Mag je niet gebruiken op FOK!quote:
Krijg je ervan als je foto's in US plaatst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:20 schreef Crip het volgende:
Mannen.
> You know we are going to get in trouble if we have sex
> I want you soooooooo bad.
Ik kijk how to catch a predator hoor. Ik ben niet minderjarig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je foto's in US plaatst.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als ik je post report als grap, krijg ik dan een ban?
Baka.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk how to catch a predator hoor. Ik ben niet minderjarig.
Konoyaro.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Baka.
Ik zei dat altijd tegen een ander lid hier, maar ze post niet meer.
OWEEJAWOOJA
Wtf did I just see.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:30 schreef Arcadia het volgende:
7:14, ik lach me nog steeds dood om dit
Zwijgplicht? Vanuit wie? Niet van AIVD.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen die gepoogd hebben om naar Syrie te gaan en mensen die zich met die groepen constant bezig houden. Ik heb zwijgplicht wat betreft deze zaken dus kan zelfs niks per DM mededelen.
Vanuit mijn vrienden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zwijgplicht? Vanuit wie? Niet van AIVD.
Ey niet overdreven.quote:
quote:
Niet overdreven abi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vanuit mijn vrienden.
[..]
Ey niet overdreven.
[..]taal
Zou maar niet te pas en ontepas overal verkondigen dat je (indirect) contact heb met de AIVD. Gebeuren dingen waar je geen zin in hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vanuit mijn vrienden.
[..]
Ey niet overdreven.
[..]taal
Hij bedoelt dat de AIVD hem waarschijnlijk ook in de gaten houd omdat die mensen kent uit die kringen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zou maar niet te pas en ontepas overal verkondigen dat je (indirect) contact heb met de AIVD. Gebeuren dingen waar je geen zin in hebt.
Nja, niet slim om erover te hebben op een forum.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:36 schreef expans het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de AIVD hem waarschijnlijk ook in de gaten houd omdat die mensen kent uit die kringen.
Watquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
Arcadia, sus be. Ik vind jou soms zo hinderlijk in hoe minderwaardig je soms kan reageren.
tamam je bent vergeven, npquote:
Waarom? Gezien ze in Nederland meeste aantal telefoontjes tappen denk ik dat ze allang bepaalde mensen volgenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nja, niet slim om erover te hebben op een forum.
Wie zou jou nu willen tappen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:40 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben ook getapt. Cool story. Ze tappen om alles
Dit had ik al gepost.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
OMG...
DEZE MAN
https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
True story.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:43 schreef expans het volgende:
Oh en sowieso, ik denk eerlijk gezegd dat je meer te vrezen hebt van kennisloze mensen die aangifte doen over je oid dan wat gelul op een forum. Sonucta is dit fok en niet een of andere aan AL-qaeda gelieerde site
Al hoewel ik wel eens een keer kavkazcenter heb gecheckt, shit :<
>Ja ze moeten gewoon werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stoer. Wtf is dat voor klapjosti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |