Gewoon met Thermite ontdoen van zijn geslachtsdeel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:53 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat die gast daar een pikkie voor heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon met Thermite ontdoen van zijn geslachtsdeel.Zoutzuur (waar je zo'n fan van bent) is niets vergeleken met thermite.
Gewoon het mannelijk equivalent hiervan uitvoeren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In the 1991 novel American Psycho, the narrator Patrick Bateman performs rat torture on a kidnapped woman by cutting open her vagina enough to fit a plastic tube into and forcing a rat to crawl into her vagina. He removes the tube, staples her labia together, then watches as the rat eats the restrained woman from the inside out.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2014 13:42:34 ]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon het mannelijk equivalent hiervan uitvoeren:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:38 schreef zarGon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nt_ik_sneed_mar.html..
Patrick Batemanquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon het mannelijk equivalent hiervan uitvoeren:
[..]
Wa aleykum selam.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
Salamu Aleykum iedereen [/groenappeltje] behalve weissman en sylvester [/che_]
Uh nee!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:01 schreef Arcadia het volgende:
Je kan ook wat duidelijker zijn; "Arcadia ik mis je vrolijke posts
Wa alaykom salaam wa ra7matulahi wa barakatoe.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:26 schreef Che_ het volgende:
Salamu Aleykum iedereen [/groenappeltje] behalve weissman en sylvester [/che_]
"Arcadia, vraag aan mij wat ik kijk"quote:
Jij voelt je wel erg speciaal he! Ik zeg gewoon dat ik fillers annoying vind.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Arcadia, vraag aan mij wat ik kijk"
Maak het volgende keer makkelijker en zeg gewoon wat je kijkt, dus bij deze, wat kijk je dan?
Wat kijk je dan...quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij voelt je wel erg speciaal he! Ik zeg gewoon dat ik fillers annoying vind.
gewoon up to date. Dus 632.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is een en al filler, welke ep zit je.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon met Thermite ontdoen van zijn geslachtsdeel.Zoutzuur (waar je zo'n fan van bent) is niets vergeleken met thermite.
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al genoeegggg anime's waarmee ik ben begonnen maar nog niet verder mee ben gegaan. Heb er ook niet zo'n zin in dan word ik obsessed en ga ik de hele dag kijken. Ga gewoon weer To catch a predator kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ga dan iets anders kijken, moet je suggesties"?![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi jezelf wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga je toch wat enkele namen gevenquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb al genoeegggg anime's waarmee ik ben begonnen maar nog niet verder mee ben gegaan. Heb er ook niet zo'n zin in dan word ik obsessed en ga ik de hele dag kijken. Ga gewoon weer To catch a predator kijken.![]()
[..]
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allah ej 7sen 3awen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik had je reactie over het hoofd gezien, maar bedankt voor de tip. Ik hou wel van afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor welke geheime dienst werk je? Of nog beter: van welke geheime dienst ben je? Je bent gewoon een geheim moordwapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geheim moordwapen? Meer een bezem.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor welke geheime dienst werk je? Of nog beter: van welke geheime dienst ben je? Je bent gewoon een geheim moordwapen.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
Ik vraag me echt ineens af hoe zij eruit ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:48 schreef Che_ het volgende:
[..]Cusssssssssssss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan die ene aziaat die verslaafd was aan botox injecties
![]()
Ik probeerde niet te lachen, subhanallah. Lukte nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Cusssssssssssss.
Doet me denken aan die ene aziaat die verslaafd was aan botox injecties![]()
Kijken of Adnan Oktar haar ook zou accepteren aan tafel. Hoe meer injecties des te beter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te lachen, subhanallah. Lukte niet![]()
Oh, nou ja. Naja heb filmpje niet gezien. Sowieso mensen die dat nodig vinden om te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het was niet daadwerkelijk aan het koken he, zo noemen ze het gewoon..
De verandering, niet het kijken ervan*![]()
De verandering van het niet kijken ervan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, nou ja. Naja heb filmpje niet gezien. Sowieso mensen die dat nodig vinden om te doen..
De verandering, niet het kijken ervan*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: