Je kijkt om te zeuren? Open een "The Walking Dead" topic in KLB.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat je geen ene reet aan. Ik kan zelf wel beslissen wat ik kijk en niet kijk.
Soms vraag ik me echt af wat jullie in godsnaam tussen het kijken door doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie ep voor Mahonne dit ze had een kind en een man.
Ze komt dus niet zo uit Africa gewandeld.
Het is corrrlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat jullie in godsnaam tussen het kijken door doen.![]()
![]()
![]()
Het was al langer bekend dat de twee walkers aan het begin haar vriend was en de ander 'een' vriend.
En ze spreekt anders wel heel netjes Engels voor een import he![]()
En het is Michonne, Niet mahonne. Geen Karl, Maar Carl. Geen Herschel, maar Hershel.
Leer de karakters kennen!
Nee. Dat was Mahone.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mahonne was natuurlijk die lul uit Prison Break.
Ik verwacht dat ze verder gaan met het verhaal. Als je deze aflevering niet had gezien en gewoon E02 had gekeken had je he-le-maal niks gemist. Je kan gewoon E02 kijken, alhoewel ze waarschijnlijk weer zo'n kut ep uitkakken met de andere groep, kan je gelijk door naar E03quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een toffe serie. Tuurlijk heb ik op dingen wel puntjes van kritiek, maar dat is wat anders dan de hele show afzeiken. En dan kun je wel zeggen dat het mensen geen ene reet aan gaat waarom je het uberhaupt kijkt, maar daar klopt dan toch niks van?
Wat verwacht jij van TWD dan?
Dat gaan ze ook. De groep ligt uit elkaar, en Rick, Carl, en Michonne hebben elkaar nu gevonden. Geen idee waar de rest nu uithangt. Da's 't verhaal op het moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze verder gaan met het verhaal.
Bullshit. Zonder afgelopen aflevering had jij niet geweten of en waar Rick, Carl, en Michonne elkaar hadden gevonden. Jij weet dus ook al waar een Daryl, Beth, Maggie, Glen, etc. zijn en waar die elkaar weer vinden (als ze elkaar uberhaupt al vinden).quote:Als je deze aflevering niet had gezien en gewoon E02 had gekeken had je he-le-maal niks gemist. Je kan gewoon E02 kijken, alhoewel ze waarschijnlijk weer zo'n kut ep uitkakken met de andere groep, kan je gelijk door naar E03
Korl en rick waren al samenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook. De groep ligt uit elkaar, en Rick, Carl, en Michonne hebben elkaar nu gevonden. Geen idee waar de rest nu uithangt. Da's 't verhaal op het moment.
[..]
Bullshit. Zonder afgelopen aflevering had jij niet geweten of en waar Rick, Carl, en Michonne elkaar hadden gevonden. Jij weet dus ook al waar een Daryl, Beth, Maggie, Glen, etc. zijn en waar die elkaar weer vinden (als ze elkaar uberhaupt al vinden).
Voor iemand die wil dat ze verder gaan met het verhaal wil je wel ineens een heleboel plotgaten introduceren, nietwaar? Vooral niet uitleggen wie elkaar waar ontmoet, misschien met nog wat ander leuks, zoals Michonne's droom, en zo, voor meer achtergrond informatie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Korl en rick waren al samen
Michonne was al alleen
Niggapls
En als mensen het echt zo slecht vinden moeten ze maar gewoon lekker stoppen met kijken ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef RubenSosa het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom mensen die zo zeuren/zeiken nog kijken. Bedoel de serie is aan zijn
4 de seizoen bezig. Je hebt genoeg tijd gehad om te beslissen of je wel of niet blijft kijken...
Waarom zou je jezelf al zo spoileren voor het kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond ga ik gewoon kijken he. op fox. Dus het oude leven van Michonne komt ?
Cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |