Antijinxen is ook een vorm van jinxenquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Theebag het volgende:
[antijinx] De nummer 2 blaast zich finaal op, nummer 1 klapt op het ijs [/antijinx]
Op de kruising kunnen ze daar lekker naar toe rijden.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Het voordeel voor ze is dat ze tegen de concurrenten rijden...
Oke das ook nog niet veel en zonder schaatsen is t al helemaal dramatischequote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben nu 3 keer goud 1 keer zilver en 1 keer brons.
Dat hoor ik toch niet, want ik heb geen geluid aan staan.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Nee, je mist de onzin van Snoeks en Hersman tussendoor!@
3 - 2 - 1quote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hebben nu 3 keer goud 2 keer zilver en 1 keer brons.
Op het NK en het OS-kwalificatietoernooi was dat in ieder geval wel zo van de Nederlanders. Tijdens de WB-wedstrijden in Salt Lake, Calgary ook.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn daar ook cijfers van?
Vroeger was laatste binnenbocht juist altijd een voordeel.
LOLquote:Op maandag 10 februari 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hele grote anti climax. Dan springt Erben voor de trein in Dalfsen.
Top dan denkt mijn baas in elk geval dat ik vandaag nog iets gedaan heb....tozzoquote:Op maandag 10 februari 2014 15:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja kwart voor 5 is na de dweil denk ik
NOS bezwijkt onder de druk.quote:Nederland kijkt massaal naar het schaatsen via NOS.nl. Door de grote drukte is onze site op dit moment niet voor iedereen goed bereikbaar.
je kan ook wiziwig.tv checken.. zou wel alleen streams met 'flash' gebruiken. Heb je alleen geen NL commentaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |