quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Ik fix dan zo'n oorlogsbanier uit Ottomaanse periode.
Zo'n originele kost duizenden volgens mij. De zilveren lepels uit die tijd kosten nu per stuk al 100 tot 150 euroquote:
ik kan niet meer.. is this what barack wants to bring as human right? TO EAT DA POO POO.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer hij het zo laat zien aan de andere priesters?
Haijat? Aaaaaaaah, staggafolifesagge.
Dat je dit nog niet kendequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan niet meer.. is this what barack wants to bring as human right? TO EAT DA POO POO.
omy![]()
quote:
Hhhhhhhhhh, dit is zo erg aangeleerd door sommige mensen waar ik veel mee praat. Ik kan geen ''hahah'' meer gebruiken.. dan voel ik me ghey.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Arcadia het volgende:
Kennen er mensen hier Chris Hansen?
[..]
Ga weg met je hhh. En nu typische marokkaan die nu met hhhhhhhhhhhhhhhh gaat antwoorden
Voelen is niet erg, is een test, zolang je het maar niet in praktijk brengt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, dit is zo erg aangeleerd door sommige mensen waar ik veel mee praat. Ik kan geen ''hahah'' meer gebruiken.. dan voel ik me ghey.
Waarom nou weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Arcadia het volgende:
Echt een typje jij [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daarom een man zoeken zonder zelfvertrouwen, kun je slaan in moeilijke tijden en dan doet hij niks terug.quote:
Had jij deze al gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |