Ik heb 't topic gevonden. LuciferRising was 't.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was zo grappigDat soort mensen ben ik liever kwijt dan rijk. Alle andere users: bring it on
Doe eens verdiepen Bobquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een R&P user
Morgen wellicht. Ga nu pitten. Sowieso wel weinig muziek geluisterd thoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Doe eens verdiepen Bob
Barzin is de muziek van dit tijdstip...
Ja dit ook, probeer telkens om in meer topics actief te worden op Fok!, maar overal heb je zulke idioten/trolls ertussen zitten dat het gewoon niet meer leuk is en die blijven hier gewoon lekker weg. Zo'n Tong bijvoorbeeld, zou hij niet moe van zichzelf worden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen waarom ik hier nog tijd aan besteed. Dit is gewoon een gemoedelijk topic met overwegend intelligente users. Dat zie je weinig op Fok.
Ik verbaas me er ook over dat er zo weinig nieuwe users bij komen. Misschien denken ze dat ze infiltreren in een vriendengroepje oid? Niets mis met nieuwe gezichten imo. Juist leuk.
Ik niet. Moeilijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:17 schreef Kerftminister het volgende:
Ja dit ook, probeer telkens om in meer topics actief te worden op Fok!
Ik denk oprecht dat er iets mis is met die vent.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dit ook, probeer telkens om in meer topics actief te worden op Fok!, maar overal heb je zulke idioten/trolls ertussen zitten dat het gewoon niet meer leuk is en die blijven hier gewoon lekker weg. Zo'n Tong bijvoorbeeld, zou hij niet moe van zichzelf worden?
Dat laatste geloof ik niet. En ik heb geen sterke meningquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk eigenlijk dat weining mensen dit topic ontdekken omdat het enigszins is verstopt, anderzijds een paar figuren met een sterke mening hier rondlopen en wederzijds dat er gewoon weinig mensen verder komen qua muziek dan 3fm en sky radio
We kunnen niet allemaal zo genuanceerd als Norrage zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk eigenlijk dat weining mensen dit topic ontdekken omdat het enigszins is verstopt, anderzijds een paar figuren met een sterke mening hier rondlopen
Hehe, wat was ik kut daarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb 't topic gevonden. LuciferRising was 't.![]()
MUZ / Anatomie Van De Indie (Indie Central CIV)
Als jij bij je eerste post hier aan komt zetten met laten we zeggen Funeral van BoH en dan komt een bepaald persoon bijdehand doen, ja dan snap ik wel dat mensen niet weer gaan postenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:22 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal zo genuanceerd als Norrage zijn natuurlijk.
Heerlijk. Twee grappende posts en meteen boos en vervolgens die andere user die kwam klagen dat we haar weggejaagd haddenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik heb 't topic gevonden. LuciferRising was 't.![]()
MUZ / Anatomie Van De Indie (Indie Central CIV)
Eens met bovenstaande.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:03 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Maarre, Kane niet pretentieus? Oké, de muziek an sich wellicht niet maar de grootste problemen van Kane zijn toch juist de zang en de pretenties van meneer Woesthoff?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:51 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen er gewoon geen zak van, daardoor lijkt 't alsof ze geen pretenties hebben.
Op zich zou ik het met je eens zijn, maar helaas wordt er altijd muziek gedraaid in sportscholen en als ik mag kiezen tussen mijn eigen selectie of een mix van de meest irritante top 40-tracks en rare trance-remixes is de keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:41 schreef Z het volgende:
@ Kerftminister: Ik vind dat er geen muziek bij sporten hoort. Leidt alleen maar af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |