Bugelpiste?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zenden ze op de BBC die knieslopersport uit
Dat was echt debiel ja. Huilen, omdat een tocht niet doorging.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Erben, ik zie hem nog met tranen in de ogen bij DWDD zitten toen de elfstedentocht niet door ging, dat gaat zo ook gebeuren met zijn gejinx
Het stelt me gerust dat de schaatsers zelf heel nuchter zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Erben, ik zie hem nog met tranen in de ogen bij DWDD zitten toen de elfstedentocht niet door ging, dat gaat zo ook gebeuren met zijn gejinx
Zo geweldig is dat hetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zenden ze op de BBC die knieslopersport uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussenquote:
Hij vloog toen dominee Gremdaat haast naar de keel.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Mogulsquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussen
Alsof Johann Olav Koss zo clean was.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou mooi zijn als Pedersen wordt betrapt![]()
Te langzaamquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom doet Annette eigenlijk niet mee
Mogulskiënquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussen
Ja dusquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |