SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door dimmak op 11-02-2014 14:08:31 ]Uitvinder van de biersmiley.
Dit is wel erg makkelijk. Alsof je helemaal niet kritisch meer mag zijn over een serie op deze manier. Onzin natuurlijk. Overigens kijk in Banshee niet, maar die andere twee worden in het topic net zo goed benoemd op de zwakke punten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het wel raar dat sommige mensen ontzettend lopen te klagen over kleine dingetjes die niet kloppen, terwijl ze wel braaf series met soortgelijk schrijfwerk in de hemel prijzen.
Ik kan zat series opnoemen waar ook dingen in zitten die niet kloppen.
Misschien dat het contrast wat groter is bij een zombie apocalypse serie, maar ik erger me niet zo aan die dingen, althans niet bij The Walking Dead.
Het kan altijd erger.. RevolutionUnder the Dome
Banshee
etc..
It's fucking television
Ik vond het te gemaakt. Ik denk dat ze een dagje Carl wilde hebben die op zichzelf het prima redt en relaxt wat rondzwerft en zich wel vermaakt. Maar dat viel niet te combineren met de gevaren waarin ze hem ook lieten komen, en de uiteindelijk emotie zowel vooraf (dat hij zijn vader niet nodig denkt te hebben) als achteraf (dat hij zijn vader wel nodig heeft en hem niet neer kan schieten en het wil opgeven omdat hij niet alleen wil zijn, etc.).quote:Ik vond dit wel een erg mooie scene trouwens
[ [url= http://media3.s-nbcnews.c(...)-walkingdead-cms.jpg ]afbeelding[/url] ]
Vond ik ook. Geeft t contrast aan van de wereld waarin ze nu leven. Genieten van de kleine momentjes, ook al zit er een levensbedreigende zombie achter je te rochelenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:22 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond dit wel een erg mooie scene trouwens
[ [url= http://media3.s-nbcnews.c(...)-walkingdead-cms.jpg ]afbeelding[/url] ]
Donequote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:24 schreef Discombobulate het volgende:
Deze moet ff in de OP
[ afbeelding ]
Niks mis met kritisch zijn, maar na iedere nieuwe aflevering kun je ongeveer voorspellen dat de eerste 15 reacties ongeveer 10+ reacties bevatten die niet verder komen dan "Wat een kutserie / voorspelbaar / iets anders om op te zeiken".quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:48 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dit is wel erg makkelijk. Alsof je helemaal niet kritisch meer mag zijn over een serie op deze manier. Onzin natuurlijk. Overigens kijk in Banshee niet, maar die andere twee worden in het topic net zo goed benoemd op de zwakke punten.
Dalequote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tijd dat Carl gepakt gaat worden om het feit dat hij die Opa met die kemper heeft vermoord.
Nou poeh poeh, wat een karakterontwikkelingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
hé getver, karakter ontwikkeling.. Volgens mij heb je andere verwachtingen van TwD dan wat ze daadwerkelijk proberen voor te schotelen.
Tsja, dat is gewoon eigen aan een internetforum hèquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:02 schreef OMG het volgende:
Niks mis met kritisch zijn, maar na iedere nieuwe aflevering kun je ongeveer voorspellen dat de eerste 15 reacties ongeveer 10+ reacties bevatten die niet verder komen dan "Wat een kutserie / voorspelbaar / iets anders om op te zeiken".
In de hoop dat iets nog beter wordt blijven kijken is inderdaad onzin. maar omtrent Revolution is het gewoon leuk geworden om die serie af te zeiken, hoewel deze in mijn ogen wel beter is geworden dan dat het in het begin was.quote:Ten slotte heb je nog die kudde die iedere week weer komt mekkeren over hoe slecht de serie wel niet is. Dit is een fenomeen wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen. Het argument is dan "Ik kijk het nog, in de hoop dat het ooit nog beter wordt", wat al seizoenen lang als "argument" gebruikt wordt om maar lekker door te kunnen blijven zeuren.
Tsja, ik ben destijds ook afgehaakt. Vond John Doggett niet veel, hoewel er wel een paar afleveringen bij waren die redelijk waren, maakte Mulder die serie gewoon voor een flink deel. De interactie met Scully was van waarde, maar wel in secundair opzicht.quote:Om een voorbeeld te geven; ik keek in het verleden The X-Files. Toen het personage Fox Mulder verdween, en er een nieuw iemand voor in de plaats kwam, vond ik ook niet zoveel meer aan de serie. Nog een paar afleveringen gekeken, en toen ermee gestopt, want waarom zou ik m'n tijd ermee verdoen als er ook nog andere series zijn of dingen die ik kan doen.
Waarom kijk je het in godsnaam?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, wat een karakterontwikkeling
3x koorrrl roepen is echt ontwikkeling.
Er gebeurde gewoon geen reet.
Korl gaat naar buiten, maakt al z'n kogels op, zoekt wat te vreten en gaat janken dat hij z'n vader niet kan afknallen terwijl hij z'n moeder even in 10 seconde kiert.
Nee dat mag jij niet, gewoon niet kijken of niet lopen zeiken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat je geen ene reet aan. Ik kan zelf wel beslissen wat ik kijk en niet kijk.
TWD fanboy gespotquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee dat mag jij niet, gewoon niet kijken of niet lopen zeiken.
Nee hoor, ik vind het gewoon een toffe serie. Tuurlijk heb ik op dingen wel puntjes van kritiek, maar dat is wat anders dan de hele show afzeiken. En dan kun je wel zeggen dat het mensen geen ene reet aan gaat waarom je het uberhaupt kijkt, maar daar klopt dan toch niks van?quote:
Je kijkt om te zeuren? Open een "The Walking Dead" topic in KLB.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat gaat je geen ene reet aan. Ik kan zelf wel beslissen wat ik kijk en niet kijk.
Soms vraag ik me echt af wat jullie in godsnaam tussen het kijken door doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie ep voor Mahonne dit ze had een kind en een man.
Ze komt dus niet zo uit Africa gewandeld.
Het is corrrlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat jullie in godsnaam tussen het kijken door doen.![]()
![]()
![]()
Het was al langer bekend dat de twee walkers aan het begin haar vriend was en de ander 'een' vriend.
En ze spreekt anders wel heel netjes Engels voor een import he![]()
En het is Michonne, Niet mahonne. Geen Karl, Maar Carl. Geen Herschel, maar Hershel.
Leer de karakters kennen!
Nee. Dat was Mahone.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mahonne was natuurlijk die lul uit Prison Break.
Ik verwacht dat ze verder gaan met het verhaal. Als je deze aflevering niet had gezien en gewoon E02 had gekeken had je he-le-maal niks gemist. Je kan gewoon E02 kijken, alhoewel ze waarschijnlijk weer zo'n kut ep uitkakken met de andere groep, kan je gelijk door naar E03quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een toffe serie. Tuurlijk heb ik op dingen wel puntjes van kritiek, maar dat is wat anders dan de hele show afzeiken. En dan kun je wel zeggen dat het mensen geen ene reet aan gaat waarom je het uberhaupt kijkt, maar daar klopt dan toch niks van?
Wat verwacht jij van TWD dan?
Dat gaan ze ook. De groep ligt uit elkaar, en Rick, Carl, en Michonne hebben elkaar nu gevonden. Geen idee waar de rest nu uithangt. Da's 't verhaal op het moment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze verder gaan met het verhaal.
Bullshit. Zonder afgelopen aflevering had jij niet geweten of en waar Rick, Carl, en Michonne elkaar hadden gevonden. Jij weet dus ook al waar een Daryl, Beth, Maggie, Glen, etc. zijn en waar die elkaar weer vinden (als ze elkaar uberhaupt al vinden).quote:Als je deze aflevering niet had gezien en gewoon E02 had gekeken had je he-le-maal niks gemist. Je kan gewoon E02 kijken, alhoewel ze waarschijnlijk weer zo'n kut ep uitkakken met de andere groep, kan je gelijk door naar E03
Korl en rick waren al samenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef OMG het volgende:
[..]
Dat gaan ze ook. De groep ligt uit elkaar, en Rick, Carl, en Michonne hebben elkaar nu gevonden. Geen idee waar de rest nu uithangt. Da's 't verhaal op het moment.
[..]
Bullshit. Zonder afgelopen aflevering had jij niet geweten of en waar Rick, Carl, en Michonne elkaar hadden gevonden. Jij weet dus ook al waar een Daryl, Beth, Maggie, Glen, etc. zijn en waar die elkaar weer vinden (als ze elkaar uberhaupt al vinden).
Voor iemand die wil dat ze verder gaan met het verhaal wil je wel ineens een heleboel plotgaten introduceren, nietwaar? Vooral niet uitleggen wie elkaar waar ontmoet, misschien met nog wat ander leuks, zoals Michonne's droom, en zo, voor meer achtergrond informatie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Korl en rick waren al samen
Michonne was al alleen
Niggapls
En als mensen het echt zo slecht vinden moeten ze maar gewoon lekker stoppen met kijken ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef RubenSosa het volgende:
Ik vraag me serieus af waarom mensen die zo zeuren/zeiken nog kijken. Bedoel de serie is aan zijn
4 de seizoen bezig. Je hebt genoeg tijd gehad om te beslissen of je wel of niet blijft kijken...
Waarom zou je jezelf al zo spoileren voor het kijken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Vanavond ga ik gewoon kijken he. op fox. Dus het oude leven van Michonne komt ?
Cool.
Dat is een van de grote vragen voor dit seizoen.quote:
Die zijn ook praktisch allemaal dood. Je ziet de 1 na de ander worden neergeschoten in die stand off. En wat ik me van Talking Dead herinner is dat die 2 nieuwe pets van Michonne kerels waren die in de groep van de governor zaten. Dus wellicht dat er nog hier en daar wat overgebleven mensen van die groep zijn, maar het grootste deel is of neergeschoten of zombie geworden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef schijffie het volgende:
Heb net de laatste drie afleveringen gezien, vraagje nu over het gevecht om de gevangenis.
Het hele idee achter dat gevecht was toch dat de governor veel meer mensen/wapens hadden dan Rick's mensen en dat ze het gevecht dus min of meer makkelijk hadden kunnen winnen.
Waar zijn dan ineens al die extra mensen van de Governor heen gegaan?
Ik snap dat het de bedoeling was dat het gevecht hordes aan zou trekken en dat de gevangenis sowieso onleefbaar zou worden, maar al die extra lui verdwijnen ineens zonder uitleg.
Ja. Daryl ook.quote:
Jup. De oen schoot uit met een aardappelschilmesje. Tjopte zo z'n polsen open. Het bloed spoot eruit!!!!quote:
Laat dat nou nét één van de belangrijkste kernpunten van deze aflevering zijn.. Die Carl die overmoedig wordt, vervolgens bijna doodgaat en uiteindelijk tot ander inzicht komt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik vond Carl wel een beetje te patserig doen, denken dat hij alles is omdat hij een click clack (pistool) heeft.. disrespect naar zijn paps toe en janken dat hij de andere niet had kunnen beschermen..
overigens vond ik het wel een vette aflevering.
Dat klopt, maar het zorgde toch voor enige irritatie als je er diep in zit tochquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Laat dat nou nét één van de belangrijkste kernpunten van deze aflevering zijn.. Die Carl die overmoedig wordt, vervolgens bijna doodgaat en uiteindelijk tot ander inzicht komt.
Erg belangrijk voor hoe de sfeer verder gaat zijn gedurende de komende afleveringen
Ja, maar dat was dus min of meer mijn vraag/opmerking.. Zoals het verhaal verteld wordt, zou de Governor het gevecht gewoon duidelijk gewonnen moeten hebben doordat hij meer firepower (een fucking tank!) en meer mankracht heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef OMG het volgende:
[..]
Die zijn ook praktisch allemaal dood. Je ziet de 1 na de ander worden neergeschoten in die stand off. En wat ik me van Talking Dead herinner is dat die 2 nieuwe pets van Michonne kerels waren die in de groep van de governor zaten. Dus wellicht dat er nog hier en daar wat overgebleven mensen van die groep zijn, maar het grootste deel is of neergeschoten of zombie geworden.
De enige personen waarvan ik denk dat ze nog zouden kunnen leven zijn de moeder van dat meisje waar de governor ineens heel close mee was, en die ene chick waarvan d'r vriendin een headshot kreeg door dat kleine meisje. Alle andere leden zijn of niet interessant, of dood.
Zoveel meer mankracht had de governor niet. Sterker nog, die groepen waren ongeveer even groot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:49 schreef schijffie het volgende:
[..]
Ja, maar dat was dus min of meer mijn vraag/opmerking.. Zoals het verhaal verteld wordt, zou de Governor het gevecht gewoon duidelijk gewonnen moeten hebben doordat hij meer firepower (een fucking tank!) en meer mankracht heeft.
Hahaha, ik dacht juist "Holy shit, wat een vet messenblok. Die heeft ze tot in het aanrecht door laten lopen. *vijf seconden* OH WACHT HET IS NATUURLIJK EEN DROOM".quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Niks mis met kritisch zijn, maar na iedere nieuwe aflevering kun je ongeveer voorspellen dat de eerste 15 reacties ongeveer 10+ reacties bevatten die niet verder komen dan "Wat een kutserie / voorspelbaar / iets anders om op te zeiken".
Is het meer verhaal zoals afgelopen aflevering, dan is het niet goed, want het moet alleen maar actie, actie, actie zijn. Zit er een aflevering met flink wat actie, dan is het ook daar weer leuk om door te zeuren, want dan is er weer iets mis met de actie.
Dan heb je nog figuren zoals die flapdrol in het vorige deel van 't topic, die liep te mekkeren dat die droomscene van Michonne ongeloofwaardig was, want die katana past natuurlijk niet in een messenblok. Daar valt ook weinig mee te beginnen, als zo'n persoon alleen maar vol blijft houden "dat het ongeloofwaardig is", en er niet eens bij nadenkt dat het 1) het om een droom ging, en 2) hij/zij vast ook wel eens dromen heeft gehad die enorm raar en onmogelijk zijn.
Ten slotte heb je nog die kudde die iedere week weer komt mekkeren over hoe slecht de serie wel niet is. Dit is een fenomeen wat ik waarschijnlijk nooit zal begrijpen. Het argument is dan "Ik kijk het nog, in de hoop dat het ooit nog beter wordt", wat al seizoenen lang als "argument" gebruikt wordt om maar lekker door te kunnen blijven zeuren.
Om een voorbeeld te geven; ik keek in het verleden The X-Files. Toen het personage Fox Mulder verdween, en er een nieuw iemand voor in de plaats kwam, vond ik ook niet zoveel meer aan de serie. Nog een paar afleveringen gekeken, en toen ermee gestopt, want waarom zou ik m'n tijd ermee verdoen als er ook nog andere series zijn of dingen die ik kan doen.
Ook heb ik een poging gewaagd met series zoals 30 Rock (want dat zou grappig moeten zijn), en Game of Thrones, maar ik vind er geen hol aan. Om nou toch steevast iedere week een uur te reserveren voor iets waar ik niks aan vind, en er vervolgens op internet over te gaan klagen, sorry, ik snap het niet echt.
De meesten kwamen niet buiten de gevangenis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik nou de enige die het echt zwaar onrealistisch vind dat iedereen elkaar is kwijt geraakt en er geen locatie is afgesproken waar ze naartoe zouden gaan mocht de gevangenis ooit vallen?
Echt weer zoiets net als het feit dat ze nooit deuren dicht deden in een focking gevangenis
Dat ze het daar niet over gehad hebben vind ik ook wel gek maar uiteindelijk zitten ze ook allemaal op een plek die voor hun niet bekend is dus dan kun je moeilijk 'ergens' afspreken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef MouzurX het volgende:
Ben ik nou de enige die het echt zwaar onrealistisch vind dat iedereen elkaar is kwijt geraakt en er geen locatie is afgesproken waar ze naartoe zouden gaan mocht de gevangenis ooit vallen?
Echt weer zoiets net als het feit dat ze nooit deuren dicht deden in een focking gevangenis
Hoezo, wat is er moeilijk aan "Ja die boom, daarachter ga je door naar de volgende boom en bij de boom daarachter staan we".quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat ze het daar niet over gehad hebben vind ik ook wel gek maar uiteindelijk zitten ze ook allemaal op een plek die voor hun niet bekend is dus dan kun je moeilijk 'ergens' afspreken.
En riskant. Wat als diegene waar je voor vlucht daar achter komt? Dan maak je het wel heel makkelijk om uitgeroeid te worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat ze het daar niet over gehad hebben vind ik ook wel gek maar uiteindelijk zitten ze ook allemaal op een plek die voor hun niet bekend is dus dan kun je moeilijk 'ergens' afspreken.
Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef matthijst het volgende:
Mooi, allemaal bloedserieus discussieren over een tv serie over zombies
ze gaan er mee om.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?
Er zijn gewoon bepaalde dingen die gewoon logisch zijn, zoals het afspreken van een ontmoetingsplaats in geval van nood, die je als schrijver toch wel zou moeten kunnen verzinnen.
Maar het feit dat ze de laatste aflevering de focus legden op Carl, over het algemeen niet één van de meest gewaardeerde karakters van de show, geeft wel aan dat de schrijvers niet echt inspelen op de wensen van het publiek.
Daarom koos ik ook voor het woord inspelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze gaan er mee om.
Dat is wat anders en wat mij betreft beters, dan klakkeloos doen wat het publiek wil.
Dat kan ook juist een reden zijn om zijn karakter wat meer te ontwikkelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?
Er zijn gewoon bepaalde dingen die gewoon logisch zijn, zoals het afspreken van een ontmoetingsplaats in geval van nood, die je als schrijver toch wel zou moeten kunnen verzinnen.
Maar het feit dat ze de laatste aflevering de focus legden op Carl, over het algemeen niet één van de meest gewaardeerde karakters van de show, geeft wel aan dat de schrijvers niet echt inspelen op de wensen van het publiek.
B-serie? Zeker niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het qua verhaalontwikkeling veel mooier dat ze nu allemaal uit elkaar zijn, daar kun je toch veel meer mee dan 'Oh, we hebben een gezamenlijke plek afgesproken en gaan fijn verder'?
En de schrijvers hadden sowieso Carl moeten ontwikkelen, hij is immers Rick's zoon.
Als Carl sinds seizoen 1 t/m 4 alleen maar op de achtergrond te zien was werd de serie een grote bende en hadden ze Rick in eerste instantie niet hoeven introduceren op de manier zo als dat gedaan is in aflevering 1.
Ik vind het toch apart dat het mensen zo opvalt dat de show vol zit met kleine inconsistenties, maar die vind je in elke serie terug, zelfs in toppers zoals Breaking Bad.
Waarom het zo opvalt in The Walking Dead weet ik niet, natuurlijk is het een B-serie, maar ik stoor me er totaal niet aan.
In de ogen van de meeste mensen dan, TWD staat iig in mijn top 5 lijstje van series.quote:
Ben jij nou zo dom, of zijn wij zo slim?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, mochten ze ooit nog weer langs een horde zombies moeten dan kunnen ze gewoon het Michonne trucje uithalen:
- kaak eraf
- armen eraf
- touwtje eraan
en je wandelt zo overal tussendoor.
Vind het een toffe serie maar dat is echt belachelijk.
Hebben ze al wel eerder laten zien hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, mochten ze ooit nog weer langs een horde zombies moeten dan kunnen ze gewoon het Michonne trucje uithalen:
- kaak eraf
- armen eraf
- touwtje eraan
en je wandelt zo overal tussendoor.
Vind het een toffe serie maar dat is echt belachelijk.
Hebben ze ook gedaan. in 1 van de 5 afleveringen ofzo. Toen smeerde ze zich in met dode zombies...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hebben ze al wel eerder laten zien hoor.
Desondanks wel wat raar inderdaad, want in principe zou het ook zelfs moeten kunnen zonder die de kaakloze zombies.
En dat werkte weer niet omdat het een klein beetje begon te regenen, het is niet alsof die stank er dan ineens uitgaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan. in 1 van de 5 afleveringen ofzo. Toen smeerde ze zich in met dode zombies...
Oja? Waar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom, of zijn wij zo slim?
Is gewoon uitgelegd hoe en wat..
In de 1e aflevering waarin Michonne voor het eerst voorkwam in TWD. Ze kwam aanlopen met haar 2 aangelijnde kaakloze armloze zombies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Ze hebben een bus klaar staan maar geen get-away plan ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:00 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
De meesten kwamen niet buiten de gevangenis.
De omgeving is daarnaast onbekend voor de meesten (want ze komen er niet vandaan).
Ze hebben geen kaart.
Ze hebben geen GPS.
Ze hebben eigenlijk praktisch niets om te kunnen navigeren.
Iedereen is in paniek en chaos gevlucht.
Ze moeten op zoek naar voedsel.
Genoeg redenen lijkt me zo?
Hij heeft een punt: als het zo simpel is kunnen ze toch allemaal met twee van die zombiehondjes gaan rondlopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom, of zijn wij zo slim?
Is gewoon uitgelegd hoe en wat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |