SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:13 schreef Weissman het volgende:
Even kijken hoe Arcadia een fiets gaat linken aan de Islam.
Kameel rijden is soennah, dus beter koop je dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Turkjes, jullie hadden het laatst over fietsen. Wij willen een fiets kopen, waarschijnlijk een moederfiets. Wat zijn de goede merken onder fietsen? Wat is belangrijk, gewicht, iets anders?
? Salafisten zien er juist uit als klassieke moslims, hun manhadj is koekoek... Je kan er niet uitzien als een salafist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:52 schreef expans het volgende:
Ik lijk volgens mij op een salafist nu
Ik dacht dat salafisten boven kort mogelijk / kaal hadden + baard? Zoiets heb ik ook nu, die overgang is nogal vreemd :pquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
? Salafisten zien er juist uit als klassieke moslims, hun manhadj is koekoek... Je kan er niet uitzien als een salafist.
Dat hebben veel moslims, salafisten zijn een heel kleine groep van moslims hoor. Alleen extreem actief overal, dus je komt ze vaak tegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:22 schreef expans het volgende:
[..]
Ik dacht dat salafisten boven kort mogelijk / kaal hadden + baard? Zoiets heb ik ook nu, die overgang is nogal vreemd :p
Waar zijn die voor?quote:
Bestaat dat dan? De Ottomaanse vlaggen hebben nooit een tughra gehad, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Ik ga een Ottomaanse tughra vlag halen. Zo awesome
Niet? Ik fix dan zo'n oorlogsbanier uit Ottomaanse periode.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar zijn die voor?
[..]
Bestaat dat dan? De Ottomaanse vlaggen hebben nooit een tughra gehad, voor zover ik weet.
Niks bijzonders, ik verveel me alleen dood doordat ik al twee dagen thuis niks kan doen vanwege de hoofdpijn.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Flags_of_the_Ottoman_Empirequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Ik fix dan zo'n oorlogsbanier uit Ottomaanse periode.
Thor, Jahweh, de ''regular'' god, het spaghetti-monster en om nog maar te zwijgen over de goden van veel afrikaanse en indiaanse stammenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zeus? Aphrodite? Neptunus? Apollo?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet? Ik fix dan zo'n oorlogsbanier uit Ottomaanse periode.
Zo'n originele kost duizenden volgens mij. De zilveren lepels uit die tijd kosten nu per stuk al 100 tot 150 euroquote:
ik kan niet meer.. is this what barack wants to bring as human right? TO EAT DA POO POO.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wanneer hij het zo laat zien aan de andere priesters?
Haijat? Aaaaaaaah, staggafolifesagge.
Dat je dit nog niet kendequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ik kan niet meer.. is this what barack wants to bring as human right? TO EAT DA POO POO.
omy![]()
quote:
Hhhhhhhhhh, dit is zo erg aangeleerd door sommige mensen waar ik veel mee praat. Ik kan geen ''hahah'' meer gebruiken.. dan voel ik me ghey.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Arcadia het volgende:
Kennen er mensen hier Chris Hansen?
[..]
Ga weg met je hhh. En nu typische marokkaan die nu met hhhhhhhhhhhhhhhh gaat antwoorden
Voelen is niet erg, is een test, zolang je het maar niet in praktijk brengt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, dit is zo erg aangeleerd door sommige mensen waar ik veel mee praat. Ik kan geen ''hahah'' meer gebruiken.. dan voel ik me ghey.
Waarom nou weer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Arcadia het volgende:
Echt een typje jij [ afbeelding ][ afbeelding ]
Daarom een man zoeken zonder zelfvertrouwen, kun je slaan in moeilijke tijden en dan doet hij niks terug.quote:
Had jij deze al gezienquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
In moeilijke tijden is een knuffel en een kus op m'n voorhoofd genoeg. Slaan is zo niet mn ding. Alleen als ik doordraai richting buren.
jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Daarom een man zoeken zonder zelfvertrouwen, kun je slaan in moeilijke tijden en dan doet hij niks terug.
[..]
Had jij deze al gezien
Niet echt PMS hoor. Heb wel eens ''emo momentjes''quote:
Evim ciksinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]![]()
Daarom kat nemen, kun je mee kroelen wanneer je zin hebt.
Ik wilde je nog iets laten zien, ga je niet fijn vinden, maar ze deelden een boek uit bij mijn moskee m.b.t. hoe je moet bidden, zat een stuk in dat ik even DM.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Evim ciksinHeb dan een tuin en dan kan het. Woon nu in een flat en dan is t vies.
Wilde eigk een hond ama mag niet he
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
ja
[..]
Niet echt PMS hoor. Heb wel eens ''emo momentjes''
Okay khair. En kritiek niet afwenden op die manier graag. Je hebt misschien idioten tussen de mujahideen zitten, maar bekritiseer ze niet op deze wijze, zitten echt veel oprecht goede mensen tussenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
Arcadia ik stoor mij daar niet aan. Ik heb geleerd anderen niet te haten en dank mijn ouders daarvoor. Ik hou me graag bezig met de goede kanten en laat die shit aan dat soort jostis over.
Laat die mongool lekker juichen voor de echte moslims die naar Syrie gaan en hoofden afhakken terwijl ze Allahu Akbar roepen.
Zoiets en klaar ermee.
Allah verir, Allah alir. Zegt genoeg hoe ik denkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Okay khair. En kritiek niet afwenden op die manier graag. Je hebt misschien idioten tussen de mujahideen zitten, maar bekritiseer ze niet op deze wijze, zitten echt veel oprecht goede mensen tussen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
In moeilijke tijden is een knuffel en een kus op m'n voorhoofd genoeg. Slaan is zo niet mn ding. Alleen als ik doordraai richting buren.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allah verir, Allah alir. Zegt genoeg hoe ik denk![]()
Jij en ik gaan het niet eens worden.
Broeders die elkaar afmaken is voor mij geen jihad, hoogstens een machtsstrijd.
Broeders? Er heerst nu een strijd van ideologiën ja. Zelfs groeperingen binnen de ahlus sunnah vechten tegen elkaar.quote:FIGHTING is ordained for you, even though it be hateful to you; but it may well be that you hate a thing the while it is good for you, and it may well be that you love a thing the while it is bad for you: and God knows, whereas you do not know.
Goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met je CANS?
Allahim onlara akil fikir versin. Ik zal dat nooit snappen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Broeders? Er heerst nu een strijd van ideologiën ja. Zelfs groeperingen binnen de ahlus sunnah vechten tegen elkaar.
Jij bent nu aan het ronselen, je bent gerapporteerd bij de AIVD en op dit moment traceer ik je I.P. terug naar je huis om een drone op je af te vuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Crip het volgende:
Niet alle muhajideen zijn slechte idiots. Veel ''idiots'' zijn ook nog jonkies en kennen de regels van de Jihaad niet. Iets wat ik het meest haat zijn die agressievelingen die alleen aan doden denken. En al helemaal erg zijn die internet-muhajideen. Op internet blijven preken dat iedereen op jihaad moet en het slecht is en je je zou moeten schamen dat je hier zit te chillen terwijl ze precies het zelfde doen en zeuren achter FB in plaats van op te rotten.![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe de AIVD een plezierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent nu aan het ronselen, je bent gerapporteerd bij de AIVD en op dit moment traceer ik je I.P. terug naar je huis om een drone op je af te vuren.
Mooi! Wat is er aan gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed![]()
Nu nog iets tegen hormonen. Ben labiel vandaag.
Niet om het een en ander maar zij lezen gewoon mee hierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij bent nu aan het ronselen, je bent gerapporteerd bij de AIVD en op dit moment traceer ik je I.P. terug naar je huis om een drone op je af te vuren.
Nixquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi! Wat is er aan gedaan als ik vragen mag?
Sluit je af van de wereld, uiteraard met een goed gevulde koelkast.
Ik weet dat ik specifiek ook wordt gevolgd hoor, ik heb te veel vrienden uit die kringenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet om het een en ander maar zij lezen gewoon mee hier
Welke kringen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik weet dat ik specifiek ook wordt gevolgd hoor, ik heb te veel vrienden uit die kringen
Anders lekker diclofenac slikkem toch, omnomnom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nixik mag niet stressen. Want dan is het terug.
Moet leren voor mn allerlaaaatste tentamen ooit.
Mensen die gepoogd hebben om naar Syrie te gaan en mensen die zich met die groepen constant bezig houden. Ik heb zwijgplicht wat betreft deze zaken dus kan zelfs niks per DM mededelen.quote:
Polderjihadi's die dan vechten en op rustdagen in een villa leven en zwemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen die gepoogd hebben om naar Syrie te gaan en mensen die zich met die groepen constant bezig houden. Ik heb zwijgplicht wat betreft deze zaken dus kan zelfs niks per DM mededelen.
Seriously?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mensen die gepoogd hebben om naar Syrie te gaan en mensen die zich met die groepen constant bezig houden. Ik heb zwijgplicht wat betreft deze zaken dus kan zelfs niks per DM mededelen.
Hmhm, heb vandaag weer een verhaal gehoord gekregen van een naaste. Maar kan niet in detail tredenquote:
Ik vraag het wel na.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hmhm, heb vandaag weer een verhaal gehoord gekregen van een naaste. Maar kan niet in detail treden
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef Crip het volgende:
Ik ben nu al de hele tijd to catch a predator aan het kijken omdat ik niets te doen heb.
Eentje zat een Egyptische muslim dude tussen. Ik ben zijn naam vergeten maar zo'n vrouw sprak hem helemaal verkeerd aan en noemde hem gewoon Mohammed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]zitten echt zulke geniale stukjes tussen he.
Was dat die ene die zei "I am a muslim, I don't do stuff like that"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef Crip het volgende:
Was echt zo in de achtergrond.. maar het viel me op. s
Waarmee?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Arcadia, waarom loop je er zo mee te koop?
Jaaaa. Ik herinner me zijn naam nu: Abdullahquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Was dat die ene die zei "I am a muslim, I don't do stuff like that"
Hij lijkt op die dunne van the big bang theoryquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
Trouwens, whats up met deze? Heeft hij nou een naakt pasfoto?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |