Kansloos voor het goud, maar nog wel een kansje op het podium denk ik.quote:
Nee allebei in de binnenbaan gestartquote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef IbanMayo het volgende:
Wordt het dus Smeekens - M Mulder dadelijk tegen elkaar?
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef IbanMayo het volgende:
Frank was je voor..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef IbanMayo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad en heeft voor zijn doen het prima gedaanquote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Ronald was sowieso de minste van de 3 denk ik... en die is ook nog niet kansloos voor een plak
Hele grote anti climax. Dan springt Erben voor de trein in Dalfsen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu geen medaille winnen, zou toch een kleine anti-climax zijn.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederland moet altijd 1,2 en 3 zijn met schaatsenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad... er moet toch wel minimaal 1 plak uitkomenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ome Roon heeft wel wat anders aan het hoofd.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Goud is in ieder geval al binnen, nu hopen dat Roon nog op het podium geraakt.
Net als met voetbal. Raar dat ze daar niet eens in gaan uitblinken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heeft nog nooit een Chinees gewonnen
Ja jinx het evenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Goud is in ieder geval al binnen, nu hopen dat Roon nog op het podium geraakt.
Zijn daar ook cijfers van?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn de Nederlanders juist veel beter met een start in de binnenbocht.
Jap..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Nu 3 keer goud, staan we dan weer bovenaan in de spiegel?
quote:
U gaat door de voor de koelkast met het 3*-vriesvakje.quote:
Nee, je mist de onzin van Snoeks en Hersman tussendoor!@quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
Als ik half 5 terugben, dan ben ik wel op tijd toch
Yep, ze gaan ook zo dweilen...vijf uur begint de finale.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
Ja kwart voor 5 is na de dweil denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
Het is geen voetbalquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef kurk_droog het volgende:
Ik eis goud zilver en brons, als we minder halen hoofdingang bestormen!
We hebben nu 3 keer goud 2 keer zilver en 1 keer brons.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef hafcfan het volgende:
Hoeveel medailles heeft NL in totaal al ? En met welke sporten?
Antijinxen is ook een vorm van jinxenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Theebag het volgende:
[antijinx] De nummer 2 blaast zich finaal op, nummer 1 klapt op het ijs [/antijinx]
Op de kruising kunnen ze daar lekker naar toe rijden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Het voordeel voor ze is dat ze tegen de concurrenten rijden...
Oke das ook nog niet veel en zonder schaatsen is t al helemaal dramatischequote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben nu 3 keer goud 1 keer zilver en 1 keer brons.
Dat hoor ik toch niet, want ik heb geen geluid aan staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, je mist de onzin van Snoeks en Hersman tussendoor!@
3 - 2 - 1quote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben nu 3 keer goud 2 keer zilver en 1 keer brons.
Op het NK en het OS-kwalificatietoernooi was dat in ieder geval wel zo van de Nederlanders. Tijdens de WB-wedstrijden in Salt Lake, Calgary ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn daar ook cijfers van?
Vroeger was laatste binnenbocht juist altijd een voordeel.
LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hele grote anti climax. Dan springt Erben voor de trein in Dalfsen.
Top dan denkt mijn baas in elk geval dat ik vandaag nog iets gedaan heb....tozzoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja kwart voor 5 is na de dweil denk ik
NOS bezwijkt onder de druk.quote:Nederland kijkt massaal naar het schaatsen via NOS.nl. Door de grote drukte is onze site op dit moment niet voor iedereen goed bereikbaar.
je kan ook wiziwig.tv checken.. zou wel alleen streams met 'flash' gebruiken. Heb je alleen geen NL commentaar.quote:
Jij ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Die Anette is eigenlijk helemaal niet lekker.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
Heul welquote:Op maandag 10 februari 2014 15:26 schreef LudoSanders het volgende:
dan ben je ruim op tijdquote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef Uccie het volgende:
Lekkere winterspelen dit!twitter:DeJongBob twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:25:49Na mij trainings rit heerlijk in bed de @soshi 500m kijken, de airco volle bak aan t koelen #warmehotelkamer reageer retweet
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Klasse van Mulder dat ie daar gaat staan
Ja lekker voor Smeekens, wint ie goud, kan hij nog niet thuiskomenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:30 schreef xzaz het volgende:
Een '1 2 3' moeten we hebben. Met minder hoeven ze niet thuis te komen.
Had die maar moeten duwenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja lekker voor Smeekens, wint ie goud, kan hij nog niet thuiskomen
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef essnhills het volgende:
Lekker de ballen uit je broek rijden![]()
![]()
En de dames zijn weer wakkerquote:
Bijelkaar opgeteld gewoonquote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Wordt er een gemiddelde genomen van de twee ritten?
It's over 9000.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
En de dames zijn weer wakker
Ja, alleen delen ze het niet door 2.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Yep...en dan keer 2quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Gerritsen wordt gemiddeld genomen tussen 2 ritten.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Een hele gewone jongen inderdaad, lekker bescheiden gebleven. Niet buiten zijn schoenen gaan lopen.quote:
semi-psychologisch... ik hoor het Erben uitspreken. sesesemi- semi-spych... ehhquote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
Hou nou eens op met dat semi-psychologische geneuzel
Dan zit je nog met het binnen- en buitenbocht ding.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Het systeem van de slopestyle is wellicht wel beter... dat je van beide 500m de beste tijd mag laten staan...
Met hoeveel man?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef Montov het volgende:
[..]
Gerritsen wordt gemiddeld genomen tussen 2 ritten.
En dat het niet uitmaakt hoe lang het duurt, als je maar goede jurypunten krijgt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Het systeem van de slopestyle is wellicht wel beter... dat je van beide 500m de beste tijd mag laten staan...
Leukquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland zou na vandaag best wel eens de leiding kunnen nemen in het medailleklassement.
Ja maar die heeft dan ook iedereen allebei.. alleen telt je snelste tijd voor de rankingquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zit je nog met het binnen- en buitenbocht ding.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat het niet uitmaakt hoe lang het duurt, als je maar goede jurypunten krijgt.
Zolang ie straks maar weer zijn schaatsen aantrektquote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een hele gewone jongen inderdaad, lekker bescheiden gebleven. Niet buiten zijn schoenen gaan lopen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
semi-psychologisch... ik hoor het Erben uitspreken. sesesemi- semi-spych... ehh
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland zou na vandaag best wel eens de leiding kunnen nemen in het medailleklassement.
quote:
het is geen moedervlek, het is poepquote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef kurk_droog het volgende:
Die moedervlek...kunnen ze dat niet digitaal wegpoetsen of alleen vanaf rechts filmen?
Bugelpiste?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zenden ze op de BBC die knieslopersport uit
Dat was echt debiel ja. Huilen, omdat een tocht niet doorging.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Erben, ik zie hem nog met tranen in de ogen bij DWDD zitten toen de elfstedentocht niet door ging, dat gaat zo ook gebeuren met zijn gejinx
Het stelt me gerust dat de schaatsers zelf heel nuchter zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Erben, ik zie hem nog met tranen in de ogen bij DWDD zitten toen de elfstedentocht niet door ging, dat gaat zo ook gebeuren met zijn gejinx
Zo geweldig is dat hetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zenden ze op de BBC die knieslopersport uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussenquote:
Hij vloog toen dominee Gremdaat haast naar de keel.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Mogulsquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussen
Alsof Johann Olav Koss zo clean was.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou mooi zijn als Pedersen wordt betrapt![]()
Te langzaamquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom doet Annette eigenlijk niet mee
Mogulskiënquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussen
Ja dusquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
En is geen man.quote:
quote:
Kniesloopsportquote:
Gewoon niet meer met twee in de baan.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zit je nog met het binnen- en buitenbocht ding.
Dat mag sowiesoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij vloog toen dominee Gremdaat haast naar de keel.
Lijkt me ellendig om zo'n baan aan te leggen. Al die heuveltjes...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is skiën sowieso welquote:
Ik heb haar te hard in haar reet geneuktquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom doet Annette eigenlijk niet mee
Dat klopt zeker Michel, dat komt wel goed. Hoe het met Smeekens zit weet ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het stelt me gerust dat de schaatsers zelf heel nuchter zijn
Alleen is dat nog een graadje ergerquote:
Confessionbear: zo zat ik ook.quote:
Het lijkt me ook ellendig om het naar beneden te moeten skiënquote:Op maandag 10 februari 2014 15:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lijkt me ellendig om zo'n baan aan te leggen. Al die heuveltjes...
Jaloers...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb haar te hard in haar reet geneukt
Snakke du Norsk?quote:
uh, okequote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef Szura het volgende:
Als schaatsers vanaf nu net zo getest werden als wielrenners, bestaat de sport als topsport snel niet meer.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt me ook ellendig om het naar beneden te moeten skiën
Precies, langlaufen en biathlon zijn vervuilder dan het schaatsen denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel lachwekkend dat Noren gaan klagen over NederlandersNoorwegen heeft anders een flinke dopinghistorie
Van zo'n schans afspringen lijkt me eerlijk gezegd ook niks.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt me ook ellendig om het naar beneden te moeten skiën
ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb haar te hard in haar reet geneukt
Inderdaad. Als je kijkt wat voor vermogen die gasten leverenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, langlaufen en biathlon zijn vervuilder dan het schaatsen denk ik
Hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat de mensen thuis ook wel willen weten hoe het ging
Really?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel lachwekkend dat Noren gaan klagen over NederlandersNoorwegen heeft anders een flinke dopinghistorie
Wij moeten dat gewoon maar niet doen zo te horenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van zo'n schans afspringen lijkt me eerlijk gezegd ook niks.
Skeleton lijkt me ook niet alles. Rodelen met de benen naar voren is al wat, maar dan met je kop naar beneden op zo'n sleetje...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van zo'n schans afspringen lijkt me eerlijk gezegd ook niks.
15:55quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Syntix het volgende:
Wanneer moeten ze nu weer? Half 5 of zo?
Op de BBC zei die commentator net: "His knees are working overtime"quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon maar niet doen zo te horen
Kop naar beneden is toch makkelijker sturen?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Skeleton lijkt me ook niet alles. Rodelen met de benen naar voren is al wat, maar dan met je kop naar beneden op zo'n sleetje...
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op de BBC zei die commentator net: "His knees are working overtime"
Wintersporten zijn bijna allemaal van die enorme durf sporten. Heel anders dan zomersporten.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Skeleton lijkt me ook niet alles. Rodelen met de benen naar voren is al wat, maar dan met je kop naar beneden op zo'n sleetje...
Nou... dat snelwandelen moet je ook maar durven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Wintersporten zijn bijna allemaal van die enorme durf sporten. Heel anders dan zomersporten.
Lijkt me ook veel enger..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Kop naar beneden is toch makkelijker sturen?
Paulien is Inge de Bruin niveauquote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef franklop het volgende:
Annette zegt iig meer zinnigs dan Paulien
Waar faalt ie dan?quote:
Werken die ook in NL dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je het wil zien kun je ook een stream van de bbc pakken btw
Daarna weer inrijden hequote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Remzz het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn ze al een dik kwatier klaar met dweilen?
Niet officiele site, maar ik kan hem dmen als je wil? Is vlgnsmij niet toegestaan t eposten hahaquote:
Dweilpauze duurt zo'n 20 minuten, deze pauze is dubbel zo lang.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Remzz het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn ze al een dik kwatier klaar met dweilen?
Dat heeft toch niets met de site te maken? Hooguit met de keuze van degene die daarover gaat.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat de mening van Rob Kamphues nu op de live blog komt.
Ben wel benieuwd, dus dm maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet officiele site, maar ik kan hem dmen als je wil? Is vlgnsmij niet toegestaan t eposten haha
Dat heeft alles met de site te maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met de site te maken? Hooguit met de keuze van degene die daarover gaat.
Het glas is dubbel zo vol volgens Blokkie.twitter:janblokhuijsen twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:46:32Ik denk wederom een 123..#TeamNL reageer retweet
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Montov het volgende:
International NY Times. Dat is een editie die door niemand wordt gelezen denk ik dan.
Als de site faalt denk ik meer aan dat het de capaciteit niet heeft om alle bezoekers aan te kunnen oid.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft alles met de site te maken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet officiele site, maar ik kan hem dmen als je wil? Is vlgnsmij niet toegestaan t eposten haha
Wat een geweldige fotoquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tom_Aage_Aarnesquote:Op maandag 10 februari 2014 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Really?
Noems eens wat voorbeelden uit die "flinke" dopinghistorie.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef hafcfan het volgende:
Praten met Poetin waarom negeert niemand hem
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef -0- het volgende:
Zie je van Persie en co. al op de fiets van het hotel naar de training/pers/wedstrijden gaan?
Zelfde hierquote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef Max23 het volgende:
Over tien minuten begint ook de achtervolging van het Biathlon. Als Bjoerndalen goud wint is hij Daehlie voorbij in de medaillespiegel en de allerbeste Wintersporter ooit![]()
Maar even een stream erbij zoeken dan
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:49 schreef -0- het volgende:
Zie je van Persie en co. al op de fiets van het hotel naar de training/pers/wedstrijden gaan?
Gullit zat hier op zijn eigen stangquote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor Blatter doen we alles.
Als je met Poetin praat ben je een debiel of je moet hem goed de waarheid vertellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vind een praatje maken met Poetin specialer dan goud op een sport die toch alleen door Nederlanders gedaan wordt.
Reden: track and trace eruit slopen en door verpatsen.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gullit zat hier op zijn eigen stang
Waarom dat? Ik vind het allemaal wel mee vallen. Hij heeft iig gezag. Dus specialer is het sowieso.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je met Poetin praat ben je een debiel of je moet hem goed de waarheid vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |