En dat het niet uitmaakt hoe lang het duurt, als je maar goede jurypunten krijgt.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Het systeem van de slopestyle is wellicht wel beter... dat je van beide 500m de beste tijd mag laten staan...
Leukquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland zou na vandaag best wel eens de leiding kunnen nemen in het medailleklassement.
Ja maar die heeft dan ook iedereen allebei.. alleen telt je snelste tijd voor de rankingquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan zit je nog met het binnen- en buitenbocht ding.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat het niet uitmaakt hoe lang het duurt, als je maar goede jurypunten krijgt.
Zolang ie straks maar weer zijn schaatsen aantrektquote:Op maandag 10 februari 2014 15:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een hele gewone jongen inderdaad, lekker bescheiden gebleven. Niet buiten zijn schoenen gaan lopen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
semi-psychologisch... ik hoor het Erben uitspreken. sesesemi- semi-spych... ehh
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland zou na vandaag best wel eens de leiding kunnen nemen in het medailleklassement.
quote:
het is geen moedervlek, het is poepquote:Op maandag 10 februari 2014 15:36 schreef kurk_droog het volgende:
Die moedervlek...kunnen ze dat niet digitaal wegpoetsen of alleen vanaf rechts filmen?
Bugelpiste?quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zenden ze op de BBC die knieslopersport uit
Dat was echt debiel ja. Huilen, omdat een tocht niet doorging.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Erben, ik zie hem nog met tranen in de ogen bij DWDD zitten toen de elfstedentocht niet door ging, dat gaat zo ook gebeuren met zijn gejinx
Het stelt me gerust dat de schaatsers zelf heel nuchter zijnquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Erben, ik zie hem nog met tranen in de ogen bij DWDD zitten toen de elfstedentocht niet door ging, dat gaat zo ook gebeuren met zijn gejinx
Zo geweldig is dat hetquote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zenden ze op de BBC die knieslopersport uit
quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussenquote:
Hij vloog toen dominee Gremdaat haast naar de keel.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:37 schreef Remzz het volgende:
Mogulsquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussen
Alsof Johann Olav Koss zo clean was.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou mooi zijn als Pedersen wordt betrapt![]()
Te langzaamquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom doet Annette eigenlijk niet mee
Mogulskiënquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.. Dat ze over die miniheuveltjes moeten skiën met een schansje ertussen
Ja dusquote:Op maandag 10 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |