abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:55:17 #101
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136638457
quote:
2s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:53 schreef Maegrim het volgende:
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes in :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boel al gebluetoothed?
pi_136638524
quote:
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes in :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd handig om foutcodes te kunnen wissen zónder het probleem aan te pakken! ;)
pi_136638603
quote:
SPOILER
Mja, die had ik al.

En die werkte na die crash ook nog steeds :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136638657
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:56 schreef vannelle het volgende:

[..]

Altijd handig om foutcodes te kunnen wissen zónder het probleem aan te pakken! ;)
gewoon voor stroom hoor :P
pi_136640251
Zo, Photoshop weer eens opgestart. Is twee jaar geleden voor het laatst, dus het was een beetje behelpen.

SPOILER
Het frame wordt matzwart. Aanvankelijk van plan alleen de schaafplekken te behandelen met Hammerite, maar ik heb hem nu toch uit elkaar dus ik pak het hele frame mee. Overigens vanmiddag een teststukje gespoten, morgen even terug om te kijken of het is wat ik hoopte dat het zou zijn, en over een paar dagen als het wat verder droog is, even kijken hoe het omgaat met benzine, olie en steenslag.

Tank en kappen worden een soort donkergroen/blauw/turqoise. Gebaseerd op deze CB750 Om de balans een beetje te bewaren worden de vorkpoten ook zwart, of ik de achterbrug grijs laat of ook zwart maak ben ik nog niet helemaal uit. Omdat het anders bij het dashboard wel errug veel chrome wordt, wil ik de achterkanten van de tellers en de koplamp zwart hebben. .Dat scheelt sowieso een hoop, want ik poets me nu een ongeluk daar. Ik vind nu nog steeds dat, in deze mockup, de balans van het chrome een beetje zoek is. Het kontje is wat te donker vergeleken met de rest, dus ik ga nog wel wat aanpassen.

Maar goed, als het geheel wat donkerder wordt, en het grijs/alu kleurtje alleen nog als accent erin zit, vind ik rode klauwen best wel vet eigenlijk :+ Denk dat ik het gewoon probeer, heb nog rode en zwarte Hammerite staan, en daar schijnt het prima mee te gaan. Deugt het niet, zijn ze zo weer zwart. En de klauwen liggen er nu toch af voor revisie.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:32:25 #106
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136640346
Rest van de uitlaat niet tapen? Zo lijkt het eerder alsof het niet af is.
pi_136641042
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:32 schreef Dekatria het volgende:
Rest van de uitlaat niet tapen? Zo lijkt het eerder alsof het niet af is.
Mja, kutte is dat het dan praktisch onmogelijk wordt om de uitlaat te wisselen. En met dat pijpje op de foto ga ik bijvoorbeeld echt .de niet in :+
pi_136641232
Ah ja, dat cb750 kleurtje is wel classy. En matzwart is altijd goed. Nog steeds geen fan van de remklauwen maar minder erg dan ik verwachtte :+
Wordt wel tof zeg.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_136641285
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:30 schreef BlackLining het volgende:
Zo, Photoshop weer eens opgestart. Is twee jaar geleden voor het laatst, dus het was een beetje behelpen.

SPOILER
Het frame wordt matzwart. Aanvankelijk van plan alleen de schaafplekken te behandelen met Hammerite, maar ik heb hem nu toch uit elkaar dus ik pak het hele frame mee. Overigens vanmiddag een teststukje gespoten, morgen even terug om te kijken of het is wat ik hoopte dat het zou zijn, en over een paar dagen als het wat verder droog is, even kijken hoe het omgaat met benzine, olie en steenslag.

Tank en kappen worden een soort donkergroen/blauw/turqoise. Gebaseerd op deze CB750 Om de balans een beetje te bewaren worden de vorkpoten ook zwart, of ik de achterbrug grijs laat of ook zwart maak ben ik nog niet helemaal uit. Omdat het anders bij het dashboard wel errug veel chrome wordt, wil ik de achterkanten van de tellers en de koplamp zwart hebben. .Dat scheelt sowieso een hoop, want ik poets me nu een ongeluk daar. Ik vind nu nog steeds dat, in deze mockup, de balans van het chrome een beetje zoek is. Het kontje is wat te donker vergeleken met de rest, dus ik ga nog wel wat aanpassen.

Maar goed, als het geheel wat donkerder wordt, en het grijs/alu kleurtje alleen nog als accent erin zit, vind ik rode klauwen best wel vet eigenlijk :+ Denk dat ik het gewoon probeer, heb nog rode en zwarte Hammerite staan, en daar schijnt het prima mee te gaan. Deugt het niet, zijn ze zo weer zwart. En de klauwen liggen er nu toch af voor revisie.
Ziet er tof uit, maar persoonlijk had ik die uitlaat mooi laten glimmen... in plaats van aftapen.
Ziet er niet uit :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136641556
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ziet er tof uit, maar persoonlijk had ik die uitlaat mooi laten glimmen... in plaats van aftapen.
Die cb750 komt er ook goed mee weg, vind het wel charme hebben.
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:55:39 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136641670
Mwa, glimmen is beter dan half om half zoals de photoshop.
pi_136641756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Wat stond daar nou eerst?

Ik was aan het proberen om die zin te ontcijferen maar toen was ie ineens weg :+
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:57:33 #113
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136641790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat stond daar nou eerst?

Ik was aan het proberen om die zin te ontcijferen maar toen was ie ineens weg :+
Verkeerde topic :+
pi_136642228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Uitlaat laten glimmen is domweg onmogelijk als je een motor als dagelijks vervoer gebruikt ;) Wordt gewoon een doffe, zandkleurige bende anders.

Klinkt leuk, werkt alleen bij mooiweerrijders die op drie zondagen per jaar een dijkje pakken en vervolgens zes uur gaan staan poetsen.
pi_136642632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:55 schreef Dekatria het volgende:
Heb jij ondertussen eigenlijk al je zadel opnieuw laten bekleden?
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:12:30 #116
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136642672
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:11 schreef mjan het volgende:

[..]

Heb jij ondertussen eigenlijk al je zadel opnieuw laten bekleden?
Volgende week zaterdag gaat het gebeuren :Y) dan een week vakantie, kan ik meteen wat andere dingen doen.
pi_136642788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:12 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Volgende week zaterdag gaat het gebeuren :Y) dan een week vakantie, kan ik meteen wat andere dingen doen.
Nice!

Betaal je daarvoor dan? Mijn zadel heeft ook een flinke scheur in het leer aan de voorkant. Logisch wel, want daar ligt nogal een gewicht op natuurlijk. Maar ik wil hem eigenlijk ook wel opnieuw laten bekleden. En dan mijn naam erin laten borduren ofzo :7
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:15:19 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136642841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:14 schreef BlackLining het volgende:
Nice!

Betaal je daarvoor dan?
75 euro. Heb ook gedacht aan iets erin te laten zetten, maar dat vind ik toch een beetje banaal.
pi_136643071
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:15 schreef Dekatria het volgende:

[..]

75 euro. Heb ook gedacht aan iets erin te laten zetten, maar dat vind ik toch een beetje banaal.
Da's nie veel nie.

Waar laat je dat doen? Ik heb hier in de buurt eens een zadelmaker gevraagd, die wilde 400 euro hebben :') De grapjas.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:20:10 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136643122
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's nie veel nie.

Waar laat je dat doen? Ik heb hier in de buurt eens een zadelmaker gevraagd, die wilde 400 euro hebben :') De grapjas.
http://www.woesthoff.nl/
pi_136643614
quote:
Thanks, staat bij de favo's. Ik heb die kerel hier maar gewoon uitgelachen en ben weggereden. Vierhonderd euro :')

Zit nog een beetje te spelen met die Photoshop. Het hart van de remschijven kan ik natuurlijk ook spuiten. Dat ook zwart maken, dan is de verdeling donker/licht al een stuk beter in balans :Y Alleen horen er dan éigenlijk nog wave discs bij. Maar ja, ik heb dat eens overlegd en de Rabobank raadde dat af :{
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:31:00 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136643669
Oeh, thanks for the reminder. Moet er nog een bestellen.
pi_136643740
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:31 schreef Dekatria het volgende:
Oeh, thanks for the reminder. Moet er nog een bestellen.
Één remschijf? Heb je er een krom ofzo?

En ik bedoelde dus dit. Ziet er een heel stuk beter uit, anders was het voor te licht en achter te donker.
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:33:52 #124
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136643836
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Één remschijf? Heb je er een krom ofzo?
Voor achter ;)

Deze foto met meer zwart vind ik een hele verbetering, overigens ^O^
pi_136643947
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Voor achter ;)

Deze foto met meer zwart vind ik een hele verbetering, overigens ^O^
Inclusief het achterwege laten van de tape ^O^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136644196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:35 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Inclusief het achterwege laten van de tape ^O^
Ik krijg de Photoshop niet goed, ken genoeg fietsen die het hebben, en ik denk dat het er op de Bandit echt vet uitziet. Voordeel is, dat het er binnen drie minuten vanaf is mocht het inderdaad niks zijn. Denk dat ik nog wel de collector meepak, maar de linkpijp ga ik niet inpakken.

Glimmend houden is dus ook echt geen optie. Op die foto, is de uitlaat net gewassen. En dat kost een paar uur, voor al het aangebrande vuil eraf is. Dagelijks rondrijden met een uitlaat die glimt, kan gewoon niet, helaas. Niet dat met een doffe pijp rondrijden geen optie is, want dat doe ik al sinds ik hem heb, maar het alternatief van mooi glimmend RVS, is geen optie.

Edit: Achterlijk trouwens dat ik geen carterdeksel kan vinden voor minder dan 75 euro. Waar slaat dat op? Is een simpel stukje alu :{ Belachelijk gedoe dat dat zo duur moet zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 12-02-2014 22:00:32 ]
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:01:25 #127
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136645097
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 21:41 schreef BlackLining het volgende:
Edit: Achterlijk trouwens dat ik geen carterdeksel kan vinden voor minder dan 75 euro. Waar slaat dat op? Is een simpel stukje alu :{ Belachelijk gedoe dat dat zo duur moet zijn.
Die prijzen zijn obsceen ja. Al bij een sloop geneuzeld?
pi_136645148
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Die prijzen zijn obsceen ja. Al bij een sloop geneuzeld?
Dat is bij een sloop :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:02:50 #129
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136645168
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Whehehe :')
pi_136645346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef BlackLining het volgende:

[..]

http://www.polo-motorrad.de/en/?___from_store=de

Staat daar niets tussen?
(switchen naar engels misschien, en dan kan je onderdelen ook zien etc)

Auto onderdelen haal ik ook altijd uit Duitsland... scheelt mij vaak 50%
YouTube
pi_136647187
http://www.japparts.nl/ misschien wat?
pi_136647285
En dan is er nog zo'n onderdelenboer in Zwolle waarvan ik de naam niet meer weet.......
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:00:46 #134
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136650402
Ik ben al een tijdje op zoek naar het dekseltje achter mn zader, maar met (werkend) slot. Hij zit nu met plakband vast :') Had er laatst eentje gevonden, maar daar hadden ze geen sleutel bij. Ik denk dat ik gewoon zelf iets moet klussen of er mee langs een slotenmaker :D
The line is a dot to you!
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:04:09 #135
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136650505
Hebben mensen ervaring/mening over motorschoenen? (Zoals deze bijvoorbeeld)

Zoiets lijkt me ook te gebruiken als normale schoen en hoef ik niet altijd een paar schoenen in mn rugzak mee te nemen op de motor. Ik vind laarzen toch net niet lekker lopen :)
pi_136650907
ik gebruik de pumas testarretta's hiervoor. Leuk voor kleine stukjes, maar niks geen ondersteuning voor de enkels.
Maar dat is niks nieuws natuurlijk.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_136650924
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef kepler het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar het dekseltje achter mn zader, maar met (werkend) slot. Hij zit nu met plakband vast :') Had er laatst eentje gevonden, maar daar hadden ze geen sleutel bij. Ik denk dat ik gewoon zelf iets moet klussen of er mee langs een slotenmaker :D
slot kan je overzetten toch? Bij bormotoren hadden ze nog een goede. 40 euro ofzo.
pi_136651797
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:04 schreef kepler het volgende:
Hebben mensen ervaring/mening over motorschoenen? (Zoals deze bijvoorbeeld)

Zoiets lijkt me ook te gebruiken als normale schoen en hoef ik niet altijd een paar schoenen in mn rugzak mee te nemen op de motor. Ik vind laarzen toch net niet lekker lopen :)
ik gebruikt altijd me werkschoenen heb van die allstars look a like werkeschoenen en die gebruik ik voor de korte stukken
pi_136651853
Iemand ervaring met zoiets:

http://www.banggood.com/M(...)et-Gear-p-89488.html

Voor zomers bijv onder je leren jas...

[ Bericht 10% gewijzigd door ManageTheAnger op 13-02-2014 01:18:44 ]
YouTube
  donderdag 13 februari 2014 @ 07:10:12 #140
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136652936
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:22 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

slot kan je overzetten toch? Bij bormotoren hadden ze nog een goede. 40 euro ofzo.
Die had dus geen sleutel erbij en mijn huidige zit helemaal geen slot meer in...
pi_136653603
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ik heb er voor de grap laatst eentje besteld. Maar ze vallen wel wat klein uit. Dus maatje meer bestellen kan geen kwaad. Hoe en wat het aan bescherming doet weet ik niet. Het is gewoons gaas met plastic pads. Ik heb er nog niet mee gereden. Dat hoop van de zomer te doen. Heb toch meer vertrouwen in mijn motorjassen. Misschien toch maar die California bestellen.
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist
pi_136657590
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 01:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

Ónder je jas? Je jas zelf biedt voldoende bescherming. Ik volg je even niet, of wil je meer lucht onder je jas in de hoop op wat afkoeling?

Er is zo'n ding wat je in koud water kunt afkoelen en dan aan kunt trekken onder je jas, kan alleen niet op de naam komen. Deka rijdt er in ieder geval mee, lipjes volgens mij ook. Schijnt wel meesterlijk goed te werken.

Ik heb zelf gewoon een apart zomerpak aangeschaft. Dat is grotendeels mesh stof, versterkt op de belangrijke punten. Een Difi California is dat. Pakken zijn niet zo duur, voor mijn jas 120, model van vorig jaar. Kevlar broek eronder, dan is dat goed te doen. Maar niet wachten met aanschaffen tot het weer 30 graden is.

Al heb ik mijn twijfels gekregen bij de veiligheid van die California pakken door het gebrek aan enige vorm van rugbescherming

@MTA, vannelle en klawie: Thanks, maar die heb ik allemaal al gehad. Heb hem nu maar via DE besteld, verzendkosten zijn dan wel hoog, maar met een pakkingset en bougies erbij kom ik dan weer een stuk lager uit dan wanneer ik die laatste twee los in Nederland zou bestellen.

Tevens stickers besteld *O* Gaat ook werkelijk helemaal nergens over wat dat kost he :') Nu weer terug naar de Bandit, beginnen met het opschuren en plamuren van de tank. Kan nog even niet verder met het frame aangezien ik het motorblok hangend in het frame wil testen, en ik heb dat carterdeksel dus nog niet binnen. Kan het er nog niet uit halen.. Trouwens toch maar meteen een distributieketting meebesteld, als het blok er toch uit is kan ik daar fatsoenlijk bij, als het er in hangt is dat praktisch onmogelijk. Dan meteen maar nu doen, anders komt het er nooit meer van.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 13-02-2014 12:29:47 ]
pi_136658394
Helloo!

Iemand een idee over het volgende?
De R1100GS (bouwjaar 95) van mijn man is overleden. Althans, de hele versnellingsbak is naar de klote, en nu willen we hem 'voor onderdelen' of 'voor de handige klusser' verkopen. Geen hoofdprijs, uiteraard, maar wat (in euro's dan maar) zouden jullie er als startbod op gooien op bijvoorbeeld ebay? Er is al een vervangende motor en de GS staat nu vooral in de weg eigenlijk. Geen haast bij, maar het zou fijn zijn als hij binnenkort een keer weggehaald wordt!

In onderdelen is wat teveel werk, dus het liefst raken we hem gewoon in z'n geheel kwijt (ok, de koffers en verhoogde ruit etc. gaan wel los weg). Kan zo snel geen vergelijkbare motor vinden die ook voor onderdelen te koop staat, helaas.

[ Bericht 9% gewijzigd door motorbloempje op 13-02-2014 12:17:56 ]
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 13 februari 2014 @ 12:56:53 #144
70532 loveli
N
pi_136660631
In onderdelen levert 'ie meer op (plastic is duur). In NL kun je hem het beste op MP zetten in de rubriek motoronderdelen, in de UK weet ik niet wat de meest lucratieve manier is.
crap in = crap out
pi_136661258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:47 schreef Freezer het volgende:

[..]

Ik heb er voor de grap laatst eentje besteld. Maar ze vallen wel wat klein uit. Dus maatje meer bestellen kan geen kwaad. Hoe en wat het aan bescherming doet weet ik niet. Het is gewoons gaas met plastic pads. Ik heb er nog niet mee gereden. Dat hoop van de zomer te doen. Heb toch meer vertrouwen in mijn motorjassen. Misschien toch maar die California bestellen.
Nja zomers bijvoorbeeld... gewoon onder een redelijke zomerjack bijvoorbeeld.

quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ónder je jas? Je jas zelf biedt voldoende bescherming. Ik volg je even niet, of wil je meer lucht onder je jas in de hoop op wat afkoeling?

Er is zo'n ding wat je in koud water kunt afkoelen en dan aan kunt trekken onder je jas, kan alleen niet op de naam komen. Deka rijdt er in ieder geval mee, lipjes volgens mij ook. Schijnt wel meesterlijk goed te werken.

Ik heb zelf gewoon een apart zomerpak aangeschaft. Dat is grotendeels mesh stof, versterkt op de belangrijke punten. Een Difi California is dat. Pakken zijn niet zo duur, voor mijn jas 120, model van vorig jaar. Kevlar broek eronder, dan is dat goed te doen. Maar niet wachten met aanschaffen tot het weer 30 graden is.

Al heb ik mijn twijfels gekregen bij de veiligheid van die California pakken door het gebrek aan enige vorm van rugbescherming

@MTA, vannelle en klawie: Thanks, maar die heb ik allemaal al gehad. Heb hem nu maar via DE besteld, verzendkosten zijn dan wel hoog, maar met een pakkingset en bougies erbij kom ik dan weer een stuk lager uit dan wanneer ik die laatste twee los in Nederland zou bestellen.

Tevens stickers besteld *O* Gaat ook werkelijk helemaal nergens over wat dat kost he :') Nu weer terug naar de Bandit, beginnen met het opschuren en plamuren van de tank. Kan nog even niet verder met het frame aangezien ik het motorblok hangend in het frame wil testen, en ik heb dat carterdeksel dus nog niet binnen. Kan het er nog niet uit halen.. Trouwens toch maar meteen een distributieketting meebesteld, als het blok er toch uit is kan ik daar fatsoenlijk bij, als het er in hangt is dat praktisch onmogelijk. Dan meteen maar nu doen, anders komt het er nooit meer van.
Gewoon als substituut voor je motorjas.
Waar je gewoon ff een jackie overheen kan trekken etc.

Zal een googlen op die pakken.
YouTube
pi_136661698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef loveli het volgende:
In onderdelen levert 'ie meer op (plastic is duur). In NL kun je hem het beste op MP zetten in de rubriek motoronderdelen, in de UK weet ik niet wat de meest lucratieve manier is.
Ja, dat weten we, maar voorkeur gaat dus in principe uit naar in z'n geheel voor onderdelen verkopen. We hoeven niet de hoofdprijs te vangen, willen er gewoon 'makkelijk vanaf' als het even kan, maar dan wel voor een redelijke prijs. Alleen geen idee wat een redelijke prijs zou zijn. Dus.
Ja doei.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:28:24 #147
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136661789
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat weten we, maar voorkeur gaat dus in principe uit naar in z'n geheel voor onderdelen verkopen. We hoeven niet de hoofdprijs te vangen, willen er gewoon 'makkelijk vanaf' als het even kan, maar dan wel voor een redelijke prijs. Alleen geen idee wat een redelijke prijs zou zijn. Dus.
kijk wat een rijende kost en wees heel erg blij net een derde. Hier krijg je via een oploper denk ik niet meer dan 300
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136669244
Heb al 'n bod van 750 pond! :o
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 13 februari 2014 @ 16:30:30 #149
70532 loveli
N
pi_136669408
Tweedehands markt is per land (blijkbaar) heel verschillend.
crap in = crap out
pi_136669576
Ja, :o De ad stond er nog geen half uur op voor net wat meer dan dat, gewoon om eens te kijken wat 't zou doen (Mr.Mo noemde ook 750 wel als een mogelijkheid, dus daarom daar wat boven gaan zitten), dus zou mooi zijn als we dat er voor kunnen krijgen (even zien of de bieder ook echt over de brug komt). Koffers, ruitje en eventueel de kisten verkopen we los, dus daar komt dan nog wel wat bij aan geld voor wat we er in totaal voor krijgen.
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 13 februari 2014 @ 16:48:30 #151
70532 loveli
N
pi_136670189
Zijn er weinig BMW's aan jullie kant van het water? Even bmw-forum.co.uk of zoiets spammen.
crap in = crap out
pi_136670302
Neuh, best wel veel, volgens mij ook wel een legio aan handige klussers. Echter zijn de bekende BMW/GS sites wel zo ingericht dat je betalend lid moet zijn om te mogen adverteren enzo. Althans, de fora waar ik geregistreerd ben.
Ja doei.
pi_136675812
Bij gebrek aan fatsoenlijk sleutelweer buiten maar begonnen met het spuiten van de remschijven, althans de harten daarvan. Vond het in de Photoshop zo vet staan dat ik wel zeker weet dat te willen gaan doen.

Vind het best vet geworden :7 helaas wel wat foutjes met afplakken rond de ringen.. Maar dit was pas als testje de achterkant van één van de schijven, om de voorkant te doen gaan we dus even een betere oplossing zoeken.
pi_136678770
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef BlackLining het volgende:
Bij gebrek aan fatsoenlijk sleutelweer buiten maar begonnen met het spuiten van de remschijven, althans de harten daarvan. Vond het in de Photoshop zo vet staan dat ik wel zeker weet dat te willen gaan doen.

Vind het best vet geworden :7 helaas wel wat foutjes met afplakken rond de ringen.. Maar dit was pas als testje de achterkant van één van de schijven, om de voorkant te doen gaan we dus even een betere oplossing zoeken.
je hebt toch een afdakje voor je gereedschap?
pi_136678793
Wat klinkt dat weer dubbelzinnig :')
pi_136678837
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Salatrel het volgende:
Wat klinkt dat weer dubbelzinnig :')
:')

Jawel, maar het waaide hier zo hard dat de regen horizontaal onder dat afdak doorkwam :')
pi_136679495
SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef BlackLining het volgende:

Netjes heuhr!
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

je hebt toch een afdakje voor je gereedschap?
Mwhehe. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_136681670
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef Salatrel het volgende:
]je hebt toch een afdakje voor je gereedschap?
:')
Ja doei.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:40:59 #159
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136685821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef loveli het volgende:
Tweedehands markt is per land (blijkbaar) heel verschillend.
blijkbaar. Nou ja, ik weet dat het type sleurhut dat ik heb voor het dubbele van de prijs in DL verkocht kan worden dan hier.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136686192
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:40 schreef stinkie het volgende:

[..]

blijkbaar. Nou ja, ik weet dat het type sleurhut dat ik heb voor het dubbele van de prijs in DL verkocht kan worden dan hier.
Heb je gelijk een mooi ritje op de motor effe afleveren :P
pi_136686243
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:51 schreef klawie het volgende:

[..]

Heb je gelijk een mooi ritje op de motor effe afleveren :P
Mwa, die vijf minuten die hij onderweg is naar .de..
pi_136686578
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mwa, die vijf minuten die hij onderweg is naar .de..
Zelfs op zo'n machine duurt het 10 min voor je gouda uit bent :')
pi_136686805
Nou, de dag die je .. ehh .. nooit dacht dat zou komen is eindelijk hier :')

Nieuwe richtingaanwijzers besteld :Y
pi_136686821
quote:
4s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:

stop de perzen!
pi_136687027
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef Salatrel het volgende:

[..]

stop de perzen!

:?
pi_136687125
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Maegrim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:?
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:20:42 #167
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136687443
quote:
4s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:

:o
pi_136688322
ik lig trouwens goed op schema op de 20k beurt vlak voor de wakansie uit te laten voeren (maar niet te vlak voor)
pi_136691330
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:41 schreef Salatrel het volgende:
ik lig trouwens goed op schema op de 20k beurt vlak voor de wakansie uit te laten voeren (maar niet te vlak voor)
Word wel tijd voor een nieuwe niet??
pi_136697188
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 01:49 schreef Geerd het volgende:

[..]

Word wel tijd voor een nieuwe niet??
ik kom in de buurt van de km stand van de GSR toen ik hem inruilde :P en die was toen 5 jaar oud :')
pi_136698970
Was deze al gepost? _O_

http://imgur.com/a/4NgWk
pi_136699022
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:20 schreef picodealion het volgende:
Was deze al gepost? _O_

_O_ O+
pi_136699072
quote:
Was deze al gepost? _O_

O+

Over een uurtje mag ik mijn date ook ophalen! :D O+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_136699077
quote:
Was deze al gepost? _O_

vorig jaar al
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:24:15 #175
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136699095
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

vorig jaar al
Zuurpruim
YouTube
pi_136699135
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

vorig jaar al
Iemand heeft geen date vandaag... :6 :{w
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:30:03 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136699267

Fantastische foto blijft dit.

SPOILER
pi_136699659
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:30 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Fantastische foto blijft dit.

SPOILER
SPOILER
pi_136699831
Dit jaar de naäpers :+

http://m.imgur.com/a/5BL0k
pi_136702206
Ik wacht enkel nog op een erotisch getint tafereel met de motor :@
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:07:28 #181
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_136702400
-plaatje doet het niet- :{
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_136702440
pi_136704666
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_136710649
Mijn buurjongen zag me thuiskomen. :+
SPOILER
Hij rijdt fijn! *O* Zoals ik al dacht barst het niet van de power, maar het is goed genoeg!
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:29:06 #185
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136710736
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Nero22 het volgende:
SPOILER
Hij rijdt fijn! *O* Zoals ik al dacht barst het niet van de power, maar het is goed genoeg!
Lekker hoor!

Had je niet eerst een proefrit gemaakt dan?
YouTube
pi_136710760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:29 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Lekker hoor!

Had je niet eerst een proefrit gemaakt dan?
Nee. :@

Zo zag ik er ook een beetje uit op de Transalp. Nauwelijks bij de grond kunnend. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_136710876
gefeliciteerd met de kwaak
pi_136711400
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:25 schreef Nero22 het volgende:
SPOILER
En die maakte meteen een foto nog voor je af kon stappen? :+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 18:58:26 #189
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136711508
Heb mezelf maar getrakteerd op een nieuwe helm:

Schuberth C3 met comm-setje.
Vond dat met 700km per week een goede helm toch wel een must is, man man man wat een verschil met mijn oude Ventura
  vrijdag 14 februari 2014 @ 19:49:04 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136713312
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:30 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Nee. :@

Zo zag ik er ook een beetje uit op de Transalp. Nauwelijks bij de grond kunnend. :+
Hoe weet je dan of hij bevalt enzo... heb je er iemand naar laten kijken?
YouTube
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:04:20 #191
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_136713891
raar dat die schuberth C3 voor die prijs zo relatief laag uit die tests komt, zou denken dat het allemaal top of the line is
pi_136715826
laag uit wat voor test? keurmerk is keurmerk hoor :+

verder ligt het er maar net aan wat voor hoofd de drager heeft en zelfs hoe de wind langs je scherm/kappen gaat kan er voor zorgen dat je helm die zo stil is op een XT een teringherrie maakt op een alp.

de enige fiets waar elke helm stil is is een goldwing
pi_136716499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef Salatrel het volgende:

:{w
Batavus, Gazelle
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:06:26 #194
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136716526
quote:

verder ligt het er maar net aan wat voor hoofd de drager heeft en zelfs hoe de wind langs je scherm/kappen gaat kan er voor zorgen dat je helm die zo stil is op een XT een teringherrie maakt op een alp.

En de BMW C1 :D

Helm geeft bij mij veel minder geluid en heeft een erg goede pasvorm, maar vooral dat het src op de plaats van de bestaande kraag kan is errug prettig :)
pi_136716619
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En de BMW C1 :D

Helm geeft bij mij veel minder geluid en heeft een erg goede pasvorm, maar vooral dat het src op de plaats van de bestaande kraag kan is errug prettig :)
die heeft een gordel, geen helm verplicht :+
pi_136717068
quote:

Maar alleen als je in de kelder dat zitten. Ik denk dat je in de concertzaal of op het dakterras toch wel wat hoort.
pi_136718602
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 18:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En die maakte meteen een foto nog voor je af kon stappen? :+
Ja ha ha. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:33:56 #199
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_136720279
quote:

http://sharp.direct.gov.uk dit was zover ik weet een hele goede site met tests voor helmen. De UK schijnt nogal strikt in alles zijn. Info is allemaal wel te vinden op de site.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 23:45:22 #200
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_136723215
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 21:53 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja ha ha. :+
Maar gewoon op de gok gedaan dus?

Voor alle motorliefhebbers, kwam deze nog tegen:

http://www.clarity.net/~adam/buying-bike.html

Waarschijnlijk al bekend, maar erg interessant vind ik zelf met betrekking tot motoren en onderhoud/waar je op moet letten etc bij aanschaf.
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')