Boerenkool met worsttijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Joh, dat snap ik ook wel. Maar waarom klikten de mensen vorige maand wel, en deze maand niet.
Ik zou het niet weten, maar 1 miljard? Zal wel oliegeld zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ok wist ik niet, las het vandaag toevallig
Gerapporteerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Arcadia het volgende:
Even 3 ads opengedaan en 15 seconden openlaten staan.
Je bent me een etentje schuldig.
Qatar sponsort het, meen ik te hebben gelezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar 1 miljard? Zal wel oliegeld zijn.
Wat voor een site heb je als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens heb ik zelf ook weleens op ads geklikt, zelfs een keer een aankoop gedaan via een ad.
Welke valuta? Duurste film tot op heden was bij lange na niet eens zo duur.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die nazi.
Er komt trouwens een 1 miljard-budgetfilm over de profeet saw.
En een sjiitische versie
Check homepage.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat voor een site heb je als ik vragen mag?
Niet doeeeeeeennn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:10 schreef Arcadia het volgende:
Even 3 ads opengedaan en 15 seconden openlaten staan.
Je bent me een etentje schuldig.
Güle güle harcamak nasip olsun.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ik kijk naar die euries die ik verdien.
[..]
Oh ik hoef er niet zo nodig geld mee te verdienen. Was gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet vaker recepten doen. Eentje in de twee maanden helpt niet.
Saol ayda bir frappucino paramizi karsiliyor sagolsun.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Güle güle harcamak nasip olsun.
Dollars. Amerikaansequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Welke valuta? Duurste film tot op heden was bij lange na niet eens zo duur.
Gewoon, adsense dashboard.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar wel als ik kijk naar die euries die ik verdien.
[..]
Waar kan ik de kliks zien?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gerapporteerd.
Nu krijgt ze een ban en mag ze alles inleveren. Helaas.
Oliegeld dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Qatar sponsort het, meen ik te hebben gelezen
Te laat. Ik verwacht er veel van.quote:
Jij komt het land niet eens in.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]neem mij mee naar Amerika.
[..]
Oliegeld dus.
Moest lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, je hebt nog openstaande schulden..
Dank u.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat een leuke site heb je! Succes ermee ^^
Schulden controleren ze niet, tenzij belastingdienst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij ook niet, je hebt nog openstaande schulden..
Oudquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:18 schreef zarGon het volgende:
https://www.facebook.com/(...)97155&type=2&theater
True story..
Vertel mij meer over illegale nederzettingen, akhi.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Alle know-how over illegale praktijken kan je hier krijgen
Illegaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Weissman het volgende:
Alle know-how over illegale praktijken kan je hier krijgen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vertel mij meer over illegale nederzettingen, akhi.
[..]
Hahahahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Deed laatst mn neefje in bad. Voelde zo raar en mooi he.quote:
Arcadia, tarikat kur, muridin olayimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:01 schreef Arcadia het volgende:
Je kan ook wat duidelijker zijn; "Arcadia ik mis je vrolijke posts
succes!quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:40 schreef Keskin58 het volgende:
Net terug van werken... 11 uur gewerkt vandaag en ik moet half 9 aan me school examen beginneniyi geceler
Elke feestdag dat niet van islam is waarbij je ongelovers imiteert mag je niet vieren of volgen. Je mag best chocola geven aan iemand ongeacht welke dag is, maar als je niyet is speciaal omdat het valentijn is dan zou ik het toch niet doen.quote:
Is een feest van niet-Moslims per definitie 'slecht'? Let wel, valentijn is geen feestdag.quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Elke feestdag dat niet van islam is waarbij je ongelovers imiteert mag je niet vieren of volgen. Je mag best chocola geven aan iemand ongeacht welke dag is, maar als je niyet is speciaal omdat het valentijn is dan zou ik het toch niet doen.
Succes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:40 schreef Keskin58 het volgende:
Net terug van werken... 11 uur gewerkt vandaag en ik moet half 9 aan me school examen beginneniyi geceler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |