abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136624469
da's met een boormachine toch veel sneller :?
pi_136624583
Dacht ik ook al, neem gewoon m'n Makita mee :Y
pi_136625447
Kan ik het maken om de remklauwen rood te spuiten? Of is dat echt te fout? :@
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136625561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:34 schreef BlackLining het volgende:
Kan ik het maken om de remklauwen rood te spuiten? Of is dat echt te fout? :@
scheelt een halve km/h per klauw
pi_136625599
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

scheelt een halve km/h per klauw
Ja, maar ga je als je je remklauwen rood maakt nou juist harder, of juist langzamer?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136625690
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja, maar ga je als je je remklauwen rood maakt nou juist harder, of juist langzamer?
die bandit gaat momenteel helemaal niet dus wat maakt het uit?
pi_136625739
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Talk to the hand :{w
pi_136625780
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Talk to the hand :{w
:+
pi_136626197
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

:D
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:33:16 #85
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136627694
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef BlackLining het volgende:
Heb besloten de uitlaat niet meer te gaan spuiten trouwens. In plaats daarvan, ga ik hem intapen. Past beter bij de nieuwe paintjob :Y
Zwarte tape of van dat blanke?
pi_136628224
Zo accu ook maar weer ingebouwd :P En hij deed het nog *O*
pi_136631521
Zo, dat waren een paar interessante windstoten onderweg net...

quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

:+

Heb besloten de uitlaat niet meer te gaan spuiten trouwens. In plaats daarvan, ga ik hem intapen. Past beter bij de nieuwe paintjob :Y
Maar wat is je plan nu qua kleurtjes? Ik dacht iets groenigs? En daarbij rode remklauwen? Uh, ik zie het nog niet helemaal werken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:53:11 #88
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_136631912
http://www.dumpert.nl/med(...)intermotorsport.html

oei, zo heb ik nog noooit gereden :)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_136632943
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:43 schreef mjan het volgende:
Zo, dat waren een paar interessante windstoten onderweg net...

[..]

Maar wat is je plan nu qua kleurtjes? Ik dacht iets groenigs? En daarbij rode remklauwen? Uh, ik zie het nog niet helemaal werken.
Ja klopt. En veel wat nu grijs is wordt zwart. Zal als ik zo thuis ben Photoshop eens aanzwengelen :) kun je zien wat ik bedoel. Het is wel een wat riskante keuze maar ik denk dat het best een vet contrast geeft.

Net de deuk in de tank redelijk eruit kunnen slaan, is nu vlak genoeg om te kunnen plamuren. Als ik morgen niet hoef te werken, staat dat dus voor morgen op het programma.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:33 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Zwarte tape of van dat blanke?
Blank. Beetje dat RVS/titanium kleurige spul.
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:11:47 #90
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136634712
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef BlackLining het volgende:
Cool ^O^ benieuwd naar de uiteindelijke looks. Zal het geheel wel wat retro-achtigs geven.
pi_136634940
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ja klopt. En veel wat nu grijs is wordt zwart. Zal als ik zo thuis ben Photoshop eens aanzwengelen :) kun je zien wat ik bedoel. Het is wel een wat riskante keuze maar ik denk dat het best een vet contrast geeft.

Net de deuk in de tank redelijk eruit kunnen slaan, is nu vlak genoeg om te kunnen plamuren. Als ik morgen niet hoef te werken, staat dat dus voor morgen op het programma.

[..]

Hoeveel heb je al in de bike gestopt?

Wie van jullie doet zijn of haar eigen onderhoud aan de motor trouwens?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_136635422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:19 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

BL hehehhe

Ik niet omdat ie nog in garantieperiode zit maar daarna wil ik in principe meer zelf gaan doen.
pi_136635488
quote:

[..]

Ik. En het ding rijdt nog steeds. :)
Moet nu alleen mijn remklauwen gaan reviseren, remmen blijven nogal hangen helaas...
pi_136635644
quote:

[..]

Sinds ik hem heb? Weet ik niet en wil ik niet weten. Een klein fortuin, maar hobby's mogen geld kosten. Onderhoud doe ik allemaal zelf. Vind het leuk om te doen een een fiets van 18 jaar oud bij de dealer in onderhoud is zonde van het geld. Maar ik heb hem er wel eens mee gesloopt ja, dat risico loop je. Maar hij heeft 108.000 km gelopen zonder major problemen die niet door mij zelf veroorzaakt zijn. Dus ik zal wel iets goed doen. Is ook wel een hele makkelijke fiets qua techniek trouwens.

Aan reparatie sinds het ongeluk? Dikke 600 met nog een keer zoiets in het vooruitzicht..

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik. En het ding rijdt nog steeds. :)
Moet nu alleen mijn remklauwen gaan reviseren, remmen blijven nogal hangen helaas...
Remrevisie is makkelijker dan het klinkt :) valt alles mee. Ontluchen naderhand is het moeilijkste, en da's vooral irritant.
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:52:05 #95
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136635934
Eigenlijk alles wel, behalve zooi in het motorblok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136635968
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:42 schreef BlackLining het volgende:

Remrevisie is makkelijker dan het klinkt :) valt alles mee. Ontluchen naderhand is het moeilijkste, en da's vooral irritant.
I know, zie er dan ook totaal niet tegenop.
Ontluchten blijft een ^#$*& werkje, zeker als je daar niet de geschikte spulletjes voor hebt.
Vind ik ook de moeite van aanschaffen niet waard voor die enkele keer dat ik het nodig heb.
En daarom zul je mij daar ook niet over horen klagen, ik mopper wel binnensmonds. :+
pi_136637358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:53 schreef vannelle het volgende:

[..]

I know, zie er dan ook totaal niet tegenop.
Ontluchten blijft een ^#$*& werkje, zeker als je daar niet de geschikte spulletjes voor hebt.
Vind ik ook de moeite van aanschaffen niet waard voor die enkele keer dat ik het nodig heb.
En daarom zul je mij daar ook niet over horen klagen, ik mopper wel binnensmonds. :+
Oh nee, ik vloek zo hard mogelijk tijdens het sleutelen. En tijdens het rijden ook trouwens. Dat lucht op man :7

quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Eigenlijk alles wel, behalve zooi in het motorblok.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi dat je, als je naar beneden scrollt bij die foto, je nog voordat je die ketting ziet liggen al weet dat dat hetgene is waar je mee bezig was :+

Eindelijk thuis. Zo eens Photoshop aanslingeren, zal ik eens een impressie make van wat ik van plan ben met El Bandito :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:46:19 #98
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_136638081
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:
Oh nee, ik vloek zo hard mogelijk tijdens het sleutelen. En tijdens het rijden ook trouwens. Dat lucht op man :7
Same here :Y
pi_136638124
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oké, ik deed me beter voor dan ik ben. :P
Vloeken helpt niet maar ik voel me dan wel altijd beter. Soms vloek ik zelfs preventief, je weet tenslotte maar nooit. :)
Maar op een forum zal ik er niet over mopperen want als tip krijg je dan toch van die remontluchtingsapparaatjes aangedragen en dat zal ongetwijfeld goed werken.
Maar ik kies er zelf voor om die niet aan te schaffen dus om te voorkomen dat ik op een forum eigenwijs word genoemd mopper ik op een forum dus wél binnensmonds. :+
pi_136638404
terwijl jullie remklauwen reviseren, kettingen en tandwielen vervangen, en complete wrakken weer tot leven wekken, bouw ik usb poortjes in :')
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')