ik moest lachenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb haar te hard in haar reet geneukt
Inderdaad. Als je kijkt wat voor vermogen die gasten leverenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, langlaufen en biathlon zijn vervuilder dan het schaatsen denk ik
Hahahaquote:Op maandag 10 februari 2014 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat de mensen thuis ook wel willen weten hoe het ging
Really?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel lachwekkend dat Noren gaan klagen over NederlandersNoorwegen heeft anders een flinke dopinghistorie
Wij moeten dat gewoon maar niet doen zo te horenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van zo'n schans afspringen lijkt me eerlijk gezegd ook niks.
Skeleton lijkt me ook niet alles. Rodelen met de benen naar voren is al wat, maar dan met je kop naar beneden op zo'n sleetje...quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van zo'n schans afspringen lijkt me eerlijk gezegd ook niks.
15:55quote:Op maandag 10 februari 2014 15:41 schreef Syntix het volgende:
Wanneer moeten ze nu weer? Half 5 of zo?
Op de BBC zei die commentator net: "His knees are working overtime"quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij moeten dat gewoon maar niet doen zo te horen
Kop naar beneden is toch makkelijker sturen?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Skeleton lijkt me ook niet alles. Rodelen met de benen naar voren is al wat, maar dan met je kop naar beneden op zo'n sleetje...
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op de BBC zei die commentator net: "His knees are working overtime"
Wintersporten zijn bijna allemaal van die enorme durf sporten. Heel anders dan zomersporten.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Skeleton lijkt me ook niet alles. Rodelen met de benen naar voren is al wat, maar dan met je kop naar beneden op zo'n sleetje...
Nou... dat snelwandelen moet je ook maar durven.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:44 schreef -0- het volgende:
[..]
Wintersporten zijn bijna allemaal van die enorme durf sporten. Heel anders dan zomersporten.
Lijkt me ook veel enger..quote:Op maandag 10 februari 2014 15:43 schreef Montov het volgende:
[..]
Kop naar beneden is toch makkelijker sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |