niks op tegen.. maar dat ze blijkbaar niks hebben afgesproken en ze elkaar straks "per ongeluk" weer tegen komen is gewoon zwaar onrealistisch.

Je zit een jaar? in een gevangenis en hebt praktisch niks te doen, maar een nood-plan wordt niet bedacht, of andere "standaard-survival-regels".

Desondanks hoop ik darrell in de volgende aflevering te zien alhoewel het waarschijnlijk tot afl 3 gaat duren.
pi_136735454
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:01 schreef MouzurX het volgende:
Desondanks hoop ik darrell in de volgende aflevering te zien alhoewel het waarschijnlijk tot afl 3 gaat duren.
Pssst

SPOILER
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:20:29 #158
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136735536
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hij heeft wel een beetje een punt wat dat betreft. Het is telkens een soort anti-climax na zo'n enorm gevecht waarin iemand tientallen zombies dood, en dan weer op een vrij droge manier bijna gebeten wordt door een enkele zombie in een huis. Het punt is vooral dat dit erg, erg vaak gedaan is nu in de serie.

Bijvoorbeeld toen die zombies door het dak vielen, dat was echt onverwacht en cool, maar voor de 20e keer (voor de kijker) je weer laten verassen door een enkele zombie die ergens achterin een huis zit...meh. Het is ook altijd apart die zombies tot het laatste moment stil blijven terwijl ze normaal al van ver beginnen te ''wbhegeeegreee'en als ze iets in de verte horen.
Ik denk eerlijk gezegd dat de kans groter is dat ik door een zombie die ergens in een slaapkamer zit gebeten wordt, dan door twintig zombies ergens. Op het moment dat je ergens loopt en je ziet twintig zombies, zit je in een andere state of mind dan wanneer er opeens een zombie vanachter een deur vandaan komt.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:13:10 #159
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_136740185
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:20 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat de kans groter is dat ik door een zombie die ergens in een slaapkamer zit gebeten wordt, dan door twintig zombies ergens. Op het moment dat je ergens loopt en je ziet twintig zombies, zit je in een andere state of mind dan wanneer er opeens een zombie vanachter een deur vandaan komt.
Jawel, maar als ze het heel realistisch doen dan zien we een serie waarin 5 mensen 3 jaar lang in een bunker zitten te praten terwijl ze af en toe hun uitwerpselen naar buiten gooien.

Het moet wel een beetje leuk blijven voor de kijker. De serie wordt erg voorspelbaar merk ik nu. Naar mijn idee zijn er iets te veel 'filler' episodes.
pi_136740638
Weet je je moet gewoon weer ff wennen aan wat rustigere afleveringen na die aflevering dat de gevangenis viel
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:26:42 #161
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136740823
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Jawel, maar als ze het heel realistisch doen dan zien we een serie waarin 5 mensen 3 jaar lang in een bunker zitten te praten terwijl ze af en toe hun uitwerpselen naar buiten gooien.

Het moet wel een beetje leuk blijven voor de kijker. De serie wordt erg voorspelbaar merk ik nu. Naar mijn idee zijn er iets te veel 'filler' episodes.
Ik kan me in de fillerklacht niet echt vinden. Ik denk dat we een hele andere definitie hebben van filler. Maar ze kunnen waarschijnlijk wel wat betere momenten bedenken om een enkele zombie gevaarlijk in te laten zijn. Die komen wel wat minder goed over in een TV-serie op het moment dat je een goed verlicht en niet vervallen huis binnenloopt met een pistool.

Sowieso zie ik ze graag wat meer herrie maken om de walkers uit de tent te lokken. Je gaat een gebouw binnen? Klop maar even luid op de deur, schreeuw even hard naar binnen. Beter dat ze op je afkomen, dan dat je ze moet zoeken. :P
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:32:45 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_136741053
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik kan me in de fillerklacht niet echt vinden. Ik denk dat we een hele andere definitie hebben van filler. Maar ze kunnen waarschijnlijk wel wat betere momenten bedenken om een enkele zombie gevaarlijk in te laten zijn. Die komen wel wat minder goed over in een TV-serie op het moment dat je een goed verlicht en niet vervallen huis binnenloopt met een pistool.

Sowieso zie ik ze graag wat meer herrie maken om de walkers uit de tent te lokken. Je gaat een gebouw binnen? Klop maar even luid op de deur, schreeuw even hard naar binnen. Beter dat ze op je afkomen, dan dat je ze moet zoeken. :P
Ik zie graag wat meer psychopaten. Mensen die helemaal van het padje af zijn geraakt maar wel weten te overleven. Dat mis ik wel een beetje. Mensen zijn nog steeds iets te lief voor elkaar. Dat was in het begin van de serie wat beter vond ik.
pi_136742912
Vond deze aflevering zeer matig en saai. Gebeurde te weinig in. Carl is niet interessant en te irritant voor enige karakterontwikkeling.
Maar bovenstaande vind ik allemaal niet zo erg. De verhaallijn van deze serie is gewoon erg slecht. Dikke kans dat ze elkaar weer allemaal meeten in een tweede soort schuilplaats gelijkwaardig aan een gevangenis.

Wat ik wel jammer vind is dat de hele spanning weg is en dat de serie het moet hebben van een zombie hier en daar die uit een tuin/kamer/etc. komt lopen. Het is niet echt speciaal meer om te zien dat iemand over zijn schoenveter struikelt en bijna in zijn been wordt gebeten maar gelukkig toch niet.

We blijven het volgen, maar het is nou geen serie waar ik met spanning zit te wachten op de volgende aflevering.
Eerst denken, dan typen
pi_136742974
Het begint wel tijd te worden voor een periode dat er geen zombies meer zijn
En de maatschappij weer opgebouwd kan worden.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:39:53 #165
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136743175
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik zie graag wat meer psychopaten. Mensen die helemaal van het padje af zijn geraakt maar wel weten te overleven. Dat mis ik wel een beetje. Mensen zijn nog steeds iets te lief voor elkaar. Dat was in het begin van de serie wat beter vond ik.
Als ze gaan doen wat ik denk dat ze gaan doen, krijg je nog een mooie verhaallijn. ;)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:40:40 #166
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_136743202
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:32 schreef arjan1112 het volgende:
Het begint wel tijd te worden voor een periode dat er geen zombies meer zijn
En de maatschappij weer opgebouwd kan worden.
Grapje?
pi_136800803
Nou, eindelijk weten we waar iedereen is. Zelfs Carol!

Alleen vond ik het een beetje apart dat een zieke en zwakke Glenn zich tijdens dat chaos van de aanval weer de gevangenis in heeft weten te slepen.

En Lizzie is fantastisch met babies, dat bleek nu wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door OMG op 17-02-2014 04:34:54 ]
pi_136801103
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Grapje?
ik zou wel een soort Utopia verhaallijn willen zien in the Walking Dead
  maandag 17 februari 2014 @ 08:56:41 #169
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_136801831
Volgens mij heb je seizoen 3 en 4 dan nog niet gezien.
The Outside Agency
pi_136803367
Nou deze ep was gelukkig wat beter. Weten we in lek geval waar iedereen is momenteel.
  Redactie Frontpage maandag 17 februari 2014 @ 10:21:52 #171
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_136803397
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

lees de comics dan
pi_136803459
Super toffe ep toch wel :D

Het begint nu echt wel interessant te worden.
Ben benieuwd wat nou 'Sanctuary' is.

Promo voor de volgende ep ziet er ook goed uit:
SPOILER
pi_136804895
De makers hebben duidelijk naar New Kids gekeken :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_136809028
Probeerde Lizzie die baby nou te smoren? :o
pi_136811411
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:39 schreef Astaat het volgende:
Probeerde Lizzie die baby nou te smoren? :o
Zij is gek _O-
  maandag 17 februari 2014 @ 14:59:16 #176
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136812663
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 14:30 schreef Max23 het volgende:

[..]

Zij is gek _O-
Als het overleven betekent.... Deed me denken aan een scène uit Tour of Duty waar ze dat ook doen...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  maandag 17 februari 2014 @ 15:15:20 #177
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_136813358
Begon goed, maar vond het uiteindelijk een matige aflevering :/

Ben overigens wel benieuwd naar wie die badass op het einde is :P

[ Bericht 57% gewijzigd door warp995 op 17-02-2014 15:25:55 ]
pi_136814278
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef warp995 het volgende:

Nieuwe lui uit de comics.
pi_136816671
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Nieuwe lui uit de comics.
Glenn raakt wel een beetje van de regen in de drup elke keer :)
pi_136817272
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:41 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Glenn raakt wel een beetje van de regen in de drup elke keer :)
SPOILER
pi_136817433
wowowow goeie aflevering echt waar. kan niet wachten op volgende week

grgr
pi_136818151
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 16:57 schreef d1ce het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 17 februari 2014 @ 17:36:08 #183
202546 Baszh
The Dude abides
pi_136818589
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:30 schreef Berkery het volgende:

[..]

We weten ook nog niet wie die ratten bij het hek van de gevangenis heeft neergelegd, of belangrijker, waarom?
Dat was psycho Lizzy, wat deze aflevering weer eens bevestigd werd.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 17 februari 2014 @ 19:10:54 #184
28167 matthijst
pi_136821646
Aardige ep wel.
Dat kind is mooi freaky, had nog hoop dat ze die baby aan die zombies zou voeren, maar helaas :(
pi_136822529
Hij was wel weer leuk. Die baby hadden ze wel mogen dumpen wat mij betreft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 februari 2014 @ 19:59:48 #186
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_136823655
Wel lachen met die kerels die Tyreese ontmoet op dat treinspoor. Dat was weer van dat kanonnenvoer dat stond te wachten om gebeten te worden, je vraagt je af hoe dat soort dombo's zo lang hebben kunnen overleven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:17:31 #187
163488 RubenSosa
pi_136824412
Wat een toffe episode _O_

Zin in volgende week.
pi_136824573
Beth Greene kan niet acteren.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:22:11 #189
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_136824607
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:21 schreef Zipportal het volgende:
echt he. Zag je vooral bij die scene bij die trainrails toen ze moest 'huilen' :')
pi_136825593
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Toch zou ik haar doen
pi_136825779
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:43 schreef Max23 het volgende:

[..]

Toch zou ik haar doen
In bed kan ze vast ook niet acteren.
  maandag 17 februari 2014 @ 20:53:59 #192
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_136826079
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

In bed kan ze vast ook niet acteren.
Als je het bed deelt met Max23 dan hoef je niet meer te acteren, dan verlies je al je zelfbeheersing.
SPOILER
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_136826322
lil asskicker is alive :D
Tyrese is gebeten ?
ben net bij minuut 11 beland

[ Bericht 0% gewijzigd door EilandjeOnline op 17-02-2014 21:19:00 ]
pi_136827926
Heerlijke aflevering! :D

SPOILER
pi_136828023
Wie is er eigenlijk wel dood? Valt me toch op dat er heel wat mensen uit de gevangenis het hebben overleefd! Maar ja, verder wel fijne aflevering, gelukkig bleven ze niet de hele aflevering focussen op alleen Beth en darryl zoals vorige x op Carl en Rick, maar zag je ook andere mensen!
pi_136828656
Waar komt die vervelende pot nou weer opeens vandaan. :')

Zo dicht bij het kruisje van VLC player, deze serie is zo verschrikkelijk slecht. Hoe die vader en zoon bij het treinspoor ook weer doodgaan; zoon mist een walker met zijn knuppel (hoewel die lui in slow motion bewegen), en paps let niet op hoewel er een walker een meter achter hem staat. :') Tyrese en die kiddo's horen walkers op 30 meter afstand, maar Beth en Darryl horen niet eens wanneer er walkers in het bosje naast ze staan. :') Glenn die 20 walkers van zich af kan drukken, terwijl dat ze normaal gesproken al door één walker omver worden gegooid. :') Waarom gooit hij die molotovcocktail niet voordat hij zijn eigen leven riskeert en door die horde walkers probeert heen te rennen. :')

[ Bericht 18% gewijzigd door psychedelicate op 17-02-2014 22:12:27 ]
pi_136831387
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef psychedelicate het volgende:

Zo dicht bij het kruisje van VLC player, deze serie is zo verschrikkelijk slecht. Hoe die vader en zoon bij het treinspoor ook weer doodgaan; zoon mist een walker met zijn knuppel (hoewel die lui in slow motion bewegen), en paps let niet op hoewel er een walker een meter achter hem staat. :') Tyrese en die kiddo's horen walkers op 30 meter afstand, maar Beth en Darryl horen niet eens wanneer er walkers in het bosje naast ze staan. :') Glenn die 20 walkers van zich af kan drukken, terwijl dat ze normaal gesproken al door één walker omver worden gegooid. :') Waarom gooit hij die molotovcocktail niet voordat hij zijn eigen leven riskeert en door die horde walkers probeert heen te rennen. :')
Je mist nog een hele belangrijke:
"zombies 1 voor 1 in een duel proberen te knifen i.p.v. gewoon handig van het raam gebruik maken waar je ze super makkelijk kan doodmaken omdat ze vast zitten"

Echt dat en het feit dat ze WEER na 2 jaar nog steeds continu worden beslopen door zombies begint echt zo ongeloofwaardig te worden. Het enige wat deze aflevering "red" is dat iedereen er in voor komt en dat het einde tot iets leuks leidt.
  Spellchecker maandag 17 februari 2014 @ 22:59:04 #198
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_136832193
Gebruik dat kruisje rechtsboven nou de volgende keer maar gewoon. Liefst helemaal aan het begin van de aflevering.

Opgelost, slotje; het is niet zo moeilijk als het lijkt.
Tevens -purist.
pi_136832319
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 20:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
lil asskicker is alive :D
Tyrese is gebeten ?
ben net bij minuut 11 beland
Nee Tyrese is waarschijnlijk gewoon gewond geraakt tijdens de gevangenis chaos net als Bob.
pi_136832524
Leuke aflevering, vooral de niet-chronologische vertelling was goed.
Ben benieuwd wie die nieuwe gasten zijn op het einde van de aflvering.
  maandag 17 februari 2014 @ 23:31:54 #201
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_136833395
Bob heeft een schotwond. Dat werd letterlijk gezegd.
Bij Tyrese ziet het eruit alsof hij opengekrabd is door een Walker, wat waarschijnlijk resulteert in een tragische dood.

Buiten wat ongeloofwaardige dingen, die over het algemeen vrij veel aanwezig zijn in deze serie, was deze aflevering sowieso een stuk beter dan de vorige.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_136834135
Dat meisje is wel de nieuwe bazin van de serie _O_
Alhoewel een beetje een sicko.
Is sowieso ook diegene van de dooie ratten enz.
pi_136835126
quote:
1s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:15 schreef warp995 het volgende:

Die acteur speelde ook al een baas in Band of Brothers _O_
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 01:18:25 #204
186587 Byzantynixschii
pi_136835985
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef psychedelicate het volgende:

Dan kijk je toch niet en flikker eens op uit dit topic, kutpuber.
pi_136836494
Goede aflevering, ben benieuwd naar de volgende. :)
pi_136836674
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 21:31 schreef Crohnjurist het volgende:
Wie is er eigenlijk wel dood? Valt me toch op dat er heel wat mensen uit de gevangenis het hebben overleefd! Maar ja, verder wel fijne aflevering, gelukkig bleven ze niet de hele aflevering focussen op alleen Beth en darryl zoals vorige x op Carl en Rick, maar zag je ook andere mensen!
Iedereen behalve de hoofdtrolspelers natuurlijk, om te beginnen een buslading figuranten.

Vermakelijke aflevering, maar psycho meisje geeft me de creeps. :X
pi_136837025
Best een aardige aflevering :).

Toch is die inconsistentie van die zombies wel wat storend. Dat er ineens eentje stealthy uit de bosjes aan komt lopen bijvoorbeeld, terwijl je zo normaal altijd hoort grommen :').
Amen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 07:36:00 #208
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136837181
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

dinsdag 18 februari 2014 @ 07:49:42 #209
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_136837263
quote:

[..]

Bull bedoel je :Y)

pi_136837486
quote:
10s.gif Op maandag 17 februari 2014 23:54 schreef MouzurX het volgende:
Dat meisje is wel de nieuwe bazin van de serie _O_
Alhoewel een beetje een sicko.
Is sowieso ook diegene van de dooie ratten enz.
Psycho Lizzie _O_.
Get it and Bet it
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:19:59 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_136837557
quote:

[..]

Nog veel beter in Southland.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:20:52 #212
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_136837570
quote:

[..]

Ah dáár herkende ik hem dus van!

Weer een heel andere aflevering dan de vorige. Dat gezeik in het begin met Beth's dagboek hoefde van mij niet, verder was het een amusante aflevering.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 18 februari 2014 @ 08:25:31 #213
163488 RubenSosa
pi_136837637
quote:
14s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:59 schreef NoBody122 het volgende:
Gebruik dat kruisje rechtsboven nou de volgende keer maar gewoon. Liefst helemaal aan het begin van de aflevering.

Opgelost, slotje; het is niet zo moeilijk als het lijkt.
Dat dus inderdaad. Zeiken om het zeiken... Als je je al jaren er aan ergert, kijk dan niet meer... maar val ons er niet mee lastig.
pi_136838482
Onzin natuurlijk, dit is niet voor niets een discussieforum. TWD heeft genoeg kwaliteit om interessant te blijven, maar zit ook vol plot holes en irritante momenten. Daar mag toch best over gezeikt worden, zolang dat goed onderbouwd wordt?
Amen.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:15:28 #215
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136839790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 09:25 schreef Jivis het volgende:
Onzin natuurlijk, dit is niet voor niets een discussieforum. TWD heeft genoeg kwaliteit om interessant te blijven, maar zit ook vol plot holes en irritante momenten. Daar mag toch best over gezeikt worden, zolang dat goed onderbouwd wordt?
Tuurlijk. Maar als iemand con-ti-nu dezelfde kritiek heeft, zegt hoe slecht t wel niet is, dat ie niet meer wil kijken... dan denk ik: Kijk dan niet. Doe iets zinnigs met die 50 minuten als je t echt zo verschrikkelijk vindt :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:17:45 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136839862
Ik moet zeggen dat ik t een hele tijd steeds suffer en saaier begon te vinden, maar ben nu heel blij dat die mongool van een Governour dood is en ze een change of setting hebben nu ze weg zijn uit de gevangenis. Vond de laatste twee afleveringen al weer een stuk vermakelijker.

De set-up qua chronologie was ook wel leuk deze keer. Dat je eerst een stukje scene ziet met platgetrapte besjes en een redelijk verse walker, dat je in de volgende scene er achter komt waarom die besjes er lagen en wie die verse walker dan was. Ik hou wel van dats oort dingen.

Al heb ik denk ik ff niet opgelet toen blondie ging janken om de schoen die er lag. Herkende ze die en van wie was die dan? :@
L'Amour menaçant:
pi_136840599
Dat was de schoen van Carl. Die had hij achtergelaten bij een zombie in een poging te overleven n de vorige aflevering.

Wel suf dat er in de huizen na 2 jaar nog geen meters stof ligt.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 10:53:39 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136840943
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat was de schoen van Carl. Die had hij achtergelaten bij een zombie in een poging te overleven n de vorige aflevering.

O ja, tuurlijk! Zat allemaal te zoeken in deze aflevering, maar dat was idd toen hij die zombies gelokt had en uiteindelijk faalde :')

En de zombies likken dat stof gewoon weg. Super handig ;)
L'Amour menaçant:
pi_136841123
Ik weet niet wat erger is... die 2 blondje zusjes met die baby of Carl :') Ik had het met die neger te doen :')
pi_136841680
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef Scorpion_17 het volgende:

Nee joh. Die schoen van Carl lag in dat huis, en die kamer heeft hij op slot gedaan. Beetje vreemd als die schoen dan helemaal op een spoor ligt. Tenzij hij zijn andere schoen ook uitgetrapt heeft? ;)
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 12:18:43 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_136843928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nee joh. Die schoen van Carl lag in dat huis, en die kamer heeft hij op slot gedaan. Beetje vreemd als die schoen dan helemaal op een spoor ligt. Tenzij hij zijn andere schoen ook uitgetrapt heeft? ;)
Dat denk ik dus wel, want je kan beter op geen schoenen lopen dan op 1.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_136844614
Vraag me af waarom er zo weinig kinderzombies zijn in TWD. In al die seizoenen maar 2 gezien (en die werden door Rick afgeschoten _O- )
pi_136844644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Misschien heeft hij de schoenen van een van die opgegeten gasten aangetrokken en zijn eigen schoen laten liggen.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_136845990
Kan Carl niet sterven?
pi_136846170
Was michonne niet dat huis in gegaan waar Carl zijn schoen had laten liggen en stond ze even later voor de deur met die schoen?
pi_136846527
Geen Rick en Carl en gelijk een goede aflevering. _O_
pi_136848274
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:17 schreef Ang3l het volgende:
Al heb ik denk ik ff niet opgelet toen blondie ging janken om de schoen die er lag. Herkende ze die en van wie was die dan? :@
Volgens mij dacht ze dat de schoen van een van de meisjes was, maar vond dat niet echt duidelijk.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:10:33 #228
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136848569
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 12:37 schreef Skwish het volgende:
Vraag me af waarom er zo weinig kinderzombies zijn in TWD. In al die seizoenen maar 2 gezien (en die werden door Rick afgeschoten _O- )
Meteen de opening van de gehele serie inderdaad, toen wel. Voor de rest maar weinig. Vast helemaal finaal opgepeuzeld omdat ze makkelijke prooi zijn. Blijft er maar weinig over om zombie te worden ;)
L'Amour menaçant:
pi_136848626
Laat trouwens eens van die meisjes maar zombie worden :@
  dinsdag 18 februari 2014 @ 14:15:39 #230
268260 Dr.Mikey
pi_136848744
Deze Ep was veel beter dan de vorige.
Wel Jammer dat Beth en Daryl een beetje kort was.
Ziet er nog niet echt gezellig uit. Ik denk trouwens dat Carol etc in een kamp terecht komen. Eentje die iets wil van Judith.
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † dinsdag 18 februari 2014 @ 16:45:19 #231
88815 The_Emotion
98.3
pi_136856624
quote:
Ik heb er 3 geteld.
- Meisje bij de opener van de eerste aflevering
- Sofia
- Penny

Laatste aflevering was ook een beetje een filler, of beter gezegd een aanloopje naar meer.
Er gebeurde een stuk meer dan in de vorige aflevering.
Carol de lijkenbrander is terug, Lizzy is een psycho girl en de onwetende Tyreese loopt met ze mee:')
En ik ben benieuwd naar de sanctuary en die lui in de legertruck.

Ik denk dat de komende afleveringen wel spraakmakend zullen worden.
- Ian Malcolm
  dinsdag 18 februari 2014 @ 16:53:01 #232
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136857101
quote:
Zou zomaar een praktische reden kunnen hebben; kinderen als stand in zijn een lastig verhaal met het oog op werktijden en dergelijke. Die tijden gaan immers verder dan alleen de screentime.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_136858517
Dus tyrese zal de eerst volgende dode zijn dan. Jammer hoor.
pi_136859708
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef Kenju het volgende:

[..]

Zou zomaar een praktische reden kunnen hebben; kinderen als stand in zijn een lastig verhaal met het oog op werktijden en dergelijke. Die tijden gaan immers verder dan alleen de screentime.
Zoals Judith bijvoorbeeld in bijna ieder shot een andere baby was. :'). Ik geloof dat ik tijdens Talking Dead iets opving over 5 tweelingen die Judith "spelen". En een dummy.
Ik dacht namelijk dat Tyreese eerst aan het hallucineren was of zo toen 'ie Carol zag, want die baby had ineens kort haar (terwijl eerder in het bos Judith's haar langer was).

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
Dus tyrese zal de eerst volgende dode zijn dan. Jammer hoor.
Ik hoop van niet. Hij bloedde, maar waardoor? Tegen een boom of stuk hout aan gestoten / geschaafd met door het bos lopen en Judith in z'n armen? Opgelopen tijdens het gevecht bij de gevangenis? Bob was in z'n schouder geraakt, dus waarom zou Tyreese niet geschampt kunnen zijn door een kogel? In de gevangenis tegen iets scherps aan gelopen toen 'ie met Judith op de vlucht was?

Maar goed, het zou natuurlijk ook zomaar een kras / wond gemaakt door een walker kunnen zijn.
pi_136861072
Ik vond de niet-chronologische volgorde ook leuk, maakt het interessanter. Toch kwam het niet zo "duidelijk" op mij over, hadden jullie dat niet ook? Ik weet niet wat het precies is, maar waar je bij andere series/films duidelijk weet van "dit is dus er voor gebeurd, en dit erna etc" bleef het nu een soort in de "mist" terwijl dat niet echt de bedoeling leek te zijn. (sommige series/films zijn expres heel onduidelijk in volgorde)
pi_136861626
Geweldige aflevering!

En voor de mensen die het niet duidelijk genoeg vonden;
misschien vampire diaries, glee en teen wolf betere series voor jullie?
pi_136861708
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:44 schreef Deceit het volgende:

En voor de mensen die het niet duidelijk genoeg vonden;
misschien vampire diaries, glee en teen wolf betere series voor jullie?
Ga huilen
pi_136862037
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef OMG het volgende:

[..]

Zoals Judith bijvoorbeeld in bijna ieder shot een andere baby was. :'). Ik geloof dat ik tijdens Talking Dead iets opving over 5 tweelingen die Judith "spelen". En een dummy.
Ik dacht namelijk dat Tyreese eerst aan het hallucineren was of zo toen 'ie Carol zag, want die baby had ineens kort haar (terwijl eerder in het bos Judith's haar langer was).

[..]
Maar goed, het zou natuurlijk ook zomaar een kras / wond gemaakt door een walker kunnen zijn.
Haha, dat is mij serieus niet eens opgevallen :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_136862280
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Haha, dat is mij serieus niet eens opgevallen :9
Mij ook niet, maar het interesseert mij ook niet. Je kan ook niet 1 baby gebruiken voor een hele serie. Lekker belangrijk.
pi_136862639
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:59 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Mij ook niet, maar het interesseert mij ook niet. Je kan ook niet 1 baby gebruiken voor een hele serie. Lekker belangrijk.
Nee precies, is ook zo. :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_136863623
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ga huilen
[ afbeelding ]
Dat linker meisje is zo cool. :D
pi_136864330
ja maar ook een bietje gek!

Dooie ratten plakken, zombies voeren, Judith vermoorden en misschien dat ze Karen en die andere vent ook vermoord heeft en Carol het voor haar heeft opgenomen en de lichamen dus verbrand
pi_136868062
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:50 schreef OMG het volgende:

lijkt mij het meest voor de hand liggende helaas, het werd iets te duidelijk in beeld gebracht.
pi_136874123
-

[ Bericht 64% gewijzigd door arjan1112 op 18-02-2014 23:47:16 ]
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:25:14 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_136877013
quote:

[..]

Bull, wat een held. Ben benieuwd wat we van hem moeten verwachten!
Resistance is futile.
pi_136879844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 06:55 schreef Jivis het volgende:
Best een aardige aflevering :).
quote:
inconsistentie
Toch wel een van de grootste problemen met deze show. Om dit soort afleveringen vind ik het wel waard om de show te volgen, maar volgende week krijgen we natuurlijk weer een leuke "Carl & Rick on an Adventure" aflevering.
pi_136880024
Zeg waarom staat er eigenlijk bij IMDB al een omschrijving van blijkbaar de eerste aflevering van seizoen 5? Dacht namelijk na de mid-season finale dat dus zou gaan gebeuren. (vandaar misschien ook mijn teleurstelling)

Voor mensen die niet gespoilerd willen worden, niet naar imdb gaan.
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:06:17 #248
163488 RubenSosa
pi_136881607
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 01:11 schreef schijffie het volgende:

[..]

[..]

Toch wel een van de grootste problemen met deze show. Om dit soort afleveringen vind ik het wel waard om de show te volgen, maar volgende week krijgen we natuurlijk weer een leuke "Carl & Rick on an Adventure" aflevering.
Dan kijk je toch om de week...
  woensdag 19 februari 2014 @ 08:19:38 #249
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136881736
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 01:11 schreef schijffie het volgende:

Dat vind ik nou het mooie, je ziet vanuit verschillende hoeken hoe de groep weer samenkomt.
pi_136882914
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:20 schreef JackHerrer het volgende:
Was michonne niet dat huis in gegaan waar Carl zijn schoen had laten liggen en stond ze even later voor de deur met die schoen?
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Luke_(TV_Series)
Schoen van dat jongetje
pi_136883584
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:49 schreef lipjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Yep :Y
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 19 februari 2014 @ 10:32:26 #252
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136884114
Rosita O+

Ondanks dat ze nog geen 10 seconden in beeld was en geen woord heeft gezegd, ben ik nu al fan van haar :D

https://www.google.nl/sea(...)ad&safe=off&tbm=isch
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:54:31 #253
186587 Byzantynixschii
pi_136890216
quote:
3s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Rosita O+

Ondanks dat ze nog geen 10 seconden in beeld was en geen woord heeft gezegd, ben ik nu al fan van haar :D

:Y
  woensdag 19 februari 2014 @ 14:03:01 #254
186587 Byzantynixschii
pi_136890527
Comics spoiler:

Opeens gaat bij mij een lichtje branden..

SPOILER
  woensdag 19 februari 2014 @ 17:22:42 #255
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136898008
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 08:19 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat vind ik nou het mooie, je ziet vanuit verschillende hoeken hoe de groep weer samenkomt.
Dan moeten al die verschillende verhaallijnen wel van dezelfde kwaliteit zijn en dat zijn ze gewoon niet
pi_136900377
Ik vond de laatste aflevering tegenvallen.
En dan met name dat Judith ( baby ) nog leeft. Ook al is er genoeg bloed te zien in de serie en volop zombies, de serie zelf blijft best braaf.

Merkte het ook bij de hele Governor verhaallijn.

Oh en daarbij komt ook nog dat ze Michionne als 'main character' willen gebruiken. Dat mens kent maar 1 gezichtsuitdrukking: zuur.
Ze smelten de kazen!
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:21:33 #257
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136901622
quote:
3s.gif Op woensdag 19 februari 2014 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Rosita O+

Mannen zijn zo makkelijk :')

Ik vond de laatste aflevering echt supersaai, maar ja, vorige keer zat ik een paar bijna tegen het plafond :')
And eternity in an hour.
pi_136903994
Goed. De eerste 2 afleveringen net gekeken en het is toch wel interessant om te zien hoe de schrijvers uit hun weg gaan om alles zo saai, voorspelbaar, slecht doordacht en totaal irrelevant te maken. In zekere zin heb ik daar wel een soort van respect voor.

Ik wacht wel weer lekker tot het allemaal afgelopen is en kijk het dan misschien een keer als ik ziek ben oid.
Conscience do cost.
pi_136908688
quote:
Of zombies met overgewicht. 'T is tenslotte 'merica
pi_136910186
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

vorige keer zat ik een paar bijna tegen het plafond :')
Vrouwen zijn zo makkelijk :')
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:07:08 #261
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136910209
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:06 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Vrouwen zijn zo makkelijk :')
:6
And eternity in an hour.
  woensdag 19 februari 2014 @ 22:50:48 #262
186587 Byzantynixschii
pi_136912718
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:15 schreef ems. het volgende:
Goed. De eerste 2 afleveringen net gekeken en het is toch wel interessant om te zien hoe de schrijvers uit hun weg gaan om alles zo saai, voorspelbaar, slecht doordacht en totaal irrelevant te maken. In zekere zin heb ik daar wel een soort van respect voor.

Ik wacht wel weer lekker tot het allemaal afgelopen is en kijk het dan misschien een keer als ik ziek ben oid.
Wat interessant zeg. :O
pi_136914834
Ongeveer net zo interessant als de serie, durrhurr.
Conscience do cost.
pi_136917440
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 23:32 schreef ems. het volgende:
Ongeveer net zo interessant als de serie, durrhurr.
Het gaat al 4 seizoenen op deze manier en interessanter dan dit gaat het zeker niet worden. Waarom je de moeite neemt toch nog te gaan kijken ontgaat me dan ook.
pi_136917905
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 01:27 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Het gaat al 4 seizoenen op deze manier en interessanter dan dit gaat het zeker niet worden. Waarom je de moeite neemt toch nog te gaan kijken ontgaat me dan ook.
Ijdele hoop omdat s01e01 geweldig was en ze misschien ooit een keer iets ermee doen.
Conscience do cost.
pi_136917926
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 02:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Ijdele hoop omdat s01e01 geweldig was en ze misschien ooit een keer iets ermee doen.
Dan romantiseer je die eerste ep wel heel erg. Dat niveau is vaak genoeg gehaald.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 20 februari 2014 @ 02:23:40 #267
268260 Dr.Mikey
pi_136917963
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 02:12 schreef ems. het volgende:

[..]

Vanwege een aflevering volg jij een hele serie?
R.I.P DTS.
pi_136918142
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 02:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dan romantiseer je die eerste ep wel heel erg. Dat niveau is vaak genoeg gehaald.
Nee.
quote:
14s.gif Op donderdag 20 februari 2014 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Vanwege een aflevering volg jij een hele serie?
Ja. En omdat ik zombies dig.
Conscience do cost.
pi_136918213
Volgens mij heeft Mika Tyreese verwond in het bos. Dacht dat ze aan hem vroeg of ze hem erg verwond had of iets in die richting waarop Tyreese antwoordde dat het in de gevangenis erger was. Geen zin om de aflevering te downloaden via de Bay.

Wat betreft de next episode, lijkt er op dat Glenn (onbewust) oorlog gaat voeren met de nieuwe personages tegen Rick, Carl en Michonne. Op het eind wordt Glenn verteld 'she's gone', zou Glenn over Maggie verteld hebben of zou Tara gesneuveld zijn in de oorlog? Vragen, vragen, vragen. Nog voldoende om te volgen voor mij persoonlijk, erger me totaal niet aan die foutjes die hier benoemd worden. Al vond ik Beth en Darryl weinig interessants brengen in de laatste aflevering..
pi_136927096
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 03:24 schreef Zelle het volgende:
SPOILER
Normaal stopt men dat in spoiler tags.
pi_136939474
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 14:03 schreef Byzantynixschii het volgende:
Comics spoiler:

Opeens gaat bij mij een lichtje branden..

SPOILER
SPOILER
  donderdag 20 februari 2014 @ 19:39:28 #272
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136940549
Dacht seriues dat Daryl and Beth zouden gaan neuken op het begin
pi_136940883
ems. heeft gewoon gelijk.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:21:01 #274
163488 RubenSosa
pi_136942511
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:15 schreef ems. het volgende:

Mooi, delete je dan ook dit topic uit je actieve topic's ?

Bedankt.
pi_136943215
:D Zo mad. Nee, ik blijf af en toe wel ff meelezen en zodra ik hem heb gekeken kom ik hier weer lekker klagen.
Conscience do cost.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:42:51 #276
186587 Byzantynixschii
pi_136943643
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:34 schreef ems. het volgende:
:D Zo mad. Nee, ik blijf af en toe wel ff meelezen en zodra ik hem heb gekeken kom ik hier weer lekker klagen.
Doe maar niet. Niemand heeft interesse in je gehuil.

Gewoon ff klikken op deze:

donderdag 20 februari 2014 @ 20:45:05 #277
268260 Dr.Mikey
pi_136943764
Graag inhoudelijk posten AUB.
R.I.P DTS.
pi_136948695
Wat zag Daryl er slecht uit zeg :o
Niks geen hottie meer ;(
pi_136970936
quote:
8s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Ambicioso het volgende:
Ik hoop erop, ze heeft wel iets :D

Wat een kut aflevering weer trouwens :') Ik verlang naar Failing Skies. Elke keer dat ze dom verrast worden, man hou op. Ga gewoon naar een fuckin dorp en chil hem hard daar.
pi_136980261
Ik heb wel interesse in de (zeer valide) klachten van anderen eigenlijk
pi_136980308
quote:
8s.gif Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef Ambicioso het volgende:
Gaat toch niet gebeuren, aangezien Beth in de serie nog steeds minderjarig is en dat durven die Amerikanen toch niet aan.

Dat de actrice zelf al eind 20 is verandert daar weinig aan :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:12:34 #282
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136984875
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Gaat toch niet gebeuren, aangezien Beth in de serie nog steeds minderjarig is en dat durven die Amerikanen toch niet aan.

Dat de actrice zelf al eind 20 is verandert daar weinig aan :P
Bedankt voor het kapotmaken van mijn droom.
pi_136990047
Ik volg dit topic niet meer zo omdat ik altijd wat achterloop. Zijn er al mensen afgehaakt? Het begint steeds meer op een soap te lijken in plaats van een serie in mijn ogen.
pi_136990096
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:12 schreef Ambicioso het volgende:

[..]

Bedankt voor het kapotmaken van mijn droom.
Sorry :P

Ze is inmiddels 17 geloof ik, dus we komen dichterbij :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136990912
Volgens een pagina op TWD wikia, http://walkingdead.wikia.com/wiki/Beth_Greene, zou ze zelfs al 18 zijn, al heb ik geen idee waar ze dat op baseren.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:10:12 #286
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136991142
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Sorry :P

Ze is inmiddels 17 geloof ik, dus we komen dichterbij :+
nice
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:10:34 #287
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_136991158
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef OMG het volgende:
Volgens een pagina op TWD wikia, http://walkingdead.wikia.com/wiki/Beth_Greene, zou ze zelfs al 18 zijn, al heb ik geen idee waar ze dat op baseren.
ze hebben het vast aangepast zodat ze mag neuqen
pi_136991661
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Vlindur het volgende:
Wat zag Daryl er slecht uit zeg :o
Niks geen hottie meer ;(
Hij moet zijn haar knippen. Dit kapsel maakt hem oud. :(
pi_137007784
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:51 schreef Onufriev het volgende:
Ik volg dit topic niet meer zo omdat ik altijd wat achterloop. Zijn er al mensen afgehaakt? Het begint steeds meer op een soap te lijken in plaats van een serie in mijn ogen.
Het is wachten tot Ludo als walker voorbij komt lopen
pi_137008531
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 07:49 schreef lipjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Had eigenlijk een stoerdere vent verwacht.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 22 februari 2014 @ 13:44:41 #291
268260 Dr.Mikey
pi_137011992
Zou tijd worden dat Daryl en Beth gaan neuken.
R.I.P DTS.
pi_137079782
Lekker weer Rick, Carl, en Michonne, en Glenn, Tara, en de nieuwe lui. Vond 'em weer spannend en goed, vooral met Rick onder het bed en zo.

Dat die mat de wereld maar mag redden, want mikken kan 'ie niet.
  maandag 24 februari 2014 @ 13:08:25 #293
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137087784
Dit vond ik een zeer goede aflevering ^O^ Vind Glenn wel een beetje raar.. Hij weet dat hij 3 uur rijden verwijderd is van z'n chick, en heeft geen idee of er afslagen zijn geweest onderweg, maar toch besluit hij het te lopen. 1 kruising de verkeerde kant op, en hij komt er nooit..
Barts Padawan
pi_137089197
Nou deze mag voor mij op de nominatie als meest lame aflevering in vier seizoenen The Walking Dead. Er gebeurde werkelijk niets.
pi_137090302
Ik vond deze aflevering ook niet heel tof. Jammer.
Gewoon normaal doen ja.
pi_137090755
Fillertje
  maandag 24 februari 2014 @ 14:52:20 #297
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_137091250
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:08 schreef JaimyLee het volgende:
Dit vond ik een zeer goede aflevering ^O^ Vind Glenn wel een beetje raar.. Hij weet dat hij 3 uur rijden verwijderd is van z'n chick, en heeft geen idee of er afslagen zijn geweest onderweg, maar toch besluit hij het te lopen. 1 kruising de verkeerde kant op, en hij komt er nooit..
Die chick zegt letterlijk dat ze alle afslagen heeft opgeschreven.

Ik vond de aflevering opzich wel aardig weer, vind het alleen jammer dat het 50/50 is.
De helft van de aflevering is goed, de andere helft is enorm traag en naar mijn inziens vrij saai.
  maandag 24 februari 2014 @ 14:53:06 #298
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_137091269
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou deze mag voor mij op de nominatie als meest lame aflevering in vier seizoenen The Walking Dead. Er gebeurde werkelijk niets.
Daar zou ik toch liever de eerste aflevering na de midseason-break voor nomineren :')
  maandag 24 februari 2014 @ 14:55:53 #299
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_137091346
Deze aflevering roept overigens wel vragen op wat betreft het vervolg. Zeker met die Eugene die schijnbaar alles precies weet. Ik meen me te herinneren dat vrij vroeg in TWD ze bij dat laboratorium ofzo te horen kregen dat er geen contact meer was met vrijwel de hele wereld. En dat Frankrijk het laatste beetje hoop was. Misschien verkeerd begrepen, maar anders is het vrij dubieus dat Washington nu opeens het antwoord is.

Heeft er iemand trouwens een tip of link ofzo waar ik de strips kan vinden en lezen?
  maandag 24 februari 2014 @ 14:58:23 #300
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_137091427
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:52 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Die chick zegt letterlijk dat ze alle afslagen heeft opgeschreven.

Ik vond de aflevering opzich wel aardig weer, vind het alleen jammer dat het 50/50 is.
De helft van de aflevering is goed, de andere helft is enorm traag en naar mijn inziens vrij saai.
Dat zegt ze pas wanneer Glenn de wagen al heeft gestopt, en er uit is om weg te gaan. Toen hij besloot terug te gaan lopen had hij dus nog geen idee waar hij heen moest.
Barts Padawan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')