SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:13 schreef Weissman het volgende:
Even kijken hoe Arcadia een fiets gaat linken aan de Islam.
Kameel rijden is soennah, dus beter koop je dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Turkjes, jullie hadden het laatst over fietsen. Wij willen een fiets kopen, waarschijnlijk een moederfiets. Wat zijn de goede merken onder fietsen? Wat is belangrijk, gewicht, iets anders?
? Salafisten zien er juist uit als klassieke moslims, hun manhadj is koekoek... Je kan er niet uitzien als een salafist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef expans het volgende:
Ik lijk volgens mij op een salafist nu
Ik dacht dat salafisten boven kort mogelijk / kaal hadden + baard? Zoiets heb ik ook nu, die overgang is nogal vreemd :pquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
? Salafisten zien er juist uit als klassieke moslims, hun manhadj is koekoek... Je kan er niet uitzien als een salafist.
Dat hebben veel moslims, salafisten zijn een heel kleine groep van moslims hoor. Alleen extreem actief overal, dus je komt ze vaak tegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:22 schreef expans het volgende:
[..]
Ik dacht dat salafisten boven kort mogelijk / kaal hadden + baard? Zoiets heb ik ook nu, die overgang is nogal vreemd :p
Waar zijn die voor?quote:
Bestaat dat dan? De Ottomaanse vlaggen hebben nooit een tughra gehad, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga een Ottomaanse tughra vlag halen. Zo awesome
Niet? Ik fix dan zo'n oorlogsbanier uit Ottomaanse periode.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar zijn die voor?
[..]
Bestaat dat dan? De Ottomaanse vlaggen hebben nooit een tughra gehad, voor zover ik weet.
Niks bijzonders, ik verveel me alleen dood doordat ik al twee dagen thuis niks kan doen vanwege de hoofdpijn.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flags_of_the_Ottoman_Empirequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Ik fix dan zo'n oorlogsbanier uit Ottomaanse periode.
Thor, Jahweh, de ''regular'' god, het spaghetti-monster en om nog maar te zwijgen over de goden van veel afrikaanse en indiaanse stammenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zeus? Aphrodite? Neptunus? Apollo?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Ik fix dan zo'n oorlogsbanier uit Ottomaanse periode.
Zo'n originele kost duizenden volgens mij. De zilveren lepels uit die tijd kosten nu per stuk al 100 tot 150 euroquote:
ik kan niet meer.. is this what barack wants to bring as human right? TO EAT DA POO POO.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer hij het zo laat zien aan de andere priesters?
Haijat? Aaaaaaaah, staggafolifesagge.
Dat je dit nog niet kendequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan niet meer.. is this what barack wants to bring as human right? TO EAT DA POO POO.
omy![]()
quote:
Hhhhhhhhhh, dit is zo erg aangeleerd door sommige mensen waar ik veel mee praat. Ik kan geen ''hahah'' meer gebruiken.. dan voel ik me ghey.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Arcadia het volgende:
Kennen er mensen hier Chris Hansen?
[..]
Ga weg met je hhh. En nu typische marokkaan die nu met hhhhhhhhhhhhhhhh gaat antwoorden
Voelen is niet erg, is een test, zolang je het maar niet in praktijk brengt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, dit is zo erg aangeleerd door sommige mensen waar ik veel mee praat. Ik kan geen ''hahah'' meer gebruiken.. dan voel ik me ghey.
Waarom nou weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Arcadia het volgende:
Echt een typje jij [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daarom een man zoeken zonder zelfvertrouwen, kun je slaan in moeilijke tijden en dan doet hij niks terug.quote:
Had jij deze al gezienquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
In moeilijke tijden is een knuffel en een kus op m'n voorhoofd genoeg. Slaan is zo niet mn ding. Alleen als ik doordraai richting buren.
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daarom een man zoeken zonder zelfvertrouwen, kun je slaan in moeilijke tijden en dan doet hij niks terug.
[..]
Had jij deze al gezien
Niet echt PMS hoor. Heb wel eens ''emo momentjes''quote:
Evim ciksinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Daarom kat nemen, kun je mee kroelen wanneer je zin hebt.
Ik wilde je nog iets laten zien, ga je niet fijn vinden, maar ze deelden een boek uit bij mijn moskee m.b.t. hoe je moet bidden, zat een stuk in dat ik even DM.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Evim ciksinHeb dan een tuin en dan kan het. Woon nu in een flat en dan is t vies.
Wilde eigk een hond ama mag niet he
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
[..]
Niet echt PMS hoor. Heb wel eens ''emo momentjes''
Okay khair. En kritiek niet afwenden op die manier graag. Je hebt misschien idioten tussen de mujahideen zitten, maar bekritiseer ze niet op deze wijze, zitten echt veel oprecht goede mensen tussenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
Arcadia ik stoor mij daar niet aan. Ik heb geleerd anderen niet te haten en dank mijn ouders daarvoor. Ik hou me graag bezig met de goede kanten en laat die shit aan dat soort jostis over.
Laat die mongool lekker juichen voor de echte moslims die naar Syrie gaan en hoofden afhakken terwijl ze Allahu Akbar roepen.
Zoiets en klaar ermee.
Allah verir, Allah alir. Zegt genoeg hoe ik denkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay khair. En kritiek niet afwenden op die manier graag. Je hebt misschien idioten tussen de mujahideen zitten, maar bekritiseer ze niet op deze wijze, zitten echt veel oprecht goede mensen tussen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
In moeilijke tijden is een knuffel en een kus op m'n voorhoofd genoeg. Slaan is zo niet mn ding. Alleen als ik doordraai richting buren.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allah verir, Allah alir. Zegt genoeg hoe ik denk![]()
Jij en ik gaan het niet eens worden.
Broeders die elkaar afmaken is voor mij geen jihad, hoogstens een machtsstrijd.
Broeders? Er heerst nu een strijd van ideologiën ja. Zelfs groeperingen binnen de ahlus sunnah vechten tegen elkaar.quote:FIGHTING is ordained for you, even though it be hateful to you; but it may well be that you hate a thing the while it is good for you, and it may well be that you love a thing the while it is bad for you: and God knows, whereas you do not know.
Goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je CANS?
Allahim onlara akil fikir versin. Ik zal dat nooit snappen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Broeders? Er heerst nu een strijd van ideologiën ja. Zelfs groeperingen binnen de ahlus sunnah vechten tegen elkaar.
Jij bent nu aan het ronselen, je bent gerapporteerd bij de AIVD en op dit moment traceer ik je I.P. terug naar je huis om een drone op je af te vuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
Niet alle muhajideen zijn slechte idiots. Veel ''idiots'' zijn ook nog jonkies en kennen de regels van de Jihaad niet. Iets wat ik het meest haat zijn die agressievelingen die alleen aan doden denken. En al helemaal erg zijn die internet-muhajideen. Op internet blijven preken dat iedereen op jihaad moet en het slecht is en je je zou moeten schamen dat je hier zit te chillen terwijl ze precies het zelfde doen en zeuren achter FB in plaats van op te rotten.![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe de AIVD een plezierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent nu aan het ronselen, je bent gerapporteerd bij de AIVD en op dit moment traceer ik je I.P. terug naar je huis om een drone op je af te vuren.
Mooi! Wat is er aan gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed![]()
Nu nog iets tegen hormonen. Ben labiel vandaag.
Niet om het een en ander maar zij lezen gewoon mee hierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent nu aan het ronselen, je bent gerapporteerd bij de AIVD en op dit moment traceer ik je I.P. terug naar je huis om een drone op je af te vuren.
Nixquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi! Wat is er aan gedaan als ik vragen mag?
Sluit je af van de wereld, uiteraard met een goed gevulde koelkast.
Ik weet dat ik specifiek ook wordt gevolgd hoor, ik heb te veel vrienden uit die kringenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet om het een en ander maar zij lezen gewoon mee hier
Welke kringen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet dat ik specifiek ook wordt gevolgd hoor, ik heb te veel vrienden uit die kringen
Anders lekker diclofenac slikkem toch, omnomnom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nixik mag niet stressen. Want dan is het terug.
Moet leren voor mn allerlaaaatste tentamen ooit.
Mensen die gepoogd hebben om naar Syrie te gaan en mensen die zich met die groepen constant bezig houden. Ik heb zwijgplicht wat betreft deze zaken dus kan zelfs niks per DM mededelen.quote:
Polderjihadi's die dan vechten en op rustdagen in een villa leven en zwemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen die gepoogd hebben om naar Syrie te gaan en mensen die zich met die groepen constant bezig houden. Ik heb zwijgplicht wat betreft deze zaken dus kan zelfs niks per DM mededelen.
Seriously?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen die gepoogd hebben om naar Syrie te gaan en mensen die zich met die groepen constant bezig houden. Ik heb zwijgplicht wat betreft deze zaken dus kan zelfs niks per DM mededelen.
Hmhm, heb vandaag weer een verhaal gehoord gekregen van een naaste. Maar kan niet in detail tredenquote:
Ik vraag het wel na.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hmhm, heb vandaag weer een verhaal gehoord gekregen van een naaste. Maar kan niet in detail treden
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
Ik ben nu al de hele tijd to catch a predator aan het kijken omdat ik niets te doen heb.
Eentje zat een Egyptische muslim dude tussen. Ik ben zijn naam vergeten maar zo'n vrouw sprak hem helemaal verkeerd aan en noemde hem gewoon Mohammed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]zitten echt zulke geniale stukjes tussen he.
Was dat die ene die zei "I am a muslim, I don't do stuff like that"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
Was echt zo in de achtergrond.. maar het viel me op. s
Waarmee?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arcadia, waarom loop je er zo mee te koop?
Jaaaa. Ik herinner me zijn naam nu: Abdullahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was dat die ene die zei "I am a muslim, I don't do stuff like that"
Hij lijkt op die dunne van the big bang theoryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
Trouwens, whats up met deze? Heeft hij nou een naakt pasfoto?
[ afbeelding ]
Hhhhhhhh preciesssssssss. Hij kwam me al zo bekend voor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij lijkt op die dunne van the big bang theory
Zou het wel doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
Fok die wil dat ik mijn adblock uitschakelHell no.
Mag je niet gebruiken op FOK!quote:
Krijg je ervan als je foto's in US plaatst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef Crip het volgende:
Mannen.
> You know we are going to get in trouble if we have sex
> I want you soooooooo bad.
Ik kijk how to catch a predator hoor. Ik ben niet minderjarig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je foto's in US plaatst.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als ik je post report als grap, krijg ik dan een ban?
Baka.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk how to catch a predator hoor. Ik ben niet minderjarig.
Konoyaro.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Baka.
Ik zei dat altijd tegen een ander lid hier, maar ze post niet meer.
OWEEJAWOOJA
Wtf did I just see.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef Arcadia het volgende:
7:14, ik lach me nog steeds dood om dit
Zwijgplicht? Vanuit wie? Niet van AIVD.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vanuit mijn vrienden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zwijgplicht? Vanuit wie? Niet van AIVD.
Ey niet overdreven.quote:
quote:
Niet overdreven abi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vanuit mijn vrienden.
[..]
Ey niet overdreven.
[..]taal
Zou maar niet te pas en ontepas overal verkondigen dat je (indirect) contact heb met de AIVD. Gebeuren dingen waar je geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vanuit mijn vrienden.
[..]
Ey niet overdreven.
[..]taal
Hij bedoelt dat de AIVD hem waarschijnlijk ook in de gaten houd omdat die mensen kent uit die kringen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou maar niet te pas en ontepas overal verkondigen dat je (indirect) contact heb met de AIVD. Gebeuren dingen waar je geen zin in hebt.
Nja, niet slim om erover te hebben op een forum.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef expans het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de AIVD hem waarschijnlijk ook in de gaten houd omdat die mensen kent uit die kringen.
Watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
Arcadia, sus be. Ik vind jou soms zo hinderlijk in hoe minderwaardig je soms kan reageren.
tamam je bent vergeven, npquote:
Waarom? Gezien ze in Nederland meeste aantal telefoontjes tappen denk ik dat ze allang bepaalde mensen volgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nja, niet slim om erover te hebben op een forum.
Wie zou jou nu willen tappen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ook getapt. Cool story. Ze tappen om alles
Dit had ik al gepost.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
OMG...
DEZE MAN
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
True story.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef expans het volgende:
Oh en sowieso, ik denk eerlijk gezegd dat je meer te vrezen hebt van kennisloze mensen die aangifte doen over je oid dan wat gelul op een forum. Sonucta is dit fok en niet een of andere aan AL-qaeda gelieerde site
Al hoewel ik wel eens een keer kavkazcenter heb gecheckt, shit :<
>Ja ze moeten gewoon werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stoer. Wtf is dat voor klapjosti
Ze moeten op je advertentie klikken. Link aan mij je website, ik klik wel om de zoveel tijd. Na een jaar van dit zul je rond de 5 euro krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap niks van adsence. Heb meer bezoekers dan vorige maand, maar verdien tegelijkertijd ook een stuk minder centen (letterlijk).
Joh, dat snap ik ook wel. Maar waarom klikten de mensen vorige maand wel, en deze maand niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ze moeten op je advertentie klikken. Link aan mij je website, ik klik wel om de zoveel tijd. Na een jaar van dit zul je rond de 5 euro krijgen.
Misschien per ongeluk, misschien hadden zij interesse allahoe a3lam.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik ook wel. Maar waarom klikten de mensen vorige maand wel, en deze maand niet.
Die nazi.quote:
Kan veel redenen hebben. Grote adverteerders die wegblijven. Niet goed gepositioneerde ads (valt vaak veel te tweaken).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap niks van adsence. Heb meer bezoekers dan vorige maand, maar verdien tegelijkertijd ook een stuk minder centen (letterlijk).
moet je eens een website in het Turks als doelgroep Turkije hebben. Zij klikken echt veel, alles wat beweegt klikken ze op.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn er echt mensen die op advertenties klikken?
Blijkbaar wel als ik kijk naar die euries die ik verdien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Zijn er echt mensen die op advertenties klikken?
Waar kan ik de kliks zien?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kan veel redenen hebben. Grote adverteerders die wegblijven. Niet goed gepositioneerde ads (valt vaak veel te tweaken).
Heb je ook minder kliks?
Gesponsord door wahab en co.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die nazi.
Er komt trouwens een 1 miljard-budgetfilm over de profeet saw.
En een sjiitische versie
Boerenkool met worsttijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik ook wel. Maar waarom klikten de mensen vorige maand wel, en deze maand niet.
Ik zou het niet weten, maar 1 miljard? Zal wel oliegeld zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok wist ik niet, las het vandaag toevallig
Gerapporteerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Arcadia het volgende:
Even 3 ads opengedaan en 15 seconden openlaten staan.
Je bent me een etentje schuldig.
Qatar sponsort het, meen ik te hebben gelezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar 1 miljard? Zal wel oliegeld zijn.
Wat voor een site heb je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens heb ik zelf ook weleens op ads geklikt, zelfs een keer een aankoop gedaan via een ad.
Welke valuta? Duurste film tot op heden was bij lange na niet eens zo duur.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die nazi.
Er komt trouwens een 1 miljard-budgetfilm over de profeet saw.
En een sjiitische versie
Check homepage.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat voor een site heb je als ik vragen mag?
Niet doeeeeeeennn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Arcadia het volgende:
Even 3 ads opengedaan en 15 seconden openlaten staan.
Je bent me een etentje schuldig.
Güle güle harcamak nasip olsun.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ik kijk naar die euries die ik verdien.
[..]
Oh ik hoef er niet zo nodig geld mee te verdienen. Was gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet vaker recepten doen. Eentje in de twee maanden helpt niet.
Saol ayda bir frappucino paramizi karsiliyor sagolsun.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Güle güle harcamak nasip olsun.
Dollars. Amerikaansequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke valuta? Duurste film tot op heden was bij lange na niet eens zo duur.
Gewoon, adsense dashboard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ik kijk naar die euries die ik verdien.
[..]
Waar kan ik de kliks zien?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gerapporteerd.
Nu krijgt ze een ban en mag ze alles inleveren. Helaas.
Oliegeld dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Qatar sponsort het, meen ik te hebben gelezen
Te laat. Ik verwacht er veel van.quote:
Jij komt het land niet eens in.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]neem mij mee naar Amerika.
[..]
Oliegeld dus.
Moest lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, je hebt nog openstaande schulden..
Dank u.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een leuke site heb je! Succes ermee ^^
Schulden controleren ze niet, tenzij belastingdienst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, je hebt nog openstaande schulden..
Oudquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/(...)97155&type=2&theater
True story..
Vertel mij meer over illegale nederzettingen, akhi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Alle know-how over illegale praktijken kan je hier krijgen
Illegaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Alle know-how over illegale praktijken kan je hier krijgen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertel mij meer over illegale nederzettingen, akhi.
[..]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Deed laatst mn neefje in bad. Voelde zo raar en mooi he.quote:
Arcadia, tarikat kur, muridin olayimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:01 schreef Arcadia het volgende:
Je kan ook wat duidelijker zijn; "Arcadia ik mis je vrolijke posts
succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:40 schreef Keskin58 het volgende:
Net terug van werken... 11 uur gewerkt vandaag en ik moet half 9 aan me school examen beginneniyi geceler
Elke feestdag dat niet van islam is waarbij je ongelovers imiteert mag je niet vieren of volgen. Je mag best chocola geven aan iemand ongeacht welke dag is, maar als je niyet is speciaal omdat het valentijn is dan zou ik het toch niet doen.quote:
Is een feest van niet-Moslims per definitie 'slecht'? Let wel, valentijn is geen feestdag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elke feestdag dat niet van islam is waarbij je ongelovers imiteert mag je niet vieren of volgen. Je mag best chocola geven aan iemand ongeacht welke dag is, maar als je niyet is speciaal omdat het valentijn is dan zou ik het toch niet doen.
Succes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:40 schreef Keskin58 het volgende:
Net terug van werken... 11 uur gewerkt vandaag en ik moet half 9 aan me school examen beginneniyi geceler
Je kan die dagen beter overslaan ja, maar als jouw moeder verwacht die dag dat je haar belt, bel haar dan. Gehoorzaamheid aan ouders heeft hogere prioriteit. Maar inderdaad dit zijn typische dagen die niet mogen. Ik zou bijvoorbeeld bij je kind niet telkens de verjaardag vieren. Enige reden waarom kind verjaardagsfeestje wilt is voor cadeaus en om vrienden uit te nodigen. Dan kun je beter random die vrienden uitnodigen en naar de bioscoop oid brengen en af en toe het kind een cadeau geven. Ik heb bij mijn moeder duidelijk gecommuniceerd dat ik omwille van islamitische principes haar niet zal feliciteren of een cadeau geven voor haar verjaardag en ze vond het logisch. Nu viert niemand hier zijn verjaardag thuis, al wilt mijn zusje nog wel eens een cadeau voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:09 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is een feest van niet-Moslims per definitie 'slecht'? Let wel, valentijn is geen feestdag.
Dus vaderdag/moederdag(/verjaardag) mag ook niet?
Ergens te begrijpen, maar eigenlijk vind ik dit wel weer in de extreme richting. Mijn zoon gaat binnenkort naar de peuterspeelzaal en straks naar de basisschool. Op die leeftijd zie je dat al je klasgenoten hun verjaardag viert, traktaties, cadeaus, zingen. Ik zie graag dat mijn zoon daarin mee doet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kan die dagen beter overslaan ja, maar als jouw moeder verwacht die dag dat je haar belt, bel haar dan. Gehoorzaamheid aan ouders heeft hogere prioriteit. Maar inderdaad dit zijn typische dagen die niet mogen. Ik zou bijvoorbeeld bij je kind niet telkens de verjaardag vieren. Enige reden waarom kind verjaardagsfeestje wilt is voor cadeaus en om vrienden uit te nodigen. Dan kun je beter random die vrienden uitnodigen en naar de bioscoop oid brengen en af en toe het kind een cadeau geven. Ik heb bij mijn moeder duidelijk gecommuniceerd dat ik omwille van islamitische principes haar niet zal feliciteren of een cadeau geven voor haar verjaardag en ze vond het logisch. Nu viert niemand hier zijn verjaardag thuis, al wilt mijn zusje nog wel eens een cadeau voor haar verjaardag.
Uiteraard zijn bepaalde geleerden hier milder in, je mag je verjaardag vieren op voorwaarde dat je dan niet doet wat de ongelovers en polytheisten doen. Zoals verjaardagsliedjes zingen, champagne, maar staan ze zaken als cadeau's geven e.d. wel toe. Het beste alternatief is echter wat ik in de eerste alinea heb beschreven en hoe cliché het ook klinkt, het hoort elke dag moeder- en vaderdag te zijn. Zij hebben in feite recht dat wanneer zij dat willen, je hun wel elke dag belt en op bezoek gaat wanneer dat kan.. In kort, de meningen variëren grotendeels - van wat ik weet - van haram tot makrooh. Misschien dat TS of Mathemaat een nieuw licht kan werpen hierop.
![]()
Als je gestoorde kinderen wil, dan is dat dé manier inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:06 schreef Weissman het volgende:
Gew je kinderen bang maken met cehennem, straf en shit
Gebruik er wijsheid in, je moet uiteindelijk doen als ouder wat jou het slimste lijkt. Wanneer hij een kind is mee laten doen aan verjaardagen zodat hij niet sociaal wordt uitgesloten, maar wanneer hij puber is een gehele uitleg geven. Uiteindelijk is de ouder die bepaalt wat wel of niet het beste is voor het kind en hij moet daarbij af en toe een compromis sluiten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ergens te begrijpen, maar eigenlijk vind ik dit wel weer in de extreme richting. Mijn zoon gaat binnenkort naar de peuterspeelzaal en straks naar de basisschool. Op die leeftijd zie je dat al je klasgenoten hun verjaardag viert, traktaties, cadeaus, zingen. Ik zie graag dat mijn zoon daarin mee doet.
Tot hier ben ik het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gebruik er wijsheid in, je moet uiteindelijk doen als ouder wat jou het slimste lijkt. Wanneer hij een kind is mee laten doen aan verjaardagen zodat hij niet sociaal wordt uitgesloten, maar wanneer hij puber is een gehele uitleg geven.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Als het kind na je uitleg nog steeds zijn verjaardag wil vieren, dan moet hij dat kunnen doen. Een geloof moet je niet opdwingen vind ik.quote:Uiteindelijk is de ouder die bepaalt wat wel of niet het beste is voor het kind en hij moet daarbij af en toe een compromis sluiten.
En dan vastlijmen met 404 hè? Tot de dood jullie scheidt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Takke'n olayim, kafandan cikarma
Ik heb niks anders gezegd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot hier ben ik het helemaal met je eens.
[..]
Hier ben ik het dus niet mee eens. Als het kind na je uitleg nog steeds zijn verjaardag wil vieren, dan moet hij dat kunnen doen. Een geloof moet je niet opdwingen vind ik.
Je zit al veel vaker in mijn hoofd, dan ik zou willenquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Takke'n olayim, kafandan cikarma
Imam ol, camiiden cikmayimquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je zit al veel vaker in mijn hoofd, dan ik zou willen
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Imam ol, camiiden cikmayim
Islak terlik ol, corabimla basayim
Zombie ol, isir beni
Ben hapsurayim, sen cok yasa, Arcadiaquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Tijd om op te staan, snor trimmen en college![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben hapsurayim, sen cok yasa, Arcadia
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb niks anders gezegd.
Sowieso is het verantwoordelijkheid zelf bij het kind vanaf zijn puberteit of hij mee participeert of niet.
Dat interpreteerde ik als "De ouder bepaalt wel voor het kind dat ie zijn verjaardag niet mag vieren."quote:Uiteindelijk is de ouder die bepaalt wat wel of niet het beste is voor het kind (..)
Ja, maar bepalen bedoelde ik dus dat zij wel inzicht hebben, zij hebben de taak om het kind te informeren wanneer hij/zij de puberteit bereikt van zijn verplichte taken en wat hij/zij niet behoort te doen. De rest komt vanzelf. Ik heb nooit druk gelegd op mijn eigen zusje wat betreft bidden of geloven en nu begint ze langzaam mijn voorbeeld te volgen, had ik het zo gedaan dat ik haar dwingend riep, dan zou ze het nooit met de juiste intentie hebben gedaan noch zou ze ervan gehouden hebben. Je kunt kinderen niet dwingen en zeker niet tijdens de puberteit, daarom is het belangrijk om een sterke fundering in de kinderjaren aan te leggen wat betreft gehoorzaamheid aan de ouders en islamitische kennis. En dan heb ik het niet over de jahil manier van vele Turkse ouders in de bergdorpjes die op alles "haram" roepen, geen nuances weten te leggen en bang maken met djahannam. Als je bijvoorbeeld bidt en een kind zou geluid maken, een onwetende zou het kind slaan. Maar dit is de voorbeeld van de profeet aleyhisselatu wasalaam:quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Dat interpreteerde ik als "De ouder bepaalt wel voor het kind dat ie zijn verjaardag niet mag vieren."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja, zelfs buiten de principes van islam vierde ik al jaren niks. Het was wel zo dat bijvoorbeeld als een persoon daar belang aan hechtte, ik liet zien dat ik herinnerde dat die persoon jarig was om de band aan te scherpen. Niks meer dan politiek voor mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef expans het volgende:
Volgens mij ben ik een light versie van Arcadia, ik vier ook niks.
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar bepalen bedoelde ik dus dat zij wel inzicht hebben, zij hebben de taak om het kind te informeren wanneer hij/zij de puberteit bereikt van zijn verplichte taken en wat hij/zij niet behoort te doen. De rest komt vanzelf. Ik heb nooit druk gelegd op mijn eigen zusje wat betreft bidden of geloven en nu begint ze langzaam mijn voorbeeld te volgen, had ik het zo gedaan dat ik haar dwingend riep, dan zou ze het nooit met de juiste intentie hebben gedaan noch zou ze ervan gehouden hebben. Je kunt kinderen niet dwingen en zeker niet tijdens de puberteit, daarom is het belangrijk om een sterke fundering in de kinderjaren aan te leggen wat betreft gehoorzaamheid aan de ouders en islamitische kennis. En dan heb ik het niet over de jahil manier van vele Turkse ouders in de bergdorpjes die op alles "haram" roepen, geen nuances weten te leggen en bang maken met djahannam. Als je bijvoorbeeld bidt en een kind zou geluid maken, een onwetende zou het kind slaan. Maar dit is de voorbeeld van de profeet aleyhisselatu wasalaam:Die versie is ook niet mijn ding. Obey or burn in hell gibi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mja, zelfs buiten de principes van islam vierde ik al jaren niks. Het was wel zo dat bijvoorbeeld als een persoon daar belang aan hechtte, ik liet zien dat ik herinnerde dat die persoon jarig was om de band aan te scherpen. Niks meer dan politiek voor mij![]()
Jammer, was je jezelf maar gebleven.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef expans het volgende:
Volgens mij ben ik een light versie van Arcadia, ik vier ook niks.
Waar zijn die lieve woorden van daarnetquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer, was je jezelf maar gebleven.
Toont aan dat je wat intelligenter bent dan dat. Je zult kinderen hebben die er naar luisteren, maar niet alleen zul je zo foute kennis verspreiden, ook de gedrag van het kind kun je verpesten en uiteindelijk zelfs een slecht gevoel geven bij zijn geloof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die versie is ook niet mijn ding. Obey or burn in hell gibi.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, maar bepalen bedoelde ik dus dat zij wel inzicht hebben, zij hebben de taak om het kind te informeren wanneer hij/zij de puberteit bereikt van zijn verplichte taken en wat hij/zij niet behoort te doen. De rest komt vanzelf. Ik heb nooit druk gelegd op mijn eigen zusje wat betreft bidden of geloven en nu begint ze langzaam mijn voorbeeld te volgen, had ik het zo gedaan dat ik haar dwingend riep, dan zou ze het nooit met de juiste intentie hebben gedaan noch zou ze ervan gehouden hebben. Je kunt kinderen niet dwingen en zeker niet tijdens de puberteit, daarom is het belangrijk om een sterke fundering in de kinderjaren aan te leggen wat betreft gehoorzaamheid aan de ouders en islamitische kennis. En dan heb ik het niet over de jahil manier van vele Turkse ouders in de bergdorpjes die op alles "haram" roepen, geen nuances weten te leggen en bang maken met djahannam. Als je bijvoorbeeld bidt en een kind zou geluid maken, een onwetende zou het kind slaan. Maar dit is de voorbeeld van de profeet aleyhisselatu wasalaam:In dat geval:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Mja, zelfs buiten de principes van islam vierde ik al jaren niks. Het was wel zo dat bijvoorbeeld als een persoon daar belang aan hechtte, ik liet zien dat ik herinnerde dat die persoon jarig was om de band aan te scherpen. Niks meer dan politiek voor mij![]()
![]()
Jole olayim, sacina sur beniquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waar zijn die lieve woorden van daarnet
Had ik een tijd ook..quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Toont aan dat je wat intelligenter bent dan dat. Je zult kinderen hebben die er naar luisteren, maar niet alleen zul je zo foute kennis verspreiden, ook de gedrag van het kind kun je verpesten en uiteindelijk zelfs een slecht gevoel geven bij zijn geloof.
Helemaal mee eens. Eén van de redenen waarom het bij mij is misgegaan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Toont aan dat je wat intelligenter bent dan dat. Je zult kinderen hebben die er naar luisteren, maar niet alleen zul je zo foute kennis verspreiden, ook de gedrag van het kind kun je verpesten en uiteindelijk zelfs een slecht gevoel geven bij zijn geloof.
Same, 1x als kind, en een keer vorig jaar alhoewel dat meer was van 'hey, dit weekend komt familie'. Mjah, ik hou niet van dat overdreven gedoe, week van te voren rondbazuinen dat je verjaardag eraankomt etc.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
something had happened or that you were receiving revelation!' He said: 'Neither was the case. Actually, my son made me his mount, and I did not want to hurry him until he had satisfied his wish.'" (Reported by Nasaa'i, Ibn Asaakir, and Haakim)[/spoiler]
[..]
Per ongeluk. Een goede moslim verbergt de fouten van een andere moslimquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Had ik een tijd ook..
De gedrag?!!! Zeg jij dit?!
Ook eerder een indicatie dat het aan ouders ligt en niet aan het geloof zelf, zoals hierboven bewezen met de hadithquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eén van de redenen waarom het bij mij is misgegaan.
Als je getrouwd bent en je vrouw is zo'n type die er veel waarde aan hecht, kun je wel beter even bloemetjes kopen, vrouwen doen dat meestal wel, zo een week vantevoren aankondigen en dan aftellen hoeveel dagen nog tot ze jarig zijn (quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:19 schreef expans het volgende:
[..]
Same, 1x als kind, en een keer vorig jaar alhoewel dat meer was van 'hey, dit weekend komt familie'. Mjah, ik hou niet van dat overdreven gedoe, week van te voren rondbazuinen dat je verjaardag eraankomt etc.
En ik onthoud nooit verjaardagen, weet dan alleen van X en Y zijn ongeveer een week na mij jarig.
Best slecht eigenlijk.
Waarom scheren Jodinnen eigenlijk hun hoofd kaal Weis? En val jij op kale vrouwen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:23 schreef Weissman het volgende:
Denigrerend doen naar vrouwen toeKomt allemaal door die Islam van jou
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Arcadia, tarikat kur, muridin olayim
quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Imam ol, camiiden cikmayim
Islak terlik ol, corabimla basayim
Zombie ol, isir beni
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben hapsurayim, sen cok yasa, Arcadia
quote:
Sen sunnetci ol, bir daha sunnet...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:33 schreef Stimorol- het volgende:
Weissman, wat zit je constant te bashen. Stfu.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen sunnetci ol, bir daha sunnet...
Yok, bu olmadi
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yok, bu olmadi
Azicik ucundan derken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yok, bu olmadi
Salak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Yok, bu olmadi
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon het hele geslachtsdeel afhakken.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Gewoon het hele geslachtsdeel afhakken.
Dat die gast daar een pikkie voor heeftquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doe dat maar bij deze jongen.
Gewoon met Thermite ontdoen van zijn geslachtsdeel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat die gast daar een pikkie voor heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon met Thermite ontdoen van zijn geslachtsdeel.Zoutzuur (waar je zo'n fan van bent) is niets vergeleken met thermite.
Gewoon het mannelijk equivalent hiervan uitvoeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In the 1991 novel American Psycho, the narrator Patrick Bateman performs rat torture on a kidnapped woman by cutting open her vagina enough to fit a plastic tube into and forcing a rat to crawl into her vagina. He removes the tube, staples her labia together, then watches as the rat eats the restrained woman from the inside out.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2014 13:42:34 ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon het mannelijk equivalent hiervan uitvoeren:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nt_ik_sneed_mar.html..
Patrick Batemanquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon het mannelijk equivalent hiervan uitvoeren:
[..]
Wa aleykum selam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
Salamu Aleykum iedereen [/groenappeltje] behalve weissman en sylvester [/che_]
Uh nee!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:01 schreef Arcadia het volgende:
Je kan ook wat duidelijker zijn; "Arcadia ik mis je vrolijke posts
Wa alaykom salaam wa ra7matulahi wa barakatoe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
Salamu Aleykum iedereen [/groenappeltje] behalve weissman en sylvester [/che_]
"Arcadia, vraag aan mij wat ik kijk"quote:
Jij voelt je wel erg speciaal he! Ik zeg gewoon dat ik fillers annoying vind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Arcadia, vraag aan mij wat ik kijk"
Maak het volgende keer makkelijker en zeg gewoon wat je kijkt, dus bij deze, wat kijk je dan?
Wat kijk je dan...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij voelt je wel erg speciaal he! Ik zeg gewoon dat ik fillers annoying vind.
gewoon up to date. Dus 632.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is een en al filler, welke ep zit je.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon met Thermite ontdoen van zijn geslachtsdeel.Zoutzuur (waar je zo'n fan van bent) is niets vergeleken met thermite.
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al genoeegggg anime's waarmee ik ben begonnen maar nog niet verder mee ben gegaan. Heb er ook niet zo'n zin in dan word ik obsessed en ga ik de hele dag kijken. Ga gewoon weer To catch a predator kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga dan iets anders kijken, moet je suggesties"?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi jezelf wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga je toch wat enkele namen gevenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb al genoeegggg anime's waarmee ik ben begonnen maar nog niet verder mee ben gegaan. Heb er ook niet zo'n zin in dan word ik obsessed en ga ik de hele dag kijken. Ga gewoon weer To catch a predator kijken.![]()
[..]
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allah ej 7sen 3awen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor welke geheime dienst werk je? Of nog beter: van welke geheime dienst ben je? Je bent gewoon een geheim moordwapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geheim moordwapen? Meer een bezem.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor welke geheime dienst werk je? Of nog beter: van welke geheime dienst ben je? Je bent gewoon een geheim moordwapen.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
Ik vraag me echt ineens af hoe zij eruit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:48 schreef Che_ het volgende:
[..]Cusssssssssssss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan die ene aziaat die verslaafd was aan botox injecties
![]()
Ik probeerde niet te lachen, subhanallah. Lukte nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Cusssssssssssss.
Doet me denken aan die ene aziaat die verslaafd was aan botox injecties![]()
Kijken of Adnan Oktar haar ook zou accepteren aan tafel. Hoe meer injecties des te beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te lachen, subhanallah. Lukte niet![]()
Oh, nou ja. Naja heb filmpje niet gezien. Sowieso mensen die dat nodig vinden om te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het was niet daadwerkelijk aan het koken he, zo noemen ze het gewoon..
De verandering, niet het kijken ervan*![]()
De verandering van het niet kijken ervan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, nou ja. Naja heb filmpje niet gezien. Sowieso mensen die dat nodig vinden om te doen..
De verandering, niet het kijken ervan*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: