Paulien is Inge de Bruin niveauquote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef franklop het volgende:
Annette zegt iig meer zinnigs dan Paulien
Waar faalt ie dan?quote:
Werken die ook in NL dan?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als je het wil zien kun je ook een stream van de bbc pakken btw
Daarna weer inrijden hequote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Remzz het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn ze al een dik kwatier klaar met dweilen?
Niet officiele site, maar ik kan hem dmen als je wil? Is vlgnsmij niet toegestaan t eposten hahaquote:
Dweilpauze duurt zo'n 20 minuten, deze pauze is dubbel zo lang.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:45 schreef Remzz het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn ze al een dik kwatier klaar met dweilen?
Dat heeft toch niets met de site te maken? Hooguit met de keuze van degene die daarover gaat.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat de mening van Rob Kamphues nu op de live blog komt.
Ben wel benieuwd, dus dm maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet officiele site, maar ik kan hem dmen als je wil? Is vlgnsmij niet toegestaan t eposten haha
Dat heeft alles met de site te maken.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met de site te maken? Hooguit met de keuze van degene die daarover gaat.
Het glas is dubbel zo vol volgens Blokkie.twitter:janblokhuijsen twitterde op maandag 10-02-2014 om 15:46:32Ik denk wederom een 123..#TeamNL reageer retweet
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef Montov het volgende:
International NY Times. Dat is een editie die door niemand wordt gelezen denk ik dan.
Als de site faalt denk ik meer aan dat het de capaciteit niet heeft om alle bezoekers aan te kunnen oid.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft alles met de site te maken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet officiele site, maar ik kan hem dmen als je wil? Is vlgnsmij niet toegestaan t eposten haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |