Hoezo, wat is er moeilijk aan "Ja die boom, daarachter ga je door naar de volgende boom en bij de boom daarachter staan we".quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat ze het daar niet over gehad hebben vind ik ook wel gek maar uiteindelijk zitten ze ook allemaal op een plek die voor hun niet bekend is dus dan kun je moeilijk 'ergens' afspreken.
En riskant. Wat als diegene waar je voor vlucht daar achter komt? Dan maak je het wel heel makkelijk om uitgeroeid te worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat ze het daar niet over gehad hebben vind ik ook wel gek maar uiteindelijk zitten ze ook allemaal op een plek die voor hun niet bekend is dus dan kun je moeilijk 'ergens' afspreken.
Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef matthijst het volgende:
Mooi, allemaal bloedserieus discussieren over een tv serie over zombies
ze gaan er mee om.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?
Er zijn gewoon bepaalde dingen die gewoon logisch zijn, zoals het afspreken van een ontmoetingsplaats in geval van nood, die je als schrijver toch wel zou moeten kunnen verzinnen.
Maar het feit dat ze de laatste aflevering de focus legden op Carl, over het algemeen niet één van de meest gewaardeerde karakters van de show, geeft wel aan dat de schrijvers niet echt inspelen op de wensen van het publiek.
Daarom koos ik ook voor het woord inspelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze gaan er mee om.
Dat is wat anders en wat mij betreft beters, dan klakkeloos doen wat het publiek wil.
Dat kan ook juist een reden zijn om zijn karakter wat meer te ontwikkelen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:47 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dus als een serie ook maar één element erin heeft zitten wat fictief is, dan mag je er niks meer over zeggen?
Er zijn gewoon bepaalde dingen die gewoon logisch zijn, zoals het afspreken van een ontmoetingsplaats in geval van nood, die je als schrijver toch wel zou moeten kunnen verzinnen.
Maar het feit dat ze de laatste aflevering de focus legden op Carl, over het algemeen niet één van de meest gewaardeerde karakters van de show, geeft wel aan dat de schrijvers niet echt inspelen op de wensen van het publiek.
B-serie? Zeker niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:06 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het qua verhaalontwikkeling veel mooier dat ze nu allemaal uit elkaar zijn, daar kun je toch veel meer mee dan 'Oh, we hebben een gezamenlijke plek afgesproken en gaan fijn verder'?
En de schrijvers hadden sowieso Carl moeten ontwikkelen, hij is immers Rick's zoon.
Als Carl sinds seizoen 1 t/m 4 alleen maar op de achtergrond te zien was werd de serie een grote bende en hadden ze Rick in eerste instantie niet hoeven introduceren op de manier zo als dat gedaan is in aflevering 1.
Ik vind het toch apart dat het mensen zo opvalt dat de show vol zit met kleine inconsistenties, maar die vind je in elke serie terug, zelfs in toppers zoals Breaking Bad.
Waarom het zo opvalt in The Walking Dead weet ik niet, natuurlijk is het een B-serie, maar ik stoor me er totaal niet aan.
In de ogen van de meeste mensen dan, TWD staat iig in mijn top 5 lijstje van series.quote:
Ben jij nou zo dom, of zijn wij zo slim?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, mochten ze ooit nog weer langs een horde zombies moeten dan kunnen ze gewoon het Michonne trucje uithalen:
- kaak eraf
- armen eraf
- touwtje eraan
en je wandelt zo overal tussendoor.
Vind het een toffe serie maar dat is echt belachelijk.
Hebben ze al wel eerder laten zien hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:02 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, mochten ze ooit nog weer langs een horde zombies moeten dan kunnen ze gewoon het Michonne trucje uithalen:
- kaak eraf
- armen eraf
- touwtje eraan
en je wandelt zo overal tussendoor.
Vind het een toffe serie maar dat is echt belachelijk.
Hebben ze ook gedaan. in 1 van de 5 afleveringen ofzo. Toen smeerde ze zich in met dode zombies...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:05 schreef schijffie het volgende:
[..]
Hebben ze al wel eerder laten zien hoor.
Desondanks wel wat raar inderdaad, want in principe zou het ook zelfs moeten kunnen zonder die de kaakloze zombies.
En dat werkte weer niet omdat het een klein beetje begon te regenen, het is niet alsof die stank er dan ineens uitgaat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan. in 1 van de 5 afleveringen ofzo. Toen smeerde ze zich in met dode zombies...
Oja? Waar?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom, of zijn wij zo slim?
Is gewoon uitgelegd hoe en wat..
In de 1e aflevering waarin Michonne voor het eerst voorkwam in TWD. Ze kwam aanlopen met haar 2 aangelijnde kaakloze armloze zombies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Ze hebben een bus klaar staan maar geen get-away plan ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:00 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
De meesten kwamen niet buiten de gevangenis.
De omgeving is daarnaast onbekend voor de meesten (want ze komen er niet vandaan).
Ze hebben geen kaart.
Ze hebben geen GPS.
Ze hebben eigenlijk praktisch niets om te kunnen navigeren.
Iedereen is in paniek en chaos gevlucht.
Ze moeten op zoek naar voedsel.
Genoeg redenen lijkt me zo?
Hij heeft een punt: als het zo simpel is kunnen ze toch allemaal met twee van die zombiehondjes gaan rondlopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom, of zijn wij zo slim?
Is gewoon uitgelegd hoe en wat..
Ik vond het er zelf niet op lijken dat Michonne eerst in haar eentje verder wilt gaan en daarna de rest gaat opzoeken. Mij leek het er op dat ze die twee zombies zonder armen en kaken meenam omdat het dan 'veiliger' is om overal rond te lopen, zoals je zag met de groep om haar heen. Rick en Carl komt ze daarna toevallig tegen bij dat huis.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:24 schreef MouzurX het volgende:
Het is gewoon een hele rare aflevering.
Mid-season finale: knallen knallen .. snel allemaal wegkomen. Dan openen ze met een carl die boos is op zijn vader en dan een beetje rebels weg gaat lopen en zombies gaat killen. Die boosheid kan je wel enigszins verklaren door te zeggen dat hij zijn pa de schuld van alles geeft, maar het is een raar vervolg van de finale. Ik zat de hele tijd te kijken "waarom doe je nou zo kut, je bent met zijn tweeën over, met je pa die gewond is, en dan ga je telkens vooruit lopen en andere fratsen."
En met Michonne waarbij ze een soort van karakterontwikkeling willen toepassen door haar achtergrond te laten zien. Waar het in de aflevering lijkt alsof ze maar weer gewoon "in haar eentje verder gaat" (rondlopen met twee zombies etc) maar ze kan het toch niet aan en gaat dan toch weer de anderen opzoeken. Heel raar dat michonne blijkbaar deze afweging nog moet maken. Je zou zeggen dat ze meteen de groep weer op gaat zoeken als je kijkt naar de "binding" die ze met hen heeft gemaakt in het vorige seizoen.
Het kwam op mij vrij duidelijk over dat de voetstap scene deze "afweging" voorstelt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik vond het er zelf niet op lijken dat Michonne eerst in haar eentje verder wilt gaan en daarna de rest gaat opzoeken. Mij leek het er op dat ze die twee zombies zonder armen en kaken meenam omdat het dan 'veiliger' is om overal rond te lopen, zoals je zag met de groep om haar heen. Rick en Carl komt ze daarna toevallig tegen bij dat huis.
Ik weet vaag nog wel iets van dat ze een voetstap zag, maar heb toen zelf niet zo meegekregen dat ze de andere kant op ging, en na de slachtpartij weer omdraaide. Zoals het zo klinkt denk ik wel dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het kwam op mij vrij duidelijk over dat de voetstap scene deze "afweging" voorstelt.
Ze ziet een voetstap, maar gaat een andere richting op. Vervolgens zorgt ze er voor dat ze weer, zoals eerst, zombies zonder armen en kaken heeft en gaat een beetje met zombies meelopen.. dan ineens slacht ze alle zombies af, gaat ze terug naar het pad en loopt toch de richting op van de voetstap.
Als achter al dit helemaal niks zou zitten dan zou de aflevering wel een enorme filler zijn.
In Talking Dead werd dit gevraagd en besproken. Recap om te lezen; http://m.celebdirtylaundr(...)ro-and-danai-gurira/quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het kwam op mij vrij duidelijk over dat de voetstap scene deze "afweging" voorstelt.
Ze ziet een voetstap, maar gaat een andere richting op. Vervolgens zorgt ze er voor dat ze weer, zoals eerst, zombies zonder armen en kaken heeft en gaat een beetje met zombies meelopen.. dan ineens slacht ze alle zombies af, gaat ze terug naar het pad en loopt toch de richting op van de voetstap.
Als achter al dit helemaal niks zou zitten dan zou de aflevering wel een enorme filler zijn.
quote:Chris questions about the look alike walker Michonne saw; Danai says that she saw it as one of her choices to just be dead. Though she feels the life inside of her ignited after seeing that dead version of herself, it made her realise it’s not time to die yet. Greg says it was amazing seeing Danai just keep going with killing all the walkers around her; it was amazing seeing this and they kept filming and decided that was a perfect take because he loved it so much. A fan David calls and asks why Michonne chose her walkers on the leashes; Danai says it was the governors men. Chris asks what’s Michonne’s biggest fear, Danai says that she feared being a walker; so she decided to continue to live.
Het is niet zozeer "ontleden", meer "super fucking duidelijk hoeveel fouten er gemaakt worden in deze enorm matige serie". Ik denk dat TWD één van de slechtste schrijversteams heeft (van een succesvolle serie zoals deze tenminste). Ze zijn zo enorm lui en denken dat ze overal mee weg kunnen komen. Het valt me op dat ik bij het kijken van TWD vaak dezelfde soort reacties heb als wanneer mijn vriendin GTST kijkt, dat ik bij een "serieuze" scene opeens begin te lachen omdat iets zo lachwekkend slecht is geschreven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:46 schreef Captainp00face het volgende:
Jemig, wat worden dingen hier enorm ontleed, is het dan nog wel leuk om te kijken vraag ik me dan af.
Dit, dus. Man man man. Gewoon voeten op tafel, sappie d'r bij en kijken toch. Het is geen intellectuele serie over politieke ontwikkelingen met 6 lagen intriges, het is goddomme een serie over zombiesquote:Op donderdag 13 februari 2014 01:46 schreef Captainp00face het volgende:
Jemig, wat worden dingen hier enorm ontleed, is het dan nog wel leuk om te kijken vraag ik me dan af.
Sommige mensen moeten niet zo lopen bitchen over hoe andere mensen kijken en gewoon hun voeten op tafel leggen en genieten van de serie op hun eigen manier, terwijl anderen de serie op hun manier kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit, dus. Man man man. Gewoon voeten op tafel, sappie d'r bij en kijken toch. Het is geen intellectuele serie over politieke ontwikkelingen met 6 lagen intriges, het is goddomme een serie over zombies.
Sommige mensen moeten hun verwachtingen eens ernstig bijstellen denk ik. Of gewoon niet (meer) kijken.
-Die conclusie hadden we inderdaad al getrokken ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
-Ze hebben een bus klaar staan maar geen get-away plan ?
-Ze zijn talloze keren buiten de gevangenis geweest, dan kan je best "dat huis 2km ten noorden van de gevangenis afspreken". Misschien niet iedereen, maar de hoofdpersonen allemaal wel en die zitten op dit moment verspreid over de groepen.
-Je kan naar de zon kijken om je richting te bepalen, werkt vrij goed, zeker als je een horloge hebt voor de precieze tijd.
-Op zoek naar eten kan je het beste georganiseerd doen in een groep ipv allemaal apart. Daarnaast konden ze ook wel bedenken dat ze misschien een hele kleine voorraad ( 1 week ) aan eten/drinken ergens in een huis dichtbij zouden kunnen verstoppen.
Er staan natuurlijk nog wel gewoon wegwijzers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
- Een aantal van de hoofdrolspelers zijn buiten de gevangenis geweest ja. Echter wordt er niet verteld hoe vaak en hoe ver ze zijn gegaan. Het grootste deel van de groep is dus misschien helemaal niet bekend met de omgeving.
-Naar de zon kijken zou kunnen werken, al moet ik je eerlijk bekennen dat ik dat zelf niet zomaar uit het niets zou kunnen. Aangezien er ook geen mogelijkheden zijn om op te zoeken hoe dit moet? (want geen internet etc.)
Nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet zo lopen bitchen over hoe andere mensen kijken en gewoon hun voeten op tafel leggen en genieten van de serie op hun eigen manier, terwijl anderen de serie op hun manier kijken.
Daar is wel degelijk over te klagen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten niet zo lopen bitchen over hoe andere mensen kijken en gewoon hun voeten op tafel leggen en genieten van de serie op hun eigen manier, terwijl anderen de serie op hun manier kijken.
Dit, dus. Misschien moet er maar een nitpickers topic komen want het is alleen maar zeiken, zeiken, zeiken en een wedstrijdje ver pissen van wie er het meeste fouten kan ontdekken ofzo. Is kennelijk stoer ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daar is wel degelijk over te klagen.
Het zou eens een keer fijn zijn om te discussieren over hoe het verhaal verder zal verlopen in plaats van te bespreken dat de zwaardbewegingen van Michonne nep zijn, Rick overacteert en Carl zijn cowboyhoed één scene terug nog achterstevoren stond.
Het hier discussieren over fouten in de serie begint zeer irritant te worden in een topic waar ik discussies over de verhaallijnen en de toekomst ervan verwacht.
Wat houdt je tegen om gewoon dat te doen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Daar is wel degelijk over te klagen.
Het zou eens een keer fijn zijn om te discussieren over hoe het verhaal verder zal verlopen in plaats van te bespreken dat de zwaardbewegingen van Michonne nep zijn, Rick overacteert en Carl zijn cowboyhoed één scene terug nog achterstevoren stond.
Het hier discussieren over fouten in de serie begint zeer irritant te worden in een topic waar ik discussies over de verhaallijnen en de toekomst ervan verwacht.
Misschien kun je hier een topic openen: http://www.ellegirltalk.n(...)52b5544801d04519628fquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit, dus. Misschien moet er maar een nitpickers topic komen want het is alleen maar zeiken, zeiken, zeiken en een wedstrijdje ver pissen van wie er het meeste fouten kan ontdekken ofzo. Is kennelijk stoer ofzo.
Stoere boi ben je ook he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien kun je hier een topic openen: http://www.ellegirltalk.n(...)52b5544801d04519628f
Ja ik was ook even in de war. Maar het maakte wel duidelijk dat het geen flashback was. Wat ik eerst wel dacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht juist "Holy shit, wat een vet messenblok. Die heeft ze tot in het aanrecht door laten lopen. *vijf seconden* OH WACHT HET IS NATUURLIJK EEN DROOM".
Voor het geval je het niet wist.. de zon komt op in het oosten, staat om 12 uur ( wanneer de zon heel hoog staat) in het zuiden en gaat neer in het westen. Daarnaast zijn er inderdaad gewoon bordjes die je kunt volgen dus ze hadden best een plek kunnen afspreken. Soms waren ze enkele uren weg dus ze weten best wat er in een cirkel van 2km om de gevangenis ongeveer is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
-Die conclusie hadden we inderdaad al getrokken ja.
- Een aantal van de hoofdrolspelers zijn buiten de gevangenis geweest ja. Echter wordt er niet verteld hoe vaak en hoe ver ze zijn gegaan. Het grootste deel van de groep is dus misschien helemaal niet bekend met de omgeving.
-Naar de zon kijken zou kunnen werken, al moet ik je eerlijk bekennen dat ik dat zelf niet zomaar uit het niets zou kunnen. Aangezien er ook geen mogelijkheden zijn om op te zoeken hoe dit moet? (want geen internet etc.)
-ALS ze een horloge hebben inderdaad. Ik heb er nog niet veel gezien in de serie, maar dat kan komen doordat ik er niet op let.
- Voedsel verzamelen kan inderdaad beter in groepen. Ik doelde er meer op dat het belang hiervan boven het vinden van de groep wordt gesteld. In de aflevering is dit ook het eerste wat Rick tegen Kooorrl zegt. Ze moeten eten, drinken en een veilige slaapplaats vinden.
Wat is jouw definitie van filleraflevering dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon mijn grote kritiek op deze aflevering... we weten niks over de andere groep en we weten niks over wat Carl en Rick gaan doen. Oftewel een pure filler aflevering terwijl je na een midseason finale juist een aflevering zou verwachten waar er uit duidelijk wordt wat ze nu gaan doen.
Dat is dan ook het hele idee na de stand off van voor de break; iedereen vlucht weg van de gevangenis in een soort van willekeurige richting, en nu is het na de break volgen of en hoe ze weer bij elkaar komen. Dat je niks over de andere groep weet is juist het punt; dat weten Rick en Carl ook niet. Zij en Michonne werden gevolgd. Volgende week gok ik de focus op 2 - 3 andere personages.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon mijn grote kritiek op deze aflevering... we weten niks over de andere groep en we weten niks over wat Carl en Rick gaan doen. Oftewel een pure filler aflevering terwijl je na een midseason finale juist een aflevering zou verwachten waar er uit duidelijk wordt wat ze nu gaan doen.
Van mij mag het nog wel een poos door blijven gaan, want ik vind het verhaal van overleven in de zombie apocalypse best leuk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef Haikantje het volgende:
Even compleet random, maar denken jullie dat deze serie een einde heeft? We weten nu dat de comics niet 100% gevolgd gaan worden en dat ze zich daar ook niet geweldig veel van aantrekken. Werken ze naar iets toe? Krijgen we nog een keer world war Z achtige taferelen waar er 100 duizend zombies tegen een flatgebouw aanstaan?
Ik hoop persoonlijk dat de serie niet nog 5 seizoenen gerekt gaat worden.. Langzaam richting de kust gaan trekken en er dan achterkomen dat er een grote aircraft carrier voor de kust licht of iets van dien aard:)
Ik heb juist het idee dat ze weer iets meer richting het verhaal van de comics aan het gaan zijn. Maar dat komt puur doordat er weer iets meer overeenkomsten in zaten, misschien waren dat even een paar momenten en gaan ze nu weer hun eigen ding doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef Haikantje het volgende:
Even compleet random, maar denken jullie dat deze serie een einde heeft? We weten nu dat de comics niet 100% gevolgd gaan worden en dat ze zich daar ook niet geweldig veel van aantrekken. Werken ze naar iets toe? Krijgen we nog een keer world war Z achtige taferelen waar er 100 duizend zombies tegen een flatgebouw aanstaan?
Ik hoop persoonlijk dat de serie niet nog 5 seizoenen gerekt gaat worden.. Langzaam richting de kust gaan trekken en er dan achterkomen dat er een grote aircraft carrier voor de kust licht of iets van dien aard:)
Hmm ja daar heb je een punt.. Ik begin dan weer meteen allerlei gave shit te bedenken. Een carrier waar alle hoge bazen zich mogen bevinden, en daaromheen aan de stranden de sloppenwijken met de normale populatie. Standoff massive zombiewave v.s. leger/apocalypse survivorsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:26 schreef OMG het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel een poos door blijven gaan, want ik vind het verhaal van overleven in de zombie apocalypse best leuk.. Ook met het idee van een "spin-off " verwacht ik dat het nog wel eventjes door blijft gaan.
Een aircraft carrier lijkt me handig, maar als daar per ongeluk iemand in z'n slaap de pijp uit gaat heb je ook daar kans op zombies (net zoals toen in de gevangenis). En hopelijk zitten er wel lampjes op zo'n schip, ja.
Je hebt niet meegekregen dat ze zwanger is van een ander?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef Letstalk het volgende:
He leute, ben net begonnen met the walking dead. Zit nu net aan het begin van seizoen 3Maar ik had een vraagje, weet een van jullie waarom Rick zo kut doet tegen Lori? Dat volg ik niet helemaal namelijk.
Ze neukte z'n beste vriend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef Letstalk het volgende:
He leute, ben net begonnen met the walking dead. Zit nu net aan het begin van seizoen 3Maar ik had een vraagje, weet een van jullie waarom Rick zo kut doet tegen Lori? Dat volg ik niet helemaal namelijk.
+1quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil nog steeds flashbacks naar het begin en hoe het ontstaan is.
Die gaan er sowieso niet komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:06 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil nog steeds flashbacks naar het begin en hoe het ontstaan is.
Nee, maar dat is de meest gestelde vraag aan de makers zo ongeveer en iedere keer geven ze hetzelfde antwoord. Al zie ik dat ze wel iets minder overtuigend zijn dan destijds. Op basis van onderstaande quote is er nog wel een klein kansje dat ze in de toekomst die kant op gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het script gelezen?
quote:Will determining the cause of the outbreak be something that the group, now that they know they're all infected, spends time on?
Mazzara: Robert has not been interested in addressing in the comic book, and I'm not interested in addressing in the show. That being said, if it leads to new story -- if there's something that's important that we get out of it -- I'll be the first one to write it. But right now the cause of the zombie outbreak seems irrelevant. I always want the show to play like a horror movie every week. If you define what caused the outbreak, that puts us in a world of science fiction, and this isn't science fiction to me, it's horror. In my mind that's two different genres, so that is an important distinction to me.
Ja, dat wist ik natuurlijk wel. Maar Rick zegt zelf aan het eind van seizoen 2 dat hij dat allang door had. Ik dacht in eerste instantie dat het kwam omdat hij Shane omlegt. Maar dat zou heel irritant zijn aangezien Lori hem daar zelf toe aanzet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je hebt niet meegekregen dat ze zwanger is van een ander?
En hun huwelijk was sowieso al niet zo tof.
Dit, wat een bende mongolen in dit topic, niet te doen zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:02 schreef Deceit het volgende:
Waarom janken mensen constant over deze serie, geen eens leuk meer om alles terug te lezen. Zitten echt achterlijke mensen tussen, vooral die ene die het ongeloofwaardig vond dat die katana in dat messenblok paste. Hoe dom ben je?
Ze zouden het kunnen doen als allerlaatste afleveringquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is de meest gestelde vraag aan de makers zo ongeveer en iedere keer geven ze hetzelfde antwoord. Al zie ik dat ze wel iets minder overtuigend zijn dan destijds. Op basis van onderstaande quote is er nog wel een klein kansje dat ze in de toekomst die kant op gaan.
[..]
Dat is wel een aardige mentale aanslag ook, dat speelt zeker mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:56 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik natuurlijk wel. Maar Rick zegt zelf aan het eind van seizoen 2 dat hij dat allang door had. Ik dacht in eerste instantie dat het kwam omdat hij Shane omlegt. Maar dat zou heel irritant zijn aangezien Lori hem daar zelf toe aanzet.
Ja, typisch zo´n vrouwen dingquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige mentale aanslag ook, dat speelt zeker mee.
Waarom stel je deze vragen hier en kijk je niet de aflevering af?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben fris begonnen aan de Corl-episode. Hoe vaak moet het nog gebeuren dat personages compleet worden overmeesterd door 1 lullige zombie? Hij had nog wel een steekwapen en een pistool, kom op zeg dat is niet meer serieus te nemen. En is Rick nu echt dood? Zou wel een duffe dood zijn dan voor de hoofd-hoofdpersoon van deze serie, en eerlijk gezegd gun ik hem iets beters. Ik ben geen Rick-fan maar om nou te sterven aan uitputting en wonden op een bank?
Ik vond het een beetje voorspelbaar omdat hij achteruit liep, maar dat een kind niet elke zombie met gemak weet uit te schakelen kan ik mij niet aan storen. Wie is er nou constant topscherp? De ene keer lukt het iets beter dan de andere keer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben fris begonnen aan de Corl-episode. Hoe vaak moet het nog gebeuren dat personages compleet worden overmeesterd door 1 lullige zombie? Hij had nog wel een steekwapen en een pistool, kom op zeg dat is niet meer serieus te nemen. En is Rick nu echt dood? Zou wel een duffe dood zijn dan voor de hoofd-hoofdpersoon van deze serie, en eerlijk gezegd gun ik hem iets beters. Ik ben geen Rick-fan maar om nou te sterven aan uitputting en wonden op een bank?
Teringquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef AmaninFull het volgende:
Heb je de laatste minuut niet gezien ofzo? Rick werd wakker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef AmaninFull het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef AmaninFull het volgende:
Dat is veel te ingewikkeld joh! Ik zou gaan voor de Teletubbiesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]![]()
Misschien moet je series kijken die wat meer bij je niveau aansluiten. Sesamstraat ofzo, dat is vast wel te volgen voor je als je je best doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |